Dat bedoel ik. En tig Coldplay-platen en dan niks van Franz Ferdinand of Maximo Park vind ik ook zo.... Nederland. Radio 2.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:37 schreef Norrage het volgende:
kijk....waarom dit erin staat is me ook een raadsel

Vertel dat maar aan de burgemeester van Edam-Volendam.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:38 schreef Deltron het volgende:
idd Jan Smit....hoe kan dit er in staan

Dat ligt niet aan Nederland, het is een Radio 2 lijst. Daar passen die bandjes niet in.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:40 schreef nomar83 het volgende:
niks van Franz Ferdinand of Maximo Park vind ik ook zo.... Nederland.

Coldplay wordt gewoon enorm geplugd door R2.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:40 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En tig Coldplay-platen en dan niks van Franz Ferdinand of Maximo Park vind ik ook zo.... Nederland.

Dat Franz Ferdinand mist, is inderdaad schandalig.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:40 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En tig Coldplay-platen en dan niks van Franz Ferdinand of Maximo Park vind ik ook zo.... Nederland.

Behalve Parachutes is er nauwelijks sprake geweest van het niet in een dip zitten.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Coldplay had een dip tussen Clocks en Viva La Vida.

Als ze beter hun best hadden gedaan, hadden we een nieuwe nummer één...quote:Op woensdag 30 december 2009 13:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Coldplay wordt gewoon enorm geplugd door R2.

Naja, misschien in de Top 2000 van 2019.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:41 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan Nederland, het is een Radio 2 lijst. Daar passen die bandjes niet in.

En van voor 1990.quote:

Brr... dat klinkt wel erg eng!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als ze beter hun best hadden gedaan, hadden we een nieuwe nummer één...

Uiteraard!!quote:

Liever Don't bang the drum.quote:

Eens!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:44 schreef cafca het volgende:
Dit zou in de top 100 moeten staan

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |