Dat bedoel ik. En tig Coldplay-platen en dan niks van Franz Ferdinand of Maximo Park vind ik ook zo.... Nederland. Radio 2.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:37 schreef Norrage het volgende:
kijk....waarom dit erin staat is me ook een raadsel
Vertel dat maar aan de burgemeester van Edam-Volendam.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:38 schreef Deltron het volgende:
idd Jan Smit....hoe kan dit er in staan
Dat ligt niet aan Nederland, het is een Radio 2 lijst. Daar passen die bandjes niet in.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:40 schreef nomar83 het volgende:
niks van Franz Ferdinand of Maximo Park vind ik ook zo.... Nederland.
Coldplay wordt gewoon enorm geplugd door R2.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:40 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En tig Coldplay-platen en dan niks van Franz Ferdinand of Maximo Park vind ik ook zo.... Nederland.
Dat Franz Ferdinand mist, is inderdaad schandalig.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:40 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En tig Coldplay-platen en dan niks van Franz Ferdinand of Maximo Park vind ik ook zo.... Nederland.
Behalve Parachutes is er nauwelijks sprake geweest van het niet in een dip zitten.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Coldplay had een dip tussen Clocks en Viva La Vida.
Als ze beter hun best hadden gedaan, hadden we een nieuwe nummer één...quote:Op woensdag 30 december 2009 13:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Coldplay wordt gewoon enorm geplugd door R2.
Naja, misschien in de Top 2000 van 2019.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:41 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan Nederland, het is een Radio 2 lijst. Daar passen die bandjes niet in.
En van voor 1990.quote:
Brr... dat klinkt wel erg eng!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als ze beter hun best hadden gedaan, hadden we een nieuwe nummer één...
Uiteraard!!quote:
Liever Don't bang the drum.quote:
Eens!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:44 schreef cafca het volgende:
Dit zou in de top 100 moeten staan
Auto-ongeluk? Financiele crisis? Hongerwinter? Rellen? Ofwel explain.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:49 schreef _Arual_ het volgende:
Heeft Blokhuis hier al eens een reportage over gemaakt? Volgens mij heeft dit liedje ook nogal wat meegemaakt...
Van Gareth Gates toch, winnaar van Idols UK?quote:
Franz Ferdinand is toch wel heeeeel bekend hoor.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:50 schreef djenneke het volgende:
Ik ken heel Franz Ferdinand niet (nou die nog net van naam, maar de andere genoemde bandjes echt helemaal niet). En volgens mij geldt dat voor de meeste Nederlanders. Dan is het niet zo gek dat deze geen plekje krijgen in de top 2000 denk ik. Hoe onterecht misschien ook. Zo zijn er misschien wel veel meer bands die niemand kent...
O.a. Zita Swoon...quote:Op woensdag 30 december 2009 13:50 schreef djenneke het volgende:
Ik ken heel Franz Ferdinand niet (nou die nog net van naam, maar de andere genoemde bandjes echt helemaal niet). En volgens mij geldt dat voor de meeste Nederlanders. Dan is het niet zo gek dat deze geen plekje krijgen in de top 2000 denk ik. Hoe onterecht misschien ook. Zo zijn er misschien wel veel meer bands die niemand kent...
Ik weet dat mijn broer het tof vindt. Meer weet ik nietquote:Op woensdag 30 december 2009 13:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Franz Ferdinand is toch wel heeeeel bekend hoor.
Ik bedoel meer dat ik er, zonder echt helemaal into the music te zijn, al vijf, zes versies van ken. Er zijn er vast nog meer, en ik ben benieuwd naar de roots van dit nummer. Zal vast wel weer ouder zijn dan ik denk!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Auto-ongeluk? Financiele crisis? Hongerwinter? Rellen? Ofwel explain.
Dat snapte ik wel hoor..quote:Op woensdag 30 december 2009 13:52 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik er, zonder echt helemaal into the music te zijn, al vijf, zes versies van ken. Er zijn er vast nog meer, en ik ben benieuwd naar de roots van dit nummer. Zal vast wel weer ouder zijn dan ik denk!
sterkte noobie.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goeiemiddag. Mijn laatste grootouder is vanmorgen met spoed in het ziekenhuis opgenomen, maar ik kom hier maar weer even wat afleiding zoeken.
Ai... sterkte!!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goeiemiddag. Mijn laatste grootouder is vanmorgen met spoed in het ziekenhuis opgenomen, maar ik kom hier maar weer even wat afleiding zoeken.
Ik heb altijd al het gevoel dat ik de eerste dagen leuker vind om naar te luisteren.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:57 schreef ScottTracy het volgende:
Ofyles was eerder... aardig uurtje, maar niet bijzonder. 't Is toch al de voorlaatste dag
Sterkte!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hmm schrikken zeg. Sterkte!!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, elke dag is eigenlijk wel leuk. Maar je verwacht toch dat het niveau steeds hoger wordt, maar dat is eigenlijk niet zoquote:Op woensdag 30 december 2009 14:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb altijd al het gevoel dat ik de eerste dagen leuker vind om naar te luisteren.
Franz Ferdinand is vrij bekend. Maxïmo Park niet, maar ze hebben wel een paar van de beste alternatieve nummers het afgelopen decennium gemaakt, maar da's mijn mening.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:50 schreef djenneke het volgende:
Veel sterkte...quote:Op woensdag 30 december 2009 13:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voor mij De Dijkquote:Op woensdag 30 december 2009 14:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Mijn hoogtepunt van dit uur: Fats Domino.
kun je vast even gebruiken. sterkte.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hmm nu maar hopen dat het helpt!quote:Op woensdag 30 december 2009 14:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dank voor de steun, allen. Er zit een bloedproep in haar hersenen. Vanmorgen kon ze haar arm niet meer bewegen en had spraakmoeilijkheden. Het gaat wel al iets beter, maar niet snel genoeg en nu wordt haar bloed verdund. Het is even afwachten wat dat gaat opleveren, het kan ook bloedingen veroorzaken.
Voor mij ook ja. En My Generationquote:Op woensdag 30 december 2009 14:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Mijn hoogtepunt van dit uur: Fats Domino.
sterkte!quote:
Hmmm hopelijk wordt de prop snel opgelost...quote:Op woensdag 30 december 2009 14:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dank voor de steun, allen. Er zit een bloedproep in haar hersenen. Vanmorgen kon ze haar arm niet meer bewegen en had spraakmoeilijkheden. Het gaat wel al iets beter, maar niet snel genoeg en nu wordt haar bloed verdund. Het is even afwachten wat dat gaat opleveren, het kan ook bloedingen veroorzaken.
Maar het is gewoon een heel goed liedje!quote:Op woensdag 30 december 2009 14:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
sterkte!
Hopelijk komt alles weer goed!
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar het is gewoon een heel goed liedje!
betonpoalties benn mooier van skik...quote:
als ze er snel bij zijn hoeft zo'n bloedprop niet persé een probleem te zijn. mijn moeder heeft dat ook gehad en is nu continue aan de bloedverdunners en het is inmiddels alweer een paar jaar geleden dat ze die prop had.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Behalve Flip Kowlierquote:Op woensdag 30 december 2009 14:15 schreef Diaan73 het volgende:
Dialectbandjes mogen van mij allemaal verbannen worden van de radio, tv enz.![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:17 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Als giga fan van Fleetwood Mac van mij ook! Heb ze eind oktober nog gezien in Londen!![]()
Ah, dan krijg jij van mij de stelling:quote:Op woensdag 30 december 2009 14:17 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Als giga fan van Fleetwood Mac van mij ook! Heb ze eind oktober nog gezien in Londen!![]()
Zonde!quote:
Ik zal er binnenkort eens op googlen.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zonde!
Bij dit nummer moet ik altijd aan Helmut Lotti denken..
Nee joh, dit is veel mooier. Maar wel veel te hoog.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Verschrikkelijk. Veel te hoog, sowieso. Maar waarom heeft iedereen altijd wat over de teksten van Blof terwijl dit toch minstens zo erg is?
Echt nietquote:Op woensdag 30 december 2009 14:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan vind ik het nummer van Guus nog beter.
Ik vind het nog wel meevallen, vorig jaar hadden we er iets van 44.... dat gaan we dit jaar niet redden, denk ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:25 schreef Gitaarmat het volgende:
Gaat aardig hard zoveel topics.![]()
Hoeveel hadden we er vorig jaar eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |