macdonalds patat is gefrituurd kartonquote:Op zondag 27 december 2009 20:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mac Donalds patat vind ik nooit echt de moeite.
Zelfgemaakt is pas echt lekker
Geen idee of ik een slechte batch had, ik had er twee en ik vond het niet zoveel doen eigenlijk?quote:Op zondag 27 december 2009 20:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bedoel je dat je een slechte batch had of dat je dr niks aan vindt?
Ik vind m heerlijk , ik heb dr 2 genomen
En dan ook nog slap.quote:Op zondag 27 december 2009 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
macdonalds patat is gefrituurd karton
Oh je wordt dr zelf zo heerlijk mangoig vanquote:Op zondag 27 december 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee of ik een slechte batch had, ik had er twee en ik vond het niet zoveel doen eigenlijk?
Het rook lekker hoor, maar schuim geeft het niet, een vaag onbestemd kleurtje en verder... niets eigenlijk
Maar ze kunnen het straks wel mooi wegpleuren, want wie is er nou zo debiel om iets wat vandaag nog houdbaar is voor zo duur te kopenquote:Op zondag 27 december 2009 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en dat heet waarde kunstmatig hooghouden
als ze ze heel erg in de aanbieding gooien op de laatste dag, haalt niemand em meer voor de volle prijs
Deze waren niet slap! En lekker zoutig!quote:Op zondag 27 december 2009 20:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dan ook nog slap.
Zelfs Chico lust dat niet altijd en die moordt voor friet indien nodig
dat doen ze dan ookquote:Op zondag 27 december 2009 20:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar ze kunnen het straks wel mooi wegpleuren, want wie is er nou zo debiel om iets wat vandaag nog houdbaar is voor zo duur te kopen
Wanneer kom je maken? En aangezien je gek bent op hamburgers, maak die dan ook ffquote:Op zondag 27 december 2009 20:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mac Donalds patat vind ik nooit echt de moeite.
Zelfgemaakt is pas echt lekker
Oh ja getver, ze mikken dr ook nog es zo veel zout op altijd idd!quote:Op zondag 27 december 2009 20:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Deze waren niet slap! En lekker zoutig!
i love zoutquote:Op zondag 27 december 2009 20:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja getver, ze mikken dr ook nog es zo veel zout op altijd idd!
quote:Op zondag 27 december 2009 20:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Deze waren niet slap! En lekker zoutig!
Ik ben helemaal niet gek op hamburgers, wat een nonsens.quote:Op zondag 27 december 2009 20:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wanneer kom je maken? En aangezien je gek bent op hamburgers, maak die dan ook ff
Ik kook zowat zoutvrij en daar proef je niks van als je goed kan kokenquote:
Waren die rollade, eendeborstfilet en hertenbiefstuk dan niet afgeprijsd met 35 % korting?quote:Op zondag 27 december 2009 20:50 schreef Qwea het volgende:
Ooh trouwens hea..
De AH had truffels.. champagne truffels overgoten met witte chocolade. 8 fucking stuks, 4,99Dus ik dacht bij mezelf "Ha! kerst is voorbij! En ze zijn tot vandaag houdbaar dus ik ga ze mooi scoren met zeker 50% korting." Ja, niet dus
35%. Heb ze maar laten liggen
En dan ook nog gewoon vandaan voor een excellent rollade en eendeborstfile en hertembiefstuk iets van 13 euro durven te vragenterwijl het tot vandaag houdbaar is
Ja van dattummmmmquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
macdonalds patat is gefrituurd karton
LOL!quote:
You ve been Mangood hoort ook niet te schuimen Greys. Het is een soort badolie, die moet lekker ruiken en je velletje zacht en verzorgd achterlaten.quote:Op zondag 27 december 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee of ik een slechte batch had, ik had er twee en ik vond het niet zoveel doen eigenlijk?
Het rook lekker hoor, maar schuim geeft het niet, een vaag onbestemd kleurtje en verder... niets eigenlijk
neequote:Op zondag 27 december 2009 20:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
Waren die rollade, eendeborstfilet en hertenbiefstuk dan niet afgeprijsd met 35 % korting?
5 eurootjes voor echte truffels , dat is toch een koopje , weet je wel hoe duur die paddo's zijn ?quote:Op zondag 27 december 2009 20:50 schreef Qwea het volgende:
Ooh trouwens hea..
De AH had truffels.. champagne truffels overgoten met witte chocolade. 8 fucking stuks, 4,99Dus ik dacht bij mezelf "Ha! kerst is voorbij! En ze zijn tot vandaag houdbaar dus ik ga ze mooi scoren met zeker 50% korting." Ja, niet dus
35%. Heb ze maar laten liggen
En dan ook nog gewoon vandaan voor een excellent rollade en eendeborstfile en hertembiefstuk iets van 13 euro durven te vragenterwijl het tot vandaag houdbaar is
witte zijn duur, zwarte nietquote:Op zondag 27 december 2009 21:07 schreef kitao het volgende:
[..]
5 eurootjes voor echte truffels , dat is toch een koopje , weet je wel hoe duur die paddo's zijn ?
Ja evil he, dat ze die prijzen bij gaan trekken de verkeerde kant opquote:Op zondag 27 december 2009 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
You ve been Mangood hoort ook niet te schuimen Greys. Het is een soort badolie, die moet lekker ruiken en je velletje zacht en verzorgd achterlaten.
In de UK moet je nu trouwens flink bestellen, per 1 januari gaan de prijzen flink omhoog.
Dat je de moeite nog neemtquote:Op zondag 27 december 2009 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
witte zijn duur, zwarte niet
en chocolade ook niet
Waar hebben we vorig jaar afgesproken voor de asielactie?quote:Op zondag 27 december 2009 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh! Die op de marslanden wist ik dus niet. En afrit noord is die idd in de buurt van het deltion.
Die in de stad is te goor voor woordenkouwe burgers, kleffe en keiharde patat en 3 handen ijs en 1 scheut cola in je beker
pfoei , je hebt me gered maat , ik dacht even dat ik links gelegen werd.quote:Op zondag 27 december 2009 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
witte zijn duur, zwarte niet
en chocolade ook niet
Marslandenquote:Op zondag 27 december 2009 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waar hebben we vorig jaar afgesproken voor de asielactie?![]()
Hoi trouwens
check, en de zwarte zijn niet echt zeldzaam, dus die kopen ze met kilo's tegelijkertijd inquote:Op zondag 27 december 2009 21:11 schreef kitao het volgende:
[..]
pfoei , je hebt me gered maat , ik dacht even dat ik links gelegen werd.
Maar truffels zijn toch van die dingen die everzwijnen opsnoeteren ?
Die truffels die je koopt in de supermarkt zijn gewoon van chocolade hoorquote:Op zondag 27 december 2009 21:11 schreef kitao het volgende:
[..]
pfoei , je hebt me gered maat , ik dacht even dat ik links gelegen werd.
Maar truffels zijn toch van die dingen die everzwijnen opsnoeteren ?
Oeh klinkt goed, doe maar een recept als Zwabber t lustquote:Op zondag 27 december 2009 21:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wij gaan nu eten.![]()
Spniazietaart it is.
Eens kijken of Zwabbermans het lekker gaat vinden.
Eetsequote:Op zondag 27 december 2009 21:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wij gaan nu eten.![]()
Spniazietaart it is.
Eens kijken of Zwabbermans het lekker gaat vinden.
Het is idd absurd duur, maar het is dan ook een luxe product. Ik werk zelf bij de Albert Heijn en die hertenbiefstuk en eendenborstfilet of struisvogelbiefstuk liep het minste hard.quote:Op zondag 27 december 2009 21:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee![]()
Stom toch? En dan ook serieus rond de 13 euro durven te vragen voor 2 hapjes eendenborstfilet
Hee Ing!quote:Op zondag 27 december 2009 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Catjuuuuuh!![]()
Hoe heeft je neefje zich gedragen 2e kerstdag?
Dan zou er eigenlijk een copyright op die dingen moeten staan ( en laat die toets nu net niet op mn toetsenbordje zitten...)quote:Op zondag 27 december 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
Die truffels die je koopt in de supermarkt zijn gewoon van chocolade hoor
Dat zijn niet die peperdure lelijke paddo's.
Geeeeeeeen idee.quote:Op zondag 27 december 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
Waaaaaaaarom doet die Wish list het gewoon nog steeds niet op de uk site, Cat en oh-oh?
How the fuck am I supposed to know?quote:Op zondag 27 december 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
Waaaaaaaarom doet die Wish list het gewoon nog steeds niet op de uk site, Cat en oh-oh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |