Jaquote:Op maandag 28 december 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
Woosh zie ik niet op de uk site
En Buffy is toch die scrub waar Qwea d'r gezicht mee ging doen?![]()
Jamaar ik heb de rijst nooit mogebn betalen en de Minstrels ook nietquote:Op maandag 28 december 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
NEEWant ik heb het van jou ook allemaal gekregen toen zonder te betalen.
Dus nou dan bestel ik wel niets voor je![]()
En doe ik het lekker stiekem toch![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 20:36 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Eerst rielekst in bad of onder de doesj met Lusjjjj en dan in de Snuggy op de bank met een fles wijn
quote:Op maandag 28 december 2009 20:37 schreef oh-oh het volgende:
Ing, ik heb al gegadigden voor die blote poes.
Hijs vast niet geholpen of wel?
Degene die de papa van Billy heeft heeft twee sphynx dametjes en die wil m wel en die weet nog wel iemand die m zou willen.
Woosh is de blauwe shower jellyquote:Op maandag 28 december 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
Die Minstrels heb ik zelf ook nooit hoeven betalenquote:Op maandag 28 december 2009 20:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jamaar ik heb de rijst nooit mogebn betalen en de Minstrels ook niet
Dan steek je die centjes toch in de zak van DTH?quote:Op maandag 28 december 2009 20:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Woosh is de blauwe shower jelly
En de Buffy is inderdaad die van Q heur wangetjes
Maar het is dus óf, óf, óf... zeker als ik niet mag betalen
MrGquote:Op maandag 28 december 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
Die Minstrels heb ik zelf ook nooit hoeven betalen![]()
Dat deed Heer G!
En de rijst kostte amper wat en Loveless heeft destijds heel eigenwijs alsnog stiekem betaald, dus daar werd ik ook al niet arm van. Ik ga wel ff kieken voor je
Ik heb vast tien handdoeken gekocht en 3 babyblauwe fleece dekensquote:Op maandag 28 december 2009 20:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan steek je die centjes toch in de zak van DTH?![]()
![]()
Jullie nemen trouwens alleen handdoeken mee?
Of nog iets anders?
Ikzelf ben in de loop van de actiejaren wel door m'n voorraad handdoeken heen, maar de Action heeft ze vast wel goeikopie
Ik ga gewoon straks een stapel snuggy's kopen voor de lente op de lounge set. Gewoon iedereen zo'n ding, dan zit je collectief voor paalquote:Op maandag 28 december 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
Muizen en kikkers
Cat, hoeraaaaaaaaa voor je box metbadspul!
Oh en de Snuggy
Sorry, maar ik lig er om in een deuk. Wat een draak van een ding is dat toch
Toegegeven: het zal wél heel erg lekker knus en warm en zacht zitten.
Dus als je echt zéker weet dat niemand je ziet, of als je zéker weet dat degene die je ziet het niet erg vindt (Heer G zou de Snuggy in de haard smijten) dan kan je hem best kopen!
![]()
Whehehehequote:Op maandag 28 december 2009 20:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ga gewoon straks een stapel snuggy's kopen voor de lente op de lounge set. Gewoon iedereen zo'n ding, dan zit je collectief voor paal
Ik ben niet echt helder meer nu.quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, nu zijn de Hot Toddies uitverkocht![]()
Kutjebef
Prima. De eerste test wordt een mini F&F BBQ meet op de lounge set. Je bent bij deze uitgenodigdquote:Op maandag 28 december 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehehe
Als je dan maar niet vergeet foto's te maken
Ik ga morgen in Eindhoven handdoeken ophalen!quote:Op maandag 28 december 2009 20:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan steek je die centjes toch in de zak van DTH?![]()
![]()
Jullie nemen trouwens alleen handdoeken mee?
Of nog iets anders?
Ikzelf ben in de loop van de actiejaren wel door m'n voorraad handdoeken heen, maar de Action heeft ze vast wel goeikopie
Ik klik en ik denk is dat eetbaar??? Vast niet want het is Lush. Wat ziet dat er raar uit zeg.quote:Op maandag 28 december 2009 20:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Whoosh!
En Qwea heeft idd haar gezicht mishandeld met Buffy.
quote:Op maandag 28 december 2009 20:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga morgen in Eindhoven handdoeken ophalen!En dan door naar de IKEA om voor mezelf nieuwe te kopen. Kunnen mijn oude handdoekjes ook mee op de 9e.
Dan halen Zusje en ik nog wel wat blikjes Gourmetquote:Op maandag 28 december 2009 20:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog iets van 100 kauwstaven gekocht. Van die dikke jetsers voor Rocky en zijn vriendjes
Die blok rag je over je billen.quote:Op maandag 28 december 2009 20:48 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik klik en ik denk is dat eetbaar??? Vast niet want het is Lush. Wat ziet dat er raar uit zeg.
Ik moet nog steeds lachen om je sigquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
Laat je door mij niet op stang jagen hoor
Het zal best heerlijk zitten en ik snap best dat mensen zoiets kopen.
Alleen door dit soort foto's:
[ afbeelding ]
..nou ja... catch my drift?
Ik ook.quote:Op maandag 28 december 2009 20:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om je sig
Een klein stukje? En wat kost zo'n geval dan?quote:Op maandag 28 december 2009 20:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die blok rag je over je billen.Da's Buffy.
![]()
Whooosh is giechelglibberlollige jelly! Stukje in je douchepuff frotten en schuimen maar!![]()
Dat doen ze maar 1 xquote:Op maandag 28 december 2009 21:00 schreef nieslief het volgende:
[..]
Een klein stukje? En wat kost zo'n geval dan?
Ach laat ook maar ik heb al een mental-image van twee bengels onder de douche die moeten proeven want dat is een toetje.....
Oh gowd dat topic ga ik volgen als Q haar licht erover laat schijnen.....quote:Op maandag 28 december 2009 20:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Q, laat je deskundig licht es ff over deze kwestie schijnen![]()
Hond en artrose
100 gram doet een euro of vijf. Maar ik doe er zeker 15 douchebeurten mee. Kwestie van vooraf jelly slachten.quote:Op maandag 28 december 2009 21:00 schreef nieslief het volgende:
[..]
Een klein stukje? En wat kost zo'n geval dan?
Ach laat ook maar ik heb al een mental-image van twee bengels onder de douche die moeten proeven want dat is een toetje.....
quote:Op maandag 28 december 2009 21:02 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh gowd dat topic ga ik volgen als Q haar licht erover laat schijnen.....
TS en Q dat is:![]()
![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 21:02 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh gowd dat topic ga ik volgen als Q haar licht erover laat schijnen.....
TS en Q dat is:![]()
![]()
Klopt: TS.quote:Op maandag 28 december 2009 21:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar er zit helaas al wel een trol
Dat vroeg ik me ook al af, waar die zijn inmiddels?quote:Op maandag 28 december 2009 21:04 schreef Enfermera het volgende:
Hoe gaat het trouwens met de natte doos boekjes?
quote:Op maandag 28 december 2009 21:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar er zit helaas al wel een trol
Dat stuk heeft Trovey denk ik niet meegekregen.quote:
Uhuh, wat denk je zelf?quote:Op maandag 28 december 2009 20:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Prima. De eerste test wordt een mini F&F BBQ meet op de lounge set. Je bent bij deze uitgenodigd
Ja johquote:Op maandag 28 december 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af, waar die zijn inmiddels?
Hmz. Ik zit nu op 68 pond op de uk site en nu denk ik 'als ik er nou nog ff 12 pond bij doe heb ik weer 10 pond gratis'. Arghhh. RótsiteMaar ik ga het niet doen, ik ben sterk
Ook gezelligquote:Op maandag 28 december 2009 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Uhuh, wat denk je zelf?
Nou denk ik dat we gaan BBQen als het warm genoeg is om zonder Snuggy buiten te zijn, dus eh...
quote:Op maandag 28 december 2009 20:54 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh, weten ze wel dat ik verder niet weet of nakie raszuiver is?
Ik heb geen verstand van die beesten, weet alleen dat ie naakt is, lelijk is en grote ballen heeft![]()
Maar wel heel erg aanhankelijk en lief.
quote:Op maandag 28 december 2009 21:13 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Vriendje en ik hebben de grootste lol gehad met die Lush showerjelly, hoe werkt dat spul in hemelsnaamHet vloog de hele badkamer door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |