abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76256919
zeg Ade, hoe gaat het met jouw afvalrace?
Ja doei.
  donderdag 31 december 2009 @ 11:35:47 #252
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76256959
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:33 schreef Adelante het volgende:

[..]

"Hier opeten of meenemen?

DAT ISSET!

Co: " Eén oliebol alstublieft "
Oliebollenman/vrouw: "Hier opeten of meenemen? "
Co: "Hier opeten "
Oliebollenman/vrouw: "Astuu! "

*Co wandelt met oliebol weg en frut het om de hoek in een zakje voor thuis*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_76256970
dat was mijn idee
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

!

dan haal je er toch lekker 2 of je doet alsof je hem ter plekke opeet, en als je de hoek om bent, doe je hem in een zelf meegebracht zakje
Ja doei.
  donderdag 31 december 2009 @ 11:36:44 #254
3185 Adelante
To let it go now
pi_76256986
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
zeg Ade, hoe gaat het met jouw afvalrace?
Die gaat goed, aangezien ik aangepast moet vreten en geen vet/alcohol mag
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_76257019
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:36 schreef Adelante het volgende:

[..]

Die gaat goed, aangezien ik aangepast moet vreten en geen vet/alcohol mag
oh?
Ja doei.
  donderdag 31 december 2009 @ 11:38:05 #256
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76257035
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
dat was mijn idee
[..]

GMTA?
pi_76257046
nou, vooruit!
Ja doei.
pi_76257278
sas, ik snap best dat je, vanuit jullie historie, Mo's eerste post als een onaardig bedoelde post zag. maar je moet er ook op kunnen vertrouwen dat als ze daarna uitlegt dat het niet zo bedoeld was, dat dat dan ook zo is. Alle volgende posts waren sowieso onderbouwd en vriendelijk.

ik vertrouw er bij jou toch ook op dat je dingen niet lullig bedoelt, ondanks onze historie?

kudo's voor je 20 kilo. je bent natuurlijk niet echt 8 kilo aangekomen, als je maximum 78.5 was en je deze week 3 kilo bent afgevallen, dan was dat echt grotendeels vocht. anders kán het helemaal niet... 2 á 3 kilo aankomen is heel netjes voor mensen die van een bmi 35+ komen. misschien voor jou een idee om de methode van stabiliseren van de obesitas kliniek te proberen? dat betekent eten wat je wilt/wat je denkt dat goed is en 1 keer in de week wegen. als je meer dan 2 kilo boven je "stabiliseergewicht" zit ga je iets minderen tot je weer goed zit. als je er meer dan 2 kilo onder zit ga je iets meer eten tot je weer goed zit.

over aankomen: ik ban 24 kilo aangekomen, en dat is NIET leuk. en ik weet ook hoe het komt, ook al had ik eerst nog oogkleppen op. daarom ga ik nu in therapie de sessie gisteren met de groep was trouwens veel en veel leuker. ik werd af en toe emotioneel omdat het dichtbij mijn grootste probleem kwam: wat anderen van je vinden als je dik bent...
Kwak
pi_76257318
ik zit hier trouwens als de verschrikkelijke yeti, met een wit hoofd van mn kleimasker
Kwak
pi_76257397
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:45 schreef kwakz0r het volgende:
sas, ik snap best dat je, vanuit jullie historie, Mo's eerste post als een onaardig bedoelde post zag. maar je moet er ook op kunnen vertrouwen dat als ze daarna uitlegt dat het niet zo bedoeld was, dat dat dan ook zo is. Alle volgende posts waren sowieso onderbouwd en vriendelijk.

ik vertrouw er bij jou toch ook op dat je dingen niet lullig bedoelt, ondanks onze historie?

kudo's voor je 20 kilo. je bent natuurlijk niet echt 8 kilo aangekomen, als je maximum 78.5 was en je deze week 3 kilo bent afgevallen, dan was dat echt grotendeels vocht. anders kán het helemaal niet... 2 á 3 kilo aankomen is heel netjes voor mensen die van een bmi 35+ komen. misschien voor jou een idee om de methode van stabiliseren van de obesitas kliniek te proberen? dat betekent eten wat je wilt/wat je denkt dat goed is en 1 keer in de week wegen. als je meer dan 2 kilo boven je "stabiliseergewicht" zit ga je iets minderen tot je weer goed zit. als je er meer dan 2 kilo onder zit ga je iets meer eten tot je weer goed zit.

over aankomen: ik ban 24 kilo aangekomen, en dat is NIET leuk. en ik weet ook hoe het komt, ook al had ik eerst nog oogkleppen op. daarom ga ik nu in therapie de sessie gisteren met de groep was trouwens veel en veel leuker. ik werd af en toe emotioneel omdat het dichtbij mijn grootste probleem kwam: wat anderen van je vinden als je dik bent...
Onze historie is wel even iets anders en het maakt ook niet uit, ik geef toe dat ik de kritiek van Mo niet objectief kan bekijken...
Ik ben inderdaad ook geen 8 kilo aangekomen en heb ook niet bijna 80 gewogen, daarom schoot ik waarschijnlijk ook uit mijn slof.
En dat klinkt als een goede methode alleen is het probleem dat ik nog wil afvallen
En heel stoer dat je voor die therapie gaat, dat zou ik dan weer niet durven
  Vis een optie? donderdag 31 december 2009 @ 11:49:02 #261
70532 loveli
N
pi_76257433
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:46 schreef kwakz0r het volgende:
ik zit hier trouwens als de verschrikkelijke yeti, met een wit hoofd van mn kleimasker
Camera binnen handbereik
crap in = crap out
pi_76257600
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Onze historie is wel even iets anders en het maakt ook niet uit, ik geef toe dat ik de kritiek van Mo niet objectief kan bekijken...
Ik ben inderdaad ook geen 8 kilo aangekomen en heb ook niet bijna 80 gewogen, daarom schoot ik waarschijnlijk ook uit mijn slof.
En dat klinkt als een goede methode alleen is het probleem dat ik nog wil afvallen
En heel stoer dat je voor die therapie gaat, dat zou ik dan weer niet durven
tsja, dan is het zoals mo en vik zeggen:
als je echt wilt afvallen zul je er echt voor moeten gaan, zonder smoesjes (ook al klinkt smoesjes negatief,en ik bedoel het niet negatief - smoesjes zijn kleine leugentjes die de warheid voor jezelf verdoezelen/aangenamer maken) zoals willen genieten met vriendinnen en je vriend. dan zul je, als je echt wilt afvallen, manieren moeten vinden om dat voldoende te compenseren zodat je nog afvalt. het is makkelijker vol te houden om dan, situatieonafhankelijk, te matigen met alles, en écht alleen heel af en toe zo'n genietmoment te hebben. trucje van mijn psycholoog was: voor elke 4 keer dat je ergens nee tegen zegt/niet neemt, kun je het 1 keer wel nemen. dan geniet je alsnog en loopt het niet de spuigaten uit.

als t je ehct allemaal niet zoveel kan schelen, zoals je zelf zegt, is de kans groot dat je in de praktijk uitkomt op stabiliseren (schommelen rond de 72/73... omdat je dan eerder de helft van de tijd dingen wel doet en de helft van de tijd niet...
Kwak
pi_76257685
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:52 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

tsja, dan is het zoals mo en vik zeggen:
als je echt wilt afvallen zul je er echt voor moeten gaan, zonder smoesjes (ook al klinkt smoesjes negatief,en ik bedoel het niet negatief - smoesjes zijn kleine leugentjes die de warheid voor jezelf verdoezelen/aangenamer maken) zoals willen genieten met vriendinnen en je vriend. dan zul je, als je echt wilt afvallen, manieren moeten vinden om dat voldoende te compenseren zodat je nog afvalt. het is makkelijker vol te houden om dan, situatieonafhankelijk, te matigen met alles, en écht alleen heel af en toe zo'n genietmoment te hebben. trucje van mijn psycholoog was: voor elke 4 keer dat je ergens nee tegen zegt/niet neemt, kun je het 1 keer wel nemen. dan geniet je alsnog en loopt het niet de spuigaten uit.

als t je ehct allemaal niet zoveel kan schelen, zoals je zelf zegt, is de kans groot dat je in de praktijk uitkomt op stabiliseren (schommelen rond de 72/73... omdat je dan eerder de helft van de tijd dingen wel doet en de helft van de tijd niet...
Voor mijn gevoel zeg ik heel vaak nee....maar zal het eens in de gaten houden
En inderdaad grote kans dat ik uiteindelijk op stabiliseren uit kom.....maar dat zien we over een jaartje wel
Als ik altijd rond de 72 zou blijven zou ik het zeker niet erg vinden.
Alleen moet in in juni in een miniscuul outfitje op een groot podium optreden dus zou dan graag iets slanker zijn
pi_76257704
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Camera binnen handbereik
ja. u vraagt wij draaien. maar ik ga nu eerst douchen en t afspoelen en mn haren wassen
Kwak
  donderdag 31 december 2009 @ 11:56:54 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76257781
Ik ben bang dat sarabi flink zal aankomen als ze een laissez-faire houding gaat aannemen en volgens mij is dat 'ik ben erg gelukkig zo, vind het niet zo belangrijk' ook een smoesje: het wil niet goed lukken, dus berust je er maar in en bedenk je voor jezelf redenen waarom het zo wel goed is. En dat is geen verwijt: ik heb ook zo geredeneerd en doe het nog wel eens Als het mij niet lukt om van 67 naar 65 te komen, zoals ik wil, zul je mij ook horen zeggen: ach het is wel goed zo, er is tenslotte al > 20 kg af .

Verschil is wel dat jij nog overgewicht hebt en ik niet.
Niet meer actief op Fok!
pi_76257792
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel zeg ik heel vaak nee....maar zal het eens in de gaten houden
En inderdaad grote kans dat ik uiteindelijk op stabiliseren uit kom.....maar dat zien we over een jaartje wel
Als ik altijd rond de 72 zou blijven zou ik het zeker niet erg vinden.
Alleen moet in in juni in een miniscuul outfitje op een groot podium optreden dus zou dan graag iets slanker zijn
misschien helpt t wel. desnoods turf je t in je agenda

en afvallen voor zo'n doel werkt bijna nooit helaas... niet blijvend in elk geval. de enige echte motivatie is interne motivatie, het voor jezelf willen (ik viel 17 kilo af omdat ik hoopte dat anderen me dan zouden zien staan... en dus kwam ik het allemaal weer aan toen ik in een sociaal moeilijkere fase terechtkwam)...
Kwak
pi_76257846
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben bang dat sarabi flink zal aankomen als ze een laissez-faire houding gaat aannemen en volgens mij is dat 'ik ben erg gelukkig zo, vind het niet zo belangrijk' ook een smoesje: het wil niet goed lukken, dus berust je er maar in en bedenk je voor jezelf redenen waarom het zo wel goed is. En dat is geen verwijt: ik heb ook zo geredeneerd en doe het nog wel eens Als het mij niet lukt om van 67 naar 65 te komen, zoals ik wil, zul je mij ook horen zeggen: ach het is wel goed zo, er is tenslotte al > 20 kg af .

Verschil is wel dat jij nog overgewicht hebt en ik niet.
Die houding kan ik mezelf sowieso niet veroorloven inderdaad
Maar dat ik zo gelukkig ben is echt geen smoesje, toen ik hier kwam had ik niets anders om voor te leven behalve elke week een lager getal op de weegschaal te zien
Dat is nu helemaal anders
pi_76257861
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:56 schreef Viking84 het volgende:
hm, ik was ook een periode oprecht gelukkig met mijn 80-82 kilo. toen ik een vriendje had en gelukkig was met hem, en me mooi voelde, en geliefd.

sarabi is volgens mij erg gelukkig, en dan is soms je lichaam echt niet zo belangrijk meer.

wat natuurlijk niet betekent dat je dan maar helemaal nergens meer op hoeft te letten, maar dat ís ook niet zo bij sarabi. een schommeling van 2-3 kilo is écht normaal...
Kwak
pi_76257879
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:57 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

misschien helpt t wel. desnoods turf je t in je agenda

en afvallen voor zo'n doel werkt bijna nooit helaas... niet blijvend in elk geval. de enige echte motivatie is interne motivatie, het voor jezelf willen (ik viel 17 kilo af omdat ik hoopte dat anderen me dan zouden zien staan... en dus kwam ik het allemaal weer aan toen ik in een sociaal moeilijkere fase terechtkwam)...
Klopt,zo'n doel is niet goed
Maar we zullen zien en anders zie ik er nog steeds sexy uit in zo'n outfit
  Vis een optie? donderdag 31 december 2009 @ 11:59:30 #270
70532 loveli
N
pi_76257884
Ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in dat het goed komt met Sas.
crap in = crap out
pi_76257926
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:59 schreef loveli het volgende:
Ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in dat het goed komt met Sas.
Dankjewel dat is erg fijn om te horen
Doet me goed
pi_76257937
nou hier issie dan. mijn yetiface. ik ga m nu lekker afspoelen
hmmm doet t niet...

[ Bericht 50% gewijzigd door kwakz0r op 31-12-2009 12:36:34 ]
Kwak
  donderdag 31 december 2009 @ 12:05:04 #273
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76258095
Pakje binnen pakje binnen pakje binnen

Ik word er altijd blij van dat maat M/40 van esprit bij mij als gegoten lijkt te zitten Heb nu maat 40 rokje zonder hobbels of kuilen (van mij dan, niet van het rokje ) en hij is leuuuuk *blijheid*

Ik zie geen yetiface!
  Vis een optie? donderdag 31 december 2009 @ 12:05:47 #274
70532 loveli
N
pi_76258118
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:00 schreef kwakz0r het volgende:

[ afbeelding ]
Ja leuk, en nu graag een werkende foto
crap in = crap out
  donderdag 31 december 2009 @ 12:06:26 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76258141
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:00 schreef kwakz0r het volgende:

[ afbeelding ]
Doet ut nie!
Niet meer actief op Fok!
pi_76258228
Dames dames. Vrede op aard enzo.
Sarabi, niet zo in de verdediging schieten . Niet nodig, er was geen aanval.

Ik heb weer 13 km gerend. Ik val al tijden niet af en kom niet aan, ik eet en drink wat ik wil. Dus ik ben reuze tevreden eigenlijk. Vorig jaar kwam ik hier; 69kg, en toen wou ik er 3 af en nog 5 meer eraf mocht ook. Nu ben ik structureel iets onder de 63 (62,6 vanochtend).

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 31-12-2009 12:13:45 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_76259151
Wauw die posts, er zitten wel wat stukjes tussen die blijven hangen hier. Iets met knop om enzo
Vriendje en ik hebben besloten om er serieus werk van te maken dus we gaan er min of meer samen tegenaan. Samen als in, we letten allebei op ons eten want we eten uiteraard samen, en min of meer als in, we gaan niet samen sporten ofzo.

Lijstje (plan) voor vandaag:

O: 2 sneetjes brood, hagelslag
T: 2 zelfgebakken chocolate cookies met peanutbutterchip gruwelijk lekker maar ik hou het maar bij die twee.
L: om de cookies te compenseren neig ik naar een fruitsalade van peer en mandarijn. Is dat wat?
D: mapo tofu met boontjes en een heel klein beetje eiernoedels.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 31 december 2009 @ 12:34:07 #278
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76259259
Huup, wel genoeg eten he! Je lijstje van vandaag is wel erg karig! Wel tof dat je vriend meedoet, dat helpt enorm! Bij mij is dat ook de ergste valkuil, als vriendje iets snaait krijg ik ook lekkere trek Zien eten doet eten ofzo.
pi_76259448
hier!

Kwak
pi_76259452
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Huup, wel genoeg eten he! Je lijstje van vandaag is wel erg karig! Wel tof dat je vriend meedoet, dat helpt enorm! Bij mij is dat ook de ergste valkuil, als vriendje iets snaait krijg ik ook lekkere trek Zien eten doet eten ofzo.
ja is ook wel een beetje karig, maar ik heb mn ontbijt pas om 10 uur op en die koekjes een half uur of een uur geleden ofzo en ik zit bomvol

Misschien neem ik in plaats van lunch rond 2 uur ofzo wel een sneetje brood met iets en dan rond vier uur een mandarijn en als ik vanavond na het eten nog honger heb een peer ofzo?

Ik merk dat ik moeilijk over eten na kan denken als ik echt vol zit
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76259536
kwak
ik durf geen maskers meer op te doe als Amélie wakker is, ik ben bang dat ze dan van me schrikt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76259564
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:31 schreef huuphuup het volgende:
Wauw die posts, er zitten wel wat stukjes tussen die blijven hangen hier. Iets met knop om enzo
Vriendje en ik hebben besloten om er serieus werk van te maken dus we gaan er min of meer samen tegenaan. Samen als in, we letten allebei op ons eten want we eten uiteraard samen, en min of meer als in, we gaan niet samen sporten ofzo.

Lijstje (plan) voor vandaag:

O: 2 sneetjes brood, hagelslag
T: 2 zelfgebakken chocolate cookies met peanutbutterchip gruwelijk lekker maar ik hou het maar bij die twee.
L: om de cookies te compenseren neig ik naar een fruitsalade van peer en mandarijn. Is dat wat?
D: mapo tofu met boontjes en een heel klein beetje eiernoedels.
veel en veel te weinig huupkuuken!

niet gaan overcompenseren voor die twee koekjes!

tofu zit ook niet veel in, dus eet alsjeblieft een fatsoenlijke lunch, niet een fruitsalade waar niks in zit.

stel dat die koekies 500 kcal per stuk waren, en dat lijkt me sterk, dan moet je er nog 700 a 800 bij eten voor een gezonde hoeveelheid kcals!
Kwak
pi_76259616
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:40 schreef huuphuup het volgende:
kwak
ik durf geen maskers meer op te doe als Amélie wakker is, ik ben bang dat ze dan van me schrikt
er is een heel schattige peuterfoto van een vriendinnetje van mij, dr vader komt me thaar uit t luik (van de kajuit van hnun boot) en zij kijkt echt heeel erg wantrouwend en een beetje HUUU. papa was dr wakker gaan maken, nadat ie zn baard had afgeschoren. voor t eerst in haar leven. zo schattig....
Kwak
  Vis een optie? donderdag 31 december 2009 @ 12:42:28 #284
70532 loveli
N
pi_76259638
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:31 schreef huuphuup het volgende:
Nee. Die twee koekjes kunnen best als je verder geen gekke dingen doet. Fruitsalade is niet slecht, maar na een half uur heb je weer trek. En dan liggen die zelfgebakken peanutbutterchip cookies nog naar je te lonken.

Geen slecht eten compenseren door goede dingen te schrappen. Je hebt niet alleen kcals nodig, maar ook voedingsstoffen.
crap in = crap out
  donderdag 31 december 2009 @ 12:46:18 #285
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76259822
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:42 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

er is een heel schattige peuterfoto van een vriendinnetje van mij, dr vader komt me thaar uit t luik (van de kajuit van hnun boot) en zij kijkt echt heeel erg wantrouwend en een beetje HUUU. papa was dr wakker gaan maken, nadat ie zn baard had afgeschoren. voor t eerst in haar leven. zo schattig....
Dat hadden wij ook toen mn pa zn snor had afgeschoren "AAAH PAPPAWAHEBJEDAAN! " Dat is dan heel gek
pi_76259932
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:40 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

veel en veel te weinig huupkuuken!

niet gaan overcompenseren voor die twee koekjes!

tofu zit ook niet veel in, dus eet alsjeblieft een fatsoenlijke lunch, niet een fruitsalade waar niks in zit.

stel dat die koekies 500 kcal per stuk waren, en dat lijkt me sterk, dan moet je er nog 700 a 800 bij eten voor een gezonde hoeveelheid kcals!
Dat is waar. Gewone lunch it is.

mapo tofu is trouwens ook met gehakt en saus en veeeeel pepers enzo, ik ben niet zo van de droge tofu
Voor wie het wil proberen staat hier een goed recept, de ingredienten zijn meest gewoon bij AH te krijgen en bij de gemiddelde toko.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76259998
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Nee. Die twee koekjes kunnen best als je verder geen gekke dingen doet. Fruitsalade is niet slecht, maar na een half uur heb je weer trek. En dan liggen die zelfgebakken peanutbutterchip cookies nog naar je te lonken.

Geen slecht eten compenseren door goede dingen te schrappen. Je hebt niet alleen kcals nodig, maar ook voedingsstoffen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76260050
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:42 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

hahahha

nouja zo'n moment dus ja. Volkomen paniek bij kind, help waar is mn mama gebleven
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 31 december 2009 @ 12:53:34 #289
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76260201
Oe ziet er lekker uit, Huup

Prospective lijstje
O: twee sneetjes met rookvlees
T: snee met chocovlokken
L: bagel met avocado en tomaat denk ik
D: gourmet met zus en vriend! Dus waarschijnlijk: stukjes biefstuk, champignons, courgette, ui, salade van sperzies met tomaat, kipfilet stukjes, mini-hamburgertjes, zoiets. Misschien ijs toe.
T: appelbeignet of twee en wat lekkers te drinken

En nu ga ik kijken of ik mn nieuwe kleertjes op de foto kan krijgen
pi_76260316
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:48 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Dat is waar. Gewone lunch it is.

mapo tofu is trouwens ook met gehakt en saus en veeeeel pepers enzo, ik ben niet zo van de droge tofu
Voor wie het wil proberen staat hier een goed recept, de ingredienten zijn meest gewoon bij AH te krijgen en bij de gemiddelde toko.
oh, volgens mij heeft de krullenbol van chinees dat wel eens gemaakt. ik heb t gehakt tussen de tofu uit gegeten toen tofu molto bah...
Kwak
pi_76260414
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:57 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

oh, volgens mij heeft de krullenbol van chinees dat wel eens gemaakt. ik heb t gehakt tussen de tofu uit gegeten toen tofu molto bah...
hahaha
herkenning
ik maak het ook altijd met wat minder tofu en wat meer gehakt

het is een van de bekendste gerechten uit de traditionele Chinese keuken eigenlijk. Lekker pittig ik hou ervan (mits niet teveel tofu...)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76261384
Wall-E gekeken net!

echt té lief gewoon!!!

nu omkleden en beignets bakken en een grote schaal couscoussalade voor bij de gourmet vanavond
Ja doei.
pi_76261480
kGa toch maar wat doen vanavond. Gewoon de kroeg in met wat vrienden. En dan ga ik gewoon naar huis als zij om een uur of één doorgaan naar zo'n feest. Prima oplossing!

Lijstje dan maar:

O: volkoren pistoletje uit de oven. De ene helft met boter/serranoham de andere helft met boter/kaas en een gekookt eitje

L: sushi en een piccolientje (die had ik gehaald ipv oliebol(len) véél lekkerderder )

T: wodka light chips

D: pastaatje met zalm en peultjes

T: drankjes in stad.

O en tofu vind ik alleen lekker indien knapperig gebakken, meestal vind ik het nog viezer dan een badspons.
  Vis een optie? donderdag 31 december 2009 @ 13:33:00 #294
70532 loveli
N
pi_76261767
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:25 schreef conleche het volgende:
O en tofu vind ik alleen lekker indien knapperig gebakken, meestal vind ik het nog viezer dan een badspons.
Ik weet dat je rare dieten hebt gevolgd, maar badspons...
crap in = crap out
pi_76262367
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik weet dat je rare dieten hebt gevolgd, maar badspons...
!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76262842
ik ga er vandoor, fijne jaarwisseling allemaal! ik ga nu opmaken en tas pakken, dan repeteren en vanavond cantatedienst zingen in de hooglandse kerk (Telemann cantate), daarna gauw wat eten thuis en dan naar feestje...

pas op je vingers vanavond, en tot in 2010!
Kwak
pi_76263120
veel plezier kwak!
Ja doei.
pi_76263145
have fun Kwak!
en fijne jaarwisseling.

Ik ga de TNT bellen
knurftige pakketbezorger is hier weer geweest. Het lijkt wel of die gast aan belletje trekken doet hij belt heel snel twee keer achter elkaar aan en loopt dan gelijk na de tweede keer weg en gooit een briefje in de bus. Grom! Ik was gewoon thuis en nu moet ik tot maandag wachten op mn pakketje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76263436
owh, das echt een naaistreek huup! maar ik vrees dat je er weinig aan kunt doen die ligt al in het magazijn inmiddels en die gaat pas maandag weer open..

hier liggen 8 mooie bladerdeegpakketjes klaar om gebakken te worden omnomnomnomnom, ze zien er prachtig uit, al zeg ik het zelf! Ik hoop maar dat iedereen ze lekker vindt!

overigens een goed voornemen voor 1 januari: nieuwe batterijen voor de weegschaal kopen
en nog een: coupeuse voor trouwjurk bellen voor afspraak half april. Als dat geen goed doel is om de komende maanden even die knop goed te vinden en vast te houden trouwen morgen is het jaar aangebroken dat we trouwen! Zo raar!
Ja doei.
pi_76263449
Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2010 toe

Tot volgend jaar!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')