quote:Op 16 november gaat de Top 2000 site van 2009 online.
Je kan vanaf dan via www.top2000.nl stemmen op de Top 2000 van 2009
quote:De Top 2000 begint dit jaar al op eerste kerstdag.
Doordat er steeds meer lange nummers in de lijst voorkomen, lukte het niet meer alle liedjes tussen tweede kerstdag en oudejaarsnacht te draaien. Daarom begint de marathonuitzending nu op 25 december om 12.00 uur. Luisteraars kunnen van 16 november tot en met 4 december stemmen op hun favoriete nummers.
Prima, alleen een beetje vroegquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:59 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik had niks te doen dus ik dacht ik gooi hem alvast open dat bespaart iemand over 3 week weer wat tijd.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:34 schreef DrDentz het volgende:
Ik stem op het onbekende pareltje Bohemian Rhapsody
We kunnen alvast raden welke albums er in de image in de OP staanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:59 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik had niks te doen dus ik dacht ik gooi hem alvast open dat bespaart iemand over 3 week weer wat tijd.
Wegwezen met je Coldplayquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tijd voor een nieuwe nummer 1.
Hopen dat Clocks van Coldplay de nummer 1 van deze editie wordt.
Ik heb niets tegen Freddie Mercury, ik wil alleen een traditie verbreken.quote:
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:07 schreef DrDentz het volgende:
Tradities zijn er om hoog gehouden te worden.
Top!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
Kijk, ik heb het gevonden:
http://www.bndestem.nl/al(...)e-nummers-eerder.ece
Een halve dag eerder, dus.
Traditie verbreken graag, maar dan wel wat zinnigs op 1 en geen Boudewijn de Groot of Coldplay.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb niets tegen Freddie Mercury, ik wil alleen een traditie verbreken.
En hier ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:29 schreef ranja het volgende:
Ik hhop dat het wat meer een radio 2 lijst wordt, een doelgroep lijst, en niet teveel vervuild wordt door mensen die vinden dat hun muziek er ook in moet.
Clocks raakt al het plafond.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:01 schreef FritsFlits het volgende:
Rood mag verbannen worden, Clocks paar honderd plaatsen omhoog en Avond vind ik zelf mooi, maar past niet lekker in dit rijtje.
Dat krijg je als je een paar weken achter elkaar in een geluidsstudio zit... Clocks moet uiteraard omlaagquote:
Oneens.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat krijg je als je een paar weken achter elkaar in een geluidsstudio zit... Clocks moet uiteraard omlaag
Borsato zal veel sympathiestemmen krijgen dit jaar denk ik. En Rood is dan de meest toepasselijke.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:01 schreef FritsFlits het volgende:
Rood mag verbannen worden, Clocks paar honderd plaatsen omhoog en Avond vind ik zelf mooi, maar past niet lekker in dit rijtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |