Ik heb deze film in de bioscoop gezien. Inderdaad moeten huilenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:07 schreef kwakz0r het volgende:
my sister's keeper. van de maker van the notebook. janken gegarandeerd. moet hem zelfs nog kijken, sprak er gisteren een vriend over die t niet droog kon houden bij die film... hij is al uit de bioscoop vandaan geloof ik...
ik wil nog zoveel films zien de komende tijd in de bios ook. wow...
En nóg is het niet op. Maar ik heb wel heel veel in de vriezer gegooid. Alleen die kaas..........misschien maar een pasta maken met multi-kaassaus.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:22 schreef P.F het volgende:
Ik dacht dat mijn moeder overdreef met een 4e kerstdag, maar jij hebt zelfs een 5e
Dat had ik ook nooit....totdat ik mijn vriend tegenkwam (echt een filmfreak) en dankzij zijn filmsite is het ook wel leuk om films bij te houden en er op te stemmen (vind ik dan)quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb heul geen geduld voor een film
Trusten
Comfy is anders dunkt mien! </flauw>quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:26 schreef conleche het volgende:
[..]
En nóg is het niet op. Maar ik heb wel heel veel in de vriezer gegooid. Alleen die kaas..........misschien maar een pasta maken met multi-kaassaus.
Ik kreeg vandaag m'n hocker binnen die bij mijn bank past. Hij is een tikkie aan de grote kant, maar het is wel heel lekker. Ik zit hier als een pashja met m'n benen omhoog!
Ja psies. En dattie verder m'n halve kamer in beslag neemt...........who cares.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:26 schreef P.F het volgende:
Hocker? Een chique voetenbank? Heel relaxt!
Heel leuk zelfs!!! Maar ik heb het eerder op de avond al gezien. Zou best willen dat zo'n soort programma wekelijks zou zijn!!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:28 schreef kwakz0r het volgende:
ola... ik kijk top2000 a gogodat vind ik leuk
Ik moet nog kasten.. En een kookplaatjequote:Op dinsdag 29 december 2009 23:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja psies. En dattie verder m'n halve kamer in beslag neemt...........who cares.Ik denk dat als de kerstboom eenmaal weg is, ik het wel zo kan manoeuvreren dat het weer enigszins in verhouding lijkt. Hoop ik.
Hoe is het met jouw huisje?? Ik heb helemaal geen foto's meer gezien!
Nou, daarvoor hoef je je helemaal niet te schamen! Wij kijken het via uitzendinggemist bij de koffie. Goeie mini-documentaires zitten er ook bij. Die bassiste vond ik geweldig (van het loopje tussen alle nummers door), Carol ...? Pijnlijk dat ze ook niet meer in de opnamestudio mocht kijken van die 2 nieuwe piefjes daar. Vond het een geweldige vrouwquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:28 schreef kwakz0r het volgende:
ola... ik kijk top2000 a gogodat vind ik leuk
Hahaha.. Ik kan het alleen niet opruimen want ik heb geen kastenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Herkenbaar PFert, ik kom ook wel eens thuis en dan denk ik: "Mn huis is ontploft" En dan neem ik me weer voor om op te gaan ruimen
*nieuwste voornemen: morgen!*
Nog een voornemen: mezelf morgenochtend bed uit sleuren om naar de sportschule te gaan, zodat ik in de avond thuis kan blijvenBen benieuwd... Op dagen dat het niet hoeft ben ik echt een luie bal gehakt
![]()
Trusten!
Ik ben niet gevallen door gladheid ofzo, gewoon door een loszittende stoeptegel. Al was er bij nadere inspectie geen losse stoeptegel te bekennen dus ik zal gewoon wel over m'n eigen voeten gestruikeld zijn, maar loszittende stoeptegel klinkt beter. Wat kunnen een paar suffe schaafwonden pijn doen! En m'n knie is stijf en m'n enkel doet pijn en ik voel me een enorme aanstellerquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Merel: kusje op maakt beter![]()
En vallen doet iedereen wel es! Vooral deze winter
![]()
Ik denk dat ik ook alleen ga zijn met O&N. Er is wel weer ergens een feest, maar ik ben net zondag op zo'n groot feest geweest en het was geweldig hoor, maar heb gisteren de hele dag op bed gelegen om bij te komen en ik heb er gewoon niet zo'n zin in om dat wéér te hebben, bovendien vind ik die feesten met O&N meestal niks aan eigenlijkquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ben niet gevallen door gladheid ofzo, gewoon door een loszittende stoeptegel. Al was er bij nadere inspectie geen losse stoeptegel te bekennen dus ik zal gewoon wel over m'n eigen voeten gestruikeld zijn, maar loszittende stoeptegel klinkt beter. Wat kunnen een paar suffe schaafwonden pijn doen! En m'n knie is stijf en m'n enkel doet pijn en ik voel me een enorme aansteller
Had ik LadyBlack eigenlijk al welkom geheten? Zo niet, dat alsnog HOOOOOOOOOI
Ik moet echt beter gaan eten, maar eigenlijk heb ik december gewoon al opgegeven en ga ik in januari wel gewoon weer aan de slag, die twee dagen hebben nu toch geen zin meerEn volgens mij ga ik met O&N gewoon in m'n eentje thuisblijven. En dat vind ik eigenlijk wel prima
Die vieren het gewoon zelf met hun eigen mensen. En ik denk dat ik me minder eenzaam voel in m'n eentje dan temidden van een groep mensen, snap je? Ik vind het wel best, lekker met een berg kaasjes en filet americain en toastjes op de bank, en daarna slapen met oordopjes inquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:57 schreef P.F het volgende:
Auuu Merel!
Ja weet je zeker dat je alleen thuis gaat blijven? Ik kan het mij niet voorstellenWat doen je ouders met O&N?
Ja maar ken jij die mensen niet van vroeger dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:00 schreef Merel het volgende:
[..]
Die vieren het gewoon zelf met hun eigen mensen. En ik denk dat ik me minder eenzaam voel in m'n eentje dan temidden van een groep mensen, snap je? Ik vind het wel best, lekker met een berg kaasjes en filet americain en toastjes op de bank, en daarna slapen met oordopjes in
Carol Kaye!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:45 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nou, daarvoor hoef je je helemaal niet te schamen! Wij kijken het via uitzendinggemist bij de koffie. Goeie mini-documentaires zitten er ook bij. Die bassiste vond ik geweldig (van het loopje tussen alle nummers door), Carol ...? Pijnlijk dat ze ook niet meer in de opnamestudio mocht kijken van die 2 nieuwe piefjes daar. Vond het een geweldige vrouw
Ik stoot me altijd keihard aan stoeptegels en struikel dan ook bijna, dus zo raar is dat nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ben niet gevallen door gladheid ofzo, gewoon door een loszittende stoeptegel. Al was er bij nadere inspectie geen losse stoeptegel te bekennen dus ik zal gewoon wel over m'n eigen voeten gestruikeld zijn, maar loszittende stoeptegel klinkt beter. Wat kunnen een paar suffe schaafwonden pijn doen! En m'n knie is stijf en m'n enkel doet pijn en ik voel me een enorme aansteller
Had ik LadyBlack eigenlijk al welkom geheten? Zo niet, dat alsnog HOOOOOOOOOI
Ik moet echt beter gaan eten, maar eigenlijk heb ik december gewoon al opgegeven en ga ik in januari wel gewoon weer aan de slag, die twee dagen hebben nu toch geen zin meerEn volgens mij ga ik met O&N gewoon in m'n eentje thuisblijven. En dat vind ik eigenlijk wel prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:49 schreef P.F het volgende:
Hij heeft nu een zwarte met strass steentjes, maar ondertussen heeft bijna iedere kat in de buurt zo een halsband. Zoo passé!
ja, psycho-educatie is een verplicht voortraject van 7 modules. elke twee weken een bijeenkomst. mensen uit alle soorten behandelgroepen bij elkaar (groep bestond vorige keer uit BED mensen, iermand met individuele therapie en twee vrouwen uit de bmi40+ groep. je stroomt op verschillende momenten in- en uit, als je alle 7 modules gehad hebt. elke week nieuwe mensen dus.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:17 schreef conleche het volgende:
Wasda Kwak? Psycho-eductie? Heeft dat met je nieuwe therapie te maken?
Ik snap best dat je dat wel naar vindt hoor. Je zit daar toch voor jezelf en niet om het probleem van Miep Verderop aan te horen. Vooral als ze niet echt goed uit haar woorden kan komen, om het maar eens mildly te poeten.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, psycho-educatie is een verplicht voortraject van 7 modules. elke twee weken een bijeenkomst. mensen uit alle soorten behandelgroepen bij elkaar (groep bestond vorige keer uit BED mensen, iermand met individuele therapie en twee vrouwen uit de bmi40+ groep. je stroomt op verschillende momenten in- en uit, als je alle 7 modules gehad hebt. elke week nieuwe mensen dus.
thema's als: beeld van obesitas in de media, wat is een eetstoornis en wat zijn de gevolgen, hoe werkt self-talk, wat is cognitieve gedragstherapie. het blijkt dat de therapie beter aanslaat als mensen eerst die cursus voltooien. het is verplicht (2 keer missen en je wordt uit het programma gegooid)
nu ik geweest ben snap ik wáárom het nodig is
[spoiler] ladidadida
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:26 schreef kwakz0r het volgende:
nu ik geweest ben snap ik wáárom het nodig is
jup... will do. en af en toe even lekker klagen erover is ook fijn, dan kan ik de sessie daarna er weer tegenaanquote:Op woensdag 30 december 2009 00:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik snap best dat je dat wel naar vindt hoor. Je zit daar toch voor jezelf en niet om het probleem van Miep Verderop aan te horen. Vooral als ze niet echt goed uit haar woorden kan komen, om het maar eens mildly te poeten.Maar goed, wat Pief zegt, je komt er wel doorheen en daarna is het meer individueel toch?
Ja ga ik nu doen en dan slapen!!quote:Op woensdag 30 december 2009 01:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jup... will do. en af en toe even lekker klagen erover is ook fijn, dan kan ik de sessie daarna er weer tegenaan
ik haal t verhaal nu weg... wil jij de quote ook weghalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |