Dus niet , dat heet klunen.quote:Op zondag 27 december 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
Hoe heet het als je met je schaatsen over het land moet?
Racletten!
Als ik Chico de afgelopen weken in zn blote niks naar buiten had moeten sleuren was ie doodgebibberdquote:Op zondag 27 december 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihiiiiiiiiiiiiiiihihi
Ik ben niet zo van de kleertjes en schoentjes bij honden, dat weet je, maar Chico lijkt het niet te storen
Ranja met een rietje is bullshit.quote:Op zondag 27 december 2009 19:18 schreef kitao het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we het aardig vinden , tenminste als er jus bij die wodka wordt geschonken.
En het beste tegen een kater is geen capuccino maar een ranja met een rietje heb ik me laten vertellen.
[ afbeelding ]
Nee hè?quote:Op zondag 27 december 2009 19:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mwah, je weet t niet he, ik zou dr ff heenrijden hoor, en vragen om een MacShake Cappuchino![]()
Wie niet waagt wie niet wint
Nope, maar daar ben ik met een half uur, vandaar. We hebben trouwens drie macs in Zwolle. In de binnenstad inderdaad, eentje bij de afrit noord een eentje op de Marslanden. Naast de Penintiare Inrichting.quote:Op zondag 27 december 2009 19:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope
Maar de mac zit in het centrum
Is er behalve op het station een BK in zwolle?
En daar bij het deltion ofzo langs de a nog wat zit er ook 1
quote:Op zondag 27 december 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
Hoe heet het als je met je schaatsen over het land moet?
Racletten!
Ooh! Die op de marslanden wist ik dus niet. En afrit noord is die idd in de buurt van het deltion.quote:Op zondag 27 december 2009 19:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee hè?![]()
[..]
Nope, maar daar ben ik met een half uur, vandaar. We hebben trouwens drie macs in Zwolle. In de binnenstad inderdaad, eentje bij de afrit noord een eentje op de Marslanden. Naast de Penintiare Inrichting.
O ja , leg uit , is dat niet een rauw ei met een shot wodka ?quote:
Weer mis , je kunt beter wodka/jus wisselen met water , dan ga je langer mee.quote:Ik had gisteren gewoon fris tussendoor moeten drinken.
Die in de binnenstad kom ik nooit, Meestal pak ik ff de McDrive, maar alleen als het niet drruk is. En dat doe ik ook doodleuk voor enkel een Shake of een bak koffie.quote:Op zondag 27 december 2009 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh! Die op de marslanden wist ik dus niet. En afrit noord is die idd in de buurt van het deltion.
Die in de stad is te goor voor woordenkouwe burgers, kleffe en keiharde patat en 3 handen ijs en 1 scheut cola in je beker
onzin. Of je het nou wisselt met water of met fris, maakt geen flikker uit. Als je maar zorgt dat je het afwisselt met iets zonder alcohol omdat je hersenen door de alcohol vocht verliezen en dus inkrimpen.quote:Op zondag 27 december 2009 19:28 schreef kitao het volgende:
[..]
O ja , leg uit , is dat niet een rauw ei met een shot wodka ?
[..]
Weer mis , je kunt beter wodka/jus wisselen met water , dan ga je langer mee.
Grappig , hoe vrouwen altijd denken dat de meest schunnige opmerkingen ok zijn zolang het maar hun huisdieren betreft.quote:Op zondag 27 december 2009 19:28 schreef oh-oh het volgende:
Kees is gisteren bruut verkacht door Bella trouwens![]()
Hey girl, wanna play?
Damn, ipv mn kleine gaylord heb ik nu een loeiharde lesbo chihuahua in de roedel
Ik kom ook zelden bij de mac. Geef mij in zwolle maar die donner zaak eat first ofzoquote:Op zondag 27 december 2009 19:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Die in de binnenstad kom ik nooit, Meestal pak ik ff de McDrive, maar alleen als het niet drruk is. En dat doe ik ook doodleuk voor enkel een Shake of een bak koffie.
Bwahahahaha die 2de fotoquote:Op zondag 27 december 2009 19:28 schreef oh-oh het volgende:
Kees is gisteren bruut verkacht door Bella trouwens![]()
Hey girl, wanna play?
[ afbeelding ]
Nope, just wanna fuck:
[ afbeelding ]
Hmmmmm likje dr op![]()
[ afbeelding ]
Damn, ipv mn kleine gaylord heb ik nu een loeiharde lesbo chihuahua in de roedel
Mijn brain heeft er geen last van anders , maar als jij liever je maag volpompt met een laag koolzuur op 40% alco dan moet je dat zelf weten hoor.quote:Op zondag 27 december 2009 19:29 schreef Qwea het volgende:
onzin. Of je het nou wisselt met water of met fris, maakt geen flikker uit. Als je maar zorgt dat je het afwisselt met iets zonder alcohol omdat je hersenen door de alcohol vocht verliezen en dus inkrimpen.
Ik word een beetje moe van je. Met je betweterig gedoe.quote:Op zondag 27 december 2009 19:32 schreef kitao het volgende:
[..]
Mijn brain heeft er geen last van anders , maar als jij liever je maag volpompt met een laag koolzuur op 40% alco dan moet je dat zelf weten hoor.
Daar ben ik nog nooit geweest. Meestal Hawai.quote:Op zondag 27 december 2009 19:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kom ook zelden bij de mac. Geef mij in zwolle maar die donner zaak eat first ofzo
En met die reuen van mij doet ze niks he.quote:Op zondag 27 december 2009 19:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bwahahahaha die 2de foto
"Moet je echt in mn reet?"
Ja nee, in bier zit géén koolzuur.quote:Op zondag 27 december 2009 19:32 schreef kitao het volgende:
[..]
Mijn brain heeft er geen last van anders , maar als jij liever je maag volpompt met een laag koolzuur op 40% alco dan moet je dat zelf weten hoor.
Gewoon helemaal niet reageren werkt primaquote:Op zondag 27 december 2009 19:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van je. Met je betweterig gedoe.
Ja doh, dat was de grap nou juist.quote:
ik moet de eerste rooie wodka met 40% nog tegen komenquote:
En wat te denken van een Baco, of Cola Beerenburg!quote:Op zondag 27 december 2009 19:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik moet de eerste rooie wodka met 40% nog tegen komen
ja dat is zo ! dat doen we!quote:Op zondag 27 december 2009 19:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet reageren werkt prima
DAT DAT KAN IN NEDERLAND!quote:Op zondag 27 december 2009 19:36 schreef JJH het volgende:
[..]
En wat te denken van een Baco, of Cola Beerenburg!
Fris helpt ook al, maar water is wel het beste tussendoor geloof ikquote:Op zondag 27 december 2009 19:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
onzin. Of je het nou wisselt met water of met fris, maakt geen flikker uit. Als je maar zorgt dat je het afwisselt met iets zonder alcohol omdat je hersenen door de alcohol vocht verliezen en dus inkrimpen.
dat komt omdat er in water meer % water zit dan in frisquote:Op zondag 27 december 2009 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Fris helpt ook al, maar water is wel het beste tussendoor geloof ik
Zeg, jij bent wel ongebruikelijk stil daar bij A-E, wat zijn de nevenactiviteiten??????quote:Op zondag 27 december 2009 19:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat komt omdat er in water meer % water zit dan in fris
Nou al , maar ik spreek uit ervaring , zo ben ik menig nacht tot het einde in Parkzicht doorgekomen , zonder pillen of andere shit.quote:Op zondag 27 december 2009 19:33 schreef Qwea het volgende:
Ik word een beetje moe van je. Met je betweterig gedoe.
scrabbelenquote:Op zondag 27 december 2009 19:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zeg, jij bent wel ongebruikelijk stil daar bij A-E, wat zijn de nevenactiviteiten??????
Cool, I loooooove scrabblequote:
Ik dacht dat het een Zwolse term was.....my mistake.quote:Op zondag 27 december 2009 19:35 schreef Greys het volgende:
Ja doh, dat was de grap nou juist.
Die dames op tv zeiden dat het racletten heette.
racletten is ongeveer zelfde als gourmettenquote:Op zondag 27 december 2009 19:45 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een Zwolse term was.....my mistake.
een cake zo snijden dat hij er precies in pastquote:Op zondag 27 december 2009 19:46 schreef oh-oh het volgende:
Hey Ml-etje![]()
Al helemaal gesetteld?
Pfffff ik zit heel hard te denken wat ik es in mn bento ga doen
Wodka is toch doorzichtig , (een vraag dus geen correctie)quote:Op zondag 27 december 2009 19:35 schreef Qwea het volgende:
ik moet de eerste rooie wodka met 40% nog tegen komen
quote:Op zondag 27 december 2009 18:42 schreef oh-oh het volgende:
Kiek dan: Chico nieuwe schoenen!
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
Dat getrappel van die schoenen ook
ja en jaquote:Op zondag 27 december 2009 19:48 schreef kitao het volgende:
[..]
Wodka is toch doorzichtig , (een vraag dus geen correctie)
En kun je het dan nog wel wodka noemen als het geen 40% is ? (wederom een vraag)
quote:Op zondag 27 december 2009 19:46 schreef oh-oh het volgende:
Hey Ml-etje![]()
Al helemaal gesetteld?
Pfffff ik zit heel hard te denken wat ik es in mn bento ga doen
Gemaakt van russisch revolutionair bloed of van overgebleven ketchup van het patatje oorlog ?quote:
Bij racletten moet ik aan diarree denkenquote:Op zondag 27 december 2009 19:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
racletten is ongeveer zelfde als gourmetten
Oooh wat leuk! * jaloers is sushiquote:Op zondag 27 december 2009 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
sushi nog niet aan begonnen, komt nog wel
je hanteert wel een voornamelijk op fecalien gebaseerde manier van denken hequote:Op zondag 27 december 2009 19:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bij racletten moet ik aan diarree denken
what else is new?quote:Op zondag 27 december 2009 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je hanteert wel een voornamelijk op fecalien gebaseerde manier van denken he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |