Ja , ik zag iedere keer iets anders waarop ik kon reageren om het tot op het naadje voor je uit te leggen .quote:Op zondag 27 december 2009 17:50 schreef Greys het volgende:
Je reageert nu drie keer op dezelfde quote?
Gek he, dat je af en toe niet te volgen bent
Dat laatste kan je wel laten hoor.quote:Op zondag 27 december 2009 17:55 schreef kitao het volgende:
[..]
Ja , ik zag iedere keer iets anders waarop ik kon reageren om het tot op het naadje voor je uit te leggen .
en meteen LL een sneer te geven
komt het in het kort wel op neer jaquote:Op zondag 27 december 2009 17:56 schreef oh-oh het volgende:
Zwabber en A-E, wat gaan jullie nou doen dan?
Gewoon samen pc-en?
Nou mooie meet is dat danquote:Op zondag 27 december 2009 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
komt het in het kort wel op neer ja
Vraag hem dan ook van mij af te blijven , dan kunnen we wellicht vrienden worden , ok ?quote:Op zondag 27 december 2009 17:59 schreef Greys het volgende:
Dat laatste kan je wel laten hoor.
Wie aan Ll komt, komt aan mij/ons
gezellig toch, scheelt in het IRCenquote:Op zondag 27 december 2009 18:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En daar ga je helemaal voor naar A-E
Ik snap het niet
Negeer elkaar dan gewoon als je elkaar niet ligt.quote:Op zondag 27 december 2009 18:03 schreef kitao het volgende:
[..]
Vraag hem dan ook van mij af te blijven , dan kunnen we wellicht vrienden worden , ok ?
Ik vind het juist leuk!quote:Op zondag 27 december 2009 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gezellig toch, scheelt in het IRCen
quote:Op zondag 27 december 2009 18:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuk!
Of jij nou in je uppie met je teen zit of gezellig bij A-E thuis! Is dat laatste veel leuker!
Dat zouden meer SC-ers moeten doen, gewoon voor de gezellig
Had ze nog wat sushi voor je over?
Dat laatste van die groene augurk ontgaat me , maar het is moeilijk negeren als je publiekelijk eventjes onder vuur wordt genomen naar aanleiding van posts in NWS notabene.quote:Op zondag 27 december 2009 18:05 schreef Greys het volgende:
Negeer elkaar dan gewoon als je elkaar niet ligt.
Zo moeilijk is dat niet volgens mij?
En anders werpen wij wel weer wat courgettes heur
Bea zal er ook blij mee zijn , die is tegen anonieme intern-ettertjes had ik begrepen.quote:Op zondag 27 december 2009 18:06 schreef Greys het volgende:
Ik vind het juist leuk!
Of jij nou in je uppie met je teen zit of gezellig bij A-E thuis! Is dat laatste veel leuker!
Dat zouden meer SC-ers moeten doen, gewoon voor de gezellig
Had ze nog wat sushi voor je over?
Laat ons meegenieten , dump even een linkje , wil je ?quote:Op zondag 27 december 2009 18:10 schreef nieslief het volgende:
Oooh alweer zo'n ouwetje in de top 2000 je hoort gewoon de krassen in de plaat.
COURGETTE is het stopwoord, als mensen irritant met elkaar gaan zitten bekvechten.quote:Op zondag 27 december 2009 18:08 schreef kitao het volgende:
[..]
Dat laatste van die groene augurk ontgaat me , maar het is moeilijk negeren als je publiekelijk eventjes onder vuur wordt genomen naar aanleiding van posts in NWS notabene.
Had nog geeneens éen grammetje met F&F te maken.
\quote:Op zondag 27 december 2009 18:12 schreef kitao het volgende:
[..]
Laat ons meegenieten , dump even een linkje , wil je ?
Bedankt voor de uitleg , als ik de volgende keer zo'n zure bom voorbij ziet vliegen dan weet ik dat ik in de PM moet duiken.quote:Op zondag 27 december 2009 18:13 schreef Greys het volgende:
COURGETTE is het stopwoord, als mensen irritant met elkaar gaan zitten bekvechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |