ja, maar alle films die we hadden gedownload, op 1 na, deden het nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:25 schreef LadyBlack het volgende:
Zat jij vanavond niet romantisch met je lief + kaarsjes + wijn?![]()
Shiraz is lekker inderdaad, en ik kom morgen toevallig langs de Lidl......
Hoelaat moet je de eerste beginnen? Ik 7 uur, bahbahquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Lidl
Heb vandaag de appelcider gekocht 1 1.2 liter voor 6E... voor O&N,mag ook weer niet teveel want moet werken
Spelletjes doenquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar alle films die we hadden gedownload, op 1 na, deden het nietdus nu moeten we even een plan B (met snelle verbinding
! ) bedenken
ja, neequote:
Dat kan toch ook met spelletjes?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, nee!
dan gaan we wel neuken ofzo
we hebben nog een ongeziene DVD gevondendie het wrsch op mijn laptop wel doet
![]()
tot straks
!
Oudjaarsdag 6 uur, nieuwjaarsdag 6 uurquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:27 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
Hoelaat moet je de eerste beginnen? Ik 7 uur, bahbah
Ow shit. Wij zijn net met de eerste 10 minuten bezig, die vond ik totnutoe wel hoopvol en schattig. Door dit topic hebben we in de vacantie ook Stardust gekeken, dat was ook genietenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:32 schreef Sarabi het volgende:
500 days of Summer vond ik wel leuk maar niet zo geweldig als je overal hoort
Ik heb ook echt genoten van Stardust!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:38 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ow shit. Wij zijn net met de eerste 10 minuten bezig, die vond ik totnutoe wel hoopvol en schattig. Door dit topic hebben we in de vacantie ook Stardust gekeken, dat was ook geniete. Vooral Robert de Niro in tutu, daar geef ik 10 Al Pacino's voor cadeau!
Stardust is wel geweldigquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:38 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ow shit. Wij zijn net met de eerste 10 minuten bezig, die vond ik totnutoe wel hoopvol en schattig. Door dit topic hebben we in de vacantie ook Stardust gekeken, dat was ook genieten. Vooral Robert de Niro in tutu, daar geef ik 10 Al Pacino's voor cadeau!
Co! Leken jouw laarzen nou op dat eerste paar? En zijn die van jou wel helemaal gevoerd? Deze niet namelijk, misleidend bontjequote:Op dinsdag 29 december 2009 22:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb ook echt genoten van Stardust!!Van de week Happy Feet gezien en dat was ook überschattig.
Ik ben nog steeds bezig met de restjes van kerst. Heb nog 5 soorten Franse kaas bijvoorbeeld.
Geniale film! Het boek zal ik binnenkort eens lezen 5 E bij de Slegte!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
City of God duurt echt té lang
dus maar een pauze van een nacht!
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cap'n Shakespeare!![]()
Oh en Fizzgig!Ik hou van Dark Crystal! Sowieso van Brian Froud, zo geweldig die man!
(ik had op msn zelfs een Fizzgig smiley-gifje! Even zoeken...)
Aha!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:30 schreef Laureline het volgende:
Oei, die topictitel![]()
Ik zit iedere avond weer aan de drank, toastjes brie, chocolade en boterhammen pindakaasHet zijn dan ook geen feest-, maar frustratiedagen. Ik heb het nog nooit zo druk gehad
Ontwerpen maken tijdens de Kerstdagen, nieuw portier regelen voor de auto
, familieproblematiek omzeilen, werkdrama's oplossen... en nu zit ik wéér te zenuwen omdat ik nog geen bericht heb van de nieuwste klant welk ontwerp ze willen (en of ze er überhaupt iets aan vinden). Ik zal blij zijn als het januari is. Wegen doe ik niet, ik gooi er zo gewoon weer een glaasje wijn in.
O en MoBlo, tip: 500 days of summer! Leuk! En we hebben ook laatst The Dark Crystal weer eens gekeken, ik ben zo'n moeder die werkelijk AL haar jeugdsentiment over haar kind uitstort. Maar de mini is nu ook helemaal verslaafd, en droomt van een eigen Fizgig:
oeh welk boek? ikquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:52 schreef LadyBlack het volgende:
Stardust is echt een heerlijk filmheb laatst boek gekocht dat van dezelfde schrijver is als het boek waar de film naar gemaakt is.
Oh, en ik heb me laatst tegoed kunnen doen aan de filmcollectie van de KLMheb toen erg genoten van Sunshine Cleaning
Erg komisch en soms ook gewoon mooi/ontroerend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |