En dan komt bij mij de vraag op wat is het? En waar heb je het in de toekomst dan voor nodig?quote:Op maandag 28 december 2009 21:34 schreef trovey het volgende:
Vraagke...op die Nederlandse site heb ik ook van die Bodypoeders gezien...is dat wat voor mij (in de verre toekomst) of is dat niets
Wil je zeep of wat anders?quote:Op maandag 28 december 2009 21:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ken dus al die namen en geuren niet allemaal, maar ik hou wel van zoetig/fruitig, maar niet van vanille![]()
En sugarscrubs zijn ook no go...het schrijnt nog steeds
Oooohquote:Op maandag 28 december 2009 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Tom ligt stijf tegen me aan te slapen
1. om je het het badderen te bepoederen zodat je lekker blijft ruiken en 2: verry toekomst duidt meer dat ik het voorlopig nog niet aanschaf i.v.m. chronisch geldgebrek door mijn geliefde beestjesquote:Op maandag 28 december 2009 21:37 schreef nieslief het volgende:
[..]
En dan komt bij mij de vraag op wat is het? En waar heb je het in de toekomst dan voor nodig?
quote:Op maandag 28 december 2009 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Die 30 + 30 klinkt wel heul verleidelijk eerlijk gezegd
Douchegel, bodylotion/butter.quote:
Heb jij een bad?quote:Op maandag 28 december 2009 21:39 schreef trovey het volgende:
[..]
1. om je het het badderen te bepoederen zodat je lekker blijft ruiken en 2: verry toekomst duidt meer dat ik het voorlopig nog niet aanschaf i.v.m. chronisch geldgebrek door mijn geliefde beestjes
Ik moet morgen voor Non halen, en mss voor nog een meisje, en voor Ing mssquote:
Sweetie Pie jelly lijkt me ook echt wat voor Ing, als ze zoetig fruitig zegtquote:
Nee zoek aub zelf uit wat je wil, ik ben daar zo slecht inquote:Op maandag 28 december 2009 21:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Douchegel, bodylotion/butter.
Dat gebruik ik tenminste.
Oeh, en evt. zo'n scrubbuffyding![]()
Zoek maar wat lekkers en zoets voor me uit, PM je rek.nr. en ik maak het naar je over
quote:Op maandag 28 december 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Sweetie Pie jelly lijkt me ook echt wat voor Ing, als ze zoetig fruitig zegt
Online ja, in de winkel zijn dr vast nog wel hier hoorquote:Op maandag 28 december 2009 21:41 schreef Ml-etje het volgende:de grabbags zijn op geeft de lushsite aan
quote:Op maandag 28 december 2009 21:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet morgen voor Non halen, en mss voor nog een meisje, en voor Ing mss
Tot 4 wil ik wel gaan, meer wordt echt te veel gesleep.
Dus als je weet wat je wil hebben haal ik t wel en dan stuur ik het woensdag naar iedereen op.
quote:Op maandag 28 december 2009 21:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Online ja, in de winkel zijn dr vast nog wel hier hoor
Yups!quote:Op maandag 28 december 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Sweetie Pie jelly lijkt me ook echt wat voor Ing, als ze zoetig fruitig zegt
Nee, van mijn leven ook nog nooit in een bad gezeten maar onder badderen versta ik ook douchenquote:
Ik ookquote:Op maandag 28 december 2009 21:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee zoek aub zelf uit wat je wil, ik ben daar zo slecht in
Wil je badspul of douche?quote:Op maandag 28 december 2009 21:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ing kom jij zo voor het eerst aan 30 euro?? Ik weet mijn niet wat allemaal te bestellen
Hou je van massagebars?quote:Op maandag 28 december 2009 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Het liefst gewoon douchegel of voor in de fluff.
Bodylotion en butter.
Als het maar zoetig/fruitig is.
Leef je uit; ik betaal wel!
Greys heeft die allemaalquote:Op maandag 28 december 2009 21:41 schreef Ml-etje het volgende:
de grabbags zijn op geeft de lushsite aan
Ing, had je wel of geen bad? Nee he?quote:
Voor onder de douche?quote:
Bad en zoet maar ook frisquote:Op maandag 28 december 2009 21:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wil je badspul of douche?
En van wat voor geuren hou je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |