Daar zal ocf81 blij mee zijn , vertel er gelijk bij dat we hier ook een Loveless85 naäper hebben zitten...quote:
Uhuh.quote:
Dat horen we na 23:30quote:Op zondag 27 december 2009 17:32 schreef Adelante het volgende:
Is dat een date tussen zwabber en a-e of alleen platonisch???
quote:Op zondag 27 december 2009 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waardeloos, kom noot meer langs hoor
Voor de man van A-E hoop ik dat het platonisch isquote:Op zondag 27 december 2009 17:32 schreef Adelante het volgende:
Oh, dat ja!quote:
Ik begin groen te zien , maar ik gun het m'n maat , dus even op de tanden bijten en dan gaat t wel weer.quote:
Nog wel...quote:Op zondag 27 december 2009 17:32 schreef Adelante het volgende:
Een Loveless naäper?quote:Op zondag 27 december 2009 17:31 schreef kitao het volgende:
[..]
Daar zal ocf81 blij mee zijn , vertel er gelijk bij dat we hier ook een Loveless85 naäper hebben zitten...
Manlief én zoonlief zijn er gewoon bij.quote:Op zondag 27 december 2009 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor de man van A-E hoop ik dat het platonisch is
[..]
En wat zijn jullie aan het doen danquote:Op zondag 27 december 2009 17:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
Manlief én zoonlief zijn er gewoon bij.
fok!kenquote:Op zondag 27 december 2009 17:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En wat zijn jullie aan het doen dan
Er is vaak gezegd dat ik niet te volgen ben , toch is het niet zo moeilijk , ze hebben allebei een getal achter hun naam staan , de één 81 , de ander 85.quote:Op zondag 27 december 2009 17:36 schreef Greys het volgende:
Een Loveless naäper?
Ik snappumnie?
Er is maar één echte Loveless![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |