1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Tja , tegen Louis Armstrong kan zelfs Kyteman niet op , de rillingen lopen over mn rug , echt prachtig.quote:
Had je gezien aan welke twee nummers Sorry me deed denken?quote:Op zondag 27 december 2009 16:45 schreef kitao het volgende:
[..]
Tja , tegen Louis Armstrong kan zelfs Kyteman niet op , de rillingen lopen over mn rug , echt prachtig.
Ik vraag me wel eens af hoeveel LP's in New Orleans verloren zijn gegaan tijdens Katrina , duizenden waarschijnlijk.
Moment , even die platenspeler opnieuw opwinden...zwengel , zwengel.quote:Op zondag 27 december 2009 16:24 schreef Greys het volgende:
Kitao, heb er nog ff over nagedacht en 'Sorry' van Kyteman doet aan twee nummer denken. Misschien dat je een van de twee bedoelde?
en
Nee die had het idee dat ie het topic stuk had gemaakt en zei toen dat ie maar weer huilend naar bed gingquote:
Die van Sting scratch ik alvast , lijkt er m.i. niet echt op.quote:Op zondag 27 december 2009 16:47 schreef Greys het volgende:
Had je gezien aan welke twee nummers Sorry me deed denken?
Was het voor jou misschien Sympathy waarvan je dacht dat het een cover was?
Of die andere?
Het is Mariillion , dat hoorde ik na 2 seconden , maar volgens mij is deze intro van Marillion ook niet origineel.quote:Op zondag 27 december 2009 16:47 schreef Greys het volgende:
Had je gezien aan welke twee nummers Sorry me deed denken?
Was het voor jou misschien Sympathy waarvan je dacht dat het een cover was?
Of die andere?
Sommige kleine riedeltjes wel. Maar Sympathy lijkt er meer op denk ik.quote:Op zondag 27 december 2009 17:02 schreef kitao het volgende:
[..]
Die van Sting scratch ik alvast , lijkt er m.i. niet echt op.
Uriah Heep geloof ik, het origineel?quote:Op zondag 27 december 2009 17:05 schreef kitao het volgende:
[..]
Het is Mariillion , dat hoorde ik na 2 seconden , maar volgens mij is deze intro van Marillion ook niet origineel.
Dit nummer komt toch van iemand anders , ik zit meer in de hoek van Sinatra of Basey te denken ?
Kyteman - Sorryquote:Op zondag 8 november 2009 19:42 schreef ocf81 het volgende:
Ik liet laatst Sorry van Kyteman horen aan een huisgenoot, en voor ons beiden gold: Het lijkt zo op een oud liedje, misschien een jazz standard ofzo. Weet iemand of er (delen) reeds eerder te horen waren in een ander liedje?
Yep , is volgens mij van een sixties hippy band dus Uriah Heep is dan best mogelijk.quote:
Grappig! Heb het daar ook even gepost dat het mij in elk geval aan Sympathy doet denken.quote:Op zondag 27 december 2009 17:14 schreef kitao het volgende:
Ik ben ook niet de enige die denkt dat het nummer van Kyteman een beetje gecoverd is , via google kwam ik bij het volgende foktopic :
[..]
Kyteman - Sorry
Ik had ook een druk nachtje, maar daar post ik niet overquote:Op zondag 27 december 2009 17:06 schreef JJH het volgende:@ TT
Ik was er pas net uit. Lag er vanmorgen om 7u pas in. Druk nachtje.
Nu net bijgepost of heb je een dubbele identiteit ?quote:Op zondag 27 december 2009 17:20 schreef Greys het volgende:
Grappig! Heb het daar ook even gepost dat het mij in elk geval aan Sympathy doet denken.
Maar het is hoe dan ook een prachtig nummer met een toffe uitvoering!
Nu net, nadat jij het linkje gafquote:Op zondag 27 december 2009 17:24 schreef kitao het volgende:
[..]
Nu net bijgepost of heb je een dubbele identiteit ?
Toch waren er blijkbaar weinig mensen die hetzelfde dachten aangezien het topic niet verder kwam als 5 posts.
Daar zal ocf81 blij mee zijn , vertel er gelijk bij dat we hier ook een Loveless85 naäper hebben zitten...quote:
Uhuh.quote:
Dat horen we na 23:30quote:Op zondag 27 december 2009 17:32 schreef Adelante het volgende:
Is dat een date tussen zwabber en a-e of alleen platonisch???
quote:Op zondag 27 december 2009 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waardeloos, kom noot meer langs hoor
Voor de man van A-E hoop ik dat het platonisch isquote:Op zondag 27 december 2009 17:32 schreef Adelante het volgende:
Oh, dat ja!quote:
Ik begin groen te zien , maar ik gun het m'n maat , dus even op de tanden bijten en dan gaat t wel weer.quote:
Nog wel...quote:Op zondag 27 december 2009 17:32 schreef Adelante het volgende:
Een Loveless naäper?quote:Op zondag 27 december 2009 17:31 schreef kitao het volgende:
[..]
Daar zal ocf81 blij mee zijn , vertel er gelijk bij dat we hier ook een Loveless85 naäper hebben zitten...
Manlief én zoonlief zijn er gewoon bij.quote:Op zondag 27 december 2009 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor de man van A-E hoop ik dat het platonisch is
[..]
En wat zijn jullie aan het doen danquote:Op zondag 27 december 2009 17:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
Manlief én zoonlief zijn er gewoon bij.
fok!kenquote:Op zondag 27 december 2009 17:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En wat zijn jullie aan het doen dan
Er is vaak gezegd dat ik niet te volgen ben , toch is het niet zo moeilijk , ze hebben allebei een getal achter hun naam staan , de één 81 , de ander 85.quote:Op zondag 27 december 2009 17:36 schreef Greys het volgende:
Een Loveless naäper?
Ik snappumnie?
Er is maar één echte Loveless![]()
Ja , ik zag iedere keer iets anders waarop ik kon reageren om het tot op het naadje voor je uit te leggen .quote:Op zondag 27 december 2009 17:50 schreef Greys het volgende:
Je reageert nu drie keer op dezelfde quote?
Gek he, dat je af en toe niet te volgen bent
Dat laatste kan je wel laten hoor.quote:Op zondag 27 december 2009 17:55 schreef kitao het volgende:
[..]
Ja , ik zag iedere keer iets anders waarop ik kon reageren om het tot op het naadje voor je uit te leggen .
en meteen LL een sneer te geven
komt het in het kort wel op neer jaquote:Op zondag 27 december 2009 17:56 schreef oh-oh het volgende:
Zwabber en A-E, wat gaan jullie nou doen dan?
Gewoon samen pc-en?
Nou mooie meet is dat danquote:Op zondag 27 december 2009 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
komt het in het kort wel op neer ja
Vraag hem dan ook van mij af te blijven , dan kunnen we wellicht vrienden worden , ok ?quote:Op zondag 27 december 2009 17:59 schreef Greys het volgende:
Dat laatste kan je wel laten hoor.
Wie aan Ll komt, komt aan mij/ons
gezellig toch, scheelt in het IRCenquote:Op zondag 27 december 2009 18:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En daar ga je helemaal voor naar A-E
Ik snap het niet
Negeer elkaar dan gewoon als je elkaar niet ligt.quote:Op zondag 27 december 2009 18:03 schreef kitao het volgende:
[..]
Vraag hem dan ook van mij af te blijven , dan kunnen we wellicht vrienden worden , ok ?
Ik vind het juist leuk!quote:Op zondag 27 december 2009 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gezellig toch, scheelt in het IRCen
quote:Op zondag 27 december 2009 18:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuk!
Of jij nou in je uppie met je teen zit of gezellig bij A-E thuis! Is dat laatste veel leuker!
Dat zouden meer SC-ers moeten doen, gewoon voor de gezellig
Had ze nog wat sushi voor je over?
Dat laatste van die groene augurk ontgaat me , maar het is moeilijk negeren als je publiekelijk eventjes onder vuur wordt genomen naar aanleiding van posts in NWS notabene.quote:Op zondag 27 december 2009 18:05 schreef Greys het volgende:
Negeer elkaar dan gewoon als je elkaar niet ligt.
Zo moeilijk is dat niet volgens mij?
En anders werpen wij wel weer wat courgettes heur
Bea zal er ook blij mee zijn , die is tegen anonieme intern-ettertjes had ik begrepen.quote:Op zondag 27 december 2009 18:06 schreef Greys het volgende:
Ik vind het juist leuk!
Of jij nou in je uppie met je teen zit of gezellig bij A-E thuis! Is dat laatste veel leuker!
Dat zouden meer SC-ers moeten doen, gewoon voor de gezellig
Had ze nog wat sushi voor je over?
Laat ons meegenieten , dump even een linkje , wil je ?quote:Op zondag 27 december 2009 18:10 schreef nieslief het volgende:
Oooh alweer zo'n ouwetje in de top 2000 je hoort gewoon de krassen in de plaat.
COURGETTE is het stopwoord, als mensen irritant met elkaar gaan zitten bekvechten.quote:Op zondag 27 december 2009 18:08 schreef kitao het volgende:
[..]
Dat laatste van die groene augurk ontgaat me , maar het is moeilijk negeren als je publiekelijk eventjes onder vuur wordt genomen naar aanleiding van posts in NWS notabene.
Had nog geeneens éen grammetje met F&F te maken.
\quote:Op zondag 27 december 2009 18:12 schreef kitao het volgende:
[..]
Laat ons meegenieten , dump even een linkje , wil je ?
Bedankt voor de uitleg , als ik de volgende keer zo'n zure bom voorbij ziet vliegen dan weet ik dat ik in de PM moet duiken.quote:Op zondag 27 december 2009 18:13 schreef Greys het volgende:
COURGETTE is het stopwoord, als mensen irritant met elkaar gaan zitten bekvechten.
Ik heb net een advil genomen ook, hier komt t van het niksdoen, en bij u???quote:
Wat ben je toch volwassen, het is zo schattigquote:Op zondag 27 december 2009 17:55 schreef kitao het volgende:
[..]
Ja , ik zag iedere keer iets anders waarop ik kon reageren om het tot op het naadje voor je uit te leggen .
en meteen LL een sneer te geven
dus die tassen komen er niet?quote:Op zondag 27 december 2009 18:28 schreef Cat22 het volgende:
*komt binnen denderen*
GIL! Lush nieuws! Lush #165 Heerlijk geurend de kerst in
Ik ga morgen shoppen in Den Bosch.![]()
Maar eerst avondeten en in dan lekker weken in bad. Ik ben helemaal stijf en heb spierpijn vna een dag zingen en zaken regelen.
Whassup met de TT? Is mijn JJ
H
tje geveld?
![]()
Q ging gister stappen, dus drie keer radenquote:Op zondag 27 december 2009 18:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb net een advil genomen ook, hier komt t van het niksdoen, en bij u???
Nee, ik heb de hele dag geslapen omdat ik afgelopen nacht gewerkt heb, en dat stonf biijkbaar geinig in de TTquote:Op zondag 27 december 2009 18:28 schreef Cat22 het volgende:
*komt binnen denderen*
Maar eerst avondeten en in dan lekker weken in bad. Ik ben helemaal stijf en heb spierpijn vna een dag zingen en zaken regelen.
H
tje geveld?
![]()
Ik zie toch echt 'grab bag' staan in de post van M-M daar in dat linkjequote:
Was jij ook degeen die Louis Armstrong plaatste , dan is die top 2000 zeker net begonnen ?quote:Op zondag 27 december 2009 18:13 schreef nieslief het volgende:
Momentje ik was al aan het zoeken maar deze is wel heeeel oud.
Hmm, zou dat even goed zijn als de UK actie?quote:Op zondag 27 december 2009 18:28 schreef Cat22 het volgende:
*komt binnen denderen*
H
tje geveld?
![]()
Ik denk van die 1,5e fles wodka en 6 bier van gisterenquote:Op zondag 27 december 2009 18:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb net een advil genomen ook, hier komt t van het niksdoen, en bij u???
Zie je ?quote:Op zondag 27 december 2009 18:29 schreef Loveless85 het volgende:
Wat ben je toch volwassen, het is zo schattig![]()
Ga anders nog even wat ouddated nieuwsberichten zoeken over harde criminelen die op vlucht worden neergeschoten door de politie en het dan neerzetten als een executie door de nazi's van de totalitaire staat in NL
Ik denk dat ze die zakken nog wel los gaan verkopen hoor.quote:Op zondag 27 december 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie toch echt 'grab bag' staan in de post van M-M daar in dat linkje
Maar het gaat wel iets anders dan anders inderdaad. Ik sla wel over denk ik.
Geen idee. In de winkel kun je kiezen uit tassen, produkten of kadoos als je voor 30 euro hebt uitgegeven. En online krijg je bij een bestelling van 30 euro een tas.quote:
Gawd! Kon je nog overeind blijven staan? Klinkt als een dodelijke hoeveelheid alcohol!quote:Op zondag 27 december 2009 18:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk van die 1,5e fles wodka en 6 bier van gisteren
Ooooh je had m wel zien aankomen dusquote:Op zondag 27 december 2009 18:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk van die 1,5e fles wodka en 6 bier van gisteren
Oh ja, ik ga morgen wel ff snel kijken in de pauze, neem ik wel wat maskers idd, als er dan grote kadoots liggen om uit te kiezen natuurlijkquote:Op zondag 27 december 2009 18:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen idee. In de winkel kun je kiezen uit tassen, produkten of kadoos als je voor 30 euro hebt uitgegeven. En online krijg je bij een bestelling van 30 euro een tas.
Maar het kan best zijn dat ze die tassen later nog in de verkkoop gaan gooien.
Ik ga dit keer voor de kadoos. Een Lush Legends scoren voor 30 euro.![]()
![]()
![]()
Als die er ligt en op de datum is en zo. Ik ga mijn Lush Times eens doornemen op favo kadoos.
![]()
En daarna in de UK wat retro bestellen en daar ook een kadootje krijgen.![]()
Typisch zondagvoer.quote:Op zondag 27 december 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
Heer G is patatjes oorlog, frikandellen speciaal en milkshakes aan het halen
quote:Op zondag 27 december 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
Heer G is patatjes oorlog, frikandellen speciaal en milkshakes aan het halen
Gelukkig, ik schrok al.quote:Op zondag 27 december 2009 18:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik heb de hele dag geslapen omdat ik afgelopen nacht gewerkt heb, en dat stonf biijkbaar geinig in de TT
Verstandig.quote:Op zondag 27 december 2009 18:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga hier zo meteen heel gezond aan de zelfgemaakte kippensoep, vond ik wel een prima plan zo na de feestdagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |