1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Ik had helemaal gelijk netjes de OP geplakt, en moest ook nog even die quote van Greys opzoeken!quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 17:23 schreef Muis006 het volgende:
Zo de eerste stap is gezet, ik ben bij de fysio langs geweest. In de auto terug keihard zitten janken, maar er is maar 1 kant om op te gaan en die is vooruit.
Wel een maagbeschermer meegekregen voor de Diclofinac? Sterkte voor je knie van een medehobbelaarquote:Op maandag 28 december 2009 18:16 schreef gothic-blackie het volgende:
zo ik leef weer, ben vanochtend bij de huisarts geweest, kep een kleine ontsteking in het kraakbeen van me knie. hoe ik deran kom ik weet het niet. kep nu in ieder geval diclofinac voor de pijn en ontstekingsremmend.
Excuses excusesquote:Op maandag 28 december 2009 18:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had helemaal gelijk netjes de OP geplakt, en moest ook nog even die quote van Greys opzoeken!
Ik zal ff antwoorden. We zijn allebei erfelijk belast met een maagkwaal dus die slikken we ook allebei. En ze heeft trouwens Arthrotec gekregen nu ik er zo bij nadenk.quote:Op maandag 28 december 2009 18:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Wel een maagbeschermer meegekregen voor de Diclofinac? Sterkte voor je knie van een medehobbelaar
Hoe zie jij nou of die kreeft links of rechts isquote:Op maandag 28 december 2009 18:28 schreef Pagan het volgende:
Ze hebben de kerst weer overleefd.
[ afbeelding ]
Voorgerecht van serranoham, geitenkaas en granaatappel
[ afbeelding ]
Twee rechtspotige en een linkspotige kreeft geen smaakverschil gemerkt
[ afbeelding ]
Uitbuiken na kerst
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 december 2009 18:28 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitbuiken na kerst
[ afbeelding ]
Foto 1: levende dierenquote:Op maandag 28 december 2009 18:28 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitbuiken na kerst
[ afbeelding ]
Kijk dan naar het formaat van de scharenquote:Op maandag 28 december 2009 18:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hoe zie jij nou of die kreeft links of rechts is
Is die eerste foto van vandaag?quote:Op maandag 28 december 2009 18:28 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitbuiken na kerst
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 december 2009 18:28 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik zal ff antwoorden. We zijn allebei erfelijk belast met een maagkwaal dus die slikken we ook allebei. En ze heeft trouwens Arthrotec gekregen nu ik er zo bij nadenk.
Dus jij krijgt lekker in eigen haard geroosterde pink zometeenquote:Op maandag 28 december 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
Pagan, wat doe je, je voorgerecht, ik kwijl!![]()
![]()
Heer G is thuis, ieuwwwwww die vinger ziet er heel eng uit.
En hij heeft dat stukje (klein, gelukkig) dat er af is meegenomen. In zijn broekzak. Wheeeeeeeeeeeh!
En nadat ie het heeft laten zien heeft ie het in de open haard gegaan. Gatverrrrrr.
quote:Op maandag 28 december 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
![]()
En hij heeft dat stukje (klein, gelukkig) dat er af is meegenomen. In zijn broekzak. Wheeeeeeeeeeeh!
En nadat ie het heeft laten zien heeft ie het in de open haard gegaan. Gatverrrrrr.
quote:Op maandag 28 december 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
![]()
De ene schaar is ronder (sterker) en heeft knobbelvormige vertandingen aan de binnenkant, om dingen te kraken. De andere schaar heeft scherpe tanden aan de binnenkant, om te knippen/scheuren.quote:Op maandag 28 december 2009 18:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hoe zie jij nou of die kreeft links of rechts is
Gelukkig niet zeg, eerste kerstdag. Nu is hier alles weer groen, op wat bulten en sneeuwduinen na.quote:
Rook het ook naar BBQ?quote:Op maandag 28 december 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
![]()
Oh ok dank je. Dat zag er wel lekker kerstig uit.quote:Op maandag 28 december 2009 18:35 schreef Pagan het volgende:
[..]
De ene schaar is ronder (sterker) en heeft knobbelvormige vertandingen aan de binnenkant, om dingen te kraken. De andere schaar heeft scherpe tanden aan de binnenkant, om te knippen/scheuren.
[..]
Gelukkig niet zeg, eerste kerstdag. Nu is hier alles weer groen, op wat bulten en sneeuwduinen na.
Ik dacht ook al!quote:Op maandag 28 december 2009 18:35 schreef Pagan het volgende:
[..]
De ene schaar is ronder (sterker) en heeft knobbelvormige vertandingen aan de binnenkant, om dingen te kraken. De andere schaar heeft scherpe tanden aan de binnenkant, om te knippen/scheuren.
[..]
Gelukkig niet zeg, eerste kerstdag. Nu is hier alles weer groen, op wat bulten en sneeuwduinen na.
Yep, leve de Xenos.quote:Op maandag 28 december 2009 18:31 schreef nokwanda het volgende:
Hebben jullie zo het bank/Tashi-probleem opgelost? Met een pantervelletje?
Hmmmm, fingerfood!quote:Op maandag 28 december 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
![]()
Strega heeft dat gemaakt, eigen creatie. Ik moest alleen soms iets aangeven. Het was idd ergquote:Op maandag 28 december 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
![]()
Liesje, we zitten hier!quote:Op maandag 28 december 2009 18:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, poep; heb ik weer...
Van wie zou ik dan een kaartje hebben
Dat zijn aardige ritjes, vanuit Zwolle toch?quote:Op maandag 28 december 2009 18:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht ook al!
Ik was afgelopen nacht nog in Groningen stad, en daar was ook alles al weg, wat en verschil met woensdag!
Whehehehehe zit ze weer door het slotje.quote:
Ow jaquote:
Dat zijn de betere berichten als het zo lees.quote:Op maandag 28 december 2009 18:46 schreef Greys het volgende:
De open haard is nog niet aan, dus dat stukkie ligt daar nog
Gatverrrrrrr, hij moet het er straks eerst uit vissen van mij voordat die haard aan gaat hoor.
Het idee alleen al
Net mailupdate over McMarinier gehad. Naar omstandigheden goed, gister hoge koorts, maar hij is al bij en is op de hoogte. Zijn typische humor praktiseert ie al op het ziekenhuispersoneel. Gister wilde hij nog dat de prothese voor zijn been zwart moet zijn, vandaag overwoog hij ook roze of camo(uflage) ().
Vandaag hoorde hij dat ook zijn schouder gebroken is, ze hebben hem niet alles tegelijk verteld.
Hij herinnert zich niets van de strike zelf, hij heeft pas weer herinneringen in Nederland. En dan nog een hoop medische praat over een soort grote spons die in de amputatie zit, dat de amputatiewond zo wordt schoongehouden. En je schijnt weinig van de ontwrichtingen in het gezicht te zien.
Dat klinkt goed
Nou in ieder geval niet van mij want dan had je wel gehyperd over schattige jongetjes in een kerstbal.quote:Op maandag 28 december 2009 18:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja
Van wie zou ik dán een kaartje hebben![]()
Sjit zeg... Lekker charmant van me, maar ik heb géén idee...
Waarom heb ik eigenlijk geen kerstkaart van jouquote:Op maandag 28 december 2009 18:47 schreef nieslief het volgende:
Nou in ieder geval niet van mij want dan had je wel gehyperd over schattige jongetjes in een kerstbal.
quote:Op maandag 28 december 2009 18:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja
quote:Op maandag 28 december 2009 18:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb het geheel eens besproken met een kennis van me die bioloog is....raadde me aan eens te googelen op atrofie van de spieren en leverenzymen.....Palle heeft namelijk het eiwit in zijn spieren opgemaakt(die zijn er gewoon niet meer) en gaat dus nu aan het eiwit in de organen beginnen....die leverenzymen zouden daar wat mee te maken hebben....wellicht eens handig om daar een bepaling van te maken of zijn lever wel zo functioneert zoals het moet en die lever niet medeschuldig is aan het vermageren.....moet morgen toch bij de dierenarts zijn....eens een balletje opgooien wat ze er van vindt....als het niets is weet ik het ook zeker...als er afwijkingen zijn is er wellicht iets aan te doen en komt hij weer wat aan. Die creatine en ureumwaarden kunnen zijn extreme vermagering niet helemaal verklaren.....als de nieren niet zo slecht zijn zou hij niet zo extreem moeten vermageren volgens mijn kennis.....en zou hij ook nog niet zo goed zijn qua eten.
quote:Op maandag 28 december 2009 18:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, poep; heb ik weer...
Van wie zou ik dan een kaartje hebben
Ik weet het alquote:Op maandag 28 december 2009 18:49 schreef Ingetje79 het volgende:
We hebben hier een Inge en een Ingrid.
En van mij denkt men nog al es dat ik Inge ben...not
Raar he?quote:Op maandag 28 december 2009 18:50 schreef trovey het volgende:
Nu ga ik even iets heel fouts doen....mezelf quoten uit het vorige topic maar omdat het toch een opmerking van Strega was en mijn reaktie helemaal aan het einde kwam toch maar even om zo duidelijk te maken dat ik gereageerd heb (en dit is een hele rare moeilijke zin)
[..]
Staat er geen nickname bij? dat heb ik voor de zekerheid op de envelop er maar bijgezetquote:Op maandag 28 december 2009 18:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja
quote:
quote:Mevrouw I. la Tombo
Thnx dear
Bij jou stond het erbij (anders had ik het nóóit geweten), maar bij tombola niet (maar wel een extra hint, dus ik wist dat het iemand van FOK! moest zijn).quote:Op maandag 28 december 2009 18:52 schreef Bamba het volgende:
Staat er geen nickname bij? dat heb ik voor de zekerheid op de envelop er maar bijgezet
Ik had mijn naam een keer of 10 ge-pmd, dus ik dacht dat hoeft vast niet!quote:Op maandag 28 december 2009 18:52 schreef Bamba het volgende:
[..]
Staat er geen nickname bij? dat heb ik voor de zekerheid op de envelop er maar bijgezet
Oh gatverquote:Op maandag 28 december 2009 18:47 schreef ElisaB het volgende:
Greys... pics (van het stukje in de openhaard)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |