1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Ik was als 16-jarige op een binnenvaartschip waar de scheepshond in de vrieskou s'nachts moest buitenslapen.quote:Op zondag 27 december 2009 21:21 schreef oh-oh het volgende:Ik ga maar even de honden voor de laatste keer vandaag uit laten, dan kunnen ze nog ff goed opdrogen voor we straks naar bed gaan
quote:Op zondag 27 december 2009 21:35 schreef Enfermera het volgende:
Ik voel me echt zo ontzettend klote.![]()
Kan iemand me nog opvrolijken met een leuk/grappig verhaal/mopje?
Picture mijn 120 kilo wegende vriend die een WiiFit spelletje doetquote:Op zondag 27 december 2009 21:35 schreef Enfermera het volgende:
Ik voel me echt zo ontzettend klote.![]()
Kan iemand me nog opvrolijken met een leuk/grappig verhaal/mopje?
Of een hysterisch springende Cat die tijdens haar eerste Wii ervaring in wordt gemaakt door 6 jarig neefje.quote:Op zondag 27 december 2009 21:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Picture mijn 120 kilo wegende vriend die een WiiFit spelletje doet
Hier krijgen we dus vrijwel nooit iets mee naar huisquote:Op zondag 27 december 2009 21:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb jaren bij de AH gewerkt en tijdens moederdag werd daar hele containers vol met moederdag taarten weggeooid. Veel personeelsleden hadden echt zoiets van dat is zonde en hadden er wat van gezegd. waarop ze naar het bejaardentehuis gingen.
In een andere vestiging kregen de personeelsleden tijden O&N een taart mee.
Maar het is idd zonder als je ziet hoeveel erg weggeooid wordt. Hier waren de spullen van kerst die tot vandaag houdbaar waren wel afgeprijsd 35% ging eraf.
Wij kregen ook nooit wat mee omdat we anders veel te graag dingen zouden willen hebben.quote:Op zondag 27 december 2009 21:39 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hier krijgen we dus vrijwel nooit iets mee naar huis. Af en toe die disney kleding waar we heel veel van over hebben mogen we meenemen, dus Robin heeft vrij veel Disney kleding
Dat dusquote:Op zondag 27 december 2009 21:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik dus ook maar 1x. Nog voor ik er werkte werden spullen die open gingen in de kantine neer gezet. Later mocht dat niet meer omdat er schijnbaar express spullen open gemaakt werden.
@enfermago girl
De volgende keer zou ik een foto maken van mij en mijn vriend die op de wii-fit jogging aan het doen zijn. Ik kan zoiets ook niet serieus.
waarom denk je dat AH - veelvraat liever weggooit als weggeeft ?quote:Op zondag 27 december 2009 21:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb jaren bij de AH gewerkt en tijdens moederdag werd daar hele containers vol met moederdag taarten weggeooid. Veel personeelsleden hadden echt zoiets van dat is zonde en hadden er wat van gezegd. waarop ze naar het bejaardentehuis gingen.
In een andere vestiging kregen de personeelsleden tijden O&N een taart mee.
Maar het is idd zonder als je ziet hoeveel erg weggeooid wordt. Hier waren de spullen van kerst die tot vandaag houdbaar waren wel afgeprijsd 35% ging eraf.
Heb jij Herbalism al eens geprobeerd als cleanser toevallig?quote:Op zondag 27 december 2009 21:34 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Oh Greysje, ik ben nog nooit op een Lush forum geweest en zelfs het Lush topic alhier heb ik al kweetnie hoe lang niet bezocht
Ach, tijdens het werk gaan er ook wel eens "per ongeluk" verpakkingen kapot van lekkere snoepjesquote:Op zondag 27 december 2009 21:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wij kregen ook nooit wat mee omdat we anders veel te graag dingen zouden willen hebben.
Nein, ik gebruik gewoon vast mn ultra bland, die bevalt nog steeds het bestequote:Op zondag 27 december 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij Herbalism al eens geprobeerd als cleanser toevallig?
Ik twijfel tussen die zwarte AOBS en die groene
Foei, jij hebt het veroorzaaktquote:Op zondag 27 december 2009 21:53 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ach, tijdens het werk gaan er ook wel eens "per ongeluk" verpakkingen kapot van lekkere snoepjes![]()
Ja, ben je blij?quote:
Hihihiquote:
Ja erg gevarieerd!quote:
goedgekeurdquote:Op zondag 27 december 2009 21:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh klinkt goed, doe maar een recept als Zwabber t lust
Klinkt als een leuke kerstquote:Op zondag 27 december 2009 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja erg gevarieerd!
kerstavond met die van mij![]()
1e kerstdag met ouders
gister tot 03:00 bij vrienden gezeten
Alle dagen heerlijk gegeten en was het erg gezellig![]()
How was yours?![]()
Oh Greys we nemen wss ook een Blijdorp jaar abo, we kregen van pluim van die van mij d'r ouders. En verder is het niet veel. Hoop hotelletjes maar dat is dan van zo t/m do en excl parkeren, ontbijt, alle toeslagen e.d. en vaak maar 1 nachtje. En je kan ook een Blijdorp abo nemen
Hee jij!quote:
Nou je hebt verschillende waardes, dit is ter waarde van 1 jaar abo, en dan betalen we de tweede samen ofzoquote:Op zondag 27 december 2009 22:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke kerstKerstavond heb ik niet echt gevierd, ben nog met collega's de kroeg in gegaan na het werk, maar was op tijd weer thuis. Eerste kerstdag schoonfamilie, tweede kerstdag mijn familie. Was allemaal heel leuk!
![]()
Hoeveel van die abonnementen kan je halen van zo'n pluim dan? Ik neem aan één, maar je hebt het over we?![]()
Volgensmij krijgt mijn vriend ook zo'n pluim, maar ik denk dat die geen Blijdorp abo voor mij gaat aanschaffen
Wel cadeautjes, maar dan met zo'n spelletje weet je wel. Heb wel leuke dingetjes daar mee gewonnen, boek van Karen Slaugther, hele lekkere bodylotion, een tajine, cdtje, gave sloffenquote:Op zondag 27 december 2009 22:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou je hebt verschillende waardes, dit is ter waarde van 1 jaar abo, en dan betalen we de tweede samen ofzo![]()
En normaal vieren we kerstavond ook niet, maar het kwam nu zo uit omdat we kerst niet samen waren![]()
Klinkt ook leuk jouw kerst, nog wat leuks gehad of was het voornamelijk eten en geen kado's?
Hij is weer thuisquote:Op zondag 27 december 2009 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hee jij!![]()
Ben je weer terug in NL of zit je vanuit een marokkaans internetcafé mee te gluren?
Ja! 4 stuks, dus ik was blij dat ik nog ff langs de Rituals was gegaanquote:Op zondag 27 december 2009 22:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wel cadeautjes, maar dan met zo'n spelletje weet je wel. Heb wel leuke dingetjes daar mee gewonnen, boek van Karen Slaugther, hele lekkere bodylotion, een tajine, cdtje, gave sloffenNouja en nog meer van dat soort gepeupel! Heb jij nou nog een cadeau gehad de 24e?
Lieve Greys, wat denk je zelf in een week met maar 4 werkdagen waarin je het in het weekend besteldquote:Op zondag 27 december 2009 22:26 schreef Greys het volgende:
Oh-oh en Cat, hoe lang duurt het ook alweer meestal bij bestellen van Lush vanuit uk?
Ik zit klaar met de creditcard om mijn bestelling door te voeren, maar nu twijfel ik of ik mijn eigen adres zal doorgeven of dat van mijn werk. Ben de hele week nog thuis, maar daarna op het werk. Maar ze zullen het deze week wel niet meer afleveren zeker?
Anders moet ik daarna weer naar Den Haag () om het pakje te halen.
Haha, ja anders staat dat ook zo lulligquote:Op zondag 27 december 2009 22:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja! 4 stuks, dus ik was blij dat ik nog ff langs de Rituals was gegaan![]()
Het waren gewoon kleinigheidjes hoor, maar had ook zo stom gestaan als ik niks had gehad.
24e overhemd, cd-etui voor in de auto, facescrub (FOR MEN, voor er hier weer wat mensen steigeren) en een leuke sjaal gehad.
25e tosti-ijzer, kerstdecoratie-dingetje, overhemd, vest en shitload bonbons in cadeau verpakking gehad.
Gewoon wat leuke kleingheidjes al met al dus, prima
Vorige keer had ik het echt met een paar daagjesquote:Op zondag 27 december 2009 22:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lieve Greys, wat denk je zelf in een week met maar 4 werkdagen waarin je het in het weekend besteld
Dat is wel écht heel snel dan, als je er vanuit gaat dat het sowieso wel 2 daagjes duurt het vanuit de UK te verschepen? Of hebben ze hier in NL een distributiecentrum ofzo?quote:Op zondag 27 december 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorige keer had ik het echt met een paar daagjes
Maar fijn dat je elke keer zo'n vertrouwen in me hebt![]()
Een pakketje wat luistert naar de naam 'True Spirit'quote:Op zondag 27 december 2009 22:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Haha, ja anders staat dat ook zo lulligWeet je nog welke geur/soort van Rituals je cadeau had gedaan?
quote:Op zondag 27 december 2009 22:30 schreef MrSubtle het volgende:
Hey allemaal,
ik ben weer thuis inderdaadwas leuk, grappig en allemaal super goed gegaan (behalve verkeerde hotel geboekt, 1 vlucht niet geboekt, en wat andere ongein
maar dat vertel ik nog wel eens). Kerst goed doorgekomen, maar details + foto's komen later
Nu eigenlijk moe, net thuis en zo lekker naar bedje, maar ik kwam even hoi zeggen
Hier iedereen kerst goed doorgekomen?
WB ouwe sjorkoning!quote:Op zondag 27 december 2009 22:30 schreef MrSubtle het volgende:
Hey allemaal,
ik ben weer thuis inderdaadwas leuk, grappig en allemaal super goed gegaan (behalve verkeerde hotel geboekt, 1 vlucht niet geboekt, en wat andere ongein
maar dat vertel ik nog wel eens). Kerst goed doorgekomen, maar details + foto's komen later
Nu eigenlijk moe, net thuis en zo lekker naar bedje, maar ik kwam even hoi zeggen
Hier iedereen kerst goed doorgekomen?
De vorige keer hebben ze het gewoon echt de dag na mijn bestelling al in zitten pakken daar en gepost, dat kan niet andersquote:Op zondag 27 december 2009 22:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is wel écht heel snel dan, als je er vanuit gaat dat het sowieso wel 2 daagjes duurt het vanuit de UK te verschepen? Of hebben ze hier in NL een distributiecentrum ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |