1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Ik had helemaal gelijk netjes de OP geplakt, en moest ook nog even die quote van Greys opzoeken!quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 17:23 schreef Muis006 het volgende:
Zo de eerste stap is gezet, ik ben bij de fysio langs geweest. In de auto terug keihard zitten janken, maar er is maar 1 kant om op te gaan en die is vooruit.
Wel een maagbeschermer meegekregen voor de Diclofinac? Sterkte voor je knie van een medehobbelaarquote:Op maandag 28 december 2009 18:16 schreef gothic-blackie het volgende:
zo ik leef weer, ben vanochtend bij de huisarts geweest, kep een kleine ontsteking in het kraakbeen van me knie. hoe ik deran kom ik weet het niet. kep nu in ieder geval diclofinac voor de pijn en ontstekingsremmend.
Excuses excusesquote:Op maandag 28 december 2009 18:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had helemaal gelijk netjes de OP geplakt, en moest ook nog even die quote van Greys opzoeken!
Ik zal ff antwoorden. We zijn allebei erfelijk belast met een maagkwaal dus die slikken we ook allebei. En ze heeft trouwens Arthrotec gekregen nu ik er zo bij nadenk.quote:Op maandag 28 december 2009 18:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Wel een maagbeschermer meegekregen voor de Diclofinac? Sterkte voor je knie van een medehobbelaar
Hoe zie jij nou of die kreeft links of rechts isquote:Op maandag 28 december 2009 18:28 schreef Pagan het volgende:
Ze hebben de kerst weer overleefd.
[ afbeelding ]
Voorgerecht van serranoham, geitenkaas en granaatappel
[ afbeelding ]
Twee rechtspotige en een linkspotige kreeft geen smaakverschil gemerkt
[ afbeelding ]
Uitbuiken na kerst
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 december 2009 18:28 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitbuiken na kerst
[ afbeelding ]
Foto 1: levende dierenquote:Op maandag 28 december 2009 18:28 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitbuiken na kerst
[ afbeelding ]
Kijk dan naar het formaat van de scharenquote:Op maandag 28 december 2009 18:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hoe zie jij nou of die kreeft links of rechts is
Is die eerste foto van vandaag?quote:Op maandag 28 december 2009 18:28 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitbuiken na kerst
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 december 2009 18:28 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik zal ff antwoorden. We zijn allebei erfelijk belast met een maagkwaal dus die slikken we ook allebei. En ze heeft trouwens Arthrotec gekregen nu ik er zo bij nadenk.
Dus jij krijgt lekker in eigen haard geroosterde pink zometeenquote:Op maandag 28 december 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
Pagan, wat doe je, je voorgerecht, ik kwijl!![]()
![]()
Heer G is thuis, ieuwwwwww die vinger ziet er heel eng uit.
En hij heeft dat stukje (klein, gelukkig) dat er af is meegenomen. In zijn broekzak. Wheeeeeeeeeeeh!
En nadat ie het heeft laten zien heeft ie het in de open haard gegaan. Gatverrrrrr.
quote:Op maandag 28 december 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
![]()
En hij heeft dat stukje (klein, gelukkig) dat er af is meegenomen. In zijn broekzak. Wheeeeeeeeeeeh!
En nadat ie het heeft laten zien heeft ie het in de open haard gegaan. Gatverrrrrr.
quote:Op maandag 28 december 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
![]()
De ene schaar is ronder (sterker) en heeft knobbelvormige vertandingen aan de binnenkant, om dingen te kraken. De andere schaar heeft scherpe tanden aan de binnenkant, om te knippen/scheuren.quote:Op maandag 28 december 2009 18:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hoe zie jij nou of die kreeft links of rechts is
Gelukkig niet zeg, eerste kerstdag. Nu is hier alles weer groen, op wat bulten en sneeuwduinen na.quote:
Rook het ook naar BBQ?quote:Op maandag 28 december 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
![]()
Oh ok dank je. Dat zag er wel lekker kerstig uit.quote:Op maandag 28 december 2009 18:35 schreef Pagan het volgende:
[..]
De ene schaar is ronder (sterker) en heeft knobbelvormige vertandingen aan de binnenkant, om dingen te kraken. De andere schaar heeft scherpe tanden aan de binnenkant, om te knippen/scheuren.
[..]
Gelukkig niet zeg, eerste kerstdag. Nu is hier alles weer groen, op wat bulten en sneeuwduinen na.
Ik dacht ook al!quote:Op maandag 28 december 2009 18:35 schreef Pagan het volgende:
[..]
De ene schaar is ronder (sterker) en heeft knobbelvormige vertandingen aan de binnenkant, om dingen te kraken. De andere schaar heeft scherpe tanden aan de binnenkant, om te knippen/scheuren.
[..]
Gelukkig niet zeg, eerste kerstdag. Nu is hier alles weer groen, op wat bulten en sneeuwduinen na.
Yep, leve de Xenos.quote:Op maandag 28 december 2009 18:31 schreef nokwanda het volgende:
Hebben jullie zo het bank/Tashi-probleem opgelost? Met een pantervelletje?
Hmmmm, fingerfood!quote:Op maandag 28 december 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
![]()
Strega heeft dat gemaakt, eigen creatie. Ik moest alleen soms iets aangeven. Het was idd ergquote:Op maandag 28 december 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
![]()
Liesje, we zitten hier!quote:Op maandag 28 december 2009 18:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, poep; heb ik weer...
Van wie zou ik dan een kaartje hebben
Dat zijn aardige ritjes, vanuit Zwolle toch?quote:Op maandag 28 december 2009 18:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht ook al!
Ik was afgelopen nacht nog in Groningen stad, en daar was ook alles al weg, wat en verschil met woensdag!
Whehehehehe zit ze weer door het slotje.quote:
Ow jaquote:
Dat zijn de betere berichten als het zo lees.quote:Op maandag 28 december 2009 18:46 schreef Greys het volgende:
De open haard is nog niet aan, dus dat stukkie ligt daar nog
Gatverrrrrrr, hij moet het er straks eerst uit vissen van mij voordat die haard aan gaat hoor.
Het idee alleen al
Net mailupdate over McMarinier gehad. Naar omstandigheden goed, gister hoge koorts, maar hij is al bij en is op de hoogte. Zijn typische humor praktiseert ie al op het ziekenhuispersoneel. Gister wilde hij nog dat de prothese voor zijn been zwart moet zijn, vandaag overwoog hij ook roze of camo(uflage) ().
Vandaag hoorde hij dat ook zijn schouder gebroken is, ze hebben hem niet alles tegelijk verteld.
Hij herinnert zich niets van de strike zelf, hij heeft pas weer herinneringen in Nederland. En dan nog een hoop medische praat over een soort grote spons die in de amputatie zit, dat de amputatiewond zo wordt schoongehouden. En je schijnt weinig van de ontwrichtingen in het gezicht te zien.
Dat klinkt goed
Nou in ieder geval niet van mij want dan had je wel gehyperd over schattige jongetjes in een kerstbal.quote:Op maandag 28 december 2009 18:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja
Van wie zou ik dán een kaartje hebben![]()
Sjit zeg... Lekker charmant van me, maar ik heb géén idee...
Waarom heb ik eigenlijk geen kerstkaart van jouquote:Op maandag 28 december 2009 18:47 schreef nieslief het volgende:
Nou in ieder geval niet van mij want dan had je wel gehyperd over schattige jongetjes in een kerstbal.
quote:Op maandag 28 december 2009 18:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja
quote:Op maandag 28 december 2009 18:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb het geheel eens besproken met een kennis van me die bioloog is....raadde me aan eens te googelen op atrofie van de spieren en leverenzymen.....Palle heeft namelijk het eiwit in zijn spieren opgemaakt(die zijn er gewoon niet meer) en gaat dus nu aan het eiwit in de organen beginnen....die leverenzymen zouden daar wat mee te maken hebben....wellicht eens handig om daar een bepaling van te maken of zijn lever wel zo functioneert zoals het moet en die lever niet medeschuldig is aan het vermageren.....moet morgen toch bij de dierenarts zijn....eens een balletje opgooien wat ze er van vindt....als het niets is weet ik het ook zeker...als er afwijkingen zijn is er wellicht iets aan te doen en komt hij weer wat aan. Die creatine en ureumwaarden kunnen zijn extreme vermagering niet helemaal verklaren.....als de nieren niet zo slecht zijn zou hij niet zo extreem moeten vermageren volgens mijn kennis.....en zou hij ook nog niet zo goed zijn qua eten.
quote:Op maandag 28 december 2009 18:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, poep; heb ik weer...
Van wie zou ik dan een kaartje hebben
Ik weet het alquote:Op maandag 28 december 2009 18:49 schreef Ingetje79 het volgende:
We hebben hier een Inge en een Ingrid.
En van mij denkt men nog al es dat ik Inge ben...not
Raar he?quote:Op maandag 28 december 2009 18:50 schreef trovey het volgende:
Nu ga ik even iets heel fouts doen....mezelf quoten uit het vorige topic maar omdat het toch een opmerking van Strega was en mijn reaktie helemaal aan het einde kwam toch maar even om zo duidelijk te maken dat ik gereageerd heb (en dit is een hele rare moeilijke zin)
[..]
Staat er geen nickname bij? dat heb ik voor de zekerheid op de envelop er maar bijgezetquote:Op maandag 28 december 2009 18:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja
quote:
quote:Mevrouw I. la Tombo
Thnx dear
Bij jou stond het erbij (anders had ik het nóóit geweten), maar bij tombola niet (maar wel een extra hint, dus ik wist dat het iemand van FOK! moest zijn).quote:Op maandag 28 december 2009 18:52 schreef Bamba het volgende:
Staat er geen nickname bij? dat heb ik voor de zekerheid op de envelop er maar bijgezet
Ik had mijn naam een keer of 10 ge-pmd, dus ik dacht dat hoeft vast niet!quote:Op maandag 28 december 2009 18:52 schreef Bamba het volgende:
[..]
Staat er geen nickname bij? dat heb ik voor de zekerheid op de envelop er maar bijgezet
Oh gatverquote:Op maandag 28 december 2009 18:47 schreef ElisaB het volgende:
Greys... pics (van het stukje in de openhaard)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nee ik hap niet ik zit op m'n handen is wel lastig typen zo met mijn neus trouwens.quote:Op maandag 28 december 2009 18:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waarom heb ik eigenlijk geen kerstkaart van jou![]()
.
.
.
.
.
.
.
.
Verslavend he? en dat wordt alleen nog maar ergerquote:Op maandag 28 december 2009 18:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had mijn naam een keer of 10 ge-pmd, dus ik dacht dat hoeft vast niet!
Oh, en Twilight is verslavend! Bijna deel 1 uit en net alvast deel 2 gekocht![]()
(en je onderschrift!)
Volgens mij hebben we hem daartijds ook op getest en daar kwam toen niets uit....maar neem dat morgen ook nog gewoon even mee om dat te controleren of dt inderdaad toen gedaan is...weet het voor 99.99 % zeker dat er toen een test is gedaan.....maar ja die 0,01 zit me toch weer dwarsquote:Op maandag 28 december 2009 18:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Raar he?![]()
En hoe is de schildklierfunctie?
Bij hyperthyreoidie worden de spieren ook "opgegeten".
Daarna is ie weer gaan doorklussenquote:Op maandag 28 december 2009 18:58 schreef Bamba het volgende:
Oeh Greys, daar heeft heer G vast nog wel een tijdje last van! Brrr...
quote:Op maandag 28 december 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh gatverHet ligt in een bergje as
![]()
Het is zeg maar zijn vingerafdruk die er af isDat vel, met een stukkie vleesch
Kan je tegen bloederig? Anders echt niet klikkenoh joh, dat valt mee!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je ooit nog kaas in een supermarkt wilt kopen; niet klikken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 19:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh joh, dat valt mee!!!!!
Als je ooit nog kaas in een supermarkt wilt kopen; niet klikken:IEUWWWWWWWWWWWWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het viel mij ook nog mee hoor bij Heer G!IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja, erg he! En zelfs de leidinggevende durfde niet (en had niet het overwicht om het te laten doen door het personeel), dat was wel echt het prototype mieterige nicht, dus dat verklaart het misschien, maar toch!!!!quote:Op maandag 28 december 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
IEUWWWWWWWWWWWW
Ja het viel mij ook nog mee hoor bij Heer G!
Kijk ze daar liggen wonen.quote:Op maandag 28 december 2009 19:08 schreef Greys het volgende:
Maes, dat decoratieve kleed voor op de bank dat we gekocht hebben vanmiddag valt erg goed in de smaak
Daar ergens liggen Boor en Bink in het kleed
[ afbeelding ]
En Boor is er echt niet meer vanaf te jagenZie dat staartpuntje om die poot
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 december 2009 19:08 schreef Greys het volgende:
Maes, dat decoratieve kleed voor op de bank dat we gekocht hebben vanmiddag valt erg goed in de smaak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cat!quote:Op maandag 28 december 2009 19:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk ze daar liggen wonen.![]()
Arme Heer G. Ik heb nog niet teruggelezen maar het klinkt pijnlijk.
Dat soort kleden (maar dan in donkerbruin) liggen hier ook op de bank....1 omdat het lekkerder zit dan leer op dit moment, 2 om het gat in de bankzitting te camouflerenquote:Op maandag 28 december 2009 19:08 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij hebben ook zo'n heerlijk groot kleed van de Actionquote:Op maandag 28 december 2009 19:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat soort kleden (maar dan in donkerbruin) liggen hier ook op de bank....1 omdat het lekkerder zit dan leer op dit moment, 2 om het gat in de bankzitting te camouflerenen 3...de katten en de honden zijn er niet van af te slaan
....trouwens gekocht bij de Action.
Die heb ik ook, in het wit.quote:Op maandag 28 december 2009 19:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo'n heerlijk groot kleed van de Action. Ligt heeeerlijk!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 28 december 2009 19:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die heb ik ook, in het wit.
Ben er flieft op en ga ermee trouwen.Hoe sta je ten opzichte van bigamie JJH?
You are welcome!quote:Op maandag 28 december 2009 19:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cat!
Dank je wel voor de chocolaatjes!!!![]()
Ik ga morgen naar Lush, had jij het nou laatst over iets voor onder de douche voor mensen die niet het geduld hebben na het douchen zich in te smeren??? Wat was dat?
kan je er niet IN trouwen? Als mantel voor over je groene jurk?quote:Op maandag 28 december 2009 19:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die heb ik ook, in het wit.
Ben er flieft op en ga ermee trouwen.Hoe sta je ten opzichte van bigamie JJH?
quote:Op maandag 28 december 2009 19:23 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb hier speciale fleecekleden voor de katten...
en ik krijg nog een na-cadeau van sinterklaas, dat was niet leverbaar
In spoiler want ik verwacht gelach erom...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Al vind ik het stiekum ook een vrij briljant concept.
*noteert*quote:Op maandag 28 december 2009 19:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kan je er niet IN trouwen? Als mantel voor over je groene jurk?
Of voor JJH... alleen die deken en verder niks.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 28 december 2009 19:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
You are welcome!![]()
Bedoel je die scrub waar ik het over had? Die kun je niet kopen bij Lush.
Wat je wel zou kunnen gebruiken is een scrubblok, Buffy heet die. Die laat ook een vettig laagje achter. Er zijn nog wat andere versies, moet je je in de winkel maar over laten voorlichten want ik heb die niet gebruikt. Want mijn non Lush nieuw ontdekte scrubs ruiken veel lekkerder.
Ik ook, en ik woon in een heel koud huis dus ik ben er heeeeeeeeeeeeeel blij mee! En niemand komt hier "zomaar" binnen, dus niemand hoeft het te zienquote:Op maandag 28 december 2009 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Al vind ik het stiekum ook een vrij briljant concept.![]()
[..]
OEOEOEOEOEOEOEH! Dat wil ik zien!quote:*noteert*
Of voor JJH... alleen die deken en verder niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is vreemd aan speciale dekens voor de katten of zelfs speciale kussens.......hebben ze hier al jaren....
....maar ja ik ben volgens jullie dan ook een beetje raar
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Ik hoorde dat het in Haarlem was tegengevallen vandaag, maar in Den Bosch was het gezellig (en druk!) in de winkel. En het personeel is ook heel aardig. Ik krijg er vaak een beetje een Disney gevoel bij.quote:Op maandag 28 december 2009 19:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wilde zo kort mogelijk in die winkel blijven, ivm de geur...
![]()
Maar je hebt gelijk, ik vraag het daar wel. Heb er zin in na al jullie verhalen!!!
Hier ook al heel lang "eigen" kleedjes hoor... maar dat cadeau is voor mezelf!quote:Op maandag 28 december 2009 19:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat is vreemd aan speciale dekens voor de katten of zelfs speciale kussens.......hebben ze hier al jaren....
....maar ja ik ben volgens jullie dan ook een beetje raar
Amsterdam zal ook wel druk zijn hoop ik. En ik hou van Disney!!!!quote:Op maandag 28 december 2009 19:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het in Haarlem was tegengevallen vandaag, maar in Den Bosch was het gezellig (en druk!) in de winkel. En het personeel is ook heel aardig. Ik krijg er vaak een beetje een Disney gevoel bij.
quote:Op maandag 28 december 2009 19:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier ook al heel lang "eigen" kleedjes hoor... maar dat cadeau is voor mezelf!
quote:Op maandag 28 december 2009 19:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zie dieren er ook niet zo snel in lopen...als je zelf al niet te groot bent struikel je als mens al
quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 19:40 schreef oh-oh het volgende:
Helleu, ben ik weer!
Kekke doos had je Cat, ik heb de Vanilla Scoop,die van jou lag dr ook maar ach al dat badspul
minstens... Ik vrees dat ik m met hand en tand moet verdedigen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die wil ik ook. Heb hier al vaak gezegd dat dat echt iets voor mij is.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Gheghe,ik heb ook al voor 101 pond UK besteld jaquote:Op maandag 28 december 2009 19:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Badspul![]()
Hatbox![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nog nooit zoveel regulier badspul in huis gehad geleuf ik.Ik koop vooral party en seizoensprodukten.
En vanavond ga ik nog in de UK bestellen.![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 19:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]Die wil ik ook. Heb hier al vaak gezegd dat dat echt iets voor mij is.
Bij die aan de voorzijde sluiten modellen kruipen ze er zelfs in....als de plekjes tenminste niet bezet zijn door twee chihuahua'squote:Op maandag 28 december 2009 19:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
minstens... Ik vrees dat ik m met hand en tand moet verdedigen...
quote:Op maandag 28 december 2009 19:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]Die wil ik ook. Heb hier al vaak gezegd dat dat echt iets voor mij is.
Volgens mij krijg ik ook gewoon die van blokker hoor! Maar die is besteld, en nu nog niet binnen..quote:Op maandag 28 december 2009 19:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Blokker heeft ze ook al twee keer gehad.....4,99 en ze sluiten aan de voorzijde.....heb ik ook eentje van...naast dat deken model (die ik op een onverklaarbare manier nu even niet kan vinden
)
Echt, het zal gerust lekker zijn, maar die blauwe cake lijkt nu even net een spons...quote:Op maandag 28 december 2009 19:50 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja mn saaie maar wel compleet onbewerkelijke en evengoed lekkere bento van vandaag:
[ afbeelding ]
Bovenste bakje 3 zelfgemaakte minibapao's uit de vriezer.
Onderste bak zelfgemaakte stoomcake uit de vriezer en tutti frutti![]()
En sambal bij natuurlijk![]()
En deze gaat morgen mee:
[ afbeelding ]
Onderste bak: pastasalade met pijnboompitten, zilveruitjes, tonijnolijfjes en ansjovisrolletjes met kappertjes.
Bovenste bakje: kaas en augurk, tutti frutti en twee lieve muizen en een kikkertje
quote:Op maandag 28 december 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
Muizen en kikkers
Cat, hoeraaaaaaaaa voor je box metbadspul!
Oh en de Snuggy
Sorry, maar ik lig er om in een deuk. Wat een draak van een ding is dat toch
Toegegeven: het zal wél heel erg lekker knus en warm en zacht zitten.
Dus als je echt zéker weet dat niemand je ziet, of als je zéker weet dat degene die je ziet het niet erg vindt (Heer G zou de Snuggy in de haard smijten) dan kan je hem best kopen!
![]()
Een deken voor om je heen op de bank, maar dan MET MOUWEN (quote:Op maandag 28 december 2009 19:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet gelukkig niet eens wat een snuggy is
quote:Op maandag 28 december 2009 19:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heer G gooit zelfs zijn eigen lichaamsdelen in de haard, dus dat zegt niks...
![]()
En ik ben niet zichtbaar voor andere mensen, dus ik waag de gok!
quote:Op maandag 28 december 2009 19:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet gelukkig niet eens wat een snuggy is
quote:Op maandag 28 december 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
Laat je door mij niet op stang jagen hoor
Het zal best heerlijk zitten en ik snap best dat mensen zoiets kopen.
Alleen door dit soort foto's:
[ afbeelding ]
..nou ja... catch my drift?
[ afbeelding ]
No way, daar zou ik mn honden nog niet dood in gevonden willen laten worden, no worriesquote:Op maandag 28 december 2009 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Géén mini-Snuggies voor je doggies gaan maken he?
quote:Op maandag 28 december 2009 20:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zou Zwabbermans nou nog steeds slapen?
Ik heb hem niet meer gezien sinds hij vanmorgen nog even poste toen hij thuiskwam.
Zou ik zo vermoeiend geweest zijn?
quote:Op maandag 28 december 2009 20:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zou Zwabbermans nou nog steeds slapen?
Ik heb hem niet meer gezien sinds hij vanmorgen nog even poste toen hij thuiskwam.
Zou ik zo vermoeiend geweest zijn?
Goede timing.quote:Op maandag 28 december 2009 20:06 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
ik heb nu al zin in de Lushafgelopen weekend net laatste beetje er doorheen gejast
quote:Op maandag 28 december 2009 20:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goede timing.
Ik ben benieuwd naar wat dr in die zakken zit
LOL! Omgquote:Op zondag 27 december 2009 21:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Picture mijn 120 kilo wegende vriend die een WiiFit spelletje doet
Whahahahahahahahaha OMG WTFquote:Op maandag 28 december 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
Bwahahahaaaaaaaa, 'The WTF Blanket, the blanket that will ruin your sex life'
Nee das heul niet netjesquote:Op maandag 28 december 2009 20:08 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Nou dan maak je er toch een open
Die zit in mijn doos , ik heb dr al es een gehad, dies heel lekkerquote:Op maandag 28 december 2009 20:08 schreef Greys het volgende:
Ik heb Maes vanmiddag de Vanilla Fountain gegeven, benieuwd wat ze daarvan vindt!
Nu heb ik hem zelf niet geprobeerd, maar dat doe ik de volgende keer wel
A-E!![]()
Gewoon jou dat parfum alsnog los geven denk ik? Toch?quote:Op maandag 28 december 2009 20:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee das heul niet netjes![]()
Ik ben benieuwd wat ze aan mn ontbrekende parfum gaan denken te doen ook eigenlijk
quote:Op maandag 28 december 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
Oh gatverHet ligt in een bergje as
![]()
Het is zeg maar zijn vingerafdruk die er af isDat vel, met een stukkie vleesch
Kan je tegen bloederig? Anders echt niet klikkenWowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook eens een stukje van mijn vingertop gehad (eraf gebeten door een rat) MrG heeft voor zijn leven een getekende vingertoppenafdruk
Doe 'm er maar een kusje op
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik ben benieuwd, want das dan natuurlijk veel verser en zo.quote:Op maandag 28 december 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon jou dat parfum alsnog los geven denk ik? Toch?
Whiiiiiiiiiiii! Nee dat moet je dan maar zelf een keer doen, dat kusje er opquote:Op maandag 28 december 2009 20:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wow
Ik heb ook eens een stukje van mijn vingertop gehad (eraf gebeten door een rat) MrG heeft voor zijn leven een getekende vingertoppenafdruk
Doe 'm er maar een kusje op
euhm ik heb degene met automatische maagbeschermer, en nieslief en ik hebben een erfelijke factor (dankjewel omaquote:Op maandag 28 december 2009 18:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Wel een maagbeschermer meegekregen voor de Diclofinac? Sterkte voor je knie van een medehobbelaar
Lol krijg je niet gewoon de ontbrekende parfum dan ?quote:Op maandag 28 december 2009 20:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee das heul niet netjes![]()
Ik ben benieuwd wat ze aan mn ontbrekende parfum gaan denken te doen ook eigenlijk
Maar da's toch heel logisch als ze je dat alsnog geven?quote:Op maandag 28 december 2009 20:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, want das dan natuurlijk veel verser en zo.
Het allerergste is dat ik t wss niet eens kan gebruiken dat parfum![]()
Maar ik wil het wel hebben natuurlijk
Tzal wel, ik zie wel .quote:Op maandag 28 december 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar da's toch heel logisch als ze je dat alsnog geven?
Je hoort toch een compleet pakket te krijgen?
Oh ik vraag t net op msn, ze heeft de bestelling nog niet doorgevoerd, wacht nog op 1 iemand.quote:Op maandag 28 december 2009 20:17 schreef Cat22 het volgende:
Oh-oh, krijg jij twee kadoos van 20 pond bij je bestelling?
Ik zat op 85 pond, stond keurig één kado van 20 pond en eentje van 10 pond, ga over de 100 pond en opeens pakken ze me een kado af.![]()
![]()
Dus ik heb er maar een notitie bij gedaan waar of mijn kadootje is.En het verzoek om het ajb niet via DHL
te verzenden.
Ik kon alleen maar voor DHL kiezenquote:Op maandag 28 december 2009 20:17 schreef Cat22 het volgende:
Oh-oh, krijg jij twee kadoos van 20 pond bij je bestelling?
Ik zat op 85 pond, stond keurig één kado van 20 pond en eentje van 10 pond, ga over de 100 pond en opeens pakken ze me een kado af.![]()
![]()
Dus ik heb er maar een notitie bij gedaan waar of mijn kadootje is.En het verzoek om het ajb niet via DHL
te verzenden.
No probquote:Op maandag 28 december 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Whiiiiiiiiiiii! Nee dat moet je dan maar zelf een keer doen, dat kusje er op![]()
Let'squote:Zullen we een Snuggy bestellen?
Mag ik dan daarna bij jou en Beeb wonen?quote:
Mag welquote:Op maandag 28 december 2009 20:21 schreef Greys het volgende:
Mag ik dan daarna bij jou en Beeb wonen?
Want ik geloof niet dat ik en mijn Snuggy welkom zijn hier
Ik kon ook alleen DHL kiezen, maar Harry (mailorderbaas) heeft me getipt om om Parcelforce te vragen. Dat doe ik bij de gift message. En aan het einde van de order nog een keer.quote:Op maandag 28 december 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kon alleen maar voor DHL kiezen
En bij mij werd er ook eentje weggehaald (van 10 pond) maar tegelijkertijd eentje bijgevoegd van 20 pond toen ik over de 50 ging!
Wat is het voordeel van de Parcelforce dan?quote:Op maandag 28 december 2009 20:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kon ook alleen DHL kiezen, maar Harry (mailorderbaas) heeft me getipt om om Parcelforce te vragen. Dat doe ik bij de gift message. En aan het einde van de order nog een keer.
En wat bij jou gebeurde, was bij mij ook. Alleen verdween vervolgens mij 10 pond kado terwijl mijn 20 pond er niet voor in de plaats kwam.
Waar hou je van qua douchen? Zoet? Mint? Kruidig? Want ik moet mijn bestelling in de uk nog plaatsen (had hem wel helemaal klaargemaakt gister maar toen bleek dat ie het niet onthoudt bij uitloggen dus ik moet opnieuw beginnen zoquote:Op maandag 28 december 2009 20:28 schreef ElisaB het volgende:
Ik had allemaal badspullen in het kado vorig jaar (en we hebben geen bad). Is uiteindelijk allemaal naar Greys gegaan
Dat wordt een doos van heb ik jou daarquote:Op maandag 28 december 2009 20:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik word nu al blij ende gelukkig als ik aan al die Lush denk die mijn kant op komt
NEEquote:Op maandag 28 december 2009 20:32 schreef ElisaB het volgende:
Joy of Jelly en de Buffy (maar ik wil het alleen als ik zelf mag betalen)
Weet ik nog niet (ze zijn nu bezig met het bezorgen van mijn party order) maar ik hoop op:quote:Op maandag 28 december 2009 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van de Parcelforce dan?
Ik las: ik heb een doos van heb ik jou daarquote:Op maandag 28 december 2009 20:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat wordt een doos van heb ik jou daar
quote:Op maandag 28 december 2009 20:35 schreef Enfermera het volgende:
Ik las: ik heb een doos van heb ik jou daar
Jaquote:Op maandag 28 december 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
Woosh zie ik niet op de uk site
En Buffy is toch die scrub waar Qwea d'r gezicht mee ging doen?![]()
Jamaar ik heb de rijst nooit mogebn betalen en de Minstrels ook nietquote:Op maandag 28 december 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
NEEWant ik heb het van jou ook allemaal gekregen toen zonder te betalen.
Dus nou dan bestel ik wel niets voor je![]()
En doe ik het lekker stiekem toch![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 20:36 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Eerst rielekst in bad of onder de doesj met Lusjjjj en dan in de Snuggy op de bank met een fles wijn
quote:Op maandag 28 december 2009 20:37 schreef oh-oh het volgende:
Ing, ik heb al gegadigden voor die blote poes.
Hijs vast niet geholpen of wel?
Degene die de papa van Billy heeft heeft twee sphynx dametjes en die wil m wel en die weet nog wel iemand die m zou willen.
Woosh is de blauwe shower jellyquote:Op maandag 28 december 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
Die Minstrels heb ik zelf ook nooit hoeven betalenquote:Op maandag 28 december 2009 20:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jamaar ik heb de rijst nooit mogebn betalen en de Minstrels ook niet
Dan steek je die centjes toch in de zak van DTH?quote:Op maandag 28 december 2009 20:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Woosh is de blauwe shower jelly
En de Buffy is inderdaad die van Q heur wangetjes
Maar het is dus óf, óf, óf... zeker als ik niet mag betalen
MrGquote:Op maandag 28 december 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
Die Minstrels heb ik zelf ook nooit hoeven betalen![]()
Dat deed Heer G!
En de rijst kostte amper wat en Loveless heeft destijds heel eigenwijs alsnog stiekem betaald, dus daar werd ik ook al niet arm van. Ik ga wel ff kieken voor je
Ik heb vast tien handdoeken gekocht en 3 babyblauwe fleece dekensquote:Op maandag 28 december 2009 20:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan steek je die centjes toch in de zak van DTH?![]()
![]()
Jullie nemen trouwens alleen handdoeken mee?
Of nog iets anders?
Ikzelf ben in de loop van de actiejaren wel door m'n voorraad handdoeken heen, maar de Action heeft ze vast wel goeikopie
Ik ga gewoon straks een stapel snuggy's kopen voor de lente op de lounge set. Gewoon iedereen zo'n ding, dan zit je collectief voor paalquote:Op maandag 28 december 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
Muizen en kikkers
Cat, hoeraaaaaaaaa voor je box metbadspul!
Oh en de Snuggy
Sorry, maar ik lig er om in een deuk. Wat een draak van een ding is dat toch
Toegegeven: het zal wél heel erg lekker knus en warm en zacht zitten.
Dus als je echt zéker weet dat niemand je ziet, of als je zéker weet dat degene die je ziet het niet erg vindt (Heer G zou de Snuggy in de haard smijten) dan kan je hem best kopen!
![]()
Whehehehequote:Op maandag 28 december 2009 20:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ga gewoon straks een stapel snuggy's kopen voor de lente op de lounge set. Gewoon iedereen zo'n ding, dan zit je collectief voor paal
Ik ben niet echt helder meer nu.quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, nu zijn de Hot Toddies uitverkocht![]()
Kutjebef
Prima. De eerste test wordt een mini F&F BBQ meet op de lounge set. Je bent bij deze uitgenodigdquote:Op maandag 28 december 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehehe
Als je dan maar niet vergeet foto's te maken
Ik ga morgen in Eindhoven handdoeken ophalen!quote:Op maandag 28 december 2009 20:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan steek je die centjes toch in de zak van DTH?![]()
![]()
Jullie nemen trouwens alleen handdoeken mee?
Of nog iets anders?
Ikzelf ben in de loop van de actiejaren wel door m'n voorraad handdoeken heen, maar de Action heeft ze vast wel goeikopie
Ik klik en ik denk is dat eetbaar??? Vast niet want het is Lush. Wat ziet dat er raar uit zeg.quote:Op maandag 28 december 2009 20:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Whoosh!
En Qwea heeft idd haar gezicht mishandeld met Buffy.
quote:Op maandag 28 december 2009 20:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga morgen in Eindhoven handdoeken ophalen!En dan door naar de IKEA om voor mezelf nieuwe te kopen. Kunnen mijn oude handdoekjes ook mee op de 9e.
Dan halen Zusje en ik nog wel wat blikjes Gourmetquote:Op maandag 28 december 2009 20:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog iets van 100 kauwstaven gekocht. Van die dikke jetsers voor Rocky en zijn vriendjes
Die blok rag je over je billen.quote:Op maandag 28 december 2009 20:48 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik klik en ik denk is dat eetbaar??? Vast niet want het is Lush. Wat ziet dat er raar uit zeg.
Ik moet nog steeds lachen om je sigquote:
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op maandag 28 december 2009 20:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om je sig
Een klein stukje? En wat kost zo'n geval dan?quote:Op maandag 28 december 2009 20:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die blok rag je over je billen.Da's Buffy.
![]()
Whooosh is giechelglibberlollige jelly! Stukje in je douchepuff frotten en schuimen maar!![]()
Dat doen ze maar 1 xquote:Op maandag 28 december 2009 21:00 schreef nieslief het volgende:
[..]
Een klein stukje? En wat kost zo'n geval dan?
Ach laat ook maar ik heb al een mental-image van twee bengels onder de douche die moeten proeven want dat is een toetje.....
Oh gowd dat topic ga ik volgen als Q haar licht erover laat schijnen.....quote:Op maandag 28 december 2009 20:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Q, laat je deskundig licht es ff over deze kwestie schijnen![]()
Hond en artrose
100 gram doet een euro of vijf. Maar ik doe er zeker 15 douchebeurten mee. Kwestie van vooraf jelly slachten.quote:Op maandag 28 december 2009 21:00 schreef nieslief het volgende:
[..]
Een klein stukje? En wat kost zo'n geval dan?
Ach laat ook maar ik heb al een mental-image van twee bengels onder de douche die moeten proeven want dat is een toetje.....
quote:Op maandag 28 december 2009 21:02 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh gowd dat topic ga ik volgen als Q haar licht erover laat schijnen.....
TS en Q dat is:![]()
![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 21:02 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh gowd dat topic ga ik volgen als Q haar licht erover laat schijnen.....
TS en Q dat is:![]()
![]()
Klopt: TS.quote:Op maandag 28 december 2009 21:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar er zit helaas al wel een trol
Dat vroeg ik me ook al af, waar die zijn inmiddels?quote:Op maandag 28 december 2009 21:04 schreef Enfermera het volgende:
Hoe gaat het trouwens met de natte doos boekjes?
quote:Op maandag 28 december 2009 21:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar er zit helaas al wel een trol
Dat stuk heeft Trovey denk ik niet meegekregen.quote:
Uhuh, wat denk je zelf?quote:Op maandag 28 december 2009 20:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Prima. De eerste test wordt een mini F&F BBQ meet op de lounge set. Je bent bij deze uitgenodigd
Ja johquote:Op maandag 28 december 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af, waar die zijn inmiddels?
Hmz. Ik zit nu op 68 pond op de uk site en nu denk ik 'als ik er nou nog ff 12 pond bij doe heb ik weer 10 pond gratis'. Arghhh. RótsiteMaar ik ga het niet doen, ik ben sterk
Ook gezelligquote:Op maandag 28 december 2009 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Uhuh, wat denk je zelf?
Nou denk ik dat we gaan BBQen als het warm genoeg is om zonder Snuggy buiten te zijn, dus eh...
quote:Op maandag 28 december 2009 20:54 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh, weten ze wel dat ik verder niet weet of nakie raszuiver is?
Ik heb geen verstand van die beesten, weet alleen dat ie naakt is, lelijk is en grote ballen heeft![]()
Maar wel heel erg aanhankelijk en lief.
quote:Op maandag 28 december 2009 21:13 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Vriendje en ik hebben de grootste lol gehad met die Lush showerjelly, hoe werkt dat spul in hemelsnaamHet vloog de hele badkamer door
Volgensmij had ik die! Tenminste, de kleuren komen overeen!quote:Op maandag 28 december 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
Die Sweetie Pie shower prutjedinges ziet er ook zo lekker uit
Wie heeft die wel eens gehad?
[ afbeelding ]
Hier ligt er een alleen ik kom er maar niet aan toequote:Op maandag 28 december 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af, waar die zijn inmiddels?
Hmz. Ik zit nu op 68 pond op de uk site en nu denk ik 'als ik er nou nog ff 12 pond bij doe heb ik weer 10 pond gratis'. Arghhh. RótsiteMaar ik ga het niet doen, ik ben sterk
Aaaaah. Ik heb wel zo´n fluff ding ook gekregen van Nonneke, maar op een stok!quote:Op maandag 28 december 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ik het begin ook dus
Ik heb nog steeds moeite om er een klein stukje af te frotten in dat potje, maar dan daarna moet je het in zo'n fluff ding proppen en dan flink wrijven op dat ding. Ehm ja, snappie?
Vandaag weer gekocht!quote:Op maandag 28 december 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Jelly 101:quote:Op maandag 28 december 2009 21:13 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Vriendje en ik hebben de grootste lol gehad met die Lush showerjelly, hoe werkt dat spul in hemelsnaamHet vloog de hele badkamer door
Hij ruikt wel heerlijk ja, tis de jelly die ik het lekkerst vindquote:Op maandag 28 december 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Die is onder de douche ook fijn!!!! Voor je rug.quote:Op maandag 28 december 2009 21:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Aaaaah. Ik heb wel zo´n fluff ding ook gekregen van Nonneke, maar op een stok!Leek me meer voor in bad hahaha.
quote:
Die heb ik ook. Is minder briljant voor jellies maar als je het écht wil, kan het wel.quote:Op maandag 28 december 2009 21:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Aaaaah. Ik heb wel zo´n fluff ding ook gekregen van Nonneke, maar op een stok!Leek me meer voor in bad hahaha.
Aaaah, snijden. Tsjah, ik opende het potje gewoon onder de douche. Maargoed, het was wel grappigquote:Op maandag 28 december 2009 21:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vandaag weer gekocht!![]()
Hij ruikt friszoet, niet kauwgomballenzoet zoals Snowfairy maar gewoon lekkah, meisjesachtig. Is wel te vergelijken met Comforter.
[..]
Jelly 101:
Men snijde een stukje van de jelly af
Men neme een
[ afbeelding ]
Men frot het stukje jelly in de puff.
Men wrijft de 'blaadjes' van de puff in elkaar.
SCHUIM LOL SCHUIM LOL!
Zo'n ding op een stok heb ik ook....handig voor je rugquote:Op maandag 28 december 2009 21:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bij mij moet je niet zijn, ik snap de lol ook nietquote:Op maandag 28 december 2009 21:19 schreef Enfermera het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Lush nou zo lekker is? Heb 't nog nooit geprobeerd en snap all the fuss about it niet zo xD
Het maakt badderen en douchen weer lollig. Allerlei verschillende geurtjes, verschillende soorten produkten voor elk plekje van je lichaam en vaak zijn ze nét iets anders vormgegeven dan je normaliter zou verwachten.quote:Op maandag 28 december 2009 21:19 schreef Enfermera het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Lush nou zo lekker is? Heb 't nog nooit geprobeerd en snap all the fuss about it niet zo xD
Same here.quote:Op maandag 28 december 2009 21:19 schreef Enfermera het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2009 21:21 schreef Goodbye het volgende:
Ik liet m'n vriend gewoon m'n rug inzepen. En m'n haar wassenLekker lui
Voor iemand die pas net de wondere wereld van Lush heeft betreden: super lekkere geurtjes buiten de standaard zooi die je in de winkel kunt vinden.quote:Op maandag 28 december 2009 21:19 schreef Enfermera het volgende:
quote:
Als je een échte vent bent geef je Lush kado.quote:Op maandag 28 december 2009 21:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb er over gedacht voor m'n vriendin, maar ik weet niet of ze het lekker vindt
Zolang je maar schoon wordtquote:Op maandag 28 december 2009 21:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik laat het mijn denkbeeldige vriend doen
De hilariteitquote:Op maandag 28 december 2009 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het maakt badderen en douchen weer lollig. Allerlei verschillende geurtjes, verschillende soorten produkten voor elk plekje van je lichaam en vaak zijn ze nét iets anders vormgegeven dan je normaliter zou verwachten.
Maar elke keer valt die Puff uit zijn handenquote:
Oh dat laatste aanbod is wel heel aantrekkelijkquote:Op maandag 28 december 2009 21:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je een échte vent bent geef je Lush kado.Ik ben nog geen vrouw tegen gekomen die het helemaal niks vindt. Tis wel handig als je een beetje weet wat ze lekkere geuren vindt.
Ik heb nog wel wat liggen als je niet in de buurt van de winkel komt en haar snel wil verrassen.
Wat is er Lovelessje van me?quote:
*heeft stash*quote:Op maandag 28 december 2009 21:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh dat laatste aanbod is wel heel aantrekkelijkik zoek nog een leuk kerstcadeautje, maar ik kan morgen niet naar Mestreech rijden
OF ik koop morgen voor 30 euro voor je in de winkel en dan krijg je ook nog es een zak met 30 euro goodies kado en stuur t opquote:Op maandag 28 december 2009 21:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh dat laatste aanbod is wel heel aantrekkelijkik zoek nog een leuk kerstcadeautje, maar ik kan morgen niet naar Mestreech rijden
Nou, om te beginnen.......quote:Op maandag 28 december 2009 21:19 schreef Enfermera het volgende:
Da's fijnquote:Lush houdt zich strak aan een beleid tegen dierproeven. We gaan hierin een stap verder dan veel andere cosmeticabedrijven. Niet alleen testen we onze eigen producten of ingrediënten niet op dieren, we nemen ook geen enkel ingrediënt af van leveranciers die in welke tak van hun bedrijf dan ook op dieren testen. Dit is een uniek standpunt wat ons een pionierspositie geeft in de strijd tegen dierproeven in de cosmetica-industrie.
quote:Wij geloven
Wij geloven in het maken van effectieve producten van vers, biologisch* fruit en groenten, de beste essentiële oliën en veilige synthetische ingrediënten.
Wij geloven in het afnemen van bedrijven die niet op dieren testen en in het gebruik van mensen om onze producten te testen.
Wij ontwikkelen onze producten en geuren zelf. We maken ze met de hand, met alleen vegetarische ingrediënten. We gebruiken zo min mogelijk conserveringsmiddelen en verpakkingsmateriaal. We vertellen je graag wanneer je product gemaakt is.
Wij geloven in happy werknemers die Happy producten maken en graag met hun gezicht op het product verschijnen. Zo maken we onze moeders extra trots.
Wij geloven in lang baden bij kaarslicht, samen douchen, massages en de wereld vullen met heerlijke parfums. In het maken van fouten, alles verliezen en opnieuw beginnen.
Wij geloven dat onze producten een eerlijke prijs hebben, dat wij winst mogen maken en dat de klant altijd gelijk heeft.
* Wij geloven ook dat woorden als ‘vers’ en ‘biologisch’ een oprechte betekenis hebben, die verder gaat dan marketing.
En zou jij morgen eventueel tijd hebben ook effies? Ik zit eigenlijk in een strak schema morgen maar als je het echt meent zou ik het wel heel fijn vindenquote:Op maandag 28 december 2009 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*heeft stash*![]()
Zit vast wat bij voor d'r.
quote:Op maandag 28 december 2009 21:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OF ik koop morgen voor 30 euro voor je in de winkel en dan krijg je ook nog es een zak met 30 euro goodies kado en stuur t op
Leuk hè, smiliesquote:
Ik heb nu in de bestellijst voor jou 1 zo'n roze als vorige keer staan.quote:Op maandag 28 december 2009 21:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Aaaah, snijden. Tsjah, ik opende het potje gewoon onder de douche. Maargoed, het was wel grappig![]()
Greys, heb je die voor mij nu ook besteld?
Hoi. Tieten. Bier. Voetbal.quote:
Die jellies zijn fijn voor in bad en voor op de hondenquote:Op maandag 28 december 2009 21:28 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb een paar keer jelies gehad van Lush, maar ik hou er echt niet van. Ik hou van de zepen en de bodybutters.
Toppie, dank!quote:Op maandag 28 december 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nu in de bestellijst voor jou 1 zo'n roze als vorige keer staan.
Wilde je er meer?
En Loveless, voor jou 1 zo'n roze voor je meissie en 2x The Wuss voor jou.
En dan nog een paar dingetjes () voor mezelf en wat voor Elies
quote:Op maandag 28 december 2009 21:27 schreef Cat22 het volgende:
Loveless!
En volgens mij zag ik Zwabber net ook binnen gluren.
Houdt je vriendin van douchen, in bad gaan en massages? Dan denk ik dat het wel goed zit hoor!quote:Op maandag 28 december 2009 21:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]nee da's me toch net effe iets te heftig voor een probeerseltje
Geen tieten, wel bier (was net een vriend langsgekomen nl.) straks FIFA10quote:Op maandag 28 december 2009 21:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoi. Tieten. Bier. Voetbal.
En jij?
Moet ik voor jou morgen halen?quote:Op maandag 28 december 2009 21:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Houdt je vriendin van douchen, in bad gaan en massages? Dan denk ik dat het wel goed zit hoor!
Anders neem ik dat aanbod van Oh-Oh wel aan
Nee ze haaaat massagesquote:Op maandag 28 december 2009 21:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Houdt je vriendin van douchen, in bad gaan en massages? Dan denk ik dat het wel goed zit hoor!
Anders neem ik dat aanbod van Oh-Oh wel aan
Superduperquote:Op maandag 28 december 2009 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Lush is lekker MrS![]()
Het ruikt allemaal erg lekker en de geur blijft ook lang hangen.
Dus een douchegelletje en een lotionnetje zal ze vast op prijs stellen![]()
oh oh, ik ga m'n ouders morgen wel ff bellen vanaf het werk of ze ff een foto kunnen maken
PB.quote:Op maandag 28 december 2009 21:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En zou jij morgen eventueel tijd hebben ook effies? Ik zit eigenlijk in een strak schema morgen maar als je het echt meent zou ik het wel heel fijn vinden
Straks heb ik een dubbele bestelling, zowel bij Greys als jou ..quote:Op maandag 28 december 2009 21:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moet ik voor jou morgen halen?
Doe ik wel hoor![]()
Voor 30 euro produkten kopen en dan krijg je een grabbag met een minimale waarde van 30 euro kado.
Jawel hoor.quote:Op maandag 28 december 2009 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
Ach laat die jongen met rust, hij heeft net een relaasssie, alles is nog leuk, nieuw, spannend.
Ze krijgt nu genoeg andere natuurproducten, die heeft nog geen Lush nodig![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 21:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Straks heb ik een dubbele bestelling, zowel bij Greys als jou ..Ik ruik nu helemaal naar Lush spullie dus ik heb zooooo de neiging om het te doen
Ja, dat betwijfel ikquote:Op maandag 28 december 2009 21:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Weet je wel nog voor 30 euro spul dat je wil hebben dan?
*doet baksteen in envelop*quote:Op maandag 28 december 2009 21:30 schreef nieslief het volgende:
mag ik vragen of iemand een keer een sample wil sturen dan
Je mag het toch bij Cat halen?quote:Op maandag 28 december 2009 21:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee ze haaaat massages... nee maar ik krijg het niet meer op tijd hier denk ik... ze is er overmorgen al. Maar nu twijfel ik toch nog naar Mestreech te rijden morgen
Tuurlijk mag je dat vragen!quote:Op maandag 28 december 2009 21:30 schreef nieslief het volgende:
mag ik vragen of iemand een keer een sample wil sturen dan
Zeg het maarquote:Op maandag 28 december 2009 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Die 30 + 30 klinkt wel heul verleidelijk eerlijk gezegd
Erhm, en wáárom zit ik nu wel Lush voor jou en je girlie te bestellen dan?quote:Op maandag 28 december 2009 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
Ach laat die jongen met rust, hij heeft net een relaasssie, alles is nog leuk, nieuw, spannend.
Ik gebruik al een jaar of zo cocosdeo, das poeder, en die bevalt echt heel erg goedquote:Op maandag 28 december 2009 21:34 schreef trovey het volgende:
Vraagke...op die Nederlandse site heb ik ook van die Bodypoeders gezien...is dat wat voor mij (in de verre toekomst) of is dat niets
quote:Op maandag 28 december 2009 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ken dus al die namen en geuren niet allemaal, maar ik hou wel van zoetig/fruitig, maar niet van vanillequote:
Je moet het een beetje zacht en gladjes houden.quote:Op maandag 28 december 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Erhm, en wáárom zit ik nu wel Lush voor jou en je girlie te bestellen dan?
Ja maar dan zou ik een ietsje groter pakketje halenquote:
Hiiiiiihihihihihihiquote:Op maandag 28 december 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Erhm, en wáárom zit ik nu wel Lush voor jou en je girlie te bestellen dan?
quote:Op maandag 28 december 2009 21:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Bij mij moet je niet zijn, ik snap de lol ook niet
Ah, cool!quote:Op maandag 28 december 2009 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het maakt badderen en douchen weer lollig. Allerlei verschillende geurtjes, verschillende soorten produkten voor elk plekje van je lichaam en vaak zijn ze nét iets anders vormgegeven dan je normaliter zou verwachten.
Nice. Ja, dan zou ik het idd wel kopenquote:Op maandag 28 december 2009 21:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Voor iemand die pas net de wondere wereld van Lush heeft betreden: super lekkere geurtjes buiten de standaard zooi die je in de winkel kunt vinden.
Ah! Zeker prettig.quote:Op maandag 28 december 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, om te beginnen.......
[..]
Da's fijn
En dan inderdaad de heerlijke geuren, de leuke vormen, alles eigenlijk!
En:
[..]
En dan komt bij mij de vraag op wat is het? En waar heb je het in de toekomst dan voor nodig?quote:Op maandag 28 december 2009 21:34 schreef trovey het volgende:
Vraagke...op die Nederlandse site heb ik ook van die Bodypoeders gezien...is dat wat voor mij (in de verre toekomst) of is dat niets
Wil je zeep of wat anders?quote:Op maandag 28 december 2009 21:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ken dus al die namen en geuren niet allemaal, maar ik hou wel van zoetig/fruitig, maar niet van vanille![]()
En sugarscrubs zijn ook no go...het schrijnt nog steeds
Oooohquote:Op maandag 28 december 2009 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Tom ligt stijf tegen me aan te slapen
1. om je het het badderen te bepoederen zodat je lekker blijft ruiken en 2: verry toekomst duidt meer dat ik het voorlopig nog niet aanschaf i.v.m. chronisch geldgebrek door mijn geliefde beestjesquote:Op maandag 28 december 2009 21:37 schreef nieslief het volgende:
[..]
En dan komt bij mij de vraag op wat is het? En waar heb je het in de toekomst dan voor nodig?
quote:Op maandag 28 december 2009 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Die 30 + 30 klinkt wel heul verleidelijk eerlijk gezegd
Douchegel, bodylotion/butter.quote:
Heb jij een bad?quote:Op maandag 28 december 2009 21:39 schreef trovey het volgende:
[..]
1. om je het het badderen te bepoederen zodat je lekker blijft ruiken en 2: verry toekomst duidt meer dat ik het voorlopig nog niet aanschaf i.v.m. chronisch geldgebrek door mijn geliefde beestjes
Ik moet morgen voor Non halen, en mss voor nog een meisje, en voor Ing mssquote:
Sweetie Pie jelly lijkt me ook echt wat voor Ing, als ze zoetig fruitig zegtquote:
Nee zoek aub zelf uit wat je wil, ik ben daar zo slecht inquote:Op maandag 28 december 2009 21:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Douchegel, bodylotion/butter.
Dat gebruik ik tenminste.
Oeh, en evt. zo'n scrubbuffyding![]()
Zoek maar wat lekkers en zoets voor me uit, PM je rek.nr. en ik maak het naar je over
quote:Op maandag 28 december 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Sweetie Pie jelly lijkt me ook echt wat voor Ing, als ze zoetig fruitig zegt
Online ja, in de winkel zijn dr vast nog wel hier hoorquote:Op maandag 28 december 2009 21:41 schreef Ml-etje het volgende:de grabbags zijn op geeft de lushsite aan
quote:Op maandag 28 december 2009 21:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet morgen voor Non halen, en mss voor nog een meisje, en voor Ing mss
Tot 4 wil ik wel gaan, meer wordt echt te veel gesleep.
Dus als je weet wat je wil hebben haal ik t wel en dan stuur ik het woensdag naar iedereen op.
quote:Op maandag 28 december 2009 21:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Online ja, in de winkel zijn dr vast nog wel hier hoor
Yups!quote:Op maandag 28 december 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Sweetie Pie jelly lijkt me ook echt wat voor Ing, als ze zoetig fruitig zegt
Nee, van mijn leven ook nog nooit in een bad gezeten maar onder badderen versta ik ook douchenquote:
Ik ookquote:Op maandag 28 december 2009 21:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee zoek aub zelf uit wat je wil, ik ben daar zo slecht in
Wil je badspul of douche?quote:Op maandag 28 december 2009 21:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ing kom jij zo voor het eerst aan 30 euro?? Ik weet mijn niet wat allemaal te bestellen
Hou je van massagebars?quote:Op maandag 28 december 2009 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Het liefst gewoon douchegel of voor in de fluff.
Bodylotion en butter.
Als het maar zoetig/fruitig is.
Leef je uit; ik betaal wel!
Greys heeft die allemaalquote:Op maandag 28 december 2009 21:41 schreef Ml-etje het volgende:
de grabbags zijn op geeft de lushsite aan
Ing, had je wel of geen bad? Nee he?quote:
Voor onder de douche?quote:
Bad en zoet maar ook frisquote:Op maandag 28 december 2009 21:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wil je badspul of douche?
En van wat voor geuren hou je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2009 21:44:36 ]
Wij hebben 'm staan; is mij te zoetquote:Op maandag 28 december 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |