Cidade de Deus? Of een andere film? Wel een mooie film..quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
City of God duurt echt té lang
dus maar een pauze van een nacht!
![]()
zelfde jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Cidade de Deus? Of een andere film? Wel een mooie film..
imdbquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:55 schreef P.F het volgende:
Mijn google doet het niet dus ik weet nog steeds niet wat stardust is!
Nee ze lijken er niet erg op, maar ik vind sws degene die jij hebt gekocht het koelst. Vind ze echt leuk! Waar en hoeveel?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Co! Leken jouw laarzen nou op dat eerste paar? En zijn die van jou wel helemaal gevoerd? Deze niet namelijk, misleidend bontje
Jaaahhh The Boat That Rocked heb ik in de bios gezien, god wat genietenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:54 schreef Sarabi het volgende:
Sunshine Cleaning hebben wij 2e kerstdag nog gekeken
Mijn vriendje had die dvd van mij gekregen voor Sinterklaas.
Blijft ook een mooie film inderdaad.
Maar de leukste film die ik de afgelopen tijd heb gezien (als we Avatar even vergeten, want die is gewoon het beste) is The Boat That Rocked
Ooo, die is leuk! Bewaren voor als de mini op fok gaatquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cap'n Shakespeare!![]()
Oh en Fizzgig!Ik hou van Dark Crystal! Sowieso van Brian Froud, zo geweldig die man!
(ik had op msn zelfs een Fizzgig smiley-gifje! Even zoeken...)
Aha!
[ afbeelding ]
Ok, de vrouw van de Manfield zei dat het net UGGs laarzen waren en ik dacht dat die van jou ook een bontje haddenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee ze lijken er niet erg op, maar ik vind sws degene die jij hebt gekocht het koelst. Vind ze echt leuk! Waar en hoeveel?
Geen van beide vond ik! Al gaat het dan meer richting LotR met een sausje absurditeit en humor. Op Warhammer lijkt het helemaal niet!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:04 schreef P.F het volgende:
Stardust:
- Ik ben benieuwd naar de acteerkunsten van Sienna
- Is het fantasy a la warhammer of meer mainstream blije fantasy (LotR is tof... maar eh.. Warhammer niet)
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vandaag een paar Dr Martens én een paar kunstschaatsen gescoord voor 8,50 bij de kringloop![]()
Het is heerlijk blijquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:04 schreef P.F het volgende:
Stardust:
- Ik ben benieuwd naar de acteerkunsten van Sienna
- Is het fantasy a la warhammer of meer mainstream blije fantasy (LotR is tof... maar eh.. Warhammer niet)
Ugly truth heb ik in de bios gezien gelooft ik en daar wou hij per se niet heen: dat had ie doorquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geen van beide vond ik! Al gaat het dan meer richting LotR met een sausje absurditeit en humor. Op Warhammer lijkt het helemaal niet!
En The Ugly Truth krijgt maar een 6.5 op IMDB, anders zou ik die aanraden, vond ik ook wel vermakelijk. Gerard Butler
[..]
Tofheid!
Al kan ik niet schaatsen, mwehe. Maar Dr Martens zijn veelal wel tof!
stardust is onbeschrijfbaar... het heeft heksen en ridders en absurditeit en humor en het is heeeel mooi. wel beetje a la grimm brothersquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Ugly truth heb ik in de bios gezien gelooft ik en daar wou hij per se niet heen: dat had ie door!
Maar ik vind ridderfilms echt leuk! Met prinsessen! Of is het ook niet zo een filmIs het meer Grimm brothers?
Ze komen vooral weer terug!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tofheid!
Al kan ik niet schaatsen, mwehe. Maar Dr Martens zijn veelal wel tof!
Nee, istwat?quote:
Oja! Die vind ik mooier!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:11 schreef conleche het volgende:
Het is een beetje een sprookje Pief. Maar met heel hilarische dingen erin. De dode broers bv vind ik briljant. Kan je rustig kijken. Denk dat de BF het ook wel leuk vindt.
[ afbeelding ]
Dit waren de Uggs. Ze hadden idd wel een bontje.
Ok! Ben wel heel erg benieuwd nu!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Septimus (uit Stardust) is de shizzle
Uberhaupt al die broers en de onderlinge vete, geniaal
![]()
Ik vind het een aanrader, PF! Misschien ga ik hem zelf ook wel halen voor donderdagavond trouwens... Zus heeft hem misschien nog niet gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |