abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 december 2009 @ 11:30:16 #176
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76173338

Echt bizar! Maar voordat het hier zover is...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_76173365
Goeiemorgen!

Ijzel en glad en glibber en vies en sneeuw weer aan t eind van de middag? Hmm, shit, dan misschien maar gelijk straks boodschappen gaan doen. Bah ik was blij dat het weer voorbij was

MoBlo tof dat de film zo leuk was! Ik ga hem downloaden denk ik dan.

En lijstje van vandaag:
O: - (mn kind laat me schandalig lang uitslapen )
L: - bak brinta fruit
S: lopend boodschappen met kind in draagdoek.
T: - peer
D: weet nog niet, die gevulde courgettes zijn er goed uit zeg! Misschien zoiets?
T: - mandarijn

Goh ik realiseerde me vannacht dat Amélie over twee maanden ook al wat kleine dingskes vast voedsel krijgt en dat ik eigenlijk nu wel écht met de billen bloot moet over mn eigen eetpatroon. De onregelmatigheid en vooral de wispelturigheid van mezelf kan ik haar dalijk niet aandoen, ze moet gewoon met enige regelmaat gezonde dingen eten en ik kan straks niet meer last-minute beslissen om toch maar geen broccoli te eten.
wat een eye-opener Maar eens even goed kritisch mn eetpatroon onder handen nemen de komende twee maanden, kan ik alvast wennen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76173645

hoop dat ze ook nog lekker smaken!
Ja doei.
pi_76173679
ziet er goed uit!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76173683
Ziet er goed uit Mo, doe eens een receptje?
pi_76173764
appel
2 plakken bladerdeeg per beignet
suiker met kaneelmengsel
banketbakkersroom (Dr. Oetker)

appel in ringen snijden

op een plakje bladerdeed pleur'n (even door suiker/kaneelmengsel heenhalen eerst)

mooi rondje maken (is bij de tweede hier beter gelukt dan bij de eerste, aangezien die schijf wat te groot was )

frituren in zonnebloemolie op een graadje of 180 en om en om bruin bakken!

Ik heb er zelf nog banketbakkersroom in gedaan (in de holte waar het klokhuis zat)
Ja doei.
pi_76174454
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 09:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Kerstkilo's?! .

Die van mij zijn er ook weer af. Ik woog om 8 uur 67,7 kg .
Nouja november en december kilo's
Maar vanaf nu gaat het helemaal goed komen
Nu even salade maken voor lunch
pi_76174481
nom! die beignets zijn hemels! net zoals de bakker ze vroeger altijd maakte!
Ja doei.
pi_76174675
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
nom! die beignets zijn hemels! net zoals de bakker ze vroeger altijd maakte!
officieel zijn t flappen, geen beignets flappen zijn met bladerdeeg, beignets met bierbeslag... heb ik van de bakker en mijn mama geleerd...

edit: nou ja, appelbeignets mogen wel ook met korstdeeg (niet iets anders dan bladerdeeg)...t verschil is niet zo heel duidelijk stiekem... appelflappen komen wel meestal uit de oven en niet uit de frituur idd..
Kwak
pi_76174737
/care

ze zijn lekker

mijn bakker verkocht deze als 'beignets' iig dus
appelflappen waren daar die bladerdeegdingen uit de oven, in een driehoek.
Ja doei.
pi_76174764
t was ook niet serieus ofzo...

ik vind alles met warme/gekookte appel erin vies dus ja...
(zie edit trouwens)
Kwak
pi_76174839
en gefrituurde appel?

maargoed.. hebben ze alleen nog niet helemaal op! Beetje machtig zo na het ontbijt
Ja doei.
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:14:23 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76174989
Oh echt hè, wat kunnen mensen vreselijk onbeschoft zijn. Ik ging net even een broodje halen bij Bart, voor in de trein straks en er werd gewoon maar liefst bijna 3 keer voorgedrongen! De eerste keer twijfelde ik of er nou sprake was van voordringen (aangezien die mensen bij een ander gedeelte stonden), de tweede keer waren het twee pubers en had ik het niet door en de derde keer kon ik op tijd ingrijpen. Maar je ZIET toch dat ik voor je sta en als zo'n muts dan zegt: "Wie is er dan?" dan zeg je toch "die en die was eerst". Doe ik iig.

Mensen .

[/mopperpost]
Niet meer actief op Fok!
pi_76174991
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
en gefrituurde appel?

maargoed.. hebben ze alleen nog niet helemaal op! Beetje machtig zo na het ontbijt
de appel is warm en zacht. brrrrr.... echt heel vies... ik lust alleen koude knapperige rauwe appels...

ik haalde trouwens mn verkeerde pet peeve naar boven net! wat jij maakt zijn idd. beignets!

mijn pet peeve ziojn mensen die beslag-beignets appelflappen noemen. dood moeten ze.
Kwak
pi_76175241
om jezelf nou dood te wensen omdat je het appelflappen noemde is ook weer wat overdreven

Ja doei.
pi_76175457
Planning voor vandaag:
O: 2 augurkjes met rookvlees en een geroosterde boterham met gekookt eitje
L: veldsla met honingmosterd dressing en kipfilet
T: thee met een klein koekje (bij de kapper)
D: zuurkool met runderhamburgers
T: crackers met overgebleven rookvlees en kipfilet

Dan mis ik alleen nog fruit......en ik heb ook groene thee gekocht dus dat drink ik tussendoor
  Vis een optie? dinsdag 29 december 2009 @ 12:35:22 #193
70532 loveli
N
pi_76175751
Mogguh. Flappen of beignets.. als je ze maar zelf bakt of vers gebakken koopt. Niet van die voorgevroren supermarkt krengen.

Mijn lijf is raar bezig de laatste tijd. Gewicht zit wel weer op een normaal niveau, alleen heeft m'n cyclus er de brui aan gegeven. Eerst totaal onlogisch een paar maanden rond de 25 dagen, nu opeens een dikke week langer (and counting). Tot een jaar geleden kon ik m'n salarisbetaling er gelijk op zetten. Weird.
crap in = crap out
pi_76175879
iemand nog een halve beignet hebben? Zit vol !
Ja doei.
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:39:42 #195
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76175930
Stuur maar naar Gouda
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_76175957
!
Ja doei.
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:42:15 #197
3185 Adelante
To let it go now
pi_76176040
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:14 schreef Viking84 het volgende:
Oh echt hè, wat kunnen mensen vreselijk onbeschoft zijn. Ik ging net even een broodje halen bij Bart, voor in de trein straks en er werd gewoon maar liefst bijna 3 keer voorgedrongen! De eerste keer twijfelde ik of er nou sprake was van voordringen (aangezien die mensen bij een ander gedeelte stonden), de tweede keer waren het twee pubers en had ik het niet door en de derde keer kon ik op tijd ingrijpen. Maar je ZIET toch dat ik voor je sta en als zo'n muts dan zegt: "Wie is er dan?" dan zeg je toch "die en die was eerst". Doe ik iig.

Mensen .

[/mopperpost]
Whehehe, dat probeerden wat pubertjes bij ons bij de vuurwerkverkoop ook. Is ze niet gelukt, misschien scheelt het als je 2.00 meter bent
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Vis een optie? dinsdag 29 december 2009 @ 12:45:15 #198
70532 loveli
N
pi_76176155
Koters, belletjetrek en ik heb een grafhumeur. Ik ga ze de stuipen op het lijf jagen
crap in = crap out
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:51:49 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76176439
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:42 schreef Adelante het volgende:

[..]

Whehehe, dat probeerden wat pubertjes bij ons bij de vuurwerkverkoop ook. Is ze niet gelukt, misschien scheelt het als je 2.00 meter bent
Ik zat me idd ook af te vragen of het aan mij ligt dat mensen soms zo over me heen lopen. Straal ik niet genoeg power uit ofzo?
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:52:17 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76176454
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:45 schreef loveli het volgende:
Koters, belletjetrek en ik heb een grafhumeur. Ik ga ze de stuipen op het lijf jagen
Wel even verslag uitbrengen hier, nadien .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')