Nee ik hap niet ik zit op m'n handen is wel lastig typen zo met mijn neus trouwens.quote:Op maandag 28 december 2009 18:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waarom heb ik eigenlijk geen kerstkaart van jou![]()
.
.
.
.
.
.
.
.
Verslavend he? en dat wordt alleen nog maar ergerquote:Op maandag 28 december 2009 18:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had mijn naam een keer of 10 ge-pmd, dus ik dacht dat hoeft vast niet!
Oh, en Twilight is verslavend! Bijna deel 1 uit en net alvast deel 2 gekocht![]()
(en je onderschrift!)
Volgens mij hebben we hem daartijds ook op getest en daar kwam toen niets uit....maar neem dat morgen ook nog gewoon even mee om dat te controleren of dt inderdaad toen gedaan is...weet het voor 99.99 % zeker dat er toen een test is gedaan.....maar ja die 0,01 zit me toch weer dwarsquote:Op maandag 28 december 2009 18:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Raar he?![]()
En hoe is de schildklierfunctie?
Bij hyperthyreoidie worden de spieren ook "opgegeten".
Daarna is ie weer gaan doorklussenquote:Op maandag 28 december 2009 18:58 schreef Bamba het volgende:
Oeh Greys, daar heeft heer G vast nog wel een tijdje last van! Brrr...
quote:Op maandag 28 december 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh gatverHet ligt in een bergje as
![]()
Het is zeg maar zijn vingerafdruk die er af isDat vel, met een stukkie vleesch
Kan je tegen bloederig? Anders echt niet klikkenoh joh, dat valt mee!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je ooit nog kaas in een supermarkt wilt kopen; niet klikken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 19:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh joh, dat valt mee!!!!!
Als je ooit nog kaas in een supermarkt wilt kopen; niet klikken:IEUWWWWWWWWWWWWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het viel mij ook nog mee hoor bij Heer G!IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja, erg he! En zelfs de leidinggevende durfde niet (en had niet het overwicht om het te laten doen door het personeel), dat was wel echt het prototype mieterige nicht, dus dat verklaart het misschien, maar toch!!!!quote:Op maandag 28 december 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
IEUWWWWWWWWWWWW
Ja het viel mij ook nog mee hoor bij Heer G!
Kijk ze daar liggen wonen.quote:Op maandag 28 december 2009 19:08 schreef Greys het volgende:
Maes, dat decoratieve kleed voor op de bank dat we gekocht hebben vanmiddag valt erg goed in de smaak
Daar ergens liggen Boor en Bink in het kleed
[ afbeelding ]
En Boor is er echt niet meer vanaf te jagenZie dat staartpuntje om die poot
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 december 2009 19:08 schreef Greys het volgende:
Maes, dat decoratieve kleed voor op de bank dat we gekocht hebben vanmiddag valt erg goed in de smaak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cat!quote:Op maandag 28 december 2009 19:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk ze daar liggen wonen.![]()
Arme Heer G. Ik heb nog niet teruggelezen maar het klinkt pijnlijk.
Dat soort kleden (maar dan in donkerbruin) liggen hier ook op de bank....1 omdat het lekkerder zit dan leer op dit moment, 2 om het gat in de bankzitting te camouflerenquote:Op maandag 28 december 2009 19:08 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij hebben ook zo'n heerlijk groot kleed van de Actionquote:Op maandag 28 december 2009 19:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat soort kleden (maar dan in donkerbruin) liggen hier ook op de bank....1 omdat het lekkerder zit dan leer op dit moment, 2 om het gat in de bankzitting te camouflerenen 3...de katten en de honden zijn er niet van af te slaan
....trouwens gekocht bij de Action.
Die heb ik ook, in het wit.quote:Op maandag 28 december 2009 19:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo'n heerlijk groot kleed van de Action. Ligt heeeerlijk!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 28 december 2009 19:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die heb ik ook, in het wit.
Ben er flieft op en ga ermee trouwen.Hoe sta je ten opzichte van bigamie JJH?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |