hmmm ik noemde jouw beignets flappenquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
om jezelf nou dood te wensen omdat je het appelflappen noemde is ook weer wat overdreven![]()
Met je handen in je zij gaan staan en dus je ellebogen uitgestoken, werkt wel goedquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zat me idd ook af te vragen of het aan mij ligt dat mensen soms zo over me heen lopen. Straal ik niet genoeg power uit ofzo?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:49 schreef kwakz0r het volgende:
en gisteren ging ik een boodschap doen. stond even mn mama te bellen over welke koekjes ze wilde, zie ik in mn ooghoek een jongen met open mond naar me staren (anderhalve meter verderop). dus ik flap er zomaar uit "kan je het zien?"en toen vroeg mn moeder wat er was en zei ik hardop toen ie t nog kon horen "ja, sorry ik vroeg even of de jongen die me met een ongelofelijk dom gezicht staat aan te staren het kan zien"
en hij bleef kijken (het was geen gehandicapte ofzo, hij was met zn brommervriendjes red bull aan t kopen) dus ik trek nog eens mn wenkbrauwwn op. en toen gign ie terug naar zn vriendjes, en riep nog iets naar me ofzo, maar daar luisterde ik niet meer naar...
achteraf voel ik me dan mega opgelaten...
Jij ken ook met je blik doden volgens mijquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:39 schreef conleche het volgende:
"Ja, hee ho es effe!!" roepen wil ook nog wel eens helpen.
Zolang je niet stukken letterlijk overneemt zou ik het lekker research noemenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:00 schreef Syrena het volgende:
Oke, tel ff mee, we zijn met een groep van 24. We leveren elk een werkstuk in. Hoe groot is de kans dat ie van mijn werkstuk ziet dat ik stukken uit andere Gegoogelde verslagen heb gejat en in het mijne hebt verwerkt?
![]()
(nog niet gedaan, maar de technologische factor heeft de TU zo mooi uitgewerkt
)
je kan toch citeren met bronvermelding??quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:00 schreef Syrena het volgende:
Oke, tel ff mee, we zijn met een groep van 24. We leveren elk een werkstuk in. Hoe groot is de kans dat ie van mijn werkstuk ziet dat ik stukken uit andere Gegoogelde verslagen heb gejat en in het mijne hebt verwerkt?
![]()
)
nou echt hoor! alsof ie nog nooit een meisje in een rode jas met een mobiele telefoon in dr handen had gezien...quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo assertief ben ik nou nooitik ben meer van de vuile blikken toewerpen dus
Hij was vast verblind door je schoonheid en engelachtige uitstraling.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou echt hoor! alsof ie nog nooit een meisje in een rode jas met een mobiele telefoon in dr handen had gezien...
Dan zou het wel weer zielig zijn geweestquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:48 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hij was vast verblind door je schoonheid en engelachtige uitstraling.
Low carben is dan nu wel even goed Huub, je voelt je er wel goed bij de laatste tijd? Met op eten letten bedoel ik? Dat is ook wel belangrijk natuurlijkquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:19 schreef huuphuup het volgende:
wauw wat een supernet lijstje Uniek!
ik moest wel lachen om de 3 kommen kippensoep
We eten salade van veldsla met gegrilde zalm hier vanavondlekker en licht en ook maar zonder brood enzo gelijk want door al dat (gourmet)stokbrood van de afgelopen dagen kan ik wel wat carb-vrije maaltijden gebruiken. Kan geen brood meer zien
Ja he! Maar die hebben alleen een bontje, die zijn helemaal niet gevoerd!quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:06 schreef uniekhoorn het volgende:
PFOnze modekoningin in slank
![]()
Nr. 1 is erg mooi!
Ik zag alleen de kleurquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind ze allemaal op elkaar lijkenmaar ik vind ze allemaal wel leuk hoor
![]()
![]()
Ja ze lijken ook op elkaar! Maar de ene is wat smaller, de andere wat warmer, de andere heeft een hogere schachtquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind ze allemaal op elkaar lijkenmaar ik vind ze allemaal wel leuk hoor
![]()
![]()
Je weet dat veel docenten tegenwoordig een plagiaatontdekprogramma op hun computer hebben draaien waardoor ze zoiets vrij makkelijk kunnen ontdekken..? Oppassen dus!quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:00 schreef Syrena het volgende:
![]()
)
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:27 schreef Merel het volgende:
Ik ben net gestruikeld op straat en m'n handen zijn geschaafd en bloederig en nou doet typen pijn en voel ik me stom
Het uiteindelijke document moeten we hard copy aanleverenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:27 schreef Merel het volgende:
[..]
Je weet dat veel docenten tegenwoordig een plagiaatontdekprogramma op hun computer hebben draaien waardoor ze zoiets vrij makkelijk kunnen ontdekken..? Oppassen dus!
Ik ben net gestruikeld op straat en m'n handen zijn geschaafd en bloederig en nou doet typen pijn en voel ik me stom
Het is eigenlijk een smalle schacht. Ik maak wel een aanfotoquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohaiii!
Merel: kusje op maakt beter![]()
En vallen doet iedereen wel es! Vooral deze winter
![]()
PF: toffe laarzen, brede schacht ftw! Ik vind zo'n hak wel mooi maar dan ga ik op mn plaatEn ik heb laarzen tot aan mn knie zo'n beetje, maar die hebben dus geen hakken, dus dan valt de ordi-factor vast wel mee
Ik ben zo assertief als een dor lelieblaadje trouwens. Ik ga er meestal bij voorbaat van uit dat IK verkeerd zitBehalve als mensen door rood rijden en mij dan bijna omver rijden, dat haat ik! Dan is het ook overduidelijk dat ik niks fout doe, dus dan maak ik nog wel eens een geirriteerd arm-zwaai-gebaar of tegen fietsers zeg ik knorrig: 'rood is stoppen he, dank je wel!
' Held die ik ben.
ja, maar alle films die we hadden gedownload, op 1 na, deden het nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:25 schreef LadyBlack het volgende:
Zat jij vanavond niet romantisch met je lief + kaarsjes + wijn?![]()
Shiraz is lekker inderdaad, en ik kom morgen toevallig langs de Lidl......
Hoelaat moet je de eerste beginnen? Ik 7 uur, bahbahquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Lidl
Heb vandaag de appelcider gekocht 1 1.2 liter voor 6E... voor O&N,mag ook weer niet teveel want moet werken
Spelletjes doenquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar alle films die we hadden gedownload, op 1 na, deden het nietdus nu moeten we even een plan B (met snelle verbinding
! ) bedenken
ja, neequote:
Dat kan toch ook met spelletjes?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, nee!
dan gaan we wel neuken ofzo
we hebben nog een ongeziene DVD gevondendie het wrsch op mijn laptop wel doet
![]()
tot straks
!
Oudjaarsdag 6 uur, nieuwjaarsdag 6 uurquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:27 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
Hoelaat moet je de eerste beginnen? Ik 7 uur, bahbah
Ow shit. Wij zijn net met de eerste 10 minuten bezig, die vond ik totnutoe wel hoopvol en schattig. Door dit topic hebben we in de vacantie ook Stardust gekeken, dat was ook genietenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:32 schreef Sarabi het volgende:
500 days of Summer vond ik wel leuk maar niet zo geweldig als je overal hoort
Ik heb ook echt genoten van Stardust!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:38 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ow shit. Wij zijn net met de eerste 10 minuten bezig, die vond ik totnutoe wel hoopvol en schattig. Door dit topic hebben we in de vacantie ook Stardust gekeken, dat was ook geniete. Vooral Robert de Niro in tutu, daar geef ik 10 Al Pacino's voor cadeau!
Stardust is wel geweldigquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:38 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ow shit. Wij zijn net met de eerste 10 minuten bezig, die vond ik totnutoe wel hoopvol en schattig. Door dit topic hebben we in de vacantie ook Stardust gekeken, dat was ook genieten. Vooral Robert de Niro in tutu, daar geef ik 10 Al Pacino's voor cadeau!
Co! Leken jouw laarzen nou op dat eerste paar? En zijn die van jou wel helemaal gevoerd? Deze niet namelijk, misleidend bontjequote:Op dinsdag 29 december 2009 22:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb ook echt genoten van Stardust!!Van de week Happy Feet gezien en dat was ook überschattig.
Ik ben nog steeds bezig met de restjes van kerst. Heb nog 5 soorten Franse kaas bijvoorbeeld.
Geniale film! Het boek zal ik binnenkort eens lezen 5 E bij de Slegte!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
City of God duurt echt té lang
dus maar een pauze van een nacht!
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cap'n Shakespeare!![]()
Oh en Fizzgig!Ik hou van Dark Crystal! Sowieso van Brian Froud, zo geweldig die man!
(ik had op msn zelfs een Fizzgig smiley-gifje! Even zoeken...)
Aha!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:30 schreef Laureline het volgende:
Oei, die topictitel![]()
Ik zit iedere avond weer aan de drank, toastjes brie, chocolade en boterhammen pindakaasHet zijn dan ook geen feest-, maar frustratiedagen. Ik heb het nog nooit zo druk gehad
Ontwerpen maken tijdens de Kerstdagen, nieuw portier regelen voor de auto
, familieproblematiek omzeilen, werkdrama's oplossen... en nu zit ik wéér te zenuwen omdat ik nog geen bericht heb van de nieuwste klant welk ontwerp ze willen (en of ze er überhaupt iets aan vinden). Ik zal blij zijn als het januari is. Wegen doe ik niet, ik gooi er zo gewoon weer een glaasje wijn in.
O en MoBlo, tip: 500 days of summer! Leuk! En we hebben ook laatst The Dark Crystal weer eens gekeken, ik ben zo'n moeder die werkelijk AL haar jeugdsentiment over haar kind uitstort. Maar de mini is nu ook helemaal verslaafd, en droomt van een eigen Fizgig:
oeh welk boek? ikquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:52 schreef LadyBlack het volgende:
Stardust is echt een heerlijk filmheb laatst boek gekocht dat van dezelfde schrijver is als het boek waar de film naar gemaakt is.
Oh, en ik heb me laatst tegoed kunnen doen aan de filmcollectie van de KLMheb toen erg genoten van Sunshine Cleaning
Erg komisch en soms ook gewoon mooi/ontroerend.
Cidade de Deus? Of een andere film? Wel een mooie film..quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
City of God duurt echt té lang
dus maar een pauze van een nacht!
![]()
zelfde jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Cidade de Deus? Of een andere film? Wel een mooie film..
imdbquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:55 schreef P.F het volgende:
Mijn google doet het niet dus ik weet nog steeds niet wat stardust is!
Nee ze lijken er niet erg op, maar ik vind sws degene die jij hebt gekocht het koelst. Vind ze echt leuk! Waar en hoeveel?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Co! Leken jouw laarzen nou op dat eerste paar? En zijn die van jou wel helemaal gevoerd? Deze niet namelijk, misleidend bontje
Jaaahhh The Boat That Rocked heb ik in de bios gezien, god wat genietenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:54 schreef Sarabi het volgende:
Sunshine Cleaning hebben wij 2e kerstdag nog gekeken
Mijn vriendje had die dvd van mij gekregen voor Sinterklaas.
Blijft ook een mooie film inderdaad.
Maar de leukste film die ik de afgelopen tijd heb gezien (als we Avatar even vergeten, want die is gewoon het beste) is The Boat That Rocked
Ooo, die is leuk! Bewaren voor als de mini op fok gaatquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cap'n Shakespeare!![]()
Oh en Fizzgig!Ik hou van Dark Crystal! Sowieso van Brian Froud, zo geweldig die man!
(ik had op msn zelfs een Fizzgig smiley-gifje! Even zoeken...)
Aha!
[ afbeelding ]
Ok, de vrouw van de Manfield zei dat het net UGGs laarzen waren en ik dacht dat die van jou ook een bontje haddenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee ze lijken er niet erg op, maar ik vind sws degene die jij hebt gekocht het koelst. Vind ze echt leuk! Waar en hoeveel?
Geen van beide vond ik! Al gaat het dan meer richting LotR met een sausje absurditeit en humor. Op Warhammer lijkt het helemaal niet!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:04 schreef P.F het volgende:
Stardust:
- Ik ben benieuwd naar de acteerkunsten van Sienna
- Is het fantasy a la warhammer of meer mainstream blije fantasy (LotR is tof... maar eh.. Warhammer niet)
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vandaag een paar Dr Martens én een paar kunstschaatsen gescoord voor 8,50 bij de kringloop![]()
Het is heerlijk blijquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:04 schreef P.F het volgende:
Stardust:
- Ik ben benieuwd naar de acteerkunsten van Sienna
- Is het fantasy a la warhammer of meer mainstream blije fantasy (LotR is tof... maar eh.. Warhammer niet)
Ugly truth heb ik in de bios gezien gelooft ik en daar wou hij per se niet heen: dat had ie doorquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geen van beide vond ik! Al gaat het dan meer richting LotR met een sausje absurditeit en humor. Op Warhammer lijkt het helemaal niet!
En The Ugly Truth krijgt maar een 6.5 op IMDB, anders zou ik die aanraden, vond ik ook wel vermakelijk. Gerard Butler
[..]
Tofheid!
Al kan ik niet schaatsen, mwehe. Maar Dr Martens zijn veelal wel tof!
stardust is onbeschrijfbaar... het heeft heksen en ridders en absurditeit en humor en het is heeeel mooi. wel beetje a la grimm brothersquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Ugly truth heb ik in de bios gezien gelooft ik en daar wou hij per se niet heen: dat had ie door!
Maar ik vind ridderfilms echt leuk! Met prinsessen! Of is het ook niet zo een filmIs het meer Grimm brothers?
Ze komen vooral weer terug!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tofheid!
Al kan ik niet schaatsen, mwehe. Maar Dr Martens zijn veelal wel tof!
Nee, istwat?quote:
Oja! Die vind ik mooier!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:11 schreef conleche het volgende:
Het is een beetje een sprookje Pief. Maar met heel hilarische dingen erin. De dode broers bv vind ik briljant. Kan je rustig kijken. Denk dat de BF het ook wel leuk vindt.
[ afbeelding ]
Dit waren de Uggs. Ze hadden idd wel een bontje.
Ok! Ben wel heel erg benieuwd nu!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Septimus (uit Stardust) is de shizzle
Uberhaupt al die broers en de onderlinge vete, geniaal
![]()
Ik vind het een aanrader, PF! Misschien ga ik hem zelf ook wel halen voor donderdagavond trouwens... Zus heeft hem misschien nog niet gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |