De mensen hebben herinneringen aan de vreemdste nummers, helaasquote:Op zaterdag 26 december 2009 09:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou... bij sommige nummers kun je je nog wel voorstellen dat er een mooie herinnering aan zit, maar niet bij die van zonet.
Tja, een van m'n meest diepgaande jeugdherinneringen (gekoppeld aan een discofeest op een of ander kamp) is gekoppeld aan Turn up the Fabeltjeskrant - Naar Fabeltjesland.quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:52 schreef D. het volgende:
[..]
De mensen hebben herinneringen aan de vreemdste nummers, helaas
Ik zat destijds in mijn electronische periode, dus niets kon tippen aan een 'computertje'quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:53 schreef female81 het volgende:
Bij plaatjes zoals die van Enigma zojuist, die op zich al niet verkeerd klinken, heb ik vaak het gevoel dat ze met een échte drummer in plaats van een voorgeprogrammeerd computertje nóg leuker zouden zijn.
Ja, maar bij It's over denk ik dat je jezelf alleen maar pijnigd...quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:53 schreef Diaan73 het volgende:
Het hoeft toch geen mooie herinnering te zijn, het kan ook een emotionele herinnering zijn.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, maar bij It's over denk ik dat je jezelf alleen maar pijnigd...
En straks nog dru haarden waarschijnlijkquote:Op zaterdag 26 december 2009 09:58 schreef female81 het volgende:
Krijg je zeker weer die Royal Canin-reclame met die gortdroge stem, die gisteren vaak in drie (!) delen per reclameblok gesplitst bleek.
Edit: 1 seconde nadat ik de vorige zin tikte kwam 'ie al!
Die van mijn lijstje (en Peaceman heeft dezelfde zo te zien)quote:
Ga jij na de top 2000 eens gauw heel veel Beatles luisterenquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:01 schreef female81 het volgende:
Zal ik ook maar even meedoen... (het ziet ernaar uit dat ik mezelf hier en daar kan laten verrassen, maar misschien herken ik ze wel als ik ze hoor)
1568 1701 Beatles : I feel fine
1691 1694 Beatles : Magical mystery tour
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |