Op een gegeven moment is het net alsof ie er rondjes mee op een atletiekbaan aan het lopen isquote:Op zondag 27 december 2009 18:42 schreef oh-oh het volgende:
Kiek dan: Chico nieuwe schoenen!
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
Dat getrappel van die schoenen ook
Ik was even met mijn milkshake aan het vechten, heb het filmpje net bekeken, zie hierboven!quote:Op zondag 27 december 2009 18:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zeg, heb je nou naar Chico's sjoene gekeken??
Volgens mij kijk jij nu de enige aflevering van dat programma die ik ooit es gezien heb.
Of stellen ze elke keer dezelfde vragen?
Ja hoor. En ik sliep als een blok. En vanochtend en vanmiddag ook niks aan het handje... totdat ik ging slapen van 16u tot 18uquote:Op zondag 27 december 2009 18:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Gawd! Kon je nog overeind blijven staan? Klinkt als een dodelijke hoeveelheid alcohol!
Joah, pretty muchquote:Op zondag 27 december 2009 18:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooh je had m wel zien aankomen dus
Hij loopt dr echt apetrots op, ook buitenquote:Op zondag 27 december 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het net alsof ie er rondjes mee op een atletiekbaan aan het lopen is
Tappetappetap
Ho, ho. Die 1,5e fles hebben we met zn 3'en soldaat gemaakt. Dus laat ik een halve tot 3 kwart fles hebben gehad. Dus das +- 8 wodka jus.quote:
Ja dies fakking lekker hequote:Op zondag 27 december 2009 19:01 schreef Qwea het volgende:
ooh en ik heb de cappuccino milkshake van de mac gehad vanmiddag. My gawd! Goddelijk
Dát zei je er niet bij, je zei het alsof JIJ dus 1,5 fles op had en dan nog wat andere drankjes!quote:Op zondag 27 december 2009 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ho, ho. Die 1,5e fles hebben we met zn 3'en soldaat gemaakt. Dus laat ik een halve tot 3 kwart fles hebben gehad. Dus das +- 8 wodka jus.
Over een hele avond! Van 17:00 tot 02:00
Ik vond hem wat slapjes. En hij kwam ook niet in de hendig sjieke beker die je in de reclame ziet.quote:
Nou, nee gelukkig niet dusquote:Op zondag 27 december 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dát zei je er niet bij, je zei het alsof JIJ dus 1,5 fles op had en dan nog wat andere drankjes!
Maar gelukkig.
ja!quote:
DAt klinkt beter, 1,5 liter wodka, ik heb mensen met minder op out zien gaan.quote:Op zondag 27 december 2009 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ho, ho. Die 1,5e fles hebben we met zn 3'en soldaat gemaakt. Dus laat ik een halve tot 3 kwart fles hebben gehad. Dus das +- 8 wodka jus.
Ja ik ook.quote:
Mwah, je weet t niet he, ik zou dr ff heenrijden hoor, en vragen om een MacShake Cappuchinoquote:Op zondag 27 december 2009 19:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu wil ik hem ook! Ze hebben ze zeker niet bij de BK?
Nopequote:Op zondag 27 december 2009 19:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu wil ik hem ook! Ze hebben ze zeker niet bij de BK?
Volgens mij kunnen we het aardig vinden , tenminste als er jus bij die wodka wordt geschonken.quote:Op zondag 27 december 2009 19:03 schreef Qwea het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2009 18:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ken jij de Ekdom versie? Vooral die van 2 jaar geleden uit het glazen huis is prachtig!
En dit jaar.
Lekker.quote:Op zondag 27 december 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
Hoe heet het als je met je schaatsen over het land moet?
Racletten!
Hihihiiiiiiiiiiiiiiihihiquote:Op zondag 27 december 2009 19:19 schreef oh-oh het volgende:
CHICO NIEUWE SCHOEEEEENEN!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |