Genoeg nummers na 1990 die leuk zijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:31 schreef Norrage het volgende:
Soms heb ike het gevoel dat als het een nummer is van na 1990 dat het in dit topic per definitie slecht is....
Of als het uit Nederland komt dan tenminste. Ik vind het serieus best een goed nummer van de Kast...Instrumentaal ook en lekker opzwepend. Tsja...het is een hit geweestquote:Op woensdag 30 december 2009 13:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hoor, het maakt mij niet uit welk jaartal een nummer komt.Ik vind heel veel na 1990 ook mooi!
Ik vind eigenlijk vooral de keuze aan nummer van de laatste tien á vijftien jaar opmerkelijk. Er is zoveel beters gemaakt in die tijd dan Coldplay, Mika, Jan Smit, Nick en Simon... Maar ik denk dat het radio 2-publiek dat allemaal niet kent.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:31 schreef Norrage het volgende:
Soms heb ike het gevoel dat als het een nummer is van na 1990 dat het in dit topic per definitie slecht is....
Nee hoor, ook niet. Ik ben gek op De Dijk, Stef Bos en dat soort bands... maar ik heb gewoon helemaal niets met die dialectbandjes... vind ik gewoon helemaal niets.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Of als het uit Nederland komt dan tenminste. Ik vind het serieus best een goed nummer van de Kast...Instrumentaal ook en lekker opzwepend. Tsja...het is een hit geweest
Mijn voorkeur gaat uit naar (onbekende) Britse, Duitse/Duitstalige, Franse/Franstalige en Zweedse artiesten/bandsquote:Op woensdag 30 december 2009 13:34 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk vooral de keuze aan nummer van de laatste tien á vijftien jaar opmerkelijk. Er is zoveel beters gemaakt in die tijd dan Coldplay, Mika, Jan Smit, Nick en Simon... Maar ik denk dat het radio 2-publiek dat allemaal niet kent.
Ja daar ben ik het mee eens...maar dat maakt de nummers die erin staan niet meteen slecht toch?? Dat gevoel heb ik vaake wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:34 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk vooral de keuze aan nummer van de laatste tien á vijftien jaar opmerkelijk. Er is zoveel beters gemaakt in die tijd dan Coldplay, Mika, Jan Smit, Nick en Simon... Maar ik denk dat het radio 2-publiek dat allemaal niet kent.
Nu weten we hoe de volgende muze van Jan Smit gaat heten...quote:Op woensdag 30 december 2009 13:37 schreef Adelante het volgende:
Haar naam is Laaaaaaaaaaaauuuuuurrrrrrrraaaaaaaaaa
...Katie Melua, Marco Borsato, Norah Jones, Ilse de Lange, Milow, Jason Mraz, Alain Clark...quote:Op woensdag 30 december 2009 13:34 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk vooral de keuze aan nummer van de laatste tien á vijftien jaar opmerkelijk. Er is zoveel beters gemaakt in die tijd dan Coldplay, Mika, Jan Smit, Nick en Simon...
Heeft het niet gehaald helaas...quote:Op woensdag 30 december 2009 13:37 schreef _Arual_ het volgende:
Dit liedje zet ik altijd uit, ik heb het nooit helemaal gehoord. Ze pesten me ermee! Terwijl ik vernoemd ben naar Tell Laura I Love her van Ray Peterson (staat die er eigenlijk in?).
Niet te vinden in de lijst.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:37 schreef _Arual_ het volgende:
Dit liedje zet ik altijd uit, ik heb het nooit helemaal gehoord. Ze pesten me ermee! Terwijl ik vernoemd ben naar Tell Laura I Love her van Ray Peterson (staat die er eigenlijk in?).
Hmmm. Ook een draak van een liedje eigenlijk, maar beter dan dit.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heeft het niet gehaald helaas...
en nu luister je Jan S?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:38 schreef peaceman het volgende:
Ik heb de kast gemist, ik heb lekker de kast gemist.![]()
![]()
![]()
![]()
Nu is Nena's leven compleet volmaakt.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:37 schreef Nizno het volgende:
gadver!
Trouwens nog even een nieuwtje over Nena... Geen idee of iemand het al meegekregen had:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_is_oma__.html?p=2,2
zie dat ze op 493 staat en dus al geweest is.... Heb ik weer eens gemist... met dr 99 luchtballonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |