abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76202089
Het vorige deel: Slank #906: 3 feestdagen in december, geen 30

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
pi_76202145
Zag je die advertentie? Chatten en daten met volslanke mensen?!
pi_76202165
Oja de Stardust bruisbal ook afgelopen vakantie gebruikt
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:16:41 #4
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76202212
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:07 schreef kwakz0r het volgende:
my sister's keeper. van de maker van the notebook. janken gegarandeerd. moet hem zelfs nog kijken, sprak er gisteren een vriend over die t niet droog kon houden bij die film... hij is al uit de bioscoop vandaan geloof ik...

ik wil nog zoveel films zien de komende tijd in de bios ook. wow...
Ik heb deze film in de bioscoop gezien. Inderdaad moeten huilen . Er zaten toen alleen hele puberale meisjes in de zaal die op alle zielige momenten in de film keihard gingen lachen. Heel irritant.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_76202386
Ik TVP met een lijstje.

O: 1 sneetje geroosterd witbrood met eendenmousse en eentje met boter, frambozenjam en hagelslag en een gekookt eitje

L: 2x geroosterd brood met boter en serranoham

T: thee met 2 blokjes pure choco

T: wodka met gerookte zalm op warme toast met boter

D: lamsbout met honing mosterdsaus, rosevalaardappeltjes uit de oven en geglaceerde sperziebonen met lente-ui en sesamzaad. Toe vanille-ijs met citroensorbetijs.

pi_76202483
Oeh, oeh! Ik kan m'n iPhone ophalen. Kreeg een smsje!! Spann0nd!!
pi_76202488
Ik dacht dat mijn moeder overdreef met een 4e kerstdag, maar jij hebt zelfs een 5e
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:23:42 #8
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76202560
Heb heul geen geduld voor een film

Trusten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:25:49 #9
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76202678
Ik heb ook een kwaliteitslijstje, in A'dam met zuslief en in de avond te laat thuis om te koken dus --> snackbar

O: stukje kerststol
L: spekpannekoek
T: warme choco en een blueberry muffin
D: grote loempia en een eggy burger

Ho hum. Ik beloof wederom beterschap.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_76202685
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:22 schreef P.F het volgende:
Ik dacht dat mijn moeder overdreef met een 4e kerstdag, maar jij hebt zelfs een 5e
En nóg is het niet op. Maar ik heb wel heel veel in de vriezer gegooid. Alleen die kaas..........misschien maar een pasta maken met multi-kaassaus.

Ik kreeg vandaag m'n hocker binnen die bij mijn bank past. Hij is een tikkie aan de grote kant, maar het is wel heel lekker. Ik zit hier als een pashja met m'n benen omhoog!
pi_76202722
Hocker? Een chique voetenbank? Heel relaxt!
pi_76202725
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb heul geen geduld voor een film

Trusten
Dat had ik ook nooit....totdat ik mijn vriend tegenkwam (echt een filmfreak) en dankzij zijn filmsite is het ook wel leuk om films bij te houden en er op te stemmen (vind ik dan)
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:28:24 #13
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76202809
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:26 schreef conleche het volgende:

[..]

En nóg is het niet op. Maar ik heb wel heel veel in de vriezer gegooid. Alleen die kaas..........misschien maar een pasta maken met multi-kaassaus.

Ik kreeg vandaag m'n hocker binnen die bij mijn bank past. Hij is een tikkie aan de grote kant, maar het is wel heel lekker. Ik zit hier als een pashja met m'n benen omhoog!
Comfy is anders dunkt mien! </flauw>

"Hè? Pachaaa?"
pi_76202834
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:26 schreef P.F het volgende:
Hocker? Een chique voetenbank? Heel relaxt!
Ja psies. En dattie verder m'n halve kamer in beslag neemt...........who cares. Ik denk dat als de kerstboom eenmaal weg is, ik het wel zo kan manoeuvreren dat het weer enigszins in verhouding lijkt. Hoop ik.

Hoe is het met jouw huisje?? Ik heb helemaal geen foto's meer gezien!
pi_76202838
ola... ik kijk top2000 a gogo dat vind ik leuk
Kwak
pi_76202907
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:28 schreef kwakz0r het volgende:
Heel leuk zelfs!!! Maar ik heb het eerder op de avond al gezien. Zou best willen dat zo'n soort programma wekelijks zou zijn!!!
pi_76202919
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja psies. En dattie verder m'n halve kamer in beslag neemt...........who cares. Ik denk dat als de kerstboom eenmaal weg is, ik het wel zo kan manoeuvreren dat het weer enigszins in verhouding lijkt. Hoop ik.

Hoe is het met jouw huisje?? Ik heb helemaal geen foto's meer gezien!
Ik moet nog kasten.. En een kookplaatje Dus ik leef nog een beetje in de rotzooi.. Niet fotowaardig..
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:41:59 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76203542
Herkenbaar PFert, ik kom ook wel eens thuis en dan denk ik: "Mn huis is ontploft " En dan neem ik me weer voor om op te gaan ruimen *nieuwste voornemen: morgen!*

Nog een voornemen: mezelf morgenochtend bed uit sleuren om naar de sportschule te gaan, zodat ik in de avond thuis kan blijven Ben benieuwd... Op dagen dat het niet hoeft ben ik echt een luie bal gehakt

Trusten!
pi_76203713
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:28 schreef kwakz0r het volgende:
Nou, daarvoor hoef je je helemaal niet te schamen! Wij kijken het via uitzendinggemist bij de koffie. Goeie mini-documentaires zitten er ook bij. Die bassiste vond ik geweldig (van het loopje tussen alle nummers door), Carol ...? Pijnlijk dat ze ook niet meer in de opnamestudio mocht kijken van die 2 nieuwe piefjes daar. Vond het een geweldige vrouw
pi_76203752
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Herkenbaar PFert, ik kom ook wel eens thuis en dan denk ik: "Mn huis is ontploft " En dan neem ik me weer voor om op te gaan ruimen *nieuwste voornemen: morgen!*

Nog een voornemen: mezelf morgenochtend bed uit sleuren om naar de sportschule te gaan, zodat ik in de avond thuis kan blijven Ben benieuwd... Op dagen dat het niet hoeft ben ik echt een luie bal gehakt

Trusten!
Hahaha.. Ik kan het alleen niet opruimen want ik heb geen kasten
En ik wou liever laarzen (die ik nog terug moet betalen) want kou is erger dan rommel !
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:46:26 #21
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76203759
Ik bén aan het opruimen omdat mn vriend morgen weer thuiskomt, en het hier uitpuilt van mijn troep

Wel jammer dat ik ondertussen in een plas kattenkots ben gestapt
pi_76203850
Ik zou het wel leuk vinden om nu een kat op schoot te hebben !

Ik had een nieuw bandje gekocht voor "mijn" kat bij mijn ouders Metalic felblauw/zwart met tijgerprint. !
pi_76203923
Hij heeft nu een zwarte met strass steentjes, maar ondertussen heeft bijna iedere kat in de buurt zo een halsband. Zoo passé!
pi_76204096
kattenkots

My Sisters Keeper is mooi
Into the Wild vond ik een nare film over een nare egoistische jongen Mooi gemaakt, mooi gefilmd, Sean Penn

maar die stomme jongen verpestte alles... en de wereld maar vervloeken en kut vinden terwijl hij zelf geen greintje minder egoistisch was....

De rest moet ik nog zien. Avatar (op de beelden na) alleen maar slechte verhalen over gehoord en ik ben (zoals het een elitaire trut betaamt) vooral liefhebber van Filmhuisfilms

Morgen weer eens wat nieuwe neerhalen. Ciudade de dios vind ik te langdradig overigens net als Once Upon a time in the West
Ja doei.
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:54:52 #25
331 Merel
Be here now.
pi_76204201
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 20:24 schreef MariaEtcetera het volgende:

Merel: kusje op maakt beter En vallen doet iedereen wel es! Vooral deze winter
Ik ben niet gevallen door gladheid ofzo, gewoon door een loszittende stoeptegel. Al was er bij nadere inspectie geen losse stoeptegel te bekennen dus ik zal gewoon wel over m'n eigen voeten gestruikeld zijn, maar loszittende stoeptegel klinkt beter. Wat kunnen een paar suffe schaafwonden pijn doen! En m'n knie is stijf en m'n enkel doet pijn en ik voel me een enorme aansteller

Had ik LadyBlack eigenlijk al welkom geheten? Zo niet, dat alsnog HOOOOOOOOOI

Ik moet echt beter gaan eten, maar eigenlijk heb ik december gewoon al opgegeven en ga ik in januari wel gewoon weer aan de slag, die twee dagen hebben nu toch geen zin meer En volgens mij ga ik met O&N gewoon in m'n eentje thuisblijven. En dat vind ik eigenlijk wel prima
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_76204325
Auuu Merel!

Ja weet je zeker dat je alleen thuis gaat blijven? Ik kan het mij niet voorstellen Wat doen je ouders met O&N?
pi_76204424
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:54 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik ben niet gevallen door gladheid ofzo, gewoon door een loszittende stoeptegel. Al was er bij nadere inspectie geen losse stoeptegel te bekennen dus ik zal gewoon wel over m'n eigen voeten gestruikeld zijn, maar loszittende stoeptegel klinkt beter. Wat kunnen een paar suffe schaafwonden pijn doen! En m'n knie is stijf en m'n enkel doet pijn en ik voel me een enorme aansteller

Ik moet echt beter gaan eten, maar eigenlijk heb ik december gewoon al opgegeven en ga ik in januari wel gewoon weer aan de slag, die twee dagen hebben nu toch geen zin meer En volgens mij ga ik met O&N gewoon in m'n eentje thuisblijven. En dat vind ik eigenlijk wel prima
Ik denk dat ik ook alleen ga zijn met O&N. Er is wel weer ergens een feest, maar ik ben net zondag op zo'n groot feest geweest en het was geweldig hoor, maar heb gisteren de hele dag op bed gelegen om bij te komen en ik heb er gewoon niet zo'n zin in om dat wéér te hebben, bovendien vind ik die feesten met O&N meestal niks aan eigenlijk

Dus ik nestel me gewoon op de bank met een boek en doe alsof het een gewone avond is. Misschien dat ik een oliebol eet.
  woensdag 30 december 2009 @ 00:00:34 #28
331 Merel
Be here now.
pi_76204450
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:57 schreef P.F het volgende:
Auuu Merel!

Ja weet je zeker dat je alleen thuis gaat blijven? Ik kan het mij niet voorstellen Wat doen je ouders met O&N?
Die vieren het gewoon zelf met hun eigen mensen. En ik denk dat ik me minder eenzaam voel in m'n eentje dan temidden van een groep mensen, snap je? Ik vind het wel best, lekker met een berg kaasjes en filet americain en toastjes op de bank, en daarna slapen met oordopjes in
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 30 december 2009 @ 00:02:55 #29
331 Merel
Be here now.
pi_76204552
En niet uit zieligheid dus he, denk gewoon dat ik me thuis beter vermaak dan op een of ander oppervlakkig feest
pi_76204610
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:00 schreef Merel het volgende:

[..]

Die vieren het gewoon zelf met hun eigen mensen. En ik denk dat ik me minder eenzaam voel in m'n eentje dan temidden van een groep mensen, snap je? Ik vind het wel best, lekker met een berg kaasjes en filet americain en toastjes op de bank, en daarna slapen met oordopjes in
Ja maar ken jij die mensen niet van vroeger dan?

Mijn ouders zijn zooo teleurgesteld dat ik O&N niet bij hun vier Het is een beetje zoals 1e kerstdag voor de meeste mensen is voor hun..
M'n vader vroeg in oktober of augustus al of ik het bij hun wou vieren maar toen zei ik dat ik al had afgesproken
pi_76204720
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:45 schreef Laureline het volgende:

[..]

Nou, daarvoor hoef je je helemaal niet te schamen! Wij kijken het via uitzendinggemist bij de koffie. Goeie mini-documentaires zitten er ook bij. Die bassiste vond ik geweldig (van het loopje tussen alle nummers door), Carol ...? Pijnlijk dat ze ook niet meer in de opnamestudio mocht kijken van die 2 nieuwe piefjes daar. Vond het een geweldige vrouw
Carol Kaye! vond ik ook zo'n mooie rapportage! en vanavond dat stukje over dat nummer van Otis Redding (helemaal terug tot de jaren 30 in Engeland)

ze steken steeds vuurwerk af hier in de tunnel. bah. ik ben een beetje bang voor vuurwerk...
Kwak
  woensdag 30 december 2009 @ 00:06:42 #32
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76204722
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:54 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik stoot me altijd keihard aan stoeptegels en struikel dan ook bijna, dus zo raar is dat niet
En dankjewel voor het welkom (allemaal trouwens, jullie zijn echt gezellig )

Ik vier oud&nieuw meestal met een stel vrienden, gewoon thuis met hapjes en drankjes, en dat bevalt me uitstekend Ik heb een grafhekel aan te drukke kroegen en feesten, dus vind het wel mooi zo. Dit jaar vieren we de eerste verjaardag van het kindje dat 31 december 2008 geboren werd bij 2 vrienden van ons extra leuk dus!
pi_76204836
merel betermaakkusje op je geschaafde hand.

ik kan ook heel goed vallen uit het niets. of door mn enkel gaan op platte schoenen als er niet eens een scheven ondergrond is ofzo...

bah ik ben zo verkouden. mn moeder heeft me aangestoken... en morgen moet ik om 10 uur op psycho-eductie zijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_76205178
Wasda Kwak? Psycho-eductie? Heeft dat met je nieuwe therapie te maken?
  Vis een optie? woensdag 30 december 2009 @ 00:19:05 #35
70532 loveli
N
pi_76205225
Assertiviteit is goed. Net bij de Mac m'n friet teruggebracht en geld teruggevraagd omdat 'ie koud was. Bij de McDrive. In de regen. Lopend.

Ever After met Drew Barrymore is een geweldige prinsessefilm. Assepoester, maar dan anders. Just Visiting is ook een geniale film met een prinses en een ridder. Christina Applegate en Jean Reno spelen erin mee, ik deed het bij vlagen in m'n broek van het lachen.

Sunshine cleaning vond ik trouwens niet echt wat. Begon de film eindelijk een beetje te lopen, kwam daar de aftiteling.

Verder is het heel logisch om laarzen te kopen in plaats van inrichting.

Heb ik nog wat gemist?
crap in = crap out
pi_76205374
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:49 schreef P.F het volgende:
Hij heeft nu een zwarte met strass steentjes, maar ondertussen heeft bijna iedere kat in de buurt zo een halsband. Zoo passé!

tvp!
pi_76205524
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:17 schreef conleche het volgende:
Wasda Kwak? Psycho-eductie? Heeft dat met je nieuwe therapie te maken?
ja, psycho-educatie is een verplicht voortraject van 7 modules. elke twee weken een bijeenkomst. mensen uit alle soorten behandelgroepen bij elkaar (groep bestond vorige keer uit BED mensen, iermand met individuele therapie en twee vrouwen uit de bmi40+ groep. je stroomt op verschillende momenten in- en uit, als je alle 7 modules gehad hebt. elke week nieuwe mensen dus.

thema's als: beeld van obesitas in de media, wat is een eetstoornis en wat zijn de gevolgen, hoe werkt self-talk, wat is cognitieve gedragstherapie. het blijkt dat de therapie beter aanslaat als mensen eerst die cursus voltooien. het is verplicht (2 keer missen en je wordt uit het programma gegooid)

nu ik geweest ben snap ik wáárom het nodig is

edit: en weg!

[ Bericht 31% gewijzigd door kwakz0r op 30-12-2009 01:26:35 ]
Kwak
pi_76205587
O maar kwak...... Je komt er wel doorheen!
pi_76205615
Ik wil deze van asos.com! Maar ik ga er verder niets bestellen dus helaas..

pi_76205913
oh zeker. ik tracht de humor er van in te zien.
Kwak
pi_76206168
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:26 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja, psycho-educatie is een verplicht voortraject van 7 modules. elke twee weken een bijeenkomst. mensen uit alle soorten behandelgroepen bij elkaar (groep bestond vorige keer uit BED mensen, iermand met individuele therapie en twee vrouwen uit de bmi40+ groep. je stroomt op verschillende momenten in- en uit, als je alle 7 modules gehad hebt. elke week nieuwe mensen dus.

thema's als: beeld van obesitas in de media, wat is een eetstoornis en wat zijn de gevolgen, hoe werkt self-talk, wat is cognitieve gedragstherapie. het blijkt dat de therapie beter aanslaat als mensen eerst die cursus voltooien. het is verplicht (2 keer missen en je wordt uit het programma gegooid)

[spoiler] ladidadida
Ik snap best dat je dat wel naar vindt hoor. Je zit daar toch voor jezelf en niet om het probleem van Miep Verderop aan te horen. Vooral als ze niet echt goed uit haar woorden kan komen, om het maar eens mildly te poeten. Maar goed, wat Pief zegt, je komt er wel doorheen en daarna is het meer individueel toch?

[ Bericht 24% gewijzigd door conleche op 30-12-2009 01:31:25 ]
  Vis een optie? woensdag 30 december 2009 @ 00:43:11 #42
70532 loveli
N
pi_76206185
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:26 schreef kwakz0r het volgende:
Even doorbijten dus.
crap in = crap out
pi_76206570
Wow ik schijn 134 euro huurtoeslag te krijgen nu (ipv 42 euro!)
Dan betaalde ik eerst 300 euro p/m voor mijn oude als ik de huurtoeslag er af haal en nu 275 p/m in mijn nieuwe huis als ik de huurtoeslag er af haal!

Chillll !

Of ik heb het fout ingevuld !
pi_76207455
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik snap best dat je dat wel naar vindt hoor. Je zit daar toch voor jezelf en niet om het probleem van Miep Verderop aan te horen. Vooral als ze niet echt goed uit haar woorden kan komen, om het maar eens mildly te poeten. Maar goed, wat Pief zegt, je komt er wel doorheen en daarna is het meer individueel toch?
jup... will do. en af en toe even lekker klagen erover is ook fijn, dan kan ik de sessie daarna er weer tegenaan

ik haal t verhaal nu weg... wil jij de quote ook weghalen?
Kwak
pi_76207573
quote:
Op woensdag 30 december 2009 01:25 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

jup... will do. en af en toe even lekker klagen erover is ook fijn, dan kan ik de sessie daarna er weer tegenaan

ik haal t verhaal nu weg... wil jij de quote ook weghalen?
Ja ga ik nu doen en dan slapen!!
pi_76207838
Of ik mijn BF met de auto op wil halen want het sneeuwt

pi_76207857
Hij is alleen een beetje dronken geloof ik want ik snap er echt helemaaaal niks van
  Vis een optie? woensdag 30 december 2009 @ 01:48:21 #48
70532 loveli
N
pi_76207961
Echte mannen
crap in = crap out
pi_76208095
O ik moet ook iets meenemen. Ik snap het alweer. Ik ben geen taxi maar een koeriersdienst Ik vroeg nog of ik moest blijven op het feestje of meteen weer weg moest gaan
pi_76208457
hier nog geen vlok te zien. hoera!

ik begon net mn gedownloade film (my sister's keeper) te kijken omdat ik zo benieuwd was, en toen kon ik niet meer stoppen en nu zit ik hier helemaal snotterig en bejankt te wezen...

nu gauw te bed, want morgen om half acht weer op
Kwak
  woensdag 30 december 2009 @ 08:29:32 #51
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_76210340
ik heb het verhaal van kwak gemist..

ik vind de laarzen van PF trouwens erg stoer en gaaf, beide wel!

heb 12 uur geslapen gister: van 5 tot 7, en toen van 10 tot 8
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_76210598
Morge!

Bwuh vandaag weer aan het werk voor 5 lange dagen, geen zin
Gisteren besloten dat we morgenavond gaan gourmetten dus iig iets om naar uit te kijken

Resultaat gisteren:
O: yoghurt met muesli en lijnzaad (Laat)
L: 1 boterham met gekookt ei, tomaat, komkommer, beker optimel
T: appel
D: rijst, kip, groente, sausje
T: mandarijn
T: 2x roggebrood zonder beleg
T: handje chips

Planning vandaag:
O: 2 boterhammen kipfilet
L: 2 boterhammen ?
T: banaan
D: sperziebonen, aardappels, hamburger
T:?

Ga mn D pas om half 9 eten dus ben even aan het kijken hoe ik de rest ga plannen, ontbijt net op en L denk ik om een uur of 14/15...
  woensdag 30 december 2009 @ 09:29:10 #53
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76210974
Wat voor werk doe jij dan Ek-Mei, in de zorg of de horeca toevallig? Lijkt me niet tof, helemaal niet vrij zijn rond oud&nieuw
pi_76211242
quote:
Op woensdag 30 december 2009 09:29 schreef LadyBlack het volgende:
Wat voor werk doe jij dan Ek-Mei, in de zorg of de horeca toevallig? Lijkt me niet tof, helemaal niet vrij zijn rond oud&nieuw
In de zorg idd, nee is het ook niet, dat zijn de mindere kant van het werk.
pi_76211278
Goedemorgen
Net vuurwerk opgehaald en 2 eitjes gekookt
Zometeen maar eens wii fit plus uitproberen
  woensdag 30 december 2009 @ 09:54:10 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76211423
Mogge. Ik word gewoon moe wakker . Gelukkig hoef ik morgen niet een hele dag door een stad te sjouwen en tot laat door te gaan . Sorry, ik word er een beetje van zo langzamerhand.

En ik ken geen van de films waar jullie het gister over hadden . Woon nu anderhalf jaar in Gouda en ben er nog nooit naar de bios geweest. En het aantal films dat ik heb gezien, is ook op 1 a 2 handen te tellen denk ik. Gister toevallig met een vriendin naar The Reader gekeken. Wel aardig.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 30 december 2009 @ 09:57:39 #57
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_76211503
Ik hoef gelukkig alleen oudejaarsdag die klote jeugd te ontwijken met rotjes, strijkers, nitraten en de rest van de teringzooi.
Zal zo ook maar eens gaan werken, anders ligt de post er rond 6 uur nog niet in.
  woensdag 30 december 2009 @ 10:08:03 #58
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76211704
Lekker gourmetten! Vriend vind het helemaal niks dus dat komt er hier niet in

O: boterham osseworst, boterham 48+ kaas, gekookt eitje, glas halfvolle melk
S: 1.15 uur wandelen
T: peer
L: boterham osseworst, beschuit jam
T: Yoghurt met mandarijn
T: 2 merci (tis een hele grote doos )
D: broccoli,gebakken aardappelen, tartaar, champignons, sla
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_76211707
Even snel groetjes uit London!
pi_76212161
goedemorgen! *O-

3! nooit gedacht dat iemand het zo lang met mij zou uithouden!
Ja doei.
pi_76212260
Feli Mo!

En nu wil ik laarzen gaan kopen Ik had een heel leuk paar aan bij Manfield, zwart met hak en aan elke kant een rits maar mijn kuiten waren te dik

Ik heb laatst ook The Boat That Rocked gekeken, had me er heel erg op verheugd, maar ik vond er echt niks aan
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 30 december 2009 @ 10:32:48 #62
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76212316
quote:
Op woensdag 30 december 2009 10:08 schreef shinydiscoball het volgende:
Even snel groetjes uit London!
Hoi!! Wow, hoe is het daar dan?? Gaaf hoor
  woensdag 30 december 2009 @ 10:34:07 #63
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76212354
Gefeliciteerd Mo

Wij willen gaan wandelen maar het sneeuwt steeds en ik ben een koukleum
pi_76212632
quote:
Op woensdag 30 december 2009 10:30 schreef Syrena het volgende:
Feli Mo!

En nu wil ik laarzen gaan kopen Ik had een heel leuk paar aan bij Manfield, zwart met hak en aan elke kant een rits maar mijn kuiten waren te dik

Ik heb laatst ook The Boat That Rocked gekeken, had me er heel erg op verheugd, maar ik vond er echt niks aan
Wel grappig hoe smaken kunnen verschillen
Ik vond het echt de beste film die ik het afgelopen jaar heb gezien
pi_76212658
dank dank!

wij hebben geen sneeuw, en het gaat wrsch alleen regenen zodadelijk

vanavond eten we lekker nacho's con todos maar ik twijfel of ik nu knackebrod zal nemen, of dat we brunchen met afbakbroodjes en dan tot vanmiddag alleen nog wat fruit eten ofzo...
Ja doei.
pi_76212775
quote:
Op woensdag 30 december 2009 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
dank dank!

wij hebben geen sneeuw, en het gaat wrsch alleen regenen zodadelijk

vanavond eten we lekker nacho's con todos maar ik twijfel of ik nu knackebrod zal nemen, of dat we brunchen met afbakbroodjes en dan tot vanmiddag alleen nog wat fruit eten ofzo...
Geniet eens een beetje joh jullie hebben toch iets te vieren?
pi_76212842
nou, met 'gefeliciteerd!' vanochtend bij het wakker worden hebben we het al uitbundig gevierd eigenlijk

denk ergens: 1 januari pas weer opletten, 1 januari weer hardlopen, etc. Want ik pas nog zonder probleem in al mijn kleren, de te grote kleren zijn nog steeds te groot, etc. maar ik vind het dan zo jammer om gemiste kansen (teveel Kcals dus!) niet (en de Kcals dus wél) te nemen
Ja doei.
pi_76212937
quote:
Op woensdag 30 december 2009 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
nou, met 'gefeliciteerd!' vanochtend bij het wakker worden hebben we het al uitbundig gevierd eigenlijk

denk ergens: 1 januari pas weer opletten, 1 januari weer hardlopen, etc. Want ik pas nog zonder probleem in al mijn kleren, de te grote kleren zijn nog steeds te groot, etc. maar ik vind het dan zo jammer om gemiste kansen (teveel Kcals dus!) niet (en de Kcals dus wél) te nemen
Ok, maar ik hoor bij jou nog altijd een ondertoon dat je bang bent om te eten
Als ik jou was zou ik het wel weten lekker afbakbroodjes en een glaasje champagne erbij
Klinkt beter dan droog brood en water toch
pi_76213000
champagne op dit tijdstip! nee dank je

en ik ben nu niet bang om te eten hoor! Vooral de afgelopen dagen niet vraag maar aan Mr.Mo! Maar het moet niet té gaan worden De feestdagen zijn een iets te goed excuus
Ja doei.
pi_76213053
quote:
Op woensdag 30 december 2009 10:55 schreef motorbloempje het volgende:

en ik ben nu niet bang om te eten hoor! Vooral de afgelopen dagen niet vraag maar aan Mr.Mo! Maar het moet niet té gaan worden De feestdagen zijn een iets te goed excuus
Ik hoop het
Kan me nog herinneren dat je lijstjes met erg weinig kcal postte en dan later nog moest toegeven dat je in het echt nog minder had gegeten

En champagne op dit tijdstip is erg lekker hoor
pi_76213084
ik houd uberhaupt niet zo van champagne, laat staan om 11 uur 's ochtends. Vind 1 keer per jaar zo rond 12 uur op oud en nieuw wel genoeg.

maar Mr.Mo heeft voor de broodjes gekozen, dus gaan we zo lekker brunchen
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 30 december 2009 @ 10:59:07 #72
70532 loveli
N
pi_76213128
quote:
Op woensdag 30 december 2009 10:55 schreef motorbloempje het volgende:

Die heeft z'n neus hier al een paar dagen niet laten zien. Hij begint 1 januari weer?
crap in = crap out
pi_76213159
Lijstje:

B: 3 afbakbroodjes met euh.. kaas, brie en appelstroop enzo
T: fruit
T: knackebrodje kaas
D: nacho's con todos (ook heavy!!!)

en dan vroeg naar bed vanavond, want morgen wordt het laat en zulks daar ben ik helemaal niet meer voor gemaakt! Zit nu al te bedenken 'hoe houd ik het tot 2 uur vol!?' toen Mr.Mo zei: "Nou, het kan best wel eens een uurtje of 4 worden!" zo laat! ik word oud..
Ja doei.
pi_76213170
quote:
Op woensdag 30 december 2009 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
ik houd uberhaupt niet zo van champagne, laat staan om 11 uur 's ochtends. Vind 1 keer per jaar zo rond 12 uur op oud en nieuw wel genoeg.

maar Mr.Mo heeft voor de broodjes gekozen, dus gaan we zo lekker brunchen
Er zit ook wel veel verschil tussen champagne maar sinds ik samen met mijn vriend ben drink ik het wel vaker (verzin altijd wel een goede reden om samen een fles open te trekken)

Enjoy!
pi_76213188
quote:
Op woensdag 30 december 2009 10:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Die heeft z'n neus hier al een paar dagen niet laten zien. Hij begint 1 januari weer?
ik schop 'm even maar vanaf 1 januari gaat er nog maar 1 schepje suiker in z'n thee!
Ja doei.
  woensdag 30 december 2009 @ 11:06:35 #76
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76213353
Feli Mo .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 30 december 2009 @ 11:07:02 #77
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76213369
Ja.... nog 2 dagen lekkere thee....

En champagne vind ik zelfs op 31 december 's-avonds niet echt lekker...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_76213387
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:07 schreef Wolve000 het volgende:

als je het goed doet proef je het rond die tijd niet écht meer
Ja doei.
  woensdag 30 december 2009 @ 11:08:03 #79
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76213410
Brak aan het nieuwe jaar beginnen, kan het daarna alleen nog maar beter worden.
pi_76213431
quote:

Hoeveel suiker gooi je er normaal in dan?
Je hebt vast toch wel smaakjes die je ook zonder lekker vind?
pi_76213460
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:08 schreef Wolve000 het volgende:
Brak aan het nieuwe jaar beginnen, kan het daarna alleen nog maar beter worden.
wat een wijsheid
Ja doei.
  woensdag 30 december 2009 @ 11:10:18 #82
277802 _Calimero_
pi_76213486
Feli Mo!

Ik heb net weer hardgelopen, 2x 13 min: 5.3 km (tussendoor 2 min gewandeld)
  woensdag 30 december 2009 @ 11:11:09 #83
277802 _Calimero_
pi_76213510
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

als je het goed doet proef je het rond die tijd niet écht meer
zuipschuit
pi_76213514
actief hoor Cali! kom net mn bed uit, moet er nog niet aan denken 1 januari gaan we weer, hebben bijna serie 1 van Evy af, en dan door met serie 2, op naar de 10km
Ja doei.
  woensdag 30 december 2009 @ 11:11:55 #85
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76213534
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoeveel suiker gooi je er normaal in dan?
Je hebt vast toch wel smaakjes die je ook zonder lekker vind?
Twee schepjes. En dat wordt er eerst maar eens eentje. Misschien ooit door te trekken naar niks. Maar zoetjes zijn echt niet aan mij besteed...

En in hus hebben we alleen (echte) Engelse thee. En op het werk hebben we ook alleen gewone thee, dat is het enige compromis dat iedereen lekker vindt.
  Vis een optie? woensdag 30 december 2009 @ 11:12:25 #86
70532 loveli
N
pi_76213559
quote:

Moet je goeie kopen
crap in = crap out
pi_76213658
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:11 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Twee schepjes. En dat wordt er eerst maar eens eentje. Misschien ooit door te trekken naar niks. Maar zoetjes zijn echt niet aan mij besteed...

En in hus hebben we alleen (echte) Engelse thee. En op het werk hebben we ook alleen gewone thee, dat is het enige compromis dat iedereen lekker vindt.
Zoetjes begrijp ik ook niet zo inderdaad
Nouja halveren is al een goed begin
Succes
pi_76213672
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Moet je goeie kopen
Dat dus
Maar ik mag geen 80 euro meer aan champagne uitgeven van mijn vriendje
  woensdag 30 december 2009 @ 11:16:17 #89
277802 _Calimero_
pi_76213687
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
actief hoor Cali! kom net mn bed uit, moet er nog niet aan denken 1 januari gaan we weer, hebben bijna serie 1 van Evy af, en dan door met serie 2, op naar de 10km
evy 1 is tot 5 km toch? dan zit ik daar nu ook bijna aan het einde denk ik (omgerekend, want ik loop niet met evy) Wie had dat ooit gedacht! Ik dacht serieus dat het me (of mijn achillespees...) niet zou gaan lukken om dat te lopen, zonder pijn/klachten.
wil ook door naar de 10 km

En 1 januari is het al bijna, dus voor je het weet ben je ook weer lekker actief bezig
  woensdag 30 december 2009 @ 11:16:59 #90
277802 _Calimero_
pi_76213712
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:11 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Ik gooi altijd een schep zoetstof in mijn brinta
  woensdag 30 december 2009 @ 11:17:33 #91
277802 _Calimero_
pi_76213727
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat dus
Maar ik mag geen 80 euro meer aan champagne uitgeven van mijn vriendje
80 dan heb ik toch liever een paar laarzen
pi_76213762
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:17 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Het was ook als een cadeautje bedoelt, normaal zou ik het ook niet zo snel kopen
Later als we beide werken moet het wel weer kunnen toch
  Vis een optie? woensdag 30 december 2009 @ 11:19:13 #93
70532 loveli
N
pi_76213785
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:17 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

crap in = crap out
pi_76213829
ik vind 80 euro voor laarzen ook veel

maar 300 euro voor een nieuw kuipframe kan dan weer wel
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 30 december 2009 @ 11:23:04 #95
70532 loveli
N
pi_76213883
Of high heels.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 30 december 2009 @ 11:28:20 #96
70532 loveli
N
pi_76214063
Paar jaar geleden in december zag ik geweldige schoenen in net niet mijn maat en veel te duur. Dus ik passen voor de kick, om te weten dat ze super tof, maar toch te krap waren. Ermee naar de spiegel gelopen, minder krap dan ik dacht! En nog redelijk comfortabel voor kunstwerkjes met een hak van 10 cm.
Aan m'n banksaldo gedacht, spijtig de schoenen uitgetrokken en teruggegeven aan de verkoopster. Met het idee dat ik verstandig was liep ik de winkel uit.

December, eindejaarsbonus, creditcard...

Anyway, ik heb een paar kick ass schoenen van Karl Lagerfeld
(fles champagne per stuk)
crap in = crap out
  woensdag 30 december 2009 @ 11:30:03 #97
277802 _Calimero_
pi_76214111
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:28 schreef loveli het volgende:
Paar jaar geleden in december zag ik geweldige schoenen in net niet mijn maat en veel te duur. Dus ik passen voor de kick, om te weten dat ze super tof, maar toch te krap waren. Ermee naar de spiegel gelopen, minder krap dan ik dacht! En nog redelijk comfortabel voor kunstwerkjes met een hak van 10 cm.
Aan m'n banksaldo gedacht, spijtig de schoenen uitgetrokken en teruggegeven aan de verkoopster. Met het idee dat ik verstandig was liep ik de winkel uit.

Fotoooo
  Vis een optie? woensdag 30 december 2009 @ 11:30:38 #98
70532 loveli
N
pi_76214123
Heel slank gerelateerd, want daarna leefde ik op konijnenvoer.
crap in = crap out
  woensdag 30 december 2009 @ 11:33:54 #99
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76214214
Gefelie Mo en MrMo-couple! Of Wolf en MevrouwdeWolf Wolf en Schaap.

Vis een optie? woensdag 30 december 2009 @ 11:34:50 #100
70532 loveli
N
pi_76214244
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:30 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Fotoooo
Hij is niet heel duidelijk en de details zoals een asymmetrische hak vallen een beetje weg.

crap in = crap out
  woensdag 30 december 2009 @ 11:36:01 #101
277802 _Calimero_
pi_76214275
Iemand hier een beetje into de dance muziek/remixen? schijnbaar is er een radiostation dat elke week een weekmix online heeft, dat je kunt downloaden? maar welke?
  Vis een optie? woensdag 30 december 2009 @ 11:36:37 #102
70532 loveli
N
pi_76214298
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gefelie Mo en MrMo-couple! Of Wolf en MevrouwdeWolf Wolf en Schaap.

[ afbeelding ]
Oi. Zou meneer Mo weleens kleren dragen van Mo?
/flauw
crap in = crap out
  woensdag 30 december 2009 @ 11:36:54 #103
277802 _Calimero_
pi_76214303
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Hij is niet heel duidelijk en de details zoals een asymmetrische hak vallen een beetje weg.

[ afbeelding ]
Sexeehhhh

(Dat je daar op kunt lopen!!)
  woensdag 30 december 2009 @ 11:36:57 #104
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76214307
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:34 schreef loveli het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Indianenrokje? My long lost sister
Ondanks dat ik niet van puntneuzen houd, vind ik die bandjes om de voet wel heel tof!
  Vis een optie? woensdag 30 december 2009 @ 11:41:24 #105
70532 loveli
N
pi_76214467
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:36 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Indianenrokje? My long lost sister
Ondanks dat ik niet van puntneuzen houd, vind ik die bandjes om de voet wel heel tof!
*hug*
Die rok was een tientje. In guldens.
crap in = crap out
  woensdag 30 december 2009 @ 11:57:00 #106
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76215045
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:41 schreef loveli het volgende:

[..]

*hug*
Die rok was een tientje. In guldens.
*prr*

Omg! Leuk, koopjes

Ik hoop dat mn bestellingen vandaag binnenkomen trouwens
pi_76216211
Met O&N hebben we een 60's/70's/80's feest bij de ouders van mijn vriend
Nu heb ik deze outfit voor mij besteld:

En dit voor mijn vriendje:

http://www.feestshopper.n(...)stuum-Zwart-Man.html

Hij is normaal niet zo van het verkleden dus is erg blij met dit thema
  woensdag 30 december 2009 @ 12:32:56 #108
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76216311
Oeh! Kort Sarabi! Durf je dat aan? Wel helemaal in style .
  woensdag 30 december 2009 @ 12:33:14 #109
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76216322
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Oi. Zou meneer Mo weleens kleren dragen van Mo?
/flauw
Ik draag nu* de oude motorbroek van MoBlo...

* Nou ja, niet nu, maar als ik op de motor zit....
pi_76216340
quote:
Op woensdag 30 december 2009 12:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh! Kort Sarabi! Durf je dat aan? Wel helemaal in style .
Hij valt bij mij gelukkig iets langer
Misschien dat ik er nog een fel gekleurde hotpants onderdraag voor het geval als ik een keertje buk ofzo
  woensdag 30 december 2009 @ 12:34:43 #111
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76216366
quote:
Op woensdag 30 december 2009 12:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hij valt bij mij gelukkig iets langer
Misschien dat ik er nog een fel gekleurde hotpants onderdraag voor het geval als ik een keertje buk ofzo
Misschien wel handig ja .
  woensdag 30 december 2009 @ 12:36:22 #112
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76216432
Idd kort, Sarabi, wel tof!
quote:
Op woensdag 30 december 2009 12:33 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Ik draag nu* de oude motorbroek van MoBlo...

* Nou ja, niet nu, maar als ik op de motor zit....
Kunnen we je nou wel vertrouwen?
pi_76216465
Mr.Mo is ontzettend onbetrouwbaar

owh.. wacht.. euh....

*hoort nu naast zich: HUH? HMM..!*

hvj wjnmk ntb!
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 30 december 2009 @ 12:42:28 #114
70532 loveli
N
pi_76216634
quote:
Op woensdag 30 december 2009 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo is ontzettend onbetrouwbaar

owh.. wacht.. euh....

*hoort nu naast zich: HUH? HMM..!*

hvj wjnmk ntb!
Hou van je wil je nooit meer kwijt naughty toy boy?
crap in = crap out
pi_76216656
niet te brekuh!!!!
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 30 december 2009 @ 12:43:58 #116
70532 loveli
N
pi_76216695
Oh...
crap in = crap out
  woensdag 30 december 2009 @ 12:48:25 #117
277802 _Calimero_
pi_76216871
Leuk Sarabi, idd wel kort, maar erg vrolijk met al die kleurtjes!
Ik had zaterdag naar de 80's party een zwart jurkje met riem, paarse panty + beenwarmers en een pruik met blonde krullen, en een zilveren haarbandje met pailletjes
pi_76216941
Naughty toy boy is leuker

Mijn moeder, de ouwe chantagedoos belde net. Ik had al aangekondigd vandaag niet naar huis te komen. Er lag nog een vaag plan om naar Ikea te gaan in m'n kerstvakantie, maar dat red ik niet Had ik wel gered als ik eerder aan dat klotestuk begonnen was, maar goed. Dus:
"Ja met mam! Wilde je nog naar Ikea?"
"Ja, maar dat gaat niet meer lukken deze vakantie"
"Oh, ja, want pap en ik gaan vandaag!"
"ARGH! Ik willooooooooook. Maar het kan echt niet. Ben aan mijn stuk aan het werken en heb zelfs al getypt, dus."
"Oh ja ok"
"Wat gaan jullie shoppen dan?? "
"Ja eeeehhh ik moet nog douchen enzo dus eigenlijk weet ik niet of...."

Met andere woorden: chantage Net doen alsof ze gaan, zodat ik ga zeggen IK WIL MEE, waardoor ze dan tegen mijn vader kan gaan zeggen dat we vandaag naar Ikea moeten Ipv gewoon te eisen: En nu gaan wij met z'n tweetjes gezellig naar Ikea.

Morgen krijg ik natuurlijk het hele lijdensverhaal te horen van hoe zij heus wel wilde maar mijn vader absoluut niet en dat hij twee weken vakantie heeft gehad en daarvan niet eens 1 half dagje met zijn vrouw etc etc etc
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76216962
quote:
Op woensdag 30 december 2009 12:48 schreef _Calimero_ het volgende:
Leuk Sarabi, idd wel kort, maar erg vrolijk met al die kleurtjes!
Ik had zaterdag naar de 80's party een zwart jurkje met riem, paarse panty + beenwarmers en een pruik met blonde krullen, en een zilveren haarbandje met pailletjes
Klinkt ook leuk!
Ik weet nog niet of ik bij dit jurkje paarse panty en zwarte pumps doe
Of zwarte panty en roze laarsen (lekker fout)
  woensdag 30 december 2009 @ 12:56:04 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76217133
Bareuh! Kwam net tot de conclusie dat ik vandaag alle boodschappen voor oud & nieuw moet halen, plus extra meuk voor 1 januari want dan is de AH dicht, en bollen. Lopend. Door de sneeuw. Of lopend met de fiets in de hoop befietsbare stukken tegen te komen. Vriend moet gewoon werken dus kan niet helpen

*zet heldinnenpetje op*
pi_76217206
quote:
Op woensdag 30 december 2009 12:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Klinkt ook leuk!
Ik weet nog niet of ik bij dit jurkje paarse panty en zwarte pumps doe
Of zwarte panty en roze laarsen (lekker fout)
Hoe vallen de maten op die site? Heb een leuk jurkje gespot voor carnaval

Even marktplaatsen voor roze laarzen
pi_76217248
quote:
Op woensdag 30 december 2009 12:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bareuh! Kwam net tot de conclusie dat ik vandaag alle boodschappen voor oud & nieuw moet halen, plus extra meuk voor 1 januari want dan is de AH dicht, en bollen. Lopend. Door de sneeuw. Of lopend met de fiets in de hoop befietsbare stukken tegen te komen. Vriend moet gewoon werken dus kan niet helpen

*zet heldinnenpetje op*
Ik loop soms met de fiets, rugzak voor de zware spullen en dan tassen aan het stuur (ik moet nog snelbinders kopen). Maar ik woon 500 meter van de winkel af, dus ik hoef niet ver. En het sneeuwt niet (wel regen).
  woensdag 30 december 2009 @ 13:00:10 #123
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76217295
quote:

*zet heldinnenpetje op*
Het enige wat hier wit was, was de mist vanochtend. En dat was eigenlijk nog meer grijs dan wit...
pi_76217300
quote:

*zet heldinnenpetje op*
you can doooooooo it
Ja doei.
  woensdag 30 december 2009 @ 13:05:24 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76217476
.

Ik ben een zombie vandaag, want ik heb geen oog dicht gedaan vannacht en alles wat ik hier heb bij gelezen ben ik alweer zo'n beetje vergeten, dus ik post alleen even foto's van m'n kerstoutfit nu, 'kay?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 30 december 2009 @ 13:11:37 #126
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76217686
Mooie schoenen maar hoe kan iemand er in hemelsnaam op lopen??

Toch nog anderhalf uur gewandeld, man wat was het koud, brrrr.
  woensdag 30 december 2009 @ 13:12:59 #127
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76217743
Staat je erg goed Vik
Je ziet er goed uit!
pi_76218163
skinny bitch!
Ja doei.
pi_76218277
Stardust. Onze tv-gids vond het een matige fantasyfilm.

Gefeliciteerd Moblo en Mr. Moblo!

Leuke outfits Sarabi en Viking, zij het op heel verschillende manieren. Je ziet er goed uit Vik!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_76218386
quote:
Op woensdag 30 december 2009 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
skinny bitch!
Echt wel! Very nice!
  woensdag 30 december 2009 @ 13:29:29 #131
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76218417
quote:
Op woensdag 30 december 2009 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
skinny bitch!
En tidy widy!
  woensdag 30 december 2009 @ 13:30:20 #132
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76218452
quote:
Op woensdag 30 december 2009 13:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

you can doooooooo it

Misschien dat we de zware dingen toch vanavond samen doen
pi_76218519
Er is nu een nieuwe vampierenfilm uit, die iets gewonnen heeft oid. Ik dacht dat het om Twilight ging, ga ik de beschrijving lezen, is het een verfilming van een boek dat ik twee weken geleden gelezen heb (Zweeds boek).

Ik had het geleend uit de bieb omdat ik dacht dat het een detective was, maar het bleek ineens over vampieren te gaan. En die vind ik stom Op zich wel een mooi boek als je van dat genre houdt, maar ik kreeg m'n from Dusk til Dawn trauma weer mee terug (zitten naar die film te kijken, tralalalala en dan ineens die barscene, WTF was dat en daarna werd 't alleen maar erger haha)
  woensdag 30 december 2009 @ 13:35:45 #134
277802 _Calimero_
pi_76218653
Lieve slankies!

ik vind dat ik teveel tijd achter mijn pc-tje doorbreng, tijd die ik beter kan gebruiken door 'm aan mijn studie te wijden of te gaan sporten. een dagelijkse beperking van x minuten per dag, werkt bij mij niet, dus ik ga voorlopig eens even níet meer fokken...
over een tijdje kom ik vast wel weer even spieken, of misschien dat ik voorlopig nog 1x per week ofzo langswip, maar ik ieder geval zullen jullie mij minder gaan zien hier.

ik wens iedereen alvast een héél fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2010 maak er iets moois van, voor jezelf
pi_76218703
Oeps, er komt net iemand iets afgeven voor m'n vader maar ik was nog helemaal niet aangekleed. Snel opengedaan in joggingbroek met sloffen en enorm t-shirt met een vestje eroverheen. Morgen toch maar iets eerder opstaan.

* Mini_rulez ziet nu een kennis/postbode de oprit oplopen...
  woensdag 30 december 2009 @ 13:37:36 #136
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76218716
Och jee, Kuuken! Nouja als je je foktijd nodig hebt, dan is dat logisch! Wel jammer heur!
Ook een awesome 2010 iig, en kom nog es langs
pi_76218853
Jammer Cali, maar het is wel een goed voornemen. Zou ik ook eens moeten doen...
Jij ook een goed 2010 en succes met sporten en studie en eigenlijk alles!
  woensdag 30 december 2009 @ 13:40:57 #138
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76218864
quote:
Op woensdag 30 december 2009 13:37 schreef Mini_rulez het volgende:
Oeps, er komt net iemand iets afgeven voor m'n vader maar ik was nog helemaal niet aangekleed. Snel opengedaan in joggingbroek met sloffen en enorm t-shirt met een vestje eroverheen. Morgen toch maar iets eerder opstaan.

* Mini_rulez ziet nu een kennis/postbode de oprit oplopen...
Daar is het toch vakantie verkansie voor?
  Vis een optie? woensdag 30 december 2009 @ 13:41:56 #139
70532 loveli
N
pi_76218905
Verstandig Cali, maar we gaan je wel missen.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 30 december 2009 @ 13:43:20 #140
70532 loveli
N
pi_76218955
* loveli heeft eindelijk de belastingaangifte 2004 de deur uit.
crap in = crap out
pi_76219023
quote:
Op woensdag 30 december 2009 13:40 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Daar is het toch vakantie verkansie voor?
Normaal gesproken wel, maar ik heb al best lang soort van vrij (nouja, ik moet schrijven en dingen regelen maar dat kan ook thuis), en dat duurt nog wel een maand dus het moet toch maar een keer ophouden.
  woensdag 30 december 2009 @ 13:45:06 #142
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76219031
quote:
Op woensdag 30 december 2009 13:43 schreef loveli het volgende:
* loveli heeft eindelijk de belastingaangifte 2004 de deur uit.
Precies op tijd!
Je bent zelfs nog een dag te vroeg...
  Vis een optie? woensdag 30 december 2009 @ 13:56:14 #143
70532 loveli
N
pi_76219463
Klopt, ben nu 26 uur sneller dan vorig jaar.
crap in = crap out
  woensdag 30 december 2009 @ 14:23:47 #144
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76220590
Verstandig Cali maar wel jammer...

Loveli, jij snellert
  woensdag 30 december 2009 @ 14:54:33 #145
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76221953
Mijn D wordt een gegrild biefstukje met gegrlde champignons, ui, bosui, paprika en knoflook met daarbij lekker broccoli en spinazie.
Voor vriend nog tagliatelle met room en kaas.
  woensdag 30 december 2009 @ 14:59:15 #146
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76222139
En dan morgen en overmorgen op het werk krijgen we stollen, chips, vruchtendrankjes, chocolaatjes, roomboterstaven, toastjes, snoepjes, borrelnootjes, nootjes en oliebollen.
2 dagen lang snoepen dus en 2 dagen hutspot eten, lekker makkelijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door uniekhoorn op 30-12-2009 15:11:32 ]
  woensdag 30 december 2009 @ 14:59:36 #147
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76222149
Ik heb zo'n hekel aan het spel: vier op een rij
pi_76222169
moet ik dan maar een van je posts verwijderen?
Ja doei.
pi_76222286
quote:
Op woensdag 30 december 2009 12:57 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hoe vallen de maten op die site? Heb een leuk jurkje gespot voor carnaval

[ afbeelding ]

Even marktplaatsen voor roze laarzen
Klein
Ik heb maat L besteld waarvan ze zeggen dat het 44-46 is en die zit nog strak
  woensdag 30 december 2009 @ 15:03:53 #150
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76222349
Operatie O. Liebol / A.Beignet geslaagd, alsmede Operatie Vleesch&Veggies! Vanavond terug voor Operatie Fris&Sap en De Rest
pi_76222359
Vik ziet er goed uit
Nu ben je toch wel klaar met afvallen? Anders verdwijnen je benen volgens mij
  woensdag 30 december 2009 @ 15:07:21 #152
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76222481
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
moet ik dan maar een van je posts verwijderen?
Doe de laatste maar
pi_76222856
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 30 december 2009 @ 15:22:01 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76223081
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:04 schreef Sarabi het volgende:
Vik ziet er goed uit
Nu ben je toch wel klaar met afvallen? Anders verdwijnen je benen volgens mij
. Nee, ik moet nog 2,5 kg . En mijn broek maat 38 zit ook alweer losjes. Je gaat me niet vertellen dat ik binnenkort in maat 36 moet! .
Niet meer actief op Fok!
pi_76223132
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

. Nee, ik moet nog 2,5 kg . En mijn broek maat 38 zit ook alweer losjes. Je gaat me niet vertellen dat ik binnenkort in maat 36 moet! .
Waar wil je die 2,5kg dan nog af hebben?
Ziet er toch super uit zo
pi_76223186
Ik zie hier trouwens erg weinig roze namen
Hebben jullie allemaal wel al hier gekeken: Kerstactie: Fok! voor Madalief, deel 4: ¤ 2159,50 and counting!
  woensdag 30 december 2009 @ 15:25:29 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76223215
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Waar wil je die 2,5kg dan nog af hebben?
Ziet er toch super uit zo
Van mijn buik vooral Die is nog niet plat genoeg En 65 kg is een mooi getal
Niet meer actief op Fok!
pi_76223250
ik heb het gehad met al die acties. Ik doneer bij draaiorgels en mensen die mooie muziek maken op straat. En roze staat mij niet behalve dan mijn trouwjurk
Ja doei.
pi_76223291
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Van mijn buik vooral Die is nog niet plat genoeg En 65 kg is een mooi getal
Ok
Succes
65 vind ik ook wel een mooi getal maar dat zal nog wel even duren
pi_76223327
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb het gehad met al die acties. Ik doneer bij draaiorgels en mensen die mooie muziek maken op straat. En roze staat mij niet
Het roze hoeft ook niet als je het niet wil
pi_76223381
tagje past ook niet meer ! nee, ik pas.
Ja doei.
  woensdag 30 december 2009 @ 15:31:09 #162
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76223470
Planningslijstje!

O: twee plakjes ozzewoz, twee sneetjes met chocovlokken
T: beker melk
L: twee sneetjes met rookvlees
T: bakje Griekse yoghurt met lepel jam
D: visfilet met sperziebonen
pi_76223624
Nou ik ben dus vanaf nu 100% ziekgemeld. Ik vind het een opluchting maar tegelijkertijd echt vreselijk. Ik kan niet werken, maar wil ook niet thuis zitten. Hmpf. Ik zit minstens tot het einde van de maand januari thuis en in die tussentijd met de fysio werken aan mijn rug, met de bedrijfscoach werken aan mijn mentale gezondheid ( ) en dan hopen dat ik alles weer op een rijtje heb, en wil me leren ontspannen dus ik denk dat ik yoga ga proberen of iets dergelijks. Zucht.

[/liefdagboek]

Lijst gisteren
O: 150 gram optimel yoghurt en 65 gram muesli, beker optimel
T: cakeje
L: bruine boterham ei, bruine boterham gebraden gehakt, witte boterham duo penotti, twee mandarijnen
T: chocolaatjes, spa en fruit, glas dubbeldrank
D: boerenkool met worst

Vandaag
O: 160 gram optimel yoghurt, 60 gram muesli, beker optimel
T: drie salmiakriksen
T: cupasoup kerrie met croutons
L: bruine boterham ei met mayo, bruine boterham boter en gebraden gehakt, twee bruine boterham duo penotti, mandarijn
T: dubbeldrank, waarschijnlijk zo nog iets zoets (heb ik zin in)
D: wat de pot schaft?
pi_76223697
ozzewoz daar heb ik nu ook trek in
Ja doei.
pi_76223864
Lijkt me een prima actieplan Daph En dat van die mentale gezondheid is juist heel belangrijk, niks nodig.
Mijn zus moest deze week naar de arbo en dergelijke, ik hoop dat ze snel ook zo'n actieplan heeft. En als er geen psycholoog of coaching in voorkomt ga ik echt heel boos op haar worden
pi_76223966
Mijn lijst:

O: Brinta
L: Twee crackers met kaas
D: Zuurkool/knolselderijstamp met pangafilet

Ik vind het erg weinig, ik ga er nog een soepje tegenaan gooien, uit blik omdat ik geen boodschappen heb gedaan, die doe ik zaterdag weer en morgen ga ik naar mijn ouders.
pi_76224032
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:39 schreef Syrena het volgende:
Lijkt me een prima actieplan Daph En dat van die mentale gezondheid is juist heel belangrijk, niks nodig.
Mijn zus moest deze week naar de arbo en dergelijke, ik hoop dat ze snel ook zo'n actieplan heeft. En als er geen psycholoog of coaching in voorkomt ga ik echt heel boos op haar worden
Nou ik vind het vreselijk dat het nu niet zo zeer gaat om mijn moeheid, want op zich gaat dat wel, maar mentaal is het gewoon niet goed. Het werkt niet, ben totaal ongeconcentreerd, warrig, let niet op.. Volgens de arboarts heb ik ook nog last van emotionele instabiliteit dus het gaat erg lekker.

Ik kreeg overigens pas na 2 of 2,5 maand een actieplan/bedrijfscoach toegewezen. Volgens mij kun je er wel zelf om vragen, maar ik had niet het idee dat ik het nodig had.. Tot de arboarts een beetje ging vragen en ik gelijk begon te huilen .

Iemand nog een tip voor hoe ik kan leren me te ontspannen en mijn gedachten te verzetten (geen intensieve sporten, dat kan ik qua energie nog niet aan)? Yoga vind ik eigenlijk niks, maar als het me helpt om beter te worden wil ik dat wel proberen..
  woensdag 30 december 2009 @ 15:47:11 #168
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76224229
Mwah, Daph! Tis ook nie niks! Hopelijk werkt dit voor je!

Meditatie misschien? Ik weet het niet, nooit gedaan, maar velen schijnen er baat bij te hebben
  woensdag 30 december 2009 @ 15:50:14 #169
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76224396
Daph
Dappere beslissing en ik weet niet hoe je kunt ontspannen enzo maar ik hoop dat je iets vindt.

Syrena, dat is inderdaad weinig...
pi_76224702
Ik vind altijd dat iedereen therapie kan gebruiken
Daph, toen ik met mijn assertiviteitstraining bezig was kwam mindfulness ter sprake (http://www.leren.nl/rubriek/wetenschap/psychologie/mindfulness/ ). Het bleek alleen dat ik dat al deed, met name tijdens het vouwen van de was en tijdens het opruimen

We hebben ook ontspanningsoefeningen gekregen op mp3, maar die vond ik suf, dus die heb ik 1x gedaan.
Yoga lijkt me ook nog altijd wel tof, mmmmm, misschien een idee om dat met m'n vriendinnetje te gaan doen.
pi_76224898
Die is nergens voor nodig hoor Daph, het is ook moeilijk om bij jezelf in te zien dat je zoiets nodig hebt en dapper dat je er nu toch aan begint. Ik hoop dat het vanaf nu snel de goede kant op gaat!
pi_76226620
Tvp.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 30 december 2009 @ 16:53:04 #173
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76226905
Hoi DaD, hoe is het?
pi_76227609
voor Daph. het is zeker geen schande... je moest eens weten hoeveel mensen vroeg of laat hulp op t mentale vlak nodig hebben/ bij een psycholoog gelopen hebben etc. en tel daar nog maar eens bij op al die mensen die t zouden moeten maar nooit gedaan hebben...
Kwak
  woensdag 30 december 2009 @ 17:14:25 #175
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76227698
Zo is het maar net Kwak... heel veel mensen zouden het moeten maar doen het niet.
Alleen maar om het te doen is zo knap! Respect daarvoor !
pi_76228003
MoBlo en meneer MoBlo gefeliciteerd.
Daph, ik hoop voor je dat je snel resultaat ziet.
Loveli, loveli hakjes.
Vik, ziet er goed uit.
Calimero, tot weerziens en veel succes met de bezigheden.

Hmm. Nog nieuws vergeten?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_76228093
Dan mijn dagverslag:
Havermout, 10km hardlopen, 2,5 tosti, nieuwe hardloopschoenen gekocht, 1 plakje bananenbrood, twee glazen champagne. Dat laatste gaat erg ten koste van de typevaardigheid.
In de planning zit nog avondeten: spruitjes, opgewarmde krieltjes (kerstoverschot) en lamsrollade. En nog een glas of 3 champagne.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_76228113
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:43 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Nou ik vind het vreselijk dat het nu niet zo zeer gaat om mijn moeheid, want op zich gaat dat wel, maar mentaal is het gewoon niet goed. Het werkt niet, ben totaal ongeconcentreerd, warrig, let niet op.. Volgens de arboarts heb ik ook nog last van emotionele instabiliteit dus het gaat erg lekker.

*knip*
ik lurk hier nog steeds mee

en daph heel erg veel succes met alles, het is niet niks...
en je hoeft je er ECHT NIET voor te schamen
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  woensdag 30 december 2009 @ 17:46:22 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76228848
Baggerlijstje vandaag (sliep vannacht elders en had niet ontbeten, dus moest even wat regelen voor in de trein)

O: appel, twee croissants, 500 ml vruchtensap (van de AH to go)
L: niets
T: appelflap, chocolademelk
D: dubbele cheeseburger, kroket

Dus
Niet meer actief op Fok!
pi_76229012
quote:
Op woensdag 30 december 2009 17:46 schreef Viking84 het volgende:
Baggerlijstje vandaag (sliep vannacht elders en had niet ontbeten, dus moest even wat regelen voor in de trein)

L: niets
T: appelflap, chocolademelk
D: dubbele cheeseburger, kroket

Dus
Kwaliteitslijst Maar je kan 't voor een keer wel hebben zag ik
Mijne:
O: Brinta
L: Twee knackebrot met kaas
T: Mosterdsoep
T: Paar reepjes kaas
D: Knolselder met zuurkool en pangafilet
T: Custardpudding

pi_76229141
Oe waar heb je geslapen vik?
pi_76232113
Gefeli Mo en MoMan!

Verder niets te melden behalve dat ik zometeen zuurkool ga eten.

woensdag 30 december 2009 @ 19:28:37 #183
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76232589
Lekker, zuurkool

Heb het eten al weer achter de kiezen, heb al gedoucht en al gewii'fitted
Een kwartiertje maar hoor, allemaal buikspieroefeningen, want dat flubberding moet toch echt nog strakker... Missie voor 2010
pi_76232966
Vik, nu moet ik het wel vragen: was je weer bij de mevrouw? .

Uniekje! Alles gaat goed hier, even druk maar wel druk met erg leuke dingen. Gister gewerkt en toen ik thuis kwam was één van de broers van m'n vriend er met z'n vriendin en zijn we gezellig uit eten gegaan (voor: stoofpeer met pecannoten, hoofd: risottokoekjes met pompoenhangop, toe: witte chocoladetaart met frambozencoulis) en daarna hier thuis een filmpje gekeken. Daar had ik vanochtend een beetje spijt van toen ik heel vroeg op moest. . En vandaag hebben we met ze geshopt in Groningen (m'n vriend heeft z'n outfit voor het Mad Men-feest compleet, inclusief stropdas ) en nog hier samen gegeten, en nu zijn ze net weer weg! Met jou dan? .

Daph, kop op meid! Het is echt geen schande om even bij een psych te lopen of zo, ik denk dat er heel wat meer mensen dat hebben gedaan dan je denkt! Als het maar helpt, toch? .
pi_76232999
Oh, en feli, Mr en Ms Mo!
pi_76233104
dank!

wij hebben net lekker nacho's con todos gegeten, om je vingers (letterlijk, want het was tegen het eind een enorme zooi !) bij af te likken
nu lekker chillen op de bank
Ja doei.
  woensdag 30 december 2009 @ 19:41:28 #187
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76233222
Veel plezier met chillen, Mootje

En DaD, krijgen we foto's van de outfits te zien? Witte chocoladetaart met frambozencoulis Dat klinkt echt awesome!
pi_76233908
Ik weet niet of ik m'n vriend zo gek krijg, Maria. . Maar ik zal het proberen. . En van de mijne vast wel!

M'n vriendinnetje komt hier morgen al om 11 uur om te tutten. .
pi_76235168
quote:
Op woensdag 30 december 2009 17:46 schreef Viking84 het volgende:

Bij de AH to Go is natuurlijk wel wat 'beters' te verkrijgen dan croissants he
  woensdag 30 december 2009 @ 20:20:40 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76235485
quote:
Op woensdag 30 december 2009 20:15 schreef computergirl het volgende:

[..]

Bij de AH to Go is natuurlijk wel wat 'beters' te verkrijgen dan croissants he
True, maar ik had zin in croissants, bovendien had ik geen tijd om uitgebreid te neuzen.

En ik was idd bij de mevrouw. No further comments .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 30 december 2009 @ 20:21:09 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76235523
O ja, Mo en Mr Mo gefeli met jullie jubileum! Ik vroeg me al af waarom iedereen jullie feliciteerde .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 30 december 2009 @ 20:59:30 #192
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76237414
De laatste paar dagen door de eetmeter gegooid.
Maandag: 1950 kcal
Dinsdag: 1900
Woensdag: 2000

*sticker op mijzelf plakt*
pi_76237768
quote:
Op woensdag 30 december 2009 20:59 schreef uniekhoorn het volgende:

En wat heb je volgens de berekeningen nodig om in stand te blijven?
pi_76237889
quote:

Ik wil ook zoveel kunnen eten

Mijn lijstje:
O: 2 gekookte eitjes
L: sla met kipfilet
T: griekse yoghurt met honing
D: lasagne met sla
T: augurken in rookvlees
T: paar crackers

En veel groene thee
Zometeen neem ik nog wel wat maar weet nog niet wat
  woensdag 30 december 2009 @ 21:10:50 #195
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76237924
quote:
Op woensdag 30 december 2009 21:07 schreef sigme het volgende:

[..]

En wat heb je volgens de berekeningen nodig om in stand te blijven?
ietjes meer geloof ik maar je kent mijn uitbundige snaaipartijen En berenburg neem ik voor het gemak niet mee
Mijn niet afval/aankom kcal is zo ong. 2200 schijnt

10 km gerend he? Damn, ik vind dat zo knap! Stiekem ben je wel een soort van voorbeeld
  woensdag 30 december 2009 @ 21:12:45 #196
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76238026
quote:
Op woensdag 30 december 2009 19:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet niet of ik m'n vriend zo gek krijg, Maria. . Maar ik zal het proberen. . En van de mijne vast wel!

M'n vriendinnetje komt hier morgen al om 11 uur om te tutten. .
Tut je mee??

Trusten lieve slankies +O
pi_76238133
quote:
Op woensdag 30 december 2009 21:10 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

ietjes meer geloof ik maar je kent mijn uitbundige snaaipartijen

10 km gerend he? Damn, ik vind dat zo knap! Stiekem ben je wel een soort van voorbeeld
Jaja, afleidmanouvres. Je moet meer eten uniekhoorn. Je bent nog maar 55kg. Je moet niet meer afvallen.

'truste .
  woensdag 30 december 2009 @ 21:16:49 #198
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76238251
quote:
Op woensdag 30 december 2009 21:14 schreef sigme het volgende:

[..]

Jaja, afleidmanouvres. Je moet meer eten uniekhoorn. Je bent nog maar 55kg. Je moet niet meer afvallen.

'truste .
Ik weet het... je hebt gelijk. Thanks,jij ook trusten
pi_76238871
ga niet teruglezen hoor!

met kerst goed me best gedaan
1e kerstdag gourmetten en teveel chocolade gehad (mams haalt het altiojd in huis) maar was supergezellig en het was kerst
2e kerstdag een waar chick 6 gangenmenu met tiramisu en 2 glazen rode wijn als het ongezondste

Vandaag:
O: boterham met pindakaas
T: boterham appelstroop
L: 3 boterhammen appelstroop
T: grote fles met sap van AH
D: 2 wraps met avocado, paprika, stukjes quorn en beetje kwark als saus
T: halve zak gedroogde perzikken
T: kwark'

nu zit ik propvol en ga ik zo lekker slapen
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  woensdag 30 december 2009 @ 21:33:40 #200
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76239173
Hallo hallo!

Ik wens iedereen alvast veel plezier morgen en de beste wensen enzo! Wij moeten morgen om 10:00 al in Berkel zijn om vanaf daar naar Gent door te tuffen. Ik kom dus niet meer online voor 2010.

Voorzichtig met vuurwerk, eet niet teveel oliebollen en nieuwjaarsrolletjes en tot in 2010
pi_76240481
quote:

Weet je hoe mijn moeder is afgevallen?
Elke dag alles eten wat je wilt, maar alles afwegen en de caloriën optellen. Gingen we eten, kwam de weegschaal weer op tafel.
1200 kcal per dag maximaal. (niet echt veel). Is ze uiteindelijk 12 kilo mee afgevallen. In 3 maanden 9 kilo.
Van maatje 44/46 naar 38/40.

Maar of dat nou een gezonde manier is weet ik niet echt...
Striving to be more than average.
pi_76240632
quote:
Op woensdag 30 december 2009 22:04 schreef Daniane het volgende:

[..]
Maar of dat nou een gezonde manier is weet ik niet echt...
De meeste mensen zullen zeggen dat een dieet van 1200kcal veel te weinig is om gezond te kunnen zijn
Maar alles meten kan wel goed werken, ik zelf heb het geduld er alleen niet voor en wil ook niet te veel er mee bezig zijn
pi_76240957
Mo & Wolve gefeli
Daph
en Viking ziet er goed uit die kerstoutfit! Leuk en wat ben je mooi slank zeg!

Lijstje van vandaag:
O: 2 boterhammen hagelslag (vrij laat op de ochtend)
L: bak salade van de groenteboer
T: appelbeignet
D: 1,5 gevulde paprika en een maiskolf. (We hebben die stuffed zucchini's gemaakt uit het vorige topic maar dan met paprika's. Was erg lekker!)
T: peer
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 30 december 2009 @ 23:11:18 #204
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76243839
Stuffed zucchini's! Ik ben ook fan! En het vriendje ook, dus ze gaan mn lijstjes wel vaker opleuken gok ik

Beetje laat, maar veel plezier XM!

En trusten jedermann!
pi_76247858
quote:
Op woensdag 30 december 2009 10:32 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Hoi!! Wow, hoe is het daar dan?? Gaaf hoor
Very nice! De tijd gaat helaas zo snel alleen...
pi_76249455
quote:
Op woensdag 30 december 2009 10:30 schreef Syrena het volgende:
Feli Mo!

Manfield
pi_76250261
wij hebben net Sunshine Cleaning gekeken!
idd een goede film!

nu slapen....
Ja doei.
pi_76251143
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:28 schreef loveli het volgende:

Als ze nog steeds te klein zijn kun je dit proberen:
pi_76252311
Goeiemorgen! De laatste dag van 2009 .
  donderdag 31 december 2009 @ 08:13:58 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76252665
Goeiemorgen .

In spite of baggerlijstjes: 67 kilo . Laat de 66,9 maar komen! .
Eerst even douchen, dan kom ik bijlezen en bijreageren .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 31 december 2009 @ 08:44:50 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76252923
Ik heb niks te zeggen geloof ik . Wel een voor Daph_. Zoals anderen al zeiden: je hoeft je er echt niet voor te schamen dat je psychische begeleiding krijgt hoor!
Ik ga zo een reflectieverslag schrijven: hoe ik mezelf ontwikkeld heb de laatste maanden en welke aandachtspunten er nog zijn. Joy! .
Niet meer actief op Fok!
pi_76253420
Hi ladies

Bedankt voor alle lieve woorden, dat doet me goed. Ik heb gisteren gekeken naar mindfullness en dat lijkt me wel wat, dus ik ga van het weekend even meer informatie opzoeken.

Vik wat ben je slank!! Mooi figuurtje hoor
En ik ben een dag te laat, maar toch nog gefeliciteerd voor Mr. and Mrs. MoBlo!
pi_76253639
Goedemorgen
Aangezien ik de komende dagen niet thuis ben en op 01/01/2010 heb ik mezelf vandaag maar gewogen.
75,5 (3 kilo minder dan begin van de week) en daar begin ik mee komend jaar
En het eerste doel is om onder de 70 te komen
  donderdag 31 december 2009 @ 09:57:27 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76253948
Wij gaan vanavond ook films kijken.
Planning:

Sunshine cleaning
Stardust (voor de 2e of 3e keer)

Ik ga nu maar eens bedenken wat we vanavond en morgen gaan eten . Geen vreetfestijn iig We hebben wel oliebollen en appelflappen (ik heb 5 oliebollen en 5 appelflappen, ga ik noooooit op krijgen ).
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 31 december 2009 @ 10:05:45 #215
70532 loveli
N
pi_76254090
quote:
Op donderdag 31 december 2009 02:19 schreef P.F het volgende:

[..]

Als ze nog steeds te klein zijn kun je dit proberen:

Krijg nou wat! Dat is wel een idee.
crap in = crap out
pi_76254982
Goedemorgen!

Welkom LadyBlack!
Viking, wat heb jij een prachtig figuur
En een voor Daph.

Ik heb de afgelopen dagen doorgebracht in Rotterdam, was fijn om er even uit te zijn. Stiekem zag ik er tegenop om telkens buiten de deur te lunchen en eten, maar dat viel allemaal mee qua evilness. Het hotel had een fitnessruimte (met wel drie apparaten ), dus heb Evy op de loopband gedaan. Zwembad en sauna waren ook érg fijn
Smile, open your eyes, love and go on
pi_76255229
Goedemorgen!

Ik had ook nog niet op je foto's gereageerd volgens mij, Vik, dus bij deze: . Wat ben jij veranderd ten opzichte van een aantal jaar terug toen we samen college's volgden! Echt supergoed.
  donderdag 31 december 2009 @ 10:49:32 #218
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76255241
Dank jullie wel voor de complimenten . En gek genoeg vind ik mezelf soms nog steeds dik .

Morgenavond komt Ciske de Rat - de musical op tv . Heel tof, want Ciske is cool en bij de musical kreeg ik bijna niets mee . Hopelijk wordt het ondertiteld .
Niet meer actief op Fok!
pi_76255775
ik heb mn moeders kerstverkoudheid gekregen. en bedankt. heb koorts en voel me vreselijk naar, en ik moet vanmiddag/avond een cantatedienst zingen...gelukkig werkt mn stem nog wel redelijk geloof ik.

feestje vanavond is klein en huiselijk dus daar ga ik lekker op de bank hangen, hapjes die ik zou maken vervang ik door iets kant en klaars (geen puf om de oven aan te slingeren enzo...)

bah!

/klaag
Kwak
  donderdag 31 december 2009 @ 11:04:21 #220
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76255808
Hooi!

Er is iemand doodvermoorderd in Alkmaar Noord
quote:
Op donderdag 31 december 2009 10:49 schreef Viking84 het volgende:
En gek genoeg vind ik mezelf soms nog steeds dik .
Da's alleen mentaal dan ! Maar volgens mij hebben veel mensen dat die ooit overweight waren. Tijd om minimaal 1 keer per dag "BOOYA!! " voor de spiegel te doen
pi_76255809
quote:
Op donderdag 31 december 2009 09:41 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Aangezien ik de komende dagen niet thuis ben en op 01/01/2010 heb ik mezelf vandaag maar gewogen.
75,5 (3 kilo minder dan begin van de week) en daar begin ik mee komend jaar
En het eerste doel is om onder de 70 te komen
Jeetje, weer op bijna 79, da's niet heel best
als je elke keer zoveel weer aankomt (want dit is niet de eerste keer) zou ik toch ook, als ik bij anderen ben ook, niet al te makkelijk meer zijn met 'nou ja, deze ene keer kan wel (want ik zit ergens anders en kan er dus niets aan doen)'... Je zat ooit op 71 of 72 toch?

Nou ja, succes in 2010 iig, maar probeer het 'excuus' ik kan nu zelf niet koken/eten kiezen te laten varen zeg maar... weigeren kan en als je bij vrienden of familie bent moeten ze dat maar gewoon begrijpen.
Ja doei.
pi_76255859
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jeetje, weer op bijna 79, da's niet heel best
als je elke keer zoveel weer aankomt (want dit is niet de eerste keer) zou ik toch ook, als ik bij anderen ben ook, niet al te makkelijk meer zijn met 'nou ja, deze ene keer kan wel (want ik zit ergens anders en kan er dus niets aan doen)'... Je zat ooit op 71 of 72 toch?

Nou ja, succes in 2010 iig, maar probeer het 'excuus' ik kan nu zelf niet koken/eten kiezen te laten varen zeg maar... weigeren kan en als je bij vrienden of familie bent moeten ze dat maar gewoon begrijpen.
Ik heb geen idee waar het op slaat maar bedankt voor de aardige woorden
pi_76255861
Vik: jij bent heul niet dik! Je bent slanker dan ik! Weet je nog dat ik zo snel ging! Jij hebt 't stokje overgenomen !
Ja doei.
  donderdag 31 december 2009 @ 11:08:46 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76255983
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik heb geen idee waar het op slaat maar bedankt voor de aardige woorden
Ik weet wel wat MoBlo bedoelt. Je was iets van 71, 72 kg en ik vind het echt alarmerend dat je op bijna 80 kg zat begin deze week, ook al is het nu december enzo. Het valt mij ook op dat je niet echt serieus bezig lijkt te zijn. Leuk en aardig dat je een dagboek bij gaat houden, maar denk je dat je al schrijvend in je dagboek pondjes gaat verliezen? Daarvoor moet je toch echt eens wat kritischer naar je eetpatroon kijken en misschien iets minder vaak cocktails drinken .
Niet meer actief op Fok!
pi_76256003
Lijstje voor vandaag:

O: gekookt eitje en twee knackebrodjes
T: banaan
L: knackebrodjes
T: oliebol ofzo
D: gourmetten
T: bier en appelbeignet

's middags maar even balansen voor de rest van de dag ga zo de beignets bakken, na 't ontbijt! Moet me inhouden om niet nu al te beginnen en ze als ontbijt te eten
Ja doei.
pi_76256054
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik weet wel wat MoBlo bedoelt. Je was iets van 71, 72 kg en ik vind het echt alarmerend dat je op bijna 80 kg zat begin deze week, ook al is het nu december enzo. Het valt mij ook op dat je niet echt serieus bezig lijkt te zijn. Leuk en aardig dat je een dagboek bij gaat houden, maar denk je dat je al schrijvend in je dagboek pondjes gaat verliezen? Daarvoor moet je toch echt eens wat kritischer naar je eetpatroon kijken en misschien iets minder vaak cocktails drinken .
Tja misschien zijn jullie perfect maar ik niet
Ik ben blijvend meer dan 20 kilo afgevallen en ja ben wel aangekomen maar daarmee ga ik aan het werk
Ik ben wel al iets langer bezig met afvallen dan de meeste van jullie en ik hoop echt dat jullie nooit op dit moment komen dan, maar de kans is erg groot dat het wel gebeurt
En niet serieus bezig? Ik heb nooit minder dan 3 uur in de week gesport en dagelijks zit ik altijd rond de 1500kcal
Behalve december inderdaad en normale mensen komen 5 kilo aan de laatste maand

Maar verder zou ik het erg fijn vinden als jullie me toch willen steunen
  donderdag 31 december 2009 @ 11:10:56 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76256059
Mijn lijstje voor vandaag:

O: yoghurt met frambozen en bramen (fokking lekkere combi )
T: appel (zometeen maar even opsnorren)
L: twee of drie boterhammen met paté oid
T: weet nog niet
D: spinaziewraps met feta
T: rosébier, chocolademelk, oliebol en appelflap
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 31 december 2009 @ 11:11:02 #228
70532 loveli
N
pi_76256065
Slank worden is een trucje, slank blijven is een levensstijl.
/goeroe
crap in = crap out
pi_76256110
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:11 schreef loveli het volgende:
Slank worden is een trucje, slank blijven is een levensstijl.
/goeroe
En dat is verdomde moeilijk zeker als je van 100+ afkomt
In het operatie topic zitten mensen die een lager bmi hadden dan ik en het op die manier afvallen
Mag ik die komende 60 jaar of weet ik hoelang dan nooit meer een zwak moment hebben?
  donderdag 31 december 2009 @ 11:13:21 #230
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76256150
Ach, laat ieder het op zn eigen manier doen toch De één drinkt graag nog een cocktail, de ander een cola berenburg of een aantal biertjes Je moet jezelf af en toe ook wel wat gunnen, maar wel bewust, dus wel de reële spiegel voor blijven houden m.b.t. je eigen eetgewoonten Ik laat mezelf ook wel eens dingen toe die misschien geen goed idee zijn, maar dan ga ik me daarna iig niet afvragen waar die extra pondjes vandaan komen (zeg niet dat anderen dat wel doen, maar je snapt het idee )

Iedereen hier weet bést hoe het moet, en hoe we met die kennis omgaan is ons eigen pakkie an
  donderdag 31 december 2009 @ 11:13:54 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76256180
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Tja misschien zijn jullie perfect maar ik niet
Ik ben blijvend meer dan 20 kilo afgevallen en ja ben wel aangekomen maar daarmee ga ik aan het werk
Ik ben wel al iets langer bezig met afvallen dan de meeste van jullie en ik hoop echt dat jullie nooit op dit moment komen dan, maar de kans is erg groot dat het wel gebeurt
En niet serieus bezig? Ik heb nooit minder dan 3 uur in de week gesport en dagelijks zit ik altijd rond de 1500kcal
Behalve december inderdaad en normale mensen komen 5 kilo aan de laatste maand

Maar verder zou ik het erg fijn vinden als jullie me toch willen steunen
Ik steun je ook wel hoor, maar het valt me gewoon op. Ik heb zelf ook in zo'n periode gezeten als jij. Weet je nog dat ik bijna een jaar stilstond op 75 kg? Je moet gewoon het knopje even weten te vinden.
Ik ben niet bang dat ik weer aan kom. Ik heb geen raar dieet gevolgd, eet normaal en kom toch niet aan en ik ben heel rustig afgevallen, over een periode van bijna 3 jaar. Dat is de sleutel, denk ik.
Maar wat jou betreft valt me gewoon op dat je best wel vaak smoesjes hebt. Dan ga je weer uit, dan is er weer wat te vieren etc. En dan zeg je: vanaf dan en dan ga ik weer serieus bezig. Ik geloof wel dat de wil er wel is, maar ga nou eens op zoek naar dat knopje om het ook echt te doen! .
Niet meer actief op Fok!
pi_76256202
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ach, laat ieder het op zn eigen manier doen toch De één drinkt graag nog een cocktail, de ander een cola berenburg of een aantal biertjes Je moet jezelf af en toe ook wel wat gunnen, maar wel bewust, dus wel de reële spiegel voor blijven houden m.b.t. je eigen eetgewoonten Ik laat mezelf ook wel eens dingen toe die misschien geen goed idee zijn, maar dan ga ik me daarna iig niet afvragen waar die extra pondjes vandaan komen (zeg niet dat anderen dat wel doen, maar je snapt het idee )

Iedereen hier weet bést hoe het moet, en hoe we met die kennis omgaan is ons eigen pakkie an
Ik weet ook duidelijk hoe het komt, waarom denk je (niet jij maar in het algemeen ) dat ik het weer zo wil gaan aanpakken....
Maar zoals ik als zei ik zou het fijn vinden om hier steun te vinden en als jullie me alleen als mislukkeling willen zien is dat niet echt handig
  donderdag 31 december 2009 @ 11:15:39 #233
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76256242
En ik snap dus niet hoe je van 72 toch ineens weer op bijna 80 kg kunt komen. Natuurlijk, ik ben ook wel eens een kilo zwaarder na een snaaiweekend, maar dat is er binnen twee dagen weer af als ik weer normaal eet. Ik houd mijn gewicht streng in de gaten: als ik zoveel zou aankomen, zouden bij mij alle alarmbellen gaan rinkelen.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 31 december 2009 @ 11:16:16 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76256268
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:14 schreef Sarabi het volgende:
als jullie me alleen als mislukkeling willen zien is dat niet echt handig
Tip: niet weer het slachtoffertje gaan spelen .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 31 december 2009 @ 11:17:00 #235
70532 loveli
N
pi_76256290
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En dat is verdomde moeilijk zeker als je van 100+ afkomt
In het operatie topic zitten mensen die een lager bmi hadden dan ik en het op die manier afvallen
Mag ik die komende 60 jaar of weet ik hoelang dan nooit meer een zwak moment hebben?
Dat bedoel ik juist, afvallen op zich is al niet makkelijk, maar als je in de gaten hebt hoe het werkt, krijg je de kilo's er wel af. Maar wat dan? De kunst is om de manier te vinden die werkt om stabiel te blijven en dat is het moeilijkste deel.

Ik zou er vandaag iig geen oliebol voor laten staan.
crap in = crap out
pi_76256299
als je gesteund wilt worden, moet je ook kritiek kunnen verdragen en niet elke keer met je stokpaardje van 20kg aankomen en de smoes 'de kans is groot dat het ons ook gebeurt'. Dat is namelijk totaal NIET motiverend en steunend naar ons toe.

feit is dat je elke keer post als je slecht hebt gegeten dat het 'niet jouw schuld is, want je bent niet thuis', 'het is nieuw jouw schuld, want je bent een avondje uit', het is niet jouw schuld, want er was een speciale gelegenheid'. Maar dat zijn slappe excuses als je er zo op gebrand bent om onder de 70 te komen

Iedereen zit hier om elkaar te steunen, maar daarom moet ook iedereen kritiek op lijstjes kunnen verdragen, op eetgewoonten en ga zo maar door. Want als we iedereen, van Anorexia-eter tot excuus-eter gaan kussiekroelen is het geen steunen meer, want dan gaat het fout!

Zelf ben ik ook niet altijd even goed bezig, ben niet aangekomen, maar ook niet afgevallen. Gelukkig gaat het hardlopen weer goed en gaan we een 10km wedstrijd lopen in maart. Dat is een leuk doel, en met hardlopen val je af, das fijn.

Zeggen dat je 3 uur per dag sport en dan toch nog weer aankomen zegt wat over je eetpatroon en je excuses hiervoor. Neem dat dan aan als je gesteund wilt worden. Want met kussiekroelen komen we er allemaal niet.

Ik moet méér eten, XM moet meer eten, Tamashiii moet meer eten.
René moet minder suiker in z'n thee doen en Vik minder rosébiertjes. Ik minder gewone biertjes en ook minder vaak denken 'meh, kan wel'. We moeten er allemaal aan werken als we af willen vallen, het gaat niet vanzelf.

Kern van het verhaal: onder steunen valt ook kritiek geven. Opbouwende kritiek en de daaruit komende tips. Neem die aan en wuif ze niet weg, anders zal je wrsch weinig antwoord op je posts en de daarin liggende steun vinden.
Ja doei.
pi_76256300
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik steun je ook wel hoor, maar het valt me gewoon op. Ik heb zelf ook in zo'n periode gezeten als jij. Weet je nog dat ik bijna een jaar stilstond op 75 kg? Je moet gewoon het knopje even weten te vinden.
Ik ben niet bang dat ik weer aan kom. Ik heb geen raar dieet gevolgd, eet normaal en kom toch niet aan en ik ben heel rustig afgevallen, over een periode van bijna 3 jaar. Dat is de sleutel, denk ik.
Maar wat jou betreft valt me gewoon op dat je best wel vaak smoesjes hebt. Dan ga je weer uit, dan is er weer wat te vieren etc. En dan zeg je: vanaf dan en dan ga ik weer serieus bezig. Ik geloof wel dat de wil er wel is, maar ga nou eens op zoek naar dat knopje om het ook echt te doen! .
Dat begrijp ik ook
Maar weet je, ik ben op dit moment ook gelukkiger dan dat ik ooit geweest ben
Gewicht is niet het enige in mijn leven meer, natuurlijk heb ik die doelen om af te vallen maar het is niet meer het belangrijkste in mijn leven
pi_76256349
[quote] Op donderdag 31 december 2009 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
als je gesteund wilt worden, moet je ook kritiek kunnen verdragen en niet elke keer met je stokpaardje van 20kg aankomen en de smoes 'de kans is groot dat het ons ook gebeurt'. Dat is namelijk totaal NIET motiverend en steunend naar ons toe.

-knip-

Als ik niet over die 20 kilo mag beginnen waarom mag jij wel meteen gaan roepen dat ik 8 kilo ben aangekomen?
Wil je dan graag het negatieve zien of ligt dat aan mij
pi_76256378
dat ligt aan jou
Ja doei.
pi_76256412
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:15 schreef Viking84 het volgende:
En ik snap dus niet hoe je van 72 toch ineens weer op bijna 80 kg kunt komen. Natuurlijk, ik ben ook wel eens een kilo zwaarder na een snaaiweekend, maar dat is er binnen twee dagen weer af als ik weer normaal eet. Ik houd mijn gewicht streng in de gaten: als ik zoveel zou aankomen, zouden bij mij alle alarmbellen gaan rinkelen.
Omdat ik 72 maar heel kort heb gewogen en 70 nog minder lang (dat was meer door buikgriep)
en 78,5 heb ik ook maar 1 dag gewogen
Op gezonde weken/maanden zit ik rond de 73 en anders er boven, dit lijkt iets te zijn waar mijn lichaam een beetje naar terug gaat
En dat zal hard werken worden om over die drempel te komen
  Vis een optie? donderdag 31 december 2009 @ 11:20:30 #241
70532 loveli
N
pi_76256417
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap het wel. Heb het bij m'n moeder zien gebeuren en 'dat overkomt mij niet, want ik grijp eerder in'. Nou heb ik wel eerder ingegrepen, maar wel voorbij het punt waarop ik van te voren dacht dat ik zou moeten ingrijpen.
crap in = crap out
pi_76256605
O haai. Ik was bij Viev gisteren samen met Greys en we hebben heerlijk gegourmet en toen ik naar huis ging ben ik de deur uitgerold.

Voor de rest heb ik een onrustig gevoel betreffende vanavond. Heb geen zin in grote feesten, maar ineens lijkt alleen op de bank me ook eng. Ik moest net heel hard grinniken toen ik me voorstelde dat ik zo naar de oliebollenkraam zou gaan en dan zou zeggen: "Mag ik van u 1 oliebol alstublieft."

*Maar even het vriendinnetje gaat bellen om te informeren wat voor feest het nu precies is
pi_76256630
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
Kern van het verhaal: onder steunen valt ook kritiek geven. Opbouwende kritiek en de daaruit komende tips. Neem die aan en wuif ze niet weg, anders zal je wrsch weinig antwoord op je posts en de daarin liggende steun vinden.
nog maar een keer.

Zie het niet meteen als een aanval, als een in de grond stamp actie of weetikveelwat. Het is de realiteit, en als je steun wilt, moet je de tips en kritiek die je in dit topic krijgt, van iedereen, niet alleen van mij, maar ook van de andere posters, die allemaal hetzelfde doel hebben: gezond leven met een gezond gewicht en een lief spiegelbeeld, niet meteen weg-excuseren. Daarvoor zit jij hier, daarvoor zit ik hier, en bijna niemand meer 'puur voor de gezelligheid'.

Het is moeilijk, het is kut en het is vervelend als je stilstaat of zelfs aankomt. Maar als je zo zelfverzekerd bent in dat je het goed doet, en dat je het 'dit keer echt goed gaat doen', laat ons dan helpen bij deze ene keer. Want nou ja, vriendinnen zijn we niet en zullen we niet worden ook, maar mensen ongeluk of ongezond toewensen dat zou toch niet moeten gebeuren.
Ja doei.
pi_76256704
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:25 schreef conleche het volgende:
O haai. Ik was bij Viev gisteren samen met Greys en we hebben heerlijk gegourmet en toen ik naar huis ging ben ik de deur uitgerold.

Voor de rest heb ik een onrustig gevoel betreffende vanavond. Heb geen zin in grote feesten, maar ineens lijkt alleen op de bank me ook eng. Ik moest net heel hard grinniken toen ik me voorstelde dat ik zo naar de oliebollenkraam zou gaan en dan zou zeggen: "Mag ik van u 1 oliebol alstublieft."

*Maar even het vriendinnetje gaat bellen om te informeren wat voor feest het nu precies is
!

dan haal je er toch lekker 2 of je doet alsof je hem ter plekke opeet, en als je de hoek om bent, doe je hem in een zelf meegebracht zakje
Ja doei.
  donderdag 31 december 2009 @ 11:29:01 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76256736
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

!

dan haal je er toch lekker 2 of je doet alsof je hem ter plekke opeet, en als je de hoek om bent, doe je hem in een zelf meegebracht zakje
Of je geeft één oliebol aan een zwerver . Heb je op de valreep nog even een goede daad verricht voor 2009 .
Niet meer actief op Fok!
pi_76256800
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
Maar dat zijn slappe excuses als je er zo op gebrand bent om onder de 70 te komen
Daar zit je vooral verkeerd
Mijn wereld stort niet meer in als ik een keer meer dan 1200kcal heb gegeten of aankom zoals bij jou
Zoals ik al eerder zei ik ben erg gelukkig op dit moment en daar horen cocktail avondsjes of choco fonduen met de meiden bij
Betekent niet dat ik niet graag zou afvallen maar ben er dus niet op gebrand
pi_76256833
Suit yourself succes
Ja doei.
pi_76256846
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nog maar een keer.

Zie het niet meteen als een aanval, als een in de grond stamp actie of weetikveelwat. Het is de realiteit, en als je steun wilt, moet je de tips en kritiek die je in dit topic krijgt, van iedereen, niet alleen van mij, maar ook van de andere posters, die allemaal hetzelfde doel hebben: gezond leven met een gezond gewicht en een lief spiegelbeeld, niet meteen weg-excuseren. Daarvoor zit jij hier, daarvoor zit ik hier, en bijna niemand meer 'puur voor de gezelligheid'.

Het is moeilijk, het is kut en het is vervelend als je stilstaat of zelfs aankomt. Maar als je zo zelfverzekerd bent in dat je het goed doet, en dat je het 'dit keer echt goed gaat doen', laat ons dan helpen bij deze ene keer. Want nou ja, vriendinnen zijn we niet en zullen we niet worden ook, maar mensen ongeluk of ongezond toewensen dat zou toch niet moeten gebeuren.
Misschien dat ik het van jou sowieso niet als opbouwende kritiek kan zien
Maar ik vond het echt een kut reactie, maar goed dat kan misschien komen door onze relatie
Waarom mag ik niet trots zijn op wat ik blijvend ben afgevallen maar mag jij wel meteen beginnen of hoeveel ik wel niet ben aangekomen?
  donderdag 31 december 2009 @ 11:32:27 #249
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76256851
Ik ben hier tevens voor de gezelligheid En omdat ik een bollig blubbertje ben natuurlijk!

Ach en verder zijn we het over de volgende punten denk ik allemaal wel eens:
- Opbouwende kritiek is de shizzle. Ik vind het altijd weer een eye-opener als bijv. CF weer eens tegen me zegt dat *insert soort beleg* toch echt erger is dan dat koekje oids wat ik gegeten heb Het weten en het bewust doen zijn twee verschillende dingen
- Aankomen is (veelal ) niet tof.

Dus. Op naar een slankig 2010 allemaal

En Co, klinkt als een toffe avond! Je moet het volgende keer van tevoren zeggen dan kan je ze de groeten doen van mij
  donderdag 31 december 2009 @ 11:33:53 #250
3185 Adelante
To let it go now
pi_76256904
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:25 schreef conleche het volgende:

"Hier opeten of meenemen?

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_76256919
zeg Ade, hoe gaat het met jouw afvalrace?
Ja doei.
  donderdag 31 december 2009 @ 11:35:47 #252
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76256959
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:33 schreef Adelante het volgende:

[..]

"Hier opeten of meenemen?

DAT ISSET!

Co: " Eén oliebol alstublieft "
Oliebollenman/vrouw: "Hier opeten of meenemen? "
Co: "Hier opeten "
Oliebollenman/vrouw: "Astuu! "

*Co wandelt met oliebol weg en frut het om de hoek in een zakje voor thuis*
pi_76256970
dat was mijn idee
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

!

Ja doei.
  donderdag 31 december 2009 @ 11:36:44 #254
3185 Adelante
To let it go now
pi_76256986
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
zeg Ade, hoe gaat het met jouw afvalrace?
Die gaat goed, aangezien ik aangepast moet vreten en geen vet/alcohol mag
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_76257019
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:36 schreef Adelante het volgende:

[..]

Die gaat goed, aangezien ik aangepast moet vreten en geen vet/alcohol mag
oh?
Ja doei.
  donderdag 31 december 2009 @ 11:38:05 #256
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76257035
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
dat was mijn idee
[..]

GMTA?
pi_76257046
nou, vooruit!
Ja doei.
pi_76257278
sas, ik snap best dat je, vanuit jullie historie, Mo's eerste post als een onaardig bedoelde post zag. maar je moet er ook op kunnen vertrouwen dat als ze daarna uitlegt dat het niet zo bedoeld was, dat dat dan ook zo is. Alle volgende posts waren sowieso onderbouwd en vriendelijk.

ik vertrouw er bij jou toch ook op dat je dingen niet lullig bedoelt, ondanks onze historie?

kudo's voor je 20 kilo. je bent natuurlijk niet echt 8 kilo aangekomen, als je maximum 78.5 was en je deze week 3 kilo bent afgevallen, dan was dat echt grotendeels vocht. anders kán het helemaal niet... 2 á 3 kilo aankomen is heel netjes voor mensen die van een bmi 35+ komen. misschien voor jou een idee om de methode van stabiliseren van de obesitas kliniek te proberen? dat betekent eten wat je wilt/wat je denkt dat goed is en 1 keer in de week wegen. als je meer dan 2 kilo boven je "stabiliseergewicht" zit ga je iets minderen tot je weer goed zit. als je er meer dan 2 kilo onder zit ga je iets meer eten tot je weer goed zit.

over aankomen: ik ban 24 kilo aangekomen, en dat is NIET leuk. en ik weet ook hoe het komt, ook al had ik eerst nog oogkleppen op. daarom ga ik nu in therapie de sessie gisteren met de groep was trouwens veel en veel leuker. ik werd af en toe emotioneel omdat het dichtbij mijn grootste probleem kwam: wat anderen van je vinden als je dik bent...
Kwak
pi_76257318
ik zit hier trouwens als de verschrikkelijke yeti, met een wit hoofd van mn kleimasker
Kwak
pi_76257397
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:45 schreef kwakz0r het volgende:
sas, ik snap best dat je, vanuit jullie historie, Mo's eerste post als een onaardig bedoelde post zag. maar je moet er ook op kunnen vertrouwen dat als ze daarna uitlegt dat het niet zo bedoeld was, dat dat dan ook zo is. Alle volgende posts waren sowieso onderbouwd en vriendelijk.

ik vertrouw er bij jou toch ook op dat je dingen niet lullig bedoelt, ondanks onze historie?

kudo's voor je 20 kilo. je bent natuurlijk niet echt 8 kilo aangekomen, als je maximum 78.5 was en je deze week 3 kilo bent afgevallen, dan was dat echt grotendeels vocht. anders kán het helemaal niet... 2 á 3 kilo aankomen is heel netjes voor mensen die van een bmi 35+ komen. misschien voor jou een idee om de methode van stabiliseren van de obesitas kliniek te proberen? dat betekent eten wat je wilt/wat je denkt dat goed is en 1 keer in de week wegen. als je meer dan 2 kilo boven je "stabiliseergewicht" zit ga je iets minderen tot je weer goed zit. als je er meer dan 2 kilo onder zit ga je iets meer eten tot je weer goed zit.

over aankomen: ik ban 24 kilo aangekomen, en dat is NIET leuk. en ik weet ook hoe het komt, ook al had ik eerst nog oogkleppen op. daarom ga ik nu in therapie de sessie gisteren met de groep was trouwens veel en veel leuker. ik werd af en toe emotioneel omdat het dichtbij mijn grootste probleem kwam: wat anderen van je vinden als je dik bent...
Onze historie is wel even iets anders en het maakt ook niet uit, ik geef toe dat ik de kritiek van Mo niet objectief kan bekijken...
Ik ben inderdaad ook geen 8 kilo aangekomen en heb ook niet bijna 80 gewogen, daarom schoot ik waarschijnlijk ook uit mijn slof.
En dat klinkt als een goede methode alleen is het probleem dat ik nog wil afvallen
En heel stoer dat je voor die therapie gaat, dat zou ik dan weer niet durven
  Vis een optie? donderdag 31 december 2009 @ 11:49:02 #261
70532 loveli
N
pi_76257433
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:46 schreef kwakz0r het volgende:
ik zit hier trouwens als de verschrikkelijke yeti, met een wit hoofd van mn kleimasker
Camera binnen handbereik
crap in = crap out
pi_76257600
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Onze historie is wel even iets anders en het maakt ook niet uit, ik geef toe dat ik de kritiek van Mo niet objectief kan bekijken...
Ik ben inderdaad ook geen 8 kilo aangekomen en heb ook niet bijna 80 gewogen, daarom schoot ik waarschijnlijk ook uit mijn slof.
En dat klinkt als een goede methode alleen is het probleem dat ik nog wil afvallen
En heel stoer dat je voor die therapie gaat, dat zou ik dan weer niet durven
tsja, dan is het zoals mo en vik zeggen:
als je echt wilt afvallen zul je er echt voor moeten gaan, zonder smoesjes (ook al klinkt smoesjes negatief,en ik bedoel het niet negatief - smoesjes zijn kleine leugentjes die de warheid voor jezelf verdoezelen/aangenamer maken) zoals willen genieten met vriendinnen en je vriend. dan zul je, als je echt wilt afvallen, manieren moeten vinden om dat voldoende te compenseren zodat je nog afvalt. het is makkelijker vol te houden om dan, situatieonafhankelijk, te matigen met alles, en écht alleen heel af en toe zo'n genietmoment te hebben. trucje van mijn psycholoog was: voor elke 4 keer dat je ergens nee tegen zegt/niet neemt, kun je het 1 keer wel nemen. dan geniet je alsnog en loopt het niet de spuigaten uit.

als t je ehct allemaal niet zoveel kan schelen, zoals je zelf zegt, is de kans groot dat je in de praktijk uitkomt op stabiliseren (schommelen rond de 72/73... omdat je dan eerder de helft van de tijd dingen wel doet en de helft van de tijd niet...
Kwak
pi_76257685
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:52 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

tsja, dan is het zoals mo en vik zeggen:
als je echt wilt afvallen zul je er echt voor moeten gaan, zonder smoesjes (ook al klinkt smoesjes negatief,en ik bedoel het niet negatief - smoesjes zijn kleine leugentjes die de warheid voor jezelf verdoezelen/aangenamer maken) zoals willen genieten met vriendinnen en je vriend. dan zul je, als je echt wilt afvallen, manieren moeten vinden om dat voldoende te compenseren zodat je nog afvalt. het is makkelijker vol te houden om dan, situatieonafhankelijk, te matigen met alles, en écht alleen heel af en toe zo'n genietmoment te hebben. trucje van mijn psycholoog was: voor elke 4 keer dat je ergens nee tegen zegt/niet neemt, kun je het 1 keer wel nemen. dan geniet je alsnog en loopt het niet de spuigaten uit.

als t je ehct allemaal niet zoveel kan schelen, zoals je zelf zegt, is de kans groot dat je in de praktijk uitkomt op stabiliseren (schommelen rond de 72/73... omdat je dan eerder de helft van de tijd dingen wel doet en de helft van de tijd niet...
Voor mijn gevoel zeg ik heel vaak nee....maar zal het eens in de gaten houden
En inderdaad grote kans dat ik uiteindelijk op stabiliseren uit kom.....maar dat zien we over een jaartje wel
Als ik altijd rond de 72 zou blijven zou ik het zeker niet erg vinden.
Alleen moet in in juni in een miniscuul outfitje op een groot podium optreden dus zou dan graag iets slanker zijn
pi_76257704
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Camera binnen handbereik
ja. u vraagt wij draaien. maar ik ga nu eerst douchen en t afspoelen en mn haren wassen
Kwak
  donderdag 31 december 2009 @ 11:56:54 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76257781
Ik ben bang dat sarabi flink zal aankomen als ze een laissez-faire houding gaat aannemen en volgens mij is dat 'ik ben erg gelukkig zo, vind het niet zo belangrijk' ook een smoesje: het wil niet goed lukken, dus berust je er maar in en bedenk je voor jezelf redenen waarom het zo wel goed is. En dat is geen verwijt: ik heb ook zo geredeneerd en doe het nog wel eens Als het mij niet lukt om van 67 naar 65 te komen, zoals ik wil, zul je mij ook horen zeggen: ach het is wel goed zo, er is tenslotte al > 20 kg af .

Verschil is wel dat jij nog overgewicht hebt en ik niet.
Niet meer actief op Fok!
pi_76257792
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel zeg ik heel vaak nee....maar zal het eens in de gaten houden
En inderdaad grote kans dat ik uiteindelijk op stabiliseren uit kom.....maar dat zien we over een jaartje wel
Als ik altijd rond de 72 zou blijven zou ik het zeker niet erg vinden.
Alleen moet in in juni in een miniscuul outfitje op een groot podium optreden dus zou dan graag iets slanker zijn
misschien helpt t wel. desnoods turf je t in je agenda

en afvallen voor zo'n doel werkt bijna nooit helaas... niet blijvend in elk geval. de enige echte motivatie is interne motivatie, het voor jezelf willen (ik viel 17 kilo af omdat ik hoopte dat anderen me dan zouden zien staan... en dus kwam ik het allemaal weer aan toen ik in een sociaal moeilijkere fase terechtkwam)...
Kwak
pi_76257846
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben bang dat sarabi flink zal aankomen als ze een laissez-faire houding gaat aannemen en volgens mij is dat 'ik ben erg gelukkig zo, vind het niet zo belangrijk' ook een smoesje: het wil niet goed lukken, dus berust je er maar in en bedenk je voor jezelf redenen waarom het zo wel goed is. En dat is geen verwijt: ik heb ook zo geredeneerd en doe het nog wel eens Als het mij niet lukt om van 67 naar 65 te komen, zoals ik wil, zul je mij ook horen zeggen: ach het is wel goed zo, er is tenslotte al > 20 kg af .

Verschil is wel dat jij nog overgewicht hebt en ik niet.
Die houding kan ik mezelf sowieso niet veroorloven inderdaad
Maar dat ik zo gelukkig ben is echt geen smoesje, toen ik hier kwam had ik niets anders om voor te leven behalve elke week een lager getal op de weegschaal te zien
Dat is nu helemaal anders
pi_76257861
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:56 schreef Viking84 het volgende:
hm, ik was ook een periode oprecht gelukkig met mijn 80-82 kilo. toen ik een vriendje had en gelukkig was met hem, en me mooi voelde, en geliefd.

sarabi is volgens mij erg gelukkig, en dan is soms je lichaam echt niet zo belangrijk meer.

wat natuurlijk niet betekent dat je dan maar helemaal nergens meer op hoeft te letten, maar dat ís ook niet zo bij sarabi. een schommeling van 2-3 kilo is écht normaal...
Kwak
pi_76257879
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:57 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

misschien helpt t wel. desnoods turf je t in je agenda

en afvallen voor zo'n doel werkt bijna nooit helaas... niet blijvend in elk geval. de enige echte motivatie is interne motivatie, het voor jezelf willen (ik viel 17 kilo af omdat ik hoopte dat anderen me dan zouden zien staan... en dus kwam ik het allemaal weer aan toen ik in een sociaal moeilijkere fase terechtkwam)...
Klopt,zo'n doel is niet goed
Maar we zullen zien en anders zie ik er nog steeds sexy uit in zo'n outfit
  Vis een optie? donderdag 31 december 2009 @ 11:59:30 #270
70532 loveli
N
pi_76257884
Ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in dat het goed komt met Sas.
crap in = crap out
pi_76257926
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:59 schreef loveli het volgende:
Ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in dat het goed komt met Sas.
Dankjewel dat is erg fijn om te horen
Doet me goed
pi_76257937
nou hier issie dan. mijn yetiface. ik ga m nu lekker afspoelen
hmmm doet t niet...

[ Bericht 50% gewijzigd door kwakz0r op 31-12-2009 12:36:34 ]
Kwak
  donderdag 31 december 2009 @ 12:05:04 #273
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76258095
Pakje binnen pakje binnen pakje binnen

Ik word er altijd blij van dat maat M/40 van esprit bij mij als gegoten lijkt te zitten Heb nu maat 40 rokje zonder hobbels of kuilen (van mij dan, niet van het rokje ) en hij is leuuuuk *blijheid*

Ik zie geen yetiface!
  Vis een optie? donderdag 31 december 2009 @ 12:05:47 #274
70532 loveli
N
pi_76258118
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:00 schreef kwakz0r het volgende:

[ afbeelding ]
Ja leuk, en nu graag een werkende foto
crap in = crap out
  donderdag 31 december 2009 @ 12:06:26 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76258141
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:00 schreef kwakz0r het volgende:

[ afbeelding ]
Doet ut nie!
Niet meer actief op Fok!
pi_76258228
Dames dames. Vrede op aard enzo.
Sarabi, niet zo in de verdediging schieten . Niet nodig, er was geen aanval.

Ik heb weer 13 km gerend. Ik val al tijden niet af en kom niet aan, ik eet en drink wat ik wil. Dus ik ben reuze tevreden eigenlijk. Vorig jaar kwam ik hier; 69kg, en toen wou ik er 3 af en nog 5 meer eraf mocht ook. Nu ben ik structureel iets onder de 63 (62,6 vanochtend).

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 31-12-2009 12:13:45 ]
pi_76259151
Wauw die posts, er zitten wel wat stukjes tussen die blijven hangen hier. Iets met knop om enzo
Vriendje en ik hebben besloten om er serieus werk van te maken dus we gaan er min of meer samen tegenaan. Samen als in, we letten allebei op ons eten want we eten uiteraard samen, en min of meer als in, we gaan niet samen sporten ofzo.

Lijstje (plan) voor vandaag:

O: 2 sneetjes brood, hagelslag
T: 2 zelfgebakken chocolate cookies met peanutbutterchip gruwelijk lekker maar ik hou het maar bij die twee.
L: om de cookies te compenseren neig ik naar een fruitsalade van peer en mandarijn. Is dat wat?
D: mapo tofu met boontjes en een heel klein beetje eiernoedels.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 31 december 2009 @ 12:34:07 #278
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76259259
Huup, wel genoeg eten he! Je lijstje van vandaag is wel erg karig! Wel tof dat je vriend meedoet, dat helpt enorm! Bij mij is dat ook de ergste valkuil, als vriendje iets snaait krijg ik ook lekkere trek Zien eten doet eten ofzo.
pi_76259448
hier!

Kwak
pi_76259452
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Huup, wel genoeg eten he! Je lijstje van vandaag is wel erg karig! Wel tof dat je vriend meedoet, dat helpt enorm! Bij mij is dat ook de ergste valkuil, als vriendje iets snaait krijg ik ook lekkere trek Zien eten doet eten ofzo.
ja is ook wel een beetje karig, maar ik heb mn ontbijt pas om 10 uur op en die koekjes een half uur of een uur geleden ofzo en ik zit bomvol

Misschien neem ik in plaats van lunch rond 2 uur ofzo wel een sneetje brood met iets en dan rond vier uur een mandarijn en als ik vanavond na het eten nog honger heb een peer ofzo?

Ik merk dat ik moeilijk over eten na kan denken als ik echt vol zit
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76259536
kwak
ik durf geen maskers meer op te doe als Amélie wakker is, ik ben bang dat ze dan van me schrikt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76259564
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:31 schreef huuphuup het volgende:
Wauw die posts, er zitten wel wat stukjes tussen die blijven hangen hier. Iets met knop om enzo
Vriendje en ik hebben besloten om er serieus werk van te maken dus we gaan er min of meer samen tegenaan. Samen als in, we letten allebei op ons eten want we eten uiteraard samen, en min of meer als in, we gaan niet samen sporten ofzo.

Lijstje (plan) voor vandaag:

O: 2 sneetjes brood, hagelslag
T: 2 zelfgebakken chocolate cookies met peanutbutterchip gruwelijk lekker maar ik hou het maar bij die twee.
L: om de cookies te compenseren neig ik naar een fruitsalade van peer en mandarijn. Is dat wat?
D: mapo tofu met boontjes en een heel klein beetje eiernoedels.
veel en veel te weinig huupkuuken!

niet gaan overcompenseren voor die twee koekjes!

tofu zit ook niet veel in, dus eet alsjeblieft een fatsoenlijke lunch, niet een fruitsalade waar niks in zit.

stel dat die koekies 500 kcal per stuk waren, en dat lijkt me sterk, dan moet je er nog 700 a 800 bij eten voor een gezonde hoeveelheid kcals!
Kwak
pi_76259616
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:40 schreef huuphuup het volgende:
kwak
ik durf geen maskers meer op te doe als Amélie wakker is, ik ben bang dat ze dan van me schrikt
er is een heel schattige peuterfoto van een vriendinnetje van mij, dr vader komt me thaar uit t luik (van de kajuit van hnun boot) en zij kijkt echt heeel erg wantrouwend en een beetje HUUU. papa was dr wakker gaan maken, nadat ie zn baard had afgeschoren. voor t eerst in haar leven. zo schattig....
Kwak
  Vis een optie? donderdag 31 december 2009 @ 12:42:28 #284
70532 loveli
N
pi_76259638
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:31 schreef huuphuup het volgende:
Nee. Die twee koekjes kunnen best als je verder geen gekke dingen doet. Fruitsalade is niet slecht, maar na een half uur heb je weer trek. En dan liggen die zelfgebakken peanutbutterchip cookies nog naar je te lonken.

Geen slecht eten compenseren door goede dingen te schrappen. Je hebt niet alleen kcals nodig, maar ook voedingsstoffen.
crap in = crap out
  donderdag 31 december 2009 @ 12:46:18 #285
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76259822
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:42 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

er is een heel schattige peuterfoto van een vriendinnetje van mij, dr vader komt me thaar uit t luik (van de kajuit van hnun boot) en zij kijkt echt heeel erg wantrouwend en een beetje HUUU. papa was dr wakker gaan maken, nadat ie zn baard had afgeschoren. voor t eerst in haar leven. zo schattig....
Dat hadden wij ook toen mn pa zn snor had afgeschoren "AAAH PAPPAWAHEBJEDAAN! " Dat is dan heel gek
pi_76259932
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:40 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

veel en veel te weinig huupkuuken!

niet gaan overcompenseren voor die twee koekjes!

tofu zit ook niet veel in, dus eet alsjeblieft een fatsoenlijke lunch, niet een fruitsalade waar niks in zit.

stel dat die koekies 500 kcal per stuk waren, en dat lijkt me sterk, dan moet je er nog 700 a 800 bij eten voor een gezonde hoeveelheid kcals!
Dat is waar. Gewone lunch it is.

mapo tofu is trouwens ook met gehakt en saus en veeeeel pepers enzo, ik ben niet zo van de droge tofu
Voor wie het wil proberen staat hier een goed recept, de ingredienten zijn meest gewoon bij AH te krijgen en bij de gemiddelde toko.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76259998
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Nee. Die twee koekjes kunnen best als je verder geen gekke dingen doet. Fruitsalade is niet slecht, maar na een half uur heb je weer trek. En dan liggen die zelfgebakken peanutbutterchip cookies nog naar je te lonken.

Geen slecht eten compenseren door goede dingen te schrappen. Je hebt niet alleen kcals nodig, maar ook voedingsstoffen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76260050
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:42 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

hahahha

nouja zo'n moment dus ja. Volkomen paniek bij kind, help waar is mn mama gebleven
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 31 december 2009 @ 12:53:34 #289
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76260201
Oe ziet er lekker uit, Huup

Prospective lijstje
O: twee sneetjes met rookvlees
T: snee met chocovlokken
L: bagel met avocado en tomaat denk ik
D: gourmet met zus en vriend! Dus waarschijnlijk: stukjes biefstuk, champignons, courgette, ui, salade van sperzies met tomaat, kipfilet stukjes, mini-hamburgertjes, zoiets. Misschien ijs toe.
T: appelbeignet of twee en wat lekkers te drinken

En nu ga ik kijken of ik mn nieuwe kleertjes op de foto kan krijgen
pi_76260316
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:48 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Dat is waar. Gewone lunch it is.

mapo tofu is trouwens ook met gehakt en saus en veeeeel pepers enzo, ik ben niet zo van de droge tofu
Voor wie het wil proberen staat hier een goed recept, de ingredienten zijn meest gewoon bij AH te krijgen en bij de gemiddelde toko.
oh, volgens mij heeft de krullenbol van chinees dat wel eens gemaakt. ik heb t gehakt tussen de tofu uit gegeten toen tofu molto bah...
Kwak
pi_76260414
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:57 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

oh, volgens mij heeft de krullenbol van chinees dat wel eens gemaakt. ik heb t gehakt tussen de tofu uit gegeten toen tofu molto bah...
hahaha
herkenning
ik maak het ook altijd met wat minder tofu en wat meer gehakt

het is een van de bekendste gerechten uit de traditionele Chinese keuken eigenlijk. Lekker pittig ik hou ervan (mits niet teveel tofu...)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76261384
Wall-E gekeken net!

echt té lief gewoon!!!

nu omkleden en beignets bakken en een grote schaal couscoussalade voor bij de gourmet vanavond
Ja doei.
pi_76261480
kGa toch maar wat doen vanavond. Gewoon de kroeg in met wat vrienden. En dan ga ik gewoon naar huis als zij om een uur of één doorgaan naar zo'n feest. Prima oplossing!

Lijstje dan maar:

O: volkoren pistoletje uit de oven. De ene helft met boter/serranoham de andere helft met boter/kaas en een gekookt eitje

L: sushi en een piccolientje (die had ik gehaald ipv oliebol(len) véél lekkerderder )

T: wodka light chips

D: pastaatje met zalm en peultjes

T: drankjes in stad.

O en tofu vind ik alleen lekker indien knapperig gebakken, meestal vind ik het nog viezer dan een badspons.
  Vis een optie? donderdag 31 december 2009 @ 13:33:00 #294
70532 loveli
N
pi_76261767
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:25 schreef conleche het volgende:
O en tofu vind ik alleen lekker indien knapperig gebakken, meestal vind ik het nog viezer dan een badspons.
Ik weet dat je rare dieten hebt gevolgd, maar badspons...
crap in = crap out
pi_76262367
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik weet dat je rare dieten hebt gevolgd, maar badspons...
!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76262842
ik ga er vandoor, fijne jaarwisseling allemaal! ik ga nu opmaken en tas pakken, dan repeteren en vanavond cantatedienst zingen in de hooglandse kerk (Telemann cantate), daarna gauw wat eten thuis en dan naar feestje...

pas op je vingers vanavond, en tot in 2010!
Kwak
pi_76263120
veel plezier kwak!
Ja doei.
pi_76263145
have fun Kwak!
en fijne jaarwisseling.

Ik ga de TNT bellen
knurftige pakketbezorger is hier weer geweest. Het lijkt wel of die gast aan belletje trekken doet hij belt heel snel twee keer achter elkaar aan en loopt dan gelijk na de tweede keer weg en gooit een briefje in de bus. Grom! Ik was gewoon thuis en nu moet ik tot maandag wachten op mn pakketje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76263436
owh, das echt een naaistreek huup! maar ik vrees dat je er weinig aan kunt doen die ligt al in het magazijn inmiddels en die gaat pas maandag weer open..

hier liggen 8 mooie bladerdeegpakketjes klaar om gebakken te worden omnomnomnomnom, ze zien er prachtig uit, al zeg ik het zelf! Ik hoop maar dat iedereen ze lekker vindt!

overigens een goed voornemen voor 1 januari: nieuwe batterijen voor de weegschaal kopen
en nog een: coupeuse voor trouwjurk bellen voor afspraak half april. Als dat geen goed doel is om de komende maanden even die knop goed te vinden en vast te houden trouwen morgen is het jaar aangebroken dat we trouwen! Zo raar!
Ja doei.
pi_76263449
Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2010 toe

Tot volgend jaar!

pi_76263891
Van ongeveer 73 naar ongeveer 78 is maar 5 kilo hoor

En volgens mij is S gezelliger dan ooit EN zit ze beter in haar vel, ik zie het probleem niet zo?

En de periode van 25 december tot 1 januari is ook niet zo heel lang. Dus neem nog een oliebol en een glas champagne en doe vanaf 1 januari weer gezond! Champagne is by the way wel het drankje met de minste kcal Dus drink liever champagne met je vriendinnen dan een cocktail (En hoeveel mensen hier drinken niet 's ochtends een vruchtensapje en 's avonds een cola light + sterker drankje? dat is samen ook een cocktail qua kcal hoor !!!)

Oja. Ik ben blijvend 12 kilo afgevallen Dus luister vooral naar mij !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')