wat moet Laura in deze lijst?????quote:Op woensdag 30 december 2009 12:53 schreef peaceman het volgende:
Volgend uur:
359 416 Wham : Last Christmas![]()
388 415 Guus Meeuwis & Vagant : Het is een nacht (Levensecht)(wel veel te hoog)
163 414 Alice Cooper : How you gonna see me now![]()
- 413 Led Zeppelin : Immigrant song![]()
![]()
386 412 Van Morrison : Moondance![]()
![]()
325 411 De Kast : In nije dei![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
308 410 Brainbox : Summertime![]()
- 409 Jan Smit : Laura![]()
477 408 Nits : In the Dutch mountains![]()
![]()
394 407 Waterboys : The whole of the moon![]()
319 406 Righteous Brothers : Unchained melody![]()
![]()
453 405 O.M.D. : Maid of Orleans
Staat Pausini in de lijst dan?quote:
quote:Ik heb net mn radio op 50 gezet en ben, in mijn pyama, uit mijn raam geklommen en op het mijn dakkapel los gegaan op Coldplay !!!
Sommige mensen verdienen dit leven niet...quote:Op woensdag 30 december 2009 13:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Heeft overigens niets met mij te maken:
[..]
Inderdaad een doodgedraaid kerstnummer zometeen.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:05 schreef Adelante het volgende:
Ik had beter wat later kunnen gaan douchen
En dan staat er helemaal geen plaat van de KLF in.. snap er niks van.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:59 schreef tong80 het volgende:
Volgend uur:
359 416 Wham : Last Christmas
388 415 Guus Meeuwis & Vagant : Het is een nacht (Levensecht) (wel veel te hoog)
325 411 De Kast : In nije dei
- 409 Jan Smit : Laura
Dit overtreft zelfs de twee vorige uren.
Geeft niet hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 13:07 schreef tong80 het volgende:
Ik zet hem even een uurtje uit.
Sorry ik blijf niet heen en weer lopen naar de volumeknop
Tip: afstandbedieningquote:Op woensdag 30 december 2009 13:07 schreef tong80 het volgende:
Ik zet hem even een uurtje uit.
Sorry ik blijf niet heen en weer lopen naar de volumeknop
M'n DVD is kapot.quote:
En dan heet je zoontje Lennon.quote:
Past die radio in je broekzak?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n DVD is kapot.
Luister op een draagbare radio
Dan had ie het wel een zakradio genoemdquote:
Dan mag ik dit nummer toch wel leuk vinden VOOR DE KERSTDAGEN!! ?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan heet je zoontje Lennon.
Ooit als ie volwassen is herinner ik hem aan deze post
Neequote:Op woensdag 30 december 2009 13:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan mag ik dit nummer toch wel leuk vinden VOOR DE KERSTDAGEN!! ?
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan heet je zoontje Lennon.
Ooit als ie volwassen is herinner ik hem aan deze post
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan mag ik dit nummer toch wel leuk vinden VOOR DE KERSTDAGEN!! ?
Je eet nogal wat popcorn dezer dagen...quote:Op woensdag 30 december 2009 13:16 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 weer aan de popcorn gaat...
Ja inderdaad, en dan te bedenken dat Hank Williams, Willie Nelson & Merle Haggard nergens te bekennen zijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:59 schreef tong80 het volgende:
Volgend uur:
359 416 Wham : Last Christmas
388 415 Guus Meeuwis & Vagant : Het is een nacht (Levensecht) (wel veel te hoog)
325 411 De Kast : In nije dei
- 409 Jan Smit : Laura
Dit overtreft zelfs de twee vorige uren.
Teveel interne strubbelingen, dan moet je genieten van een bakje popcorn zo nu en dan...quote:Op woensdag 30 december 2009 13:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je eet nogal wat popcorn dezer dagen...
Wat dacht je van Dries Roelvink Arie Ribbens en Manke Nelis ?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:18 schreef webhostvraag het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en dan te bedenken dat Hank Williams, Willie Nelson & Merle Haggard nergens te bekennen zijn.
Dit nummer ga ik onthouden, merkwaardige geluiden hoor ik daar...quote:413 Led Zeppelin : Immigrant song
Dries Roelvink moet uit de Top2000 blijven.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Dries Roelvink Arie Ribbens en Manke Nelis ?
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dries Roelvink moet uit de Top2000 blijven.
Nee van halenquote:
quote:
Maar natuurlijk, je kunt met een gerust hart even weggaan. Komt goedquote:Op woensdag 30 december 2009 13:25 schreef tong80 het volgende:
Ben anderhalf uur weg.
Houden jullie het topic in de gaten ?
Ik gok dat we Friesland kunnen ontpolderen nu...quote:Op woensdag 30 december 2009 13:31 schreef TheZapster het volgende:
Mensen die hier op gestemd hebben verdienen het gewoon om geruimd te worden samen met die geiten.
Dit nummer komt zelfs niet voor in mijn Top4000...quote:Op woensdag 30 december 2009 13:31 schreef TheZapster het volgende:
Mensen die hier op gestemd hebben verdienen het gewoon om geruimd te worden samen met die geiten.
Nee hoor, ik heb juist met muziek van na 1990quote:Op woensdag 30 december 2009 13:31 schreef Norrage het volgende:
Soms heb ike het gevoel dat als het een nummer is van na 1990 dat het in dit topic per definitie slecht is....
Nee hoor, het maakt mij niet uit welk jaartal een nummer komt.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:31 schreef Norrage het volgende:
Soms heb ike het gevoel dat als het een nummer is van na 1990 dat het in dit topic per definitie slecht is....
Genoeg nummers na 1990 die leuk zijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:31 schreef Norrage het volgende:
Of als het uit Nederland komt dan tenminste. Ik vind het serieus best een goed nummer van de Kast...Instrumentaal ook en lekker opzwepend. Tsja...het is een hit geweestquote:Op woensdag 30 december 2009 13:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hoor, het maakt mij niet uit welk jaartal een nummer komt.Ik vind heel veel na 1990 ook mooi!
Ik vind eigenlijk vooral de keuze aan nummer van de laatste tien á vijftien jaar opmerkelijk. Er is zoveel beters gemaakt in die tijd dan Coldplay, Mika, Jan Smit, Nick en Simon... Maar ik denk dat het radio 2-publiek dat allemaal niet kent.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:31 schreef Norrage het volgende:
Nee hoor, ook niet. Ik ben gek op De Dijk, Stef Bos en dat soort bands... maar ik heb gewoon helemaal niets met die dialectbandjes... vind ik gewoon helemaal niets.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Of als het uit Nederland komt dan tenminste. Ik vind het serieus best een goed nummer van de Kast...Instrumentaal ook en lekker opzwepend. Tsja...het is een hit geweest
Mijn voorkeur gaat uit naar (onbekende) Britse, Duitse/Duitstalige, Franse/Franstalige en Zweedse artiesten/bandsquote:Op woensdag 30 december 2009 13:34 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk vooral de keuze aan nummer van de laatste tien á vijftien jaar opmerkelijk. Er is zoveel beters gemaakt in die tijd dan Coldplay, Mika, Jan Smit, Nick en Simon... Maar ik denk dat het radio 2-publiek dat allemaal niet kent.
Ja daar ben ik het mee eens...maar dat maakt de nummers die erin staan niet meteen slecht toch?? Dat gevoel heb ik vaake wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:34 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk vooral de keuze aan nummer van de laatste tien á vijftien jaar opmerkelijk. Er is zoveel beters gemaakt in die tijd dan Coldplay, Mika, Jan Smit, Nick en Simon... Maar ik denk dat het radio 2-publiek dat allemaal niet kent.
Nu weten we hoe de volgende muze van Jan Smit gaat heten...quote:Op woensdag 30 december 2009 13:37 schreef Adelante het volgende:
Haar naam is Laaaaaaaaaaaauuuuuurrrrrrrraaaaaaaaaa
...Katie Melua, Marco Borsato, Norah Jones, Ilse de Lange, Milow, Jason Mraz, Alain Clark...quote:Op woensdag 30 december 2009 13:34 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk vooral de keuze aan nummer van de laatste tien á vijftien jaar opmerkelijk. Er is zoveel beters gemaakt in die tijd dan Coldplay, Mika, Jan Smit, Nick en Simon...
Heeft het niet gehaald helaas...quote:Op woensdag 30 december 2009 13:37 schreef _Arual_ het volgende:
Dit liedje zet ik altijd uit, ik heb het nooit helemaal gehoord. Ze pesten me ermee! Terwijl ik vernoemd ben naar Tell Laura I Love her van Ray Peterson (staat die er eigenlijk in?).
Niet te vinden in de lijst.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:37 schreef _Arual_ het volgende:
Dit liedje zet ik altijd uit, ik heb het nooit helemaal gehoord. Ze pesten me ermee! Terwijl ik vernoemd ben naar Tell Laura I Love her van Ray Peterson (staat die er eigenlijk in?).
Hmmm. Ook een draak van een liedje eigenlijk, maar beter dan dit.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heeft het niet gehaald helaas...
en nu luister je Jan S?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:38 schreef peaceman het volgende:
Ik heb de kast gemist, ik heb lekker de kast gemist.![]()
![]()
![]()
![]()
Nu is Nena's leven compleet volmaakt.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:37 schreef Nizno het volgende:
gadver!
Trouwens nog even een nieuwtje over Nena... Geen idee of iemand het al meegekregen had:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_is_oma__.html?p=2,2
zie dat ze op 493 staat en dus al geweest is.... Heb ik weer eens gemist... met dr 99 luchtballonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |