Waar hebben we vorig jaar afgesproken voor de asielactie?quote:Op zondag 27 december 2009 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh! Die op de marslanden wist ik dus niet. En afrit noord is die idd in de buurt van het deltion.
Die in de stad is te goor voor woordenkouwe burgers, kleffe en keiharde patat en 3 handen ijs en 1 scheut cola in je beker
pfoei , je hebt me gered maat , ik dacht even dat ik links gelegen werd.quote:Op zondag 27 december 2009 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
witte zijn duur, zwarte niet
en chocolade ook niet
Marslandenquote:Op zondag 27 december 2009 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waar hebben we vorig jaar afgesproken voor de asielactie?![]()
Hoi trouwens
check, en de zwarte zijn niet echt zeldzaam, dus die kopen ze met kilo's tegelijkertijd inquote:Op zondag 27 december 2009 21:11 schreef kitao het volgende:
[..]
pfoei , je hebt me gered maat , ik dacht even dat ik links gelegen werd.
Maar truffels zijn toch van die dingen die everzwijnen opsnoeteren ?
Die truffels die je koopt in de supermarkt zijn gewoon van chocolade hoorquote:Op zondag 27 december 2009 21:11 schreef kitao het volgende:
[..]
pfoei , je hebt me gered maat , ik dacht even dat ik links gelegen werd.
Maar truffels zijn toch van die dingen die everzwijnen opsnoeteren ?
Oeh klinkt goed, doe maar een recept als Zwabber t lustquote:Op zondag 27 december 2009 21:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wij gaan nu eten.![]()
Spniazietaart it is.
Eens kijken of Zwabbermans het lekker gaat vinden.
Eetsequote:Op zondag 27 december 2009 21:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wij gaan nu eten.![]()
Spniazietaart it is.
Eens kijken of Zwabbermans het lekker gaat vinden.
Het is idd absurd duur, maar het is dan ook een luxe product. Ik werk zelf bij de Albert Heijn en die hertenbiefstuk en eendenborstfilet of struisvogelbiefstuk liep het minste hard.quote:Op zondag 27 december 2009 21:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee![]()
Stom toch? En dan ook serieus rond de 13 euro durven te vragen voor 2 hapjes eendenborstfilet
Hee Ing!quote:Op zondag 27 december 2009 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Catjuuuuuh!![]()
Hoe heeft je neefje zich gedragen 2e kerstdag?
Dan zou er eigenlijk een copyright op die dingen moeten staan ( en laat die toets nu net niet op mn toetsenbordje zitten...)quote:Op zondag 27 december 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
Die truffels die je koopt in de supermarkt zijn gewoon van chocolade hoor
Dat zijn niet die peperdure lelijke paddo's.
Geeeeeeeen idee.quote:Op zondag 27 december 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
Waaaaaaaarom doet die Wish list het gewoon nog steeds niet op de uk site, Cat en oh-oh?
How the fuck am I supposed to know?quote:Op zondag 27 december 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
Waaaaaaaarom doet die Wish list het gewoon nog steeds niet op de uk site, Cat en oh-oh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |