Nee van halenquote:
quote:
Maar natuurlijk, je kunt met een gerust hart even weggaan. Komt goedquote:Op woensdag 30 december 2009 13:25 schreef tong80 het volgende:
Ben anderhalf uur weg.
Houden jullie het topic in de gaten ?
Ik gok dat we Friesland kunnen ontpolderen nu...quote:Op woensdag 30 december 2009 13:31 schreef TheZapster het volgende:
Mensen die hier op gestemd hebben verdienen het gewoon om geruimd te worden samen met die geiten.
Dit nummer komt zelfs niet voor in mijn Top4000...quote:Op woensdag 30 december 2009 13:31 schreef TheZapster het volgende:
Mensen die hier op gestemd hebben verdienen het gewoon om geruimd te worden samen met die geiten.
Nee hoor, ik heb juist met muziek van na 1990quote:Op woensdag 30 december 2009 13:31 schreef Norrage het volgende:
Soms heb ike het gevoel dat als het een nummer is van na 1990 dat het in dit topic per definitie slecht is....
Nee hoor, het maakt mij niet uit welk jaartal een nummer komt.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:31 schreef Norrage het volgende:
Soms heb ike het gevoel dat als het een nummer is van na 1990 dat het in dit topic per definitie slecht is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |