abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76119981
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:14 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Uiteraard
Hihihi Fijne kerst gehad?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_76120121
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:15 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hihihi Fijne kerst gehad?
Ja erg gevarieerd!

kerstavond met die van mij
1e kerstdag met ouders
gister tot 03:00 bij vrienden gezeten

Alle dagen heerlijk gegeten en was het erg gezellig

How was yours?

Oh Greys we nemen wss ook een Blijdorp jaar abo, we kregen van pluim van die van mij d'r ouders. En verder is het niet veel. Hoop hotelletjes maar dat is dan van zo t/m do en excl parkeren, ontbijt, alle toeslagen e.d. en vaak maar 1 nachtje. En je kan ook een Blijdorp abo nemen

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2009 22:18:55 ]
  Designer zondag 27 december 2009 @ 22:20:37 #28
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_76120213
quote:
Op zondag 27 december 2009 21:16 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oeh klinkt goed, doe maar een recept als Zwabber t lust
goedgekeurd
🐙
  zondag 27 december 2009 @ 22:20:42 #29
262650 kitao
prikplaatje
pi_76120214
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
B&H is aliiiiiiiiiiiiiiiive

(tvp)
Hallo LL85 , alles kits ?
megalomaniac
pi_76120290
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:18 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja erg gevarieerd!

kerstavond met die van mij
1e kerstdag met ouders
gister tot 03:00 bij vrienden gezeten

Alle dagen heerlijk gegeten en was het erg gezellig

How was yours?

Oh Greys we nemen wss ook een Blijdorp jaar abo, we kregen van pluim van die van mij d'r ouders. En verder is het niet veel. Hoop hotelletjes maar dat is dan van zo t/m do en excl parkeren, ontbijt, alle toeslagen e.d. en vaak maar 1 nachtje. En je kan ook een Blijdorp abo nemen
Klinkt als een leuke kerst Kerstavond heb ik niet echt gevierd, ben nog met collega's de kroeg in gegaan na het werk, maar was op tijd weer thuis. Eerste kerstdag schoonfamilie, tweede kerstdag mijn familie. Was allemaal heel leuk!

Hoeveel van die abonnementen kan je halen van zo'n pluim dan? Ik neem aan één, maar je hebt het over we?

Volgensmij krijgt mijn vriend ook zo'n pluim, maar ik denk dat die geen Blijdorp abo voor mij gaat aanschaffen
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_76120379
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:14 schreef MrSubtle het volgende:
tvp
Hee jij!

Ben je weer terug in NL of zit je vanuit een marokkaans internetcafé mee te gluren?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_76120380
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:22 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Klinkt als een leuke kerst Kerstavond heb ik niet echt gevierd, ben nog met collega's de kroeg in gegaan na het werk, maar was op tijd weer thuis. Eerste kerstdag schoonfamilie, tweede kerstdag mijn familie. Was allemaal heel leuk!

Hoeveel van die abonnementen kan je halen van zo'n pluim dan? Ik neem aan één, maar je hebt het over we?

Volgensmij krijgt mijn vriend ook zo'n pluim, maar ik denk dat die geen Blijdorp abo voor mij gaat aanschaffen
Nou je hebt verschillende waardes, dit is ter waarde van 1 jaar abo, en dan betalen we de tweede samen ofzo

En normaal vieren we kerstavond ook niet, maar het kwam nu zo uit omdat we kerst niet samen waren
Klinkt ook leuk jouw kerst, nog wat leuks gehad of was het voornamelijk eten en geen kado's?
pi_76120489
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:23 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nou je hebt verschillende waardes, dit is ter waarde van 1 jaar abo, en dan betalen we de tweede samen ofzo

En normaal vieren we kerstavond ook niet, maar het kwam nu zo uit omdat we kerst niet samen waren
Klinkt ook leuk jouw kerst, nog wat leuks gehad of was het voornamelijk eten en geen kado's?
Wel cadeautjes, maar dan met zo'n spelletje weet je wel. Heb wel leuke dingetjes daar mee gewonnen, boek van Karen Slaugther, hele lekkere bodylotion, een tajine, cdtje, gave sloffen Nouja en nog meer van dat soort gepeupel! Heb jij nou nog een cadeau gehad de 24e?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 december 2009 @ 22:26:54 #34
163650 Greys
pi_76120567
Oh-oh en Cat, hoe lang duurt het ook alweer meestal bij bestellen van Lush vanuit uk?
Ik zit klaar met de creditcard om mijn bestelling door te voeren, maar nu twijfel ik of ik mijn eigen adres zal doorgeven of dat van mijn werk. Ben de hele week nog thuis, maar daarna op het werk. Maar ze zullen het deze week wel niet meer afleveren zeker?
Anders moet ik daarna weer naar Den Haag ( ) om het pakje te halen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 december 2009 @ 22:27:31 #35
163650 Greys
pi_76120599
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:23 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hee jij!

Ben je weer terug in NL of zit je vanuit een marokkaans internetcafé mee te gluren?
Hij is weer thuis

Weebee Subtle.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_76120656
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:25 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Wel cadeautjes, maar dan met zo'n spelletje weet je wel. Heb wel leuke dingetjes daar mee gewonnen, boek van Karen Slaugther, hele lekkere bodylotion, een tajine, cdtje, gave sloffen Nouja en nog meer van dat soort gepeupel! Heb jij nou nog een cadeau gehad de 24e?
Ja! 4 stuks, dus ik was blij dat ik nog ff langs de Rituals was gegaan

Het waren gewoon kleinigheidjes hoor, maar had ook zo stom gestaan als ik niks had gehad.

24e overhemd, cd-etui voor in de auto, facescrub (FOR MEN, voor er hier weer wat mensen steigeren ) en een leuke sjaal gehad.
25e tosti-ijzer, kerstdecoratie-dingetje, overhemd, vest en shitload bonbons in cadeau verpakking gehad.

Gewoon wat leuke kleingheidjes al met al dus, prima
pi_76120696
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:26 schreef Greys het volgende:
Oh-oh en Cat, hoe lang duurt het ook alweer meestal bij bestellen van Lush vanuit uk?
Ik zit klaar met de creditcard om mijn bestelling door te voeren, maar nu twijfel ik of ik mijn eigen adres zal doorgeven of dat van mijn werk. Ben de hele week nog thuis, maar daarna op het werk. Maar ze zullen het deze week wel niet meer afleveren zeker?
Anders moet ik daarna weer naar Den Haag ( ) om het pakje te halen.
Lieve Greys, wat denk je zelf in een week met maar 4 werkdagen waarin je het in het weekend besteld
pi_76120707
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij is weer thuis

Weebee Subtle.
HOW DO YOU KNOW.

MOET JE ME WAT VERTELLEN?
pi_76120713
JJH
  zondag 27 december 2009 @ 22:30:43 #40
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_76120741
Hey allemaal,

ik ben weer thuis inderdaad was leuk, grappig en allemaal super goed gegaan (behalve verkeerde hotel geboekt, 1 vlucht niet geboekt, en wat andere ongein maar dat vertel ik nog wel eens). Kerst goed doorgekomen, maar details + foto's komen later

Nu eigenlijk moe, net thuis en zo lekker naar bedje, maar ik kwam even hoi zeggen

Hier iedereen kerst goed doorgekomen?
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
pi_76120754
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:28 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja! 4 stuks, dus ik was blij dat ik nog ff langs de Rituals was gegaan

Het waren gewoon kleinigheidjes hoor, maar had ook zo stom gestaan als ik niks had gehad.

24e overhemd, cd-etui voor in de auto, facescrub (FOR MEN, voor er hier weer wat mensen steigeren ) en een leuke sjaal gehad.
25e tosti-ijzer, kerstdecoratie-dingetje, overhemd, vest en shitload bonbons in cadeau verpakking gehad.

Gewoon wat leuke kleingheidjes al met al dus, prima
Haha, ja anders staat dat ook zo lullig Weet je nog welke geur/soort van Rituals je cadeau had gedaan?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 december 2009 @ 22:31:15 #42
163650 Greys
pi_76120767
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:29 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Lieve Greys, wat denk je zelf in een week met maar 4 werkdagen waarin je het in het weekend besteld
Vorige keer had ik het echt met een paar daagjes

Maar fijn dat je elke keer zo'n vertrouwen in me hebt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_76120849
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Vorige keer had ik het echt met een paar daagjes

Maar fijn dat je elke keer zo'n vertrouwen in me hebt
Dat is wel écht heel snel dan, als je er vanuit gaat dat het sowieso wel 2 daagjes duurt het vanuit de UK te verschepen? Of hebben ze hier in NL een distributiecentrum ofzo?
pi_76120891
Hoi MrSubtle. welkom thuis.
Freestyle
pi_76120893
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Haha, ja anders staat dat ook zo lullig Weet je nog welke geur/soort van Rituals je cadeau had gedaan?
Een pakketje wat luistert naar de naam 'True Spirit'
pi_76120904
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:30 schreef MrSubtle het volgende:
Hey allemaal,

ik ben weer thuis inderdaad was leuk, grappig en allemaal super goed gegaan (behalve verkeerde hotel geboekt, 1 vlucht niet geboekt, en wat andere ongein maar dat vertel ik nog wel eens). Kerst goed doorgekomen, maar details + foto's komen later

Nu eigenlijk moe, net thuis en zo lekker naar bedje, maar ik kwam even hoi zeggen

Subtle
And so the lion fell in love with the lamb
pi_76120910
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:30 schreef MrSubtle het volgende:
Hey allemaal,

WB ouwe sjorkoning!

Wel leuk gehad?
  zondag 27 december 2009 @ 22:34:30 #48
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_76120968
hey MrS!
Wb
Greys, kijk je Hank??????
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_76120971
Pfff we hebben de prosecco die over was van kerst opgemaakt met een nieuw flesje voor de probeer van de Jumbo, ist te merken

Het is iig NIET aan te raden 2 soorten door elkaar te zuipen, zeker niet als je diner de enige maaltijd van de dag is geweest omdat je pas om 1300 uit je nest kwam
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 december 2009 @ 22:34:56 #50
163650 Greys
pi_76120994
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:32 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat is wel écht heel snel dan, als je er vanuit gaat dat het sowieso wel 2 daagjes duurt het vanuit de UK te verschepen? Of hebben ze hier in NL een distributiecentrum ofzo?
De vorige keer hebben ze het gewoon echt de dag na mijn bestelling al in zitten pakken daar en gepost, dat kan niet anders Maar ik gok er maar op dat het deze keer langer dan een week duurt met de drukte van de acties enzo. Dus ik laat het op mijn werk bezorgen.
Moet ik nog een The Wuss voor je bestellen? Want die hebben ze in Nederland niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')