Ja he! Maar die hebben alleen een bontje, die zijn helemaal niet gevoerd!quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:06 schreef uniekhoorn het volgende:
PFOnze modekoningin in slank
![]()
Nr. 1 is erg mooi!
Ik zag alleen de kleurquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind ze allemaal op elkaar lijkenmaar ik vind ze allemaal wel leuk hoor
![]()
![]()
Ja ze lijken ook op elkaar! Maar de ene is wat smaller, de andere wat warmer, de andere heeft een hogere schachtquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind ze allemaal op elkaar lijkenmaar ik vind ze allemaal wel leuk hoor
![]()
![]()
Je weet dat veel docenten tegenwoordig een plagiaatontdekprogramma op hun computer hebben draaien waardoor ze zoiets vrij makkelijk kunnen ontdekken..? Oppassen dus!quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:00 schreef Syrena het volgende:
Oke, tel ff mee, we zijn met een groep van 24. We leveren elk een werkstuk in. Hoe groot is de kans dat ie van mijn werkstuk ziet dat ik stukken uit andere Gegoogelde verslagen heb gejat en in het mijne hebt verwerkt?
![]()
(nog niet gedaan, maar de technologische factor heeft de TU zo mooi uitgewerkt
)
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:27 schreef Merel het volgende:
Ik ben net gestruikeld op straat en m'n handen zijn geschaafd en bloederig en nou doet typen pijn en voel ik me stom
Het uiteindelijke document moeten we hard copy aanleverenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:27 schreef Merel het volgende:
[..]
Je weet dat veel docenten tegenwoordig een plagiaatontdekprogramma op hun computer hebben draaien waardoor ze zoiets vrij makkelijk kunnen ontdekken..? Oppassen dus!
Ik ben net gestruikeld op straat en m'n handen zijn geschaafd en bloederig en nou doet typen pijn en voel ik me stom
Het is eigenlijk een smalle schacht. Ik maak wel een aanfotoquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohaiii!
Merel: kusje op maakt beter![]()
En vallen doet iedereen wel es! Vooral deze winter
![]()
PF: toffe laarzen, brede schacht ftw! Ik vind zo'n hak wel mooi maar dan ga ik op mn plaatEn ik heb laarzen tot aan mn knie zo'n beetje, maar die hebben dus geen hakken, dus dan valt de ordi-factor vast wel mee
Ik ben zo assertief als een dor lelieblaadje trouwens. Ik ga er meestal bij voorbaat van uit dat IK verkeerd zitBehalve als mensen door rood rijden en mij dan bijna omver rijden, dat haat ik! Dan is het ook overduidelijk dat ik niks fout doe, dus dan maak ik nog wel eens een geirriteerd arm-zwaai-gebaar of tegen fietsers zeg ik knorrig: 'rood is stoppen he, dank je wel!
' Held die ik ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |