Dat bezorgen ze hier niet hoor, snacks?quote:Op zondag 27 december 2009 18:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Typisch zondagvoer.
Laat je dat niet bezorgen?
Jezus Q, dat is echt niet gezond hoorquote:Op zondag 27 december 2009 18:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk van die 1,5e fles wodka en 6 bier van gisteren
COURGETTE!quote:Op zondag 27 december 2009 18:35 schreef kitao het volgende:
[..]
Zie je ?
Een stigma omdat ik achtervolgd word vanuit andere topics , niet eerlijk.
Goed plan inderdaadquote:Op zondag 27 december 2009 18:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga hier zo meteen heel gezond aan de zelfgemaakte kippensoep, vond ik wel een prima plan zo na de feestdagen
Patatje oorlog , die kan ik ook wel gebruiken , dat is toch met mayo , rooie ketchup , pindasaus en versnipperde uien ?quote:Op zondag 27 december 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
Heer G is patatjes oorlog, frikandellen speciaal en milkshakes aan het halen
she-modus: 'doe normaal!'quote:Op zondag 27 december 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
Heer G is patatjes oorlog, frikandellen speciaal en milkshakes aan het halen
n Zwolle kan ik alles laten bezorgen.quote:Op zondag 27 december 2009 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bezorgen ze hier niet hoor, snacks?
Het enige dat ik kan laten bezorgen is shoarma/pizza's
I
Ik dus ook nog ff.quote:[..]
Goed plan inderdaad
Maar ik heb me eigenlijk totaal niet volgevreten met Kerst! Serieus niet.
Bij schoonmoeders een plakje rollade, gevuld eitje en wat stoofpeertjes. Meer had ik toen geen trek in.
Nu lekker vette bek
taptaptaptaptaptaptaptaptaptaptaptaptaptaptaptaptaptaptaptaptaptaptaptaptaptaptaptapquote:Op zondag 27 december 2009 18:42 schreef oh-oh het volgende:
Kiek dan: Chico nieuwe schoenen!
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
Dat getrappel van die schoenen ook
quote:Op zondag 27 december 2009 18:24 schreef Ynske het volgende:
nies hoe issie bij jou?
hier zit t ff tegen, voel me ronduit geradbraakt...
Is dat dat programma wat een half jaar geleden ook al voor zoveel hilariteit zorgde? Met die heul domme dames waar dan mannen op moeten reageren?quote:Op zondag 27 december 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
In dat programma 'Lekker Slim' (per ongeluk op gezapt) de vraag 'In welk land wordt het grootste gedeelte van de Tour de France gereden'. Antwoorden die dames gewoon Duitsland
Met als logica 'Frankrijk is niet zo groot, dus ze zullen het meeste wel in Duitsland fietsen'.
OMG
Sorry , maar ik zie geen schoenen....quote:Op zondag 27 december 2009 18:42 schreef oh-oh het volgende:
Kiek dan: Chico nieuwe schoenen!
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
Dat getrappel van die schoenen ook
quote:Op zondag 27 december 2009 18:46 schreef nieslief het volgende:
[..]
Je bent niet de enige!!!!! En ik heb geen bal uitgevoerd de afgelopen dagen. Alhoewel ik ben nu zover dat het babyvestje in elkaar zit nu nog het sierrandje haken.
quote:Op zondag 27 december 2009 18:32 schreef kitao het volgende:
[..]
Was jij ook degeen die Louis Armstrong plaatste , dan is die top 2000 zeker net begonnen ?
Zo , weet je wat er net gebeurde , ik drukte op de spatiebalk en de hele internetverbinding werd verbroken.
Computers , ze blijven je verbazen.
Ja, die RTL5, ik ben maar even blijven hangenquote:Op zondag 27 december 2009 18:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Is dat dat programma wat een half jaar geleden ook al voor zoveel hilariteit zorgde? Met die heul domme dames waar dan mannen op moeten reageren?
Duitsland!
Dat is minder.quote:Op zondag 27 december 2009 18:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
zijn vandaag even gaan kijken voor een eigen daglichtlamp. maar neit geslaagd.
Ken jij de Ekdom versie? Vooral die van 2 jaar geleden uit het glazen huis is prachtig!quote:Op zondag 27 december 2009 18:49 schreef nieslief het volgende:
[..]dat was ik ja.
Ze zijn al bij nummer: 1273
Net was Living Doll van Cliff Richard erop ik heb leuk meegebleeerd.
het zijn dan ook niet bepaald kisten van maat 47quote:Op zondag 27 december 2009 18:48 schreef kitao het volgende:
[..]
Sorry , maar ik zie geen schoenen....
Dan zal ik toch maar even die laatste van jou aanklikken , ben benieuwd.quote:Op zondag 27 december 2009 18:49 schreef nieslief het volgende:dat was ik ja.
Ze zijn al bij nummer: 1273
Net was Living Doll van Cliff Richard erop ik heb leuk meegebleeerd.
Zeg, heb je nou naar Chico's sjoene gekeken??quote:Op zondag 27 december 2009 18:53 schreef Greys het volgende:
WHOEHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
De avondvierdaagse loop je in hoeveel dagen?
Nou, in drie dagen zeggen de dames, want je begint op een avond dus die dag die daarvoor zit telt dan niet mee
Ze gaan sneller dan het licht die tapkistjes , niet met een camera te vangen.quote:Op zondag 27 december 2009 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
het zijn dan ook niet bepaald kisten van maat 47
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |