wat moet Laura in deze lijst?????quote:Op woensdag 30 december 2009 12:53 schreef peaceman het volgende:
Volgend uur:
359 416 Wham : Last Christmas![]()
388 415 Guus Meeuwis & Vagant : Het is een nacht (Levensecht)(wel veel te hoog)
163 414 Alice Cooper : How you gonna see me now![]()
- 413 Led Zeppelin : Immigrant song![]()
![]()
386 412 Van Morrison : Moondance![]()
![]()
325 411 De Kast : In nije dei![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
308 410 Brainbox : Summertime![]()
- 409 Jan Smit : Laura![]()
477 408 Nits : In the Dutch mountains![]()
![]()
394 407 Waterboys : The whole of the moon![]()
319 406 Righteous Brothers : Unchained melody![]()
![]()
453 405 O.M.D. : Maid of Orleans
Staat Pausini in de lijst dan?quote:
quote:Ik heb net mn radio op 50 gezet en ben, in mijn pyama, uit mijn raam geklommen en op het mijn dakkapel los gegaan op Coldplay !!!
Sommige mensen verdienen dit leven niet...quote:Op woensdag 30 december 2009 13:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Heeft overigens niets met mij te maken:
[..]
Inderdaad een doodgedraaid kerstnummer zometeen.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:05 schreef Adelante het volgende:
Ik had beter wat later kunnen gaan douchen
En dan staat er helemaal geen plaat van de KLF in.. snap er niks van.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:59 schreef tong80 het volgende:
Volgend uur:
359 416 Wham : Last Christmas
388 415 Guus Meeuwis & Vagant : Het is een nacht (Levensecht) (wel veel te hoog)
325 411 De Kast : In nije dei
- 409 Jan Smit : Laura
Dit overtreft zelfs de twee vorige uren.
Geeft niet hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 13:07 schreef tong80 het volgende:
Ik zet hem even een uurtje uit.
Sorry ik blijf niet heen en weer lopen naar de volumeknop
Tip: afstandbedieningquote:Op woensdag 30 december 2009 13:07 schreef tong80 het volgende:
Ik zet hem even een uurtje uit.
Sorry ik blijf niet heen en weer lopen naar de volumeknop
M'n DVD is kapot.quote:
En dan heet je zoontje Lennon.quote:
Past die radio in je broekzak?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n DVD is kapot.
Luister op een draagbare radio
Dan had ie het wel een zakradio genoemdquote:
Dan mag ik dit nummer toch wel leuk vinden VOOR DE KERSTDAGEN!! ?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan heet je zoontje Lennon.
Ooit als ie volwassen is herinner ik hem aan deze post
Neequote:Op woensdag 30 december 2009 13:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan mag ik dit nummer toch wel leuk vinden VOOR DE KERSTDAGEN!! ?
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan heet je zoontje Lennon.
Ooit als ie volwassen is herinner ik hem aan deze post
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan mag ik dit nummer toch wel leuk vinden VOOR DE KERSTDAGEN!! ?
Je eet nogal wat popcorn dezer dagen...quote:Op woensdag 30 december 2009 13:16 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 weer aan de popcorn gaat...
Ja inderdaad, en dan te bedenken dat Hank Williams, Willie Nelson & Merle Haggard nergens te bekennen zijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:59 schreef tong80 het volgende:
Volgend uur:
359 416 Wham : Last Christmas
388 415 Guus Meeuwis & Vagant : Het is een nacht (Levensecht) (wel veel te hoog)
325 411 De Kast : In nije dei
- 409 Jan Smit : Laura
Dit overtreft zelfs de twee vorige uren.
Teveel interne strubbelingen, dan moet je genieten van een bakje popcorn zo nu en dan...quote:Op woensdag 30 december 2009 13:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je eet nogal wat popcorn dezer dagen...
Wat dacht je van Dries Roelvink Arie Ribbens en Manke Nelis ?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:18 schreef webhostvraag het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en dan te bedenken dat Hank Williams, Willie Nelson & Merle Haggard nergens te bekennen zijn.
Dit nummer ga ik onthouden, merkwaardige geluiden hoor ik daar...quote:413 Led Zeppelin : Immigrant song
Dries Roelvink moet uit de Top2000 blijven.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Dries Roelvink Arie Ribbens en Manke Nelis ?
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dries Roelvink moet uit de Top2000 blijven.
Nee van halenquote:
quote:
Maar natuurlijk, je kunt met een gerust hart even weggaan. Komt goedquote:Op woensdag 30 december 2009 13:25 schreef tong80 het volgende:
Ben anderhalf uur weg.
Houden jullie het topic in de gaten ?
Ik gok dat we Friesland kunnen ontpolderen nu...quote:Op woensdag 30 december 2009 13:31 schreef TheZapster het volgende:
Mensen die hier op gestemd hebben verdienen het gewoon om geruimd te worden samen met die geiten.
Dit nummer komt zelfs niet voor in mijn Top4000...quote:Op woensdag 30 december 2009 13:31 schreef TheZapster het volgende:
Mensen die hier op gestemd hebben verdienen het gewoon om geruimd te worden samen met die geiten.
Nee hoor, ik heb juist met muziek van na 1990quote:Op woensdag 30 december 2009 13:31 schreef Norrage het volgende:
Soms heb ike het gevoel dat als het een nummer is van na 1990 dat het in dit topic per definitie slecht is....
Nee hoor, het maakt mij niet uit welk jaartal een nummer komt.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:31 schreef Norrage het volgende:
Soms heb ike het gevoel dat als het een nummer is van na 1990 dat het in dit topic per definitie slecht is....
Genoeg nummers na 1990 die leuk zijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:31 schreef Norrage het volgende:
Of als het uit Nederland komt dan tenminste. Ik vind het serieus best een goed nummer van de Kast...Instrumentaal ook en lekker opzwepend. Tsja...het is een hit geweestquote:Op woensdag 30 december 2009 13:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hoor, het maakt mij niet uit welk jaartal een nummer komt.Ik vind heel veel na 1990 ook mooi!
Ik vind eigenlijk vooral de keuze aan nummer van de laatste tien á vijftien jaar opmerkelijk. Er is zoveel beters gemaakt in die tijd dan Coldplay, Mika, Jan Smit, Nick en Simon... Maar ik denk dat het radio 2-publiek dat allemaal niet kent.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:31 schreef Norrage het volgende:
Nee hoor, ook niet. Ik ben gek op De Dijk, Stef Bos en dat soort bands... maar ik heb gewoon helemaal niets met die dialectbandjes... vind ik gewoon helemaal niets.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Of als het uit Nederland komt dan tenminste. Ik vind het serieus best een goed nummer van de Kast...Instrumentaal ook en lekker opzwepend. Tsja...het is een hit geweest
Mijn voorkeur gaat uit naar (onbekende) Britse, Duitse/Duitstalige, Franse/Franstalige en Zweedse artiesten/bandsquote:Op woensdag 30 december 2009 13:34 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk vooral de keuze aan nummer van de laatste tien á vijftien jaar opmerkelijk. Er is zoveel beters gemaakt in die tijd dan Coldplay, Mika, Jan Smit, Nick en Simon... Maar ik denk dat het radio 2-publiek dat allemaal niet kent.
Ja daar ben ik het mee eens...maar dat maakt de nummers die erin staan niet meteen slecht toch?? Dat gevoel heb ik vaake wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:34 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk vooral de keuze aan nummer van de laatste tien á vijftien jaar opmerkelijk. Er is zoveel beters gemaakt in die tijd dan Coldplay, Mika, Jan Smit, Nick en Simon... Maar ik denk dat het radio 2-publiek dat allemaal niet kent.
Nu weten we hoe de volgende muze van Jan Smit gaat heten...quote:Op woensdag 30 december 2009 13:37 schreef Adelante het volgende:
Haar naam is Laaaaaaaaaaaauuuuuurrrrrrrraaaaaaaaaa
...Katie Melua, Marco Borsato, Norah Jones, Ilse de Lange, Milow, Jason Mraz, Alain Clark...quote:Op woensdag 30 december 2009 13:34 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk vooral de keuze aan nummer van de laatste tien á vijftien jaar opmerkelijk. Er is zoveel beters gemaakt in die tijd dan Coldplay, Mika, Jan Smit, Nick en Simon...
Heeft het niet gehaald helaas...quote:Op woensdag 30 december 2009 13:37 schreef _Arual_ het volgende:
Dit liedje zet ik altijd uit, ik heb het nooit helemaal gehoord. Ze pesten me ermee! Terwijl ik vernoemd ben naar Tell Laura I Love her van Ray Peterson (staat die er eigenlijk in?).
Niet te vinden in de lijst.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:37 schreef _Arual_ het volgende:
Dit liedje zet ik altijd uit, ik heb het nooit helemaal gehoord. Ze pesten me ermee! Terwijl ik vernoemd ben naar Tell Laura I Love her van Ray Peterson (staat die er eigenlijk in?).
Hmmm. Ook een draak van een liedje eigenlijk, maar beter dan dit.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heeft het niet gehaald helaas...
en nu luister je Jan S?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:38 schreef peaceman het volgende:
Ik heb de kast gemist, ik heb lekker de kast gemist.![]()
![]()
![]()
![]()
Nu is Nena's leven compleet volmaakt.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:37 schreef Nizno het volgende:
gadver!
Trouwens nog even een nieuwtje over Nena... Geen idee of iemand het al meegekregen had:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_is_oma__.html?p=2,2
zie dat ze op 493 staat en dus al geweest is.... Heb ik weer eens gemist... met dr 99 luchtballonnen.
Dat bedoel ik. En tig Coldplay-platen en dan niks van Franz Ferdinand of Maximo Park vind ik ook zo.... Nederland. Radio 2.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:37 schreef Norrage het volgende:
kijk....waarom dit erin staat is me ook een raadsel
Vertel dat maar aan de burgemeester van Edam-Volendam.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:38 schreef Deltron het volgende:
idd Jan Smit....hoe kan dit er in staan
Dat ligt niet aan Nederland, het is een Radio 2 lijst. Daar passen die bandjes niet in.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:40 schreef nomar83 het volgende:
niks van Franz Ferdinand of Maximo Park vind ik ook zo.... Nederland.
Coldplay wordt gewoon enorm geplugd door R2.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:40 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En tig Coldplay-platen en dan niks van Franz Ferdinand of Maximo Park vind ik ook zo.... Nederland.
Dat Franz Ferdinand mist, is inderdaad schandalig.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:40 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En tig Coldplay-platen en dan niks van Franz Ferdinand of Maximo Park vind ik ook zo.... Nederland.
Behalve Parachutes is er nauwelijks sprake geweest van het niet in een dip zitten.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Coldplay had een dip tussen Clocks en Viva La Vida.
Als ze beter hun best hadden gedaan, hadden we een nieuwe nummer één...quote:Op woensdag 30 december 2009 13:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Coldplay wordt gewoon enorm geplugd door R2.
Naja, misschien in de Top 2000 van 2019.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:41 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan Nederland, het is een Radio 2 lijst. Daar passen die bandjes niet in.
En van voor 1990.quote:
Brr... dat klinkt wel erg eng!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als ze beter hun best hadden gedaan, hadden we een nieuwe nummer één...
Uiteraard!!quote:
Liever Don't bang the drum.quote:
Eens!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:44 schreef cafca het volgende:
Dit zou in de top 100 moeten staan
Auto-ongeluk? Financiele crisis? Hongerwinter? Rellen? Ofwel explain.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:49 schreef _Arual_ het volgende:
Heeft Blokhuis hier al eens een reportage over gemaakt? Volgens mij heeft dit liedje ook nogal wat meegemaakt...
Van Gareth Gates toch, winnaar van Idols UK?quote:
Franz Ferdinand is toch wel heeeeel bekend hoor.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:50 schreef djenneke het volgende:
Ik ken heel Franz Ferdinand niet (nou die nog net van naam, maar de andere genoemde bandjes echt helemaal niet). En volgens mij geldt dat voor de meeste Nederlanders. Dan is het niet zo gek dat deze geen plekje krijgen in de top 2000 denk ik. Hoe onterecht misschien ook. Zo zijn er misschien wel veel meer bands die niemand kent...
O.a. Zita Swoon...quote:Op woensdag 30 december 2009 13:50 schreef djenneke het volgende:
Ik ken heel Franz Ferdinand niet (nou die nog net van naam, maar de andere genoemde bandjes echt helemaal niet). En volgens mij geldt dat voor de meeste Nederlanders. Dan is het niet zo gek dat deze geen plekje krijgen in de top 2000 denk ik. Hoe onterecht misschien ook. Zo zijn er misschien wel veel meer bands die niemand kent...
Ik weet dat mijn broer het tof vindt. Meer weet ik nietquote:Op woensdag 30 december 2009 13:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Franz Ferdinand is toch wel heeeeel bekend hoor.
Ik bedoel meer dat ik er, zonder echt helemaal into the music te zijn, al vijf, zes versies van ken. Er zijn er vast nog meer, en ik ben benieuwd naar de roots van dit nummer. Zal vast wel weer ouder zijn dan ik denk!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Auto-ongeluk? Financiele crisis? Hongerwinter? Rellen? Ofwel explain.
Dat snapte ik wel hoor..quote:Op woensdag 30 december 2009 13:52 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik er, zonder echt helemaal into the music te zijn, al vijf, zes versies van ken. Er zijn er vast nog meer, en ik ben benieuwd naar de roots van dit nummer. Zal vast wel weer ouder zijn dan ik denk!
sterkte noobie.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goeiemiddag. Mijn laatste grootouder is vanmorgen met spoed in het ziekenhuis opgenomen, maar ik kom hier maar weer even wat afleiding zoeken.
Ai... sterkte!!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goeiemiddag. Mijn laatste grootouder is vanmorgen met spoed in het ziekenhuis opgenomen, maar ik kom hier maar weer even wat afleiding zoeken.
Ik heb altijd al het gevoel dat ik de eerste dagen leuker vind om naar te luisteren.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:57 schreef ScottTracy het volgende:
Ofyles was eerder... aardig uurtje, maar niet bijzonder. 't Is toch al de voorlaatste dag
Sterkte!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hmm schrikken zeg. Sterkte!!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, elke dag is eigenlijk wel leuk. Maar je verwacht toch dat het niveau steeds hoger wordt, maar dat is eigenlijk niet zoquote:Op woensdag 30 december 2009 14:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb altijd al het gevoel dat ik de eerste dagen leuker vind om naar te luisteren.
Franz Ferdinand is vrij bekend. Maxïmo Park niet, maar ze hebben wel een paar van de beste alternatieve nummers het afgelopen decennium gemaakt, maar da's mijn mening.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:50 schreef djenneke het volgende:
Veel sterkte...quote:Op woensdag 30 december 2009 13:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voor mij De Dijkquote:Op woensdag 30 december 2009 14:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Mijn hoogtepunt van dit uur: Fats Domino.
kun je vast even gebruiken. sterkte.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hmm nu maar hopen dat het helpt!quote:Op woensdag 30 december 2009 14:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dank voor de steun, allen. Er zit een bloedproep in haar hersenen. Vanmorgen kon ze haar arm niet meer bewegen en had spraakmoeilijkheden. Het gaat wel al iets beter, maar niet snel genoeg en nu wordt haar bloed verdund. Het is even afwachten wat dat gaat opleveren, het kan ook bloedingen veroorzaken.
Voor mij ook ja. En My Generationquote:Op woensdag 30 december 2009 14:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Mijn hoogtepunt van dit uur: Fats Domino.
sterkte!quote:
Hmmm hopelijk wordt de prop snel opgelost...quote:Op woensdag 30 december 2009 14:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dank voor de steun, allen. Er zit een bloedproep in haar hersenen. Vanmorgen kon ze haar arm niet meer bewegen en had spraakmoeilijkheden. Het gaat wel al iets beter, maar niet snel genoeg en nu wordt haar bloed verdund. Het is even afwachten wat dat gaat opleveren, het kan ook bloedingen veroorzaken.
Maar het is gewoon een heel goed liedje!quote:Op woensdag 30 december 2009 14:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
sterkte!
Hopelijk komt alles weer goed!
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar het is gewoon een heel goed liedje!
betonpoalties benn mooier van skik...quote:
als ze er snel bij zijn hoeft zo'n bloedprop niet persé een probleem te zijn. mijn moeder heeft dat ook gehad en is nu continue aan de bloedverdunners en het is inmiddels alweer een paar jaar geleden dat ze die prop had.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Behalve Flip Kowlierquote:Op woensdag 30 december 2009 14:15 schreef Diaan73 het volgende:
Dialectbandjes mogen van mij allemaal verbannen worden van de radio, tv enz.![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:17 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Als giga fan van Fleetwood Mac van mij ook! Heb ze eind oktober nog gezien in Londen!![]()
Ah, dan krijg jij van mij de stelling:quote:Op woensdag 30 december 2009 14:17 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Als giga fan van Fleetwood Mac van mij ook! Heb ze eind oktober nog gezien in Londen!![]()
Zonde!quote:
Ik zal er binnenkort eens op googlen.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zonde!
Bij dit nummer moet ik altijd aan Helmut Lotti denken..
Nee joh, dit is veel mooier. Maar wel veel te hoog.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Verschrikkelijk. Veel te hoog, sowieso. Maar waarom heeft iedereen altijd wat over de teksten van Blof terwijl dit toch minstens zo erg is?
Echt nietquote:Op woensdag 30 december 2009 14:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan vind ik het nummer van Guus nog beter.
Ik vind het nog wel meevallen, vorig jaar hadden we er iets van 44.... dat gaan we dit jaar niet redden, denk ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:25 schreef Gitaarmat het volgende:
Gaat aardig hard zoveel topics.![]()
Hoeveel hadden we er vorig jaar eigenlijk?
Gaaf he, even concertje wembley daar haha! En ze waren nog steeds onwijs goed!quote:
vandaag en morgen nog even flink doorposten. ik denk dat we moeten afspreken dat we vannacht allemaal opblijven om vorig jaar minstens te evenarenquote:Op woensdag 30 december 2009 14:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel meevallen, vorig jaar hadden we er iets van 44.... dat gaan we dit jaar niet redden, denk ik.
Om precies te zijn hadden we er vorig jaar 45 (en dan t/m 8 pagina's) dus 46 topics zou vorig jaar pas overtreffen.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:29 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
vandaag en morgen nog even flink doorposten. ik denk dat we moeten afspreken dat we vannacht allemaal opblijven om vorig jaar minstens te evenaren
mja, de twee beste uurtjes van de top 2000, hierna is het niet veel meer denk ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:30 schreef tong80 het volgende:
Ben er weer. Lekker nummer dit.
Heb ik veel gemist ?
Hoelang ben je weg geweest?quote:Op woensdag 30 december 2009 14:30 schreef tong80 het volgende:
Ben er weer. Lekker nummer dit.
Heb ik veel gemist ?
dat zeg ik, flink doorpostenquote:Op woensdag 30 december 2009 14:31 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Om precies te zijn hadden we er vorig jaar 45 (en dan t/m 8 pagina's) dus 46 topics zou vorig jaar pas overtreffen.
Ben echt al 30 keer de lijst bijlangs gegaan en ik streep alle nummers door die ik er niet in wil hebben en ze een vraagteken bij artiesten die ik nog niet ken maar er staan meer strepen in de top 200 dan 200-1000 geloof ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, de twee beste uurtjes van de top 2000, hierna is het niet veel meer denk ik.
Zometeen toevallig het eerste singeltje dat ik van mijn eigen geld kocht.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, de twee beste uurtjes van de top 2000, hierna is het niet veel meer denk ik.
Het volgende uur ziet er erg goed uit.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Uurtje.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het volgende uur ziet er erg goed uit.
en kom er maar in tong, met je 1e singletje.
Hetzelfde hier.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:37 schreef Gitaarmat het volgende:
Die van mij durf ik niet te noemen en ze staan er gelukkig ook niet in.
doe nou maar, we zullen niet lachenquote:Op woensdag 30 december 2009 14:37 schreef Gitaarmat het volgende:
Die van mij durf ik niet te noemen en ze staan er gelukkig ook niet in.
eindelijk...Nick & Simonquote:Op woensdag 30 december 2009 14:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Leuk uur hierna.
2008 2009 Artiest - Nummer
345 391 Joe Jackson : Is she really going out with him
291 390 Joe Cocker : You are so beautiful
- 389 Bruce Springsteen : Badlands
298 388 Bee Gees : Words
272 387 Iron Butterfly : In a gadda da vida
590 386 Police : Message in a bottle
423 385 Cats : Lea
- 384 Nick & Simon : Rosanne
550 383 Who : Pinball wizard
542 382 Jimi Hendrix Experience : Purple haze
340 381 Police : Every breath you take
239 380 10CC : The Wall street shuffle
400 379 Gilbert O'Sullivan : Nothing rhymed
Mooie nummers en dan zo'n gedrocht er tussenquote:Op woensdag 30 december 2009 14:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Leuk uur hierna.
345 391 Joe Jackson : Is she really going out with him
- 389 Bruce Springsteen : Badlands
298 388 Bee Gees : Words
590 386 Police : Message in a bottle
423 385 Cats : Lea
- 384 Nick & Simon : Rosanne
542 382 Jimi Hendrix Experience : Purple haze
340 381 Police : Every breath you take
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:40 schreef FritsFlits het volgende:
345 391 Joe Jackson : Is she really going out with him![]()
![]()
![]()
![]()
Maar Lea is wel mooi.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:40 schreef ScottTracy het volgende:
Wéér die Cats het volgend uur. Je zou er toch wat krijgen. En dan nog meer palingneukers erachteraan
Ow God, ja..alsjeblieft niet de acapella-versie.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:41 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geweldig nummer. Hoop dat ze wel het origineel draaien
ca 21.600 secondenquote:Op woensdag 30 december 2009 14:34 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dan heb je ongeveer 60 minuten gemist.
Dat 'oehoe, oehoe, oehoe, oehoe' is zo vreselijk irritant. Hopelijk draaien ze inderdaad de dragelijke versie.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:41 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geweldig nummer. Hoop dat ze wel het origineel draaien
Hier kan ik het trouwens ook niet mee eens zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 14:40 schreef FritsFlits het volgende:
590 386 Police : Message in a bottle![]()
![]()
340 381 Police : Every breath you take![]()
![]()
Prima ideequote:Op woensdag 30 december 2009 14:29 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
vandaag en morgen nog even flink doorposten. ik denk dat we moeten afspreken dat we vannacht allemaal opblijven om vorig jaar minstens te evenaren
Do know, don't carequote:Op woensdag 30 december 2009 14:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hier kan ik het trouwens ook niet mee eens zijn
Precies, over wansmaak valt niet te twistenquote:
Ze hebben het aangepastquote:Op woensdag 30 december 2009 14:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hier kan ik het trouwens ook niet mee eens zijn
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze hebben het aangepast![]()
en ik heb niet eens een bedankje of reactie gekregen.
het stond verkeerd op de site.. Diaan heeft gemaild....quote:
Daar heb ik op gestemdquote:Op woensdag 30 december 2009 14:47 schreef djenneke het volgende:
272 387 Iron Butterfly : In a gadda da vida![]()
Vandeweek stonden ze op plaatsen 386 en 385 had Twan ontdekt, in de lijsten en in de krant stonden ze op 386 en 381... ik heb daar een mailtje over gestuurd naar radio2 en nu is het dus aangepast.quote:
Ok danquote:Op woensdag 30 december 2009 14:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vandeweek stonden ze op plaatsen 386 en 385 had Twan ontdekt, in de lijsten en in de krant stonden ze op 386 en 381... ik heb daar een mailtje over gestuurd naar radio2 en nu is het dus aangepast.
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vernaak me trouwens wel tijdens Rosanne, Ik ga altijd stug het stukje van Bassie & Adriaan eroverheen zingen, wat duidelijk een grote inspiratiebron was.
Maar het avontuur gaat verder en er komt nog heel veel meer
Maar niet meer vandaag maar de volgende keer
Haal je hem er nog een half uurtje uit, ff samen dansen en is ie bekafquote:Op woensdag 30 december 2009 14:53 schreef Diaan73 het volgende:
Nou ja rustig zitten... hmmm Lennon is het er niet helemaal mee eens dat hij in bed moet liggen, geloof ik.
Nou we moeten aan het einde van de middag nog weg oliebollen bakken bij mn oudersquote:Op woensdag 30 december 2009 14:54 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Haal je hem er nog een half uurtje uit, ff samen dansen en is ie bekaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
Heel wijs besluitquote:Op woensdag 30 december 2009 15:01 schreef MarijeH het volgende:
Goedemiddag
345 391 Joe Jackson : Is she really going out with him![]()
- 389 Bruce Springsteen : Badlands![]()
298 388 Bee Gees : WordsKen dit lied eigenlijk alleen van boyzone. Even luisteren wat ik er van vind.
590 386 Police : Message in a bottle![]()
423 385 Cats : Lea![]()
- 384 Nick & Simon : Rosanne![]()
![]()
542 382 Jimi Hendrix Experience : Purple haze![]()
340 381 Police : Every breath you take![]()
Best een leuk uurtje. Enkele platen ken ik niet maar dat komt omdat ik een hele tijd piratenmuziek heb geluisterd. Vorig jaar ben ik hiermee gestopt.
En zelfs dat nummer is beter geschreven.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vernaak me trouwens wel tijdens Rosanne, Ik ga altijd stug het stukje van Bassie & Adriaan eroverheen zingen, wat duidelijk een grote inspiratiebron was.
Maar het avontuur gaat verder en er komt nog heel veel meer
Maar niet meer vandaag maar de volgende keer
Koptelefoon dus op en genieten, zo prachtmuziek zag ik, joe jackson, cocker enzquote:Op woensdag 30 december 2009 14:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou we moeten aan het einde van de middag nog weg oliebollen bakken bij mn oudersen ik wil eigenlijk dat ie dan even geslapen heeft, dan hoeft dat daar niet meer en kan hij daar lekker "spelen". Hij is nu even stil...
Dan zie ik nog het lampje van de babyfoon, maar vooralsnog is hij nog steeds stil.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:05 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Koptelefoon dus op en genieten, zo prachtmuziek zag ik, joe jackson, cocker enz
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:03 schreef Thealexfiles het volgende:
BADLAAAAANDS én volgend uur ook nog Thunder Road, een van de beste nummers aller tijden.
Tussen 18:00 en 19:00 komt het nummer Dancing in the dark van bruce Springsteen. Dat je het even weet.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
![]()
. Een van m'n favoriete Bruce-nummers
![]()
Ja. Ga ff in de hoek staan.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:16 schreef Diaan73 het volgende:
Ben ik de enige die dit niet zo mooi vindt??![]()
![]()
![]()
Thnx.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:15 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Tussen 18:00 en 19:00 komt het nummer Dancing in the dark van bruce Springsteen. Dat je het even weet.
Denk dat dit ook de reden is dat er opeens zoveel Bruce in de top 2000 staat.quote:
Eén van zijn mimste nummersquote:Op woensdag 30 december 2009 15:15 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Tussen 18:00 en 19:00 komt het nummer Dancing in the dark van bruce Springsteen. Dat je het even weet.
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:20 schreef Thealexfiles het volgende:
Wat een fluim, raakt ie m'n mailtje kwijt. Stuur ik eens wat
Nu wordt je wereldberoemd, ik weet het zekerquote:Op woensdag 30 december 2009 15:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hey, m'n tweet in beeld
[ afbeelding ]
Dat kan niet andersquote:Op woensdag 30 december 2009 15:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nu wordt je wereldberoemd, ik weet het zeker![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
rescue me before I fall into the sparrow
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:27 schreef Homdeck het volgende:
A year has past since I broke my nose![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |