Auto-ongeluk? Financiele crisis? Hongerwinter? Rellen? Ofwel explain.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:49 schreef _Arual_ het volgende:
Heeft Blokhuis hier al eens een reportage over gemaakt? Volgens mij heeft dit liedje ook nogal wat meegemaakt...

Van Gareth Gates toch, winnaar van Idols UK?quote:

Franz Ferdinand is toch wel heeeeel bekend hoor.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:50 schreef djenneke het volgende:
Ik ken heel Franz Ferdinand niet (nou die nog net van naam, maar de andere genoemde bandjes echt helemaal niet). En volgens mij geldt dat voor de meeste Nederlanders. Dan is het niet zo gek dat deze geen plekje krijgen in de top 2000 denk ik. Hoe onterecht misschien ook. Zo zijn er misschien wel veel meer bands die niemand kent...

O.a. Zita Swoon...quote:Op woensdag 30 december 2009 13:50 schreef djenneke het volgende:
Ik ken heel Franz Ferdinand niet (nou die nog net van naam, maar de andere genoemde bandjes echt helemaal niet). En volgens mij geldt dat voor de meeste Nederlanders. Dan is het niet zo gek dat deze geen plekje krijgen in de top 2000 denk ik. Hoe onterecht misschien ook. Zo zijn er misschien wel veel meer bands die niemand kent...

Ik weet dat mijn broer het tof vindt. Meer weet ik nietquote:Op woensdag 30 december 2009 13:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Franz Ferdinand is toch wel heeeeel bekend hoor.

Ik bedoel meer dat ik er, zonder echt helemaal into the music te zijn, al vijf, zes versies van ken. Er zijn er vast nog meer, en ik ben benieuwd naar de roots van dit nummer. Zal vast wel weer ouder zijn dan ik denk!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Auto-ongeluk? Financiele crisis? Hongerwinter? Rellen? Ofwel explain.

Dat snapte ik wel hoor..quote:Op woensdag 30 december 2009 13:52 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik er, zonder echt helemaal into the music te zijn, al vijf, zes versies van ken. Er zijn er vast nog meer, en ik ben benieuwd naar de roots van dit nummer. Zal vast wel weer ouder zijn dan ik denk!

sterkte noobie.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goeiemiddag. Mijn laatste grootouder is vanmorgen met spoed in het ziekenhuis opgenomen, maar ik kom hier maar weer even wat afleiding zoeken.

Ai... sterkte!!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goeiemiddag. Mijn laatste grootouder is vanmorgen met spoed in het ziekenhuis opgenomen, maar ik kom hier maar weer even wat afleiding zoeken.

Ik heb altijd al het gevoel dat ik de eerste dagen leuker vind om naar te luisteren.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:57 schreef ScottTracy het volgende:
Ofyles was eerder... aardig uurtje, maar niet bijzonder. 't Is toch al de voorlaatste dag

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |