quote:Op maandag 28 december 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
Muizen en kikkers
Cat, hoeraaaaaaaaa voor je box metbadspul!
Oh en de Snuggy
Sorry, maar ik lig er om in een deuk. Wat een draak van een ding is dat toch
Toegegeven: het zal wél heel erg lekker knus en warm en zacht zitten.
Dus als je echt zéker weet dat niemand je ziet, of als je zéker weet dat degene die je ziet het niet erg vindt (Heer G zou de Snuggy in de haard smijten) dan kan je hem best kopen!
![]()
Een deken voor om je heen op de bank, maar dan MET MOUWEN (quote:Op maandag 28 december 2009 19:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet gelukkig niet eens wat een snuggy is
quote:Op maandag 28 december 2009 19:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heer G gooit zelfs zijn eigen lichaamsdelen in de haard, dus dat zegt niks...
![]()
En ik ben niet zichtbaar voor andere mensen, dus ik waag de gok!
quote:Op maandag 28 december 2009 19:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet gelukkig niet eens wat een snuggy is
quote:Op maandag 28 december 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
Laat je door mij niet op stang jagen hoor
Het zal best heerlijk zitten en ik snap best dat mensen zoiets kopen.
Alleen door dit soort foto's:
[ afbeelding ]
..nou ja... catch my drift?
quote:Op maandag 28 december 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
Laat je door mij niet op stang jagen hoor
Het zal best heerlijk zitten en ik snap best dat mensen zoiets kopen.
Alleen door dit soort foto's:
[ afbeelding ]
..nou ja... catch my drift?
No way, daar zou ik mn honden nog niet dood in gevonden willen laten worden, no worriesquote:Op maandag 28 december 2009 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Géén mini-Snuggies voor je doggies gaan maken he?
quote:Op maandag 28 december 2009 20:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zou Zwabbermans nou nog steeds slapen?
Ik heb hem niet meer gezien sinds hij vanmorgen nog even poste toen hij thuiskwam.
Zou ik zo vermoeiend geweest zijn?
quote:Op maandag 28 december 2009 20:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zou Zwabbermans nou nog steeds slapen?
Ik heb hem niet meer gezien sinds hij vanmorgen nog even poste toen hij thuiskwam.
Zou ik zo vermoeiend geweest zijn?
Goede timing.quote:Op maandag 28 december 2009 20:06 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
ik heb nu al zin in de Lushafgelopen weekend net laatste beetje er doorheen gejast
quote:Op maandag 28 december 2009 20:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goede timing.
Ik ben benieuwd naar wat dr in die zakken zit
LOL! Omgquote:Op zondag 27 december 2009 21:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Picture mijn 120 kilo wegende vriend die een WiiFit spelletje doet
Whahahahahahahahaha OMG WTFquote:Op maandag 28 december 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
Bwahahahaaaaaaaa, 'The WTF Blanket, the blanket that will ruin your sex life'
Nee das heul niet netjesquote:Op maandag 28 december 2009 20:08 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Nou dan maak je er toch een open
Die zit in mijn doos , ik heb dr al es een gehad, dies heel lekkerquote:Op maandag 28 december 2009 20:08 schreef Greys het volgende:
Ik heb Maes vanmiddag de Vanilla Fountain gegeven, benieuwd wat ze daarvan vindt!
Nu heb ik hem zelf niet geprobeerd, maar dat doe ik de volgende keer wel
A-E!![]()
Gewoon jou dat parfum alsnog los geven denk ik? Toch?quote:Op maandag 28 december 2009 20:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee das heul niet netjes![]()
Ik ben benieuwd wat ze aan mn ontbrekende parfum gaan denken te doen ook eigenlijk
quote:Op maandag 28 december 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
Oh gatverHet ligt in een bergje as
![]()
Het is zeg maar zijn vingerafdruk die er af isDat vel, met een stukkie vleesch
Kan je tegen bloederig? Anders echt niet klikkenWowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook eens een stukje van mijn vingertop gehad (eraf gebeten door een rat) MrG heeft voor zijn leven een getekende vingertoppenafdruk
Doe 'm er maar een kusje op
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik ben benieuwd, want das dan natuurlijk veel verser en zo.quote:Op maandag 28 december 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon jou dat parfum alsnog los geven denk ik? Toch?
Whiiiiiiiiiiii! Nee dat moet je dan maar zelf een keer doen, dat kusje er opquote:Op maandag 28 december 2009 20:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wow
Ik heb ook eens een stukje van mijn vingertop gehad (eraf gebeten door een rat) MrG heeft voor zijn leven een getekende vingertoppenafdruk
Doe 'm er maar een kusje op
euhm ik heb degene met automatische maagbeschermer, en nieslief en ik hebben een erfelijke factor (dankjewel omaquote:Op maandag 28 december 2009 18:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Wel een maagbeschermer meegekregen voor de Diclofinac? Sterkte voor je knie van een medehobbelaar
Lol krijg je niet gewoon de ontbrekende parfum dan ?quote:Op maandag 28 december 2009 20:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee das heul niet netjes![]()
Ik ben benieuwd wat ze aan mn ontbrekende parfum gaan denken te doen ook eigenlijk
Maar da's toch heel logisch als ze je dat alsnog geven?quote:Op maandag 28 december 2009 20:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, want das dan natuurlijk veel verser en zo.
Het allerergste is dat ik t wss niet eens kan gebruiken dat parfum![]()
Maar ik wil het wel hebben natuurlijk
Tzal wel, ik zie wel .quote:Op maandag 28 december 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar da's toch heel logisch als ze je dat alsnog geven?
Je hoort toch een compleet pakket te krijgen?
Oh ik vraag t net op msn, ze heeft de bestelling nog niet doorgevoerd, wacht nog op 1 iemand.quote:Op maandag 28 december 2009 20:17 schreef Cat22 het volgende:
Oh-oh, krijg jij twee kadoos van 20 pond bij je bestelling?
Ik zat op 85 pond, stond keurig één kado van 20 pond en eentje van 10 pond, ga over de 100 pond en opeens pakken ze me een kado af.![]()
![]()
Dus ik heb er maar een notitie bij gedaan waar of mijn kadootje is.En het verzoek om het ajb niet via DHL
te verzenden.
Ik kon alleen maar voor DHL kiezenquote:Op maandag 28 december 2009 20:17 schreef Cat22 het volgende:
Oh-oh, krijg jij twee kadoos van 20 pond bij je bestelling?
Ik zat op 85 pond, stond keurig één kado van 20 pond en eentje van 10 pond, ga over de 100 pond en opeens pakken ze me een kado af.![]()
![]()
Dus ik heb er maar een notitie bij gedaan waar of mijn kadootje is.En het verzoek om het ajb niet via DHL
te verzenden.
No probquote:Op maandag 28 december 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Whiiiiiiiiiiii! Nee dat moet je dan maar zelf een keer doen, dat kusje er op![]()
Let'squote:Zullen we een Snuggy bestellen?
Mag ik dan daarna bij jou en Beeb wonen?quote:
Mag welquote:Op maandag 28 december 2009 20:21 schreef Greys het volgende:
Mag ik dan daarna bij jou en Beeb wonen?
Want ik geloof niet dat ik en mijn Snuggy welkom zijn hier
Ik kon ook alleen DHL kiezen, maar Harry (mailorderbaas) heeft me getipt om om Parcelforce te vragen. Dat doe ik bij de gift message. En aan het einde van de order nog een keer.quote:Op maandag 28 december 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kon alleen maar voor DHL kiezen
En bij mij werd er ook eentje weggehaald (van 10 pond) maar tegelijkertijd eentje bijgevoegd van 20 pond toen ik over de 50 ging!
Wat is het voordeel van de Parcelforce dan?quote:Op maandag 28 december 2009 20:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kon ook alleen DHL kiezen, maar Harry (mailorderbaas) heeft me getipt om om Parcelforce te vragen. Dat doe ik bij de gift message. En aan het einde van de order nog een keer.
En wat bij jou gebeurde, was bij mij ook. Alleen verdween vervolgens mij 10 pond kado terwijl mijn 20 pond er niet voor in de plaats kwam.
Waar hou je van qua douchen? Zoet? Mint? Kruidig? Want ik moet mijn bestelling in de uk nog plaatsen (had hem wel helemaal klaargemaakt gister maar toen bleek dat ie het niet onthoudt bij uitloggen dus ik moet opnieuw beginnen zoquote:Op maandag 28 december 2009 20:28 schreef ElisaB het volgende:
Ik had allemaal badspullen in het kado vorig jaar (en we hebben geen bad). Is uiteindelijk allemaal naar Greys gegaan
Dat wordt een doos van heb ik jou daarquote:Op maandag 28 december 2009 20:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik word nu al blij ende gelukkig als ik aan al die Lush denk die mijn kant op komt
NEEquote:Op maandag 28 december 2009 20:32 schreef ElisaB het volgende:
Joy of Jelly en de Buffy (maar ik wil het alleen als ik zelf mag betalen)
Weet ik nog niet (ze zijn nu bezig met het bezorgen van mijn party order) maar ik hoop op:quote:Op maandag 28 december 2009 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van de Parcelforce dan?
Ik las: ik heb een doos van heb ik jou daarquote:Op maandag 28 december 2009 20:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat wordt een doos van heb ik jou daar
quote:Op maandag 28 december 2009 20:35 schreef Enfermera het volgende:
Ik las: ik heb een doos van heb ik jou daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |