hmmm ik noemde jouw beignets flappenquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
om jezelf nou dood te wensen omdat je het appelflappen noemde is ook weer wat overdreven![]()
Met je handen in je zij gaan staan en dus je ellebogen uitgestoken, werkt wel goedquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zat me idd ook af te vragen of het aan mij ligt dat mensen soms zo over me heen lopen. Straal ik niet genoeg power uit ofzo?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:49 schreef kwakz0r het volgende:
en gisteren ging ik een boodschap doen. stond even mn mama te bellen over welke koekjes ze wilde, zie ik in mn ooghoek een jongen met open mond naar me staren (anderhalve meter verderop). dus ik flap er zomaar uit "kan je het zien?"en toen vroeg mn moeder wat er was en zei ik hardop toen ie t nog kon horen "ja, sorry ik vroeg even of de jongen die me met een ongelofelijk dom gezicht staat aan te staren het kan zien"
en hij bleef kijken (het was geen gehandicapte ofzo, hij was met zn brommervriendjes red bull aan t kopen) dus ik trek nog eens mn wenkbrauwwn op. en toen gign ie terug naar zn vriendjes, en riep nog iets naar me ofzo, maar daar luisterde ik niet meer naar...
achteraf voel ik me dan mega opgelaten...
Jij ken ook met je blik doden volgens mijquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:39 schreef conleche het volgende:
"Ja, hee ho es effe!!" roepen wil ook nog wel eens helpen.
Zolang je niet stukken letterlijk overneemt zou ik het lekker research noemenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:00 schreef Syrena het volgende:
Oke, tel ff mee, we zijn met een groep van 24. We leveren elk een werkstuk in. Hoe groot is de kans dat ie van mijn werkstuk ziet dat ik stukken uit andere Gegoogelde verslagen heb gejat en in het mijne hebt verwerkt?
![]()
(nog niet gedaan, maar de technologische factor heeft de TU zo mooi uitgewerkt
)
je kan toch citeren met bronvermelding??quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:00 schreef Syrena het volgende:
Oke, tel ff mee, we zijn met een groep van 24. We leveren elk een werkstuk in. Hoe groot is de kans dat ie van mijn werkstuk ziet dat ik stukken uit andere Gegoogelde verslagen heb gejat en in het mijne hebt verwerkt?
![]()
(nog niet gedaan, maar de technologische factor heeft de TU zo mooi uitgewerkt
)
nou echt hoor! alsof ie nog nooit een meisje in een rode jas met een mobiele telefoon in dr handen had gezien...quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo assertief ben ik nou nooitik ben meer van de vuile blikken toewerpen dus
Hij was vast verblind door je schoonheid en engelachtige uitstraling.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou echt hoor! alsof ie nog nooit een meisje in een rode jas met een mobiele telefoon in dr handen had gezien...
Dan zou het wel weer zielig zijn geweestquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:48 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hij was vast verblind door je schoonheid en engelachtige uitstraling.
Low carben is dan nu wel even goed Huub, je voelt je er wel goed bij de laatste tijd? Met op eten letten bedoel ik? Dat is ook wel belangrijk natuurlijkquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:19 schreef huuphuup het volgende:
wauw wat een supernet lijstje Uniek!
ik moest wel lachen om de 3 kommen kippensoep
We eten salade van veldsla met gegrilde zalm hier vanavondlekker en licht en ook maar zonder brood enzo gelijk want door al dat (gourmet)stokbrood van de afgelopen dagen kan ik wel wat carb-vrije maaltijden gebruiken. Kan geen brood meer zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |