In de zorg idd, nee is het ook niet, dat zijn de mindere kant van het werk.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:29 schreef LadyBlack het volgende:
Wat voor werk doe jij dan Ek-Mei, in de zorg of de horeca toevallig? Lijkt me niet tof, helemaal niet vrij zijn rond oud&nieuw
Hoi!! Wow, hoe is het daar dan?? Gaaf hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 10:08 schreef shinydiscoball het volgende:
Even snel groetjes uit London!
Wel grappig hoe smaken kunnen verschillenquote:Op woensdag 30 december 2009 10:30 schreef Syrena het volgende:
Feli Mo!
En nu wil ik laarzen gaan kopenIk had een heel leuk paar aan bij Manfield, zwart met hak en aan elke kant een rits
maar mijn kuiten waren te dik
![]()
Ik heb laatst ook The Boat That Rocked gekeken, had me er heel erg op verheugd, maar ik vond er echt niks aan
Geniet eens een beetje johquote:Op woensdag 30 december 2009 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
dank dank!
wij hebben geen sneeuw, en het gaat wrsch alleen regenen zodadelijk
vanavond eten we lekker nacho's con todosmaar ik twijfel of ik nu knackebrod zal nemen, of dat we brunchen met afbakbroodjes en dan tot vanmiddag alleen nog wat fruit eten ofzo...
Ok, maar ik hoor bij jou nog altijd een ondertoon dat je bang bent om te etenquote:Op woensdag 30 december 2009 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
nou, met 'gefeliciteerd!' vanochtend bij het wakker worden hebben we het al uitbundig gevierd eigenlijk![]()
denk ergens: 1 januari pas weer opletten, 1 januari weer hardlopen, etc. Want ik pas nog zonder probleem in al mijn kleren, de te grote kleren zijn nog steeds te groot, etc.maar ik vind het dan zo jammer om gemiste kansen (teveel Kcals dus!) niet (en de Kcals dus wél) te nemen
![]()
Ik hoop hetquote:Op woensdag 30 december 2009 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
champagne op dit tijdstip!nee dank je
en ik ben nu niet bang om te eten hoor! Vooral de afgelopen dagen nietvraag maar aan Mr.Mo! Maar het moet niet té gaan worden
De feestdagen zijn een iets te goed excuus
Die heeft z'n neus hier al een paar dagen niet laten zien. Hij begint 1 januari weer?quote:Op woensdag 30 december 2009 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
champagne op dit tijdstip!nee dank je
en ik ben nu niet bang om te eten hoor! Vooral de afgelopen dagen nietvraag maar aan Mr.Mo! Maar het moet niet té gaan worden
De feestdagen zijn een iets te goed excuus
Er zit ook wel veel verschil tussen champagne maar sinds ik samen met mijn vriend ben drink ik het wel vaker (verzin altijd wel een goede reden om samen een fles open te trekken)quote:Op woensdag 30 december 2009 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
ik houd uberhaupt niet zo van champagne, laat staan om 11 uur 's ochtends. Vind 1 keer per jaar zo rond 12 uur op oud en nieuw wel genoeg.
maar Mr.Mo heeft voor de broodjes gekozen, dus gaan we zo lekker brunchen
ik schop 'm evenquote:Op woensdag 30 december 2009 10:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Die heeft z'n neus hier al een paar dagen niet laten zien. Hij begint 1 januari weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |