Nouja november en december kilo'squote:Op dinsdag 29 december 2009 09:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kerstkilo's?!.
Die van mij zijn er ook weer af. Ik woog om 8 uur 67,7 kg.
officieel zijn t flappen, geen beignetsquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
nom! die beignets zijn hemels!net zoals de bakker ze vroeger altijd maakte!
![]()
de appel is warm en zacht. brrrrr.... echt heel vies... ik lust alleen koude knapperige rauwe appels...quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
en gefrituurde appel?
maargoed.. hebben ze alleen nog niet helemaal op! Beetje machtig zo na het ontbijt
Whehehe, dat probeerden wat pubertjes bij ons bij de vuurwerkverkoop ook. Is ze niet gelukt, misschien scheelt het als je 2.00 meter bentquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:14 schreef Viking84 het volgende:
Oh echt hè, wat kunnen mensen vreselijk onbeschoft zijn. Ik ging net even een broodje halen bij Bart, voor in de trein straks en er werd gewoon maar liefst bijna 3 keer voorgedrongen! De eerste keer twijfelde ik of er nou sprake was van voordringen (aangezien die mensen bij een ander gedeelte stonden), de tweede keer waren het twee pubers en had ik het niet door en de derde keer kon ik op tijd ingrijpen. Maar je ZIET toch dat ik voor je sta en als zo'n muts dan zegt: "Wie is er dan?" dan zeg je toch "die en die was eerst". Doe ik iig.
Mensen.
[/mopperpost]
Ik zat me idd ook af te vragen of het aan mij ligt dat mensen soms zo over me heen lopen. Straal ik niet genoeg power uit ofzo?quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Whehehe, dat probeerden wat pubertjes bij ons bij de vuurwerkverkoop ook. Is ze niet gelukt, misschien scheelt het als je 2.00 meter bent
Wel even verslag uitbrengen hier, nadienquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:45 schreef loveli het volgende:
Koters, belletjetrek en ik heb een grafhumeur. Ik ga ze de stuipen op het lijf jagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |