dat komt omdat er in water meer % water zit dan in frisquote:Op zondag 27 december 2009 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Fris helpt ook al, maar water is wel het beste tussendoor geloof ik
Zeg, jij bent wel ongebruikelijk stil daar bij A-E, wat zijn de nevenactiviteiten??????quote:Op zondag 27 december 2009 19:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat komt omdat er in water meer % water zit dan in fris
Nou al , maar ik spreek uit ervaring , zo ben ik menig nacht tot het einde in Parkzicht doorgekomen , zonder pillen of andere shit.quote:Op zondag 27 december 2009 19:33 schreef Qwea het volgende:
Ik word een beetje moe van je. Met je betweterig gedoe.
scrabbelenquote:Op zondag 27 december 2009 19:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zeg, jij bent wel ongebruikelijk stil daar bij A-E, wat zijn de nevenactiviteiten??????
Cool, I loooooove scrabblequote:
Ik dacht dat het een Zwolse term was.....my mistake.quote:Op zondag 27 december 2009 19:35 schreef Greys het volgende:
Ja doh, dat was de grap nou juist.
Die dames op tv zeiden dat het racletten heette.
racletten is ongeveer zelfde als gourmettenquote:Op zondag 27 december 2009 19:45 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een Zwolse term was.....my mistake.
een cake zo snijden dat hij er precies in pastquote:Op zondag 27 december 2009 19:46 schreef oh-oh het volgende:
Hey Ml-etje![]()
Al helemaal gesetteld?
Pfffff ik zit heel hard te denken wat ik es in mn bento ga doen
Wodka is toch doorzichtig , (een vraag dus geen correctie)quote:Op zondag 27 december 2009 19:35 schreef Qwea het volgende:
ik moet de eerste rooie wodka met 40% nog tegen komen
quote:Op zondag 27 december 2009 18:42 schreef oh-oh het volgende:
Kiek dan: Chico nieuwe schoenen!
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
Dat getrappel van die schoenen ook
ja en jaquote:Op zondag 27 december 2009 19:48 schreef kitao het volgende:
[..]
Wodka is toch doorzichtig , (een vraag dus geen correctie)
En kun je het dan nog wel wodka noemen als het geen 40% is ? (wederom een vraag)
quote:Op zondag 27 december 2009 19:46 schreef oh-oh het volgende:
Hey Ml-etje![]()
Al helemaal gesetteld?
Pfffff ik zit heel hard te denken wat ik es in mn bento ga doen
Gemaakt van russisch revolutionair bloed of van overgebleven ketchup van het patatje oorlog ?quote:
Bij racletten moet ik aan diarree denkenquote:Op zondag 27 december 2009 19:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
racletten is ongeveer zelfde als gourmetten
Oooh wat leuk! * jaloers is sushiquote:Op zondag 27 december 2009 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
sushi nog niet aan begonnen, komt nog wel
je hanteert wel een voornamelijk op fecalien gebaseerde manier van denken hequote:Op zondag 27 december 2009 19:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bij racletten moet ik aan diarree denken
what else is new?quote:Op zondag 27 december 2009 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je hanteert wel een voornamelijk op fecalien gebaseerde manier van denken he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |