SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
zeker goeie shitquote:Op woensdag 30 december 2009 02:29 schreef Paaskonijn het volgende:
570 536 Zager & Evans : In the year 2525!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik weet niet of ik die nog ga redden: iedere nacht wordt het moeilijk om wakker te blijven. Straks lig ik met oud en nieuw nog om 11 uur al op bed.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:29 schreef Paaskonijn het volgende:
570 536 Zager & Evans : In the year 2525!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maandag lukte me dat nog aardig, maar toen lag ik ziek wakker in bed.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:41 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik die nog ga redden: iedere nacht wordt het moeilijk om wakker te blijven. Straks lig ik met oud en nieuw nog om 11 uur al op bed.Maar iedere nacht blijf ik toch lang op om dat ene nummer nog te horen.
dan luistert ie nietquote:Op woensdag 30 december 2009 02:51 schreef Paaskonijn het volgende:
Bij de top2000 is echt toch anders. Daarom wil ik sowieso Sebastian horen, maar mijn broertje wordt sowieso boos.
beetje muzikaal onderricht kan nooit kwaadquote:Op woensdag 30 december 2009 03:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Hij moet wel, ik ga het geluid hard zetten en meezingen.
Ken et niet, maar et klinkt mooiquote:Op woensdag 30 december 2009 03:17 schreef lubje25 het volgende:
[..]
wordt hierna hersteld mijns insziens
Gordon?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |