Volgensmij had ik die! Tenminste, de kleuren komen overeen!quote:Op maandag 28 december 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
Die Sweetie Pie shower prutjedinges ziet er ook zo lekker uit
Wie heeft die wel eens gehad?
[ afbeelding ]
Hier ligt er een alleen ik kom er maar niet aan toequote:Op maandag 28 december 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af, waar die zijn inmiddels?
Hmz. Ik zit nu op 68 pond op de uk site en nu denk ik 'als ik er nou nog ff 12 pond bij doe heb ik weer 10 pond gratis'. Arghhh. RótsiteMaar ik ga het niet doen, ik ben sterk
Aaaaah. Ik heb wel zo´n fluff ding ook gekregen van Nonneke, maar op een stok!quote:Op maandag 28 december 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ik het begin ook dus
Ik heb nog steeds moeite om er een klein stukje af te frotten in dat potje, maar dan daarna moet je het in zo'n fluff ding proppen en dan flink wrijven op dat ding. Ehm ja, snappie?
Vandaag weer gekocht!quote:Op maandag 28 december 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Jelly 101:quote:Op maandag 28 december 2009 21:13 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Vriendje en ik hebben de grootste lol gehad met die Lush showerjelly, hoe werkt dat spul in hemelsnaamHet vloog de hele badkamer door
Hij ruikt wel heerlijk ja, tis de jelly die ik het lekkerst vindquote:Op maandag 28 december 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Die is onder de douche ook fijn!!!! Voor je rug.quote:Op maandag 28 december 2009 21:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Aaaaah. Ik heb wel zo´n fluff ding ook gekregen van Nonneke, maar op een stok!Leek me meer voor in bad hahaha.
quote:
Die heb ik ook. Is minder briljant voor jellies maar als je het écht wil, kan het wel.quote:Op maandag 28 december 2009 21:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Aaaaah. Ik heb wel zo´n fluff ding ook gekregen van Nonneke, maar op een stok!Leek me meer voor in bad hahaha.
Aaaah, snijden. Tsjah, ik opende het potje gewoon onder de douche. Maargoed, het was wel grappigquote:Op maandag 28 december 2009 21:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vandaag weer gekocht!![]()
Hij ruikt friszoet, niet kauwgomballenzoet zoals Snowfairy maar gewoon lekkah, meisjesachtig. Is wel te vergelijken met Comforter.
[..]
Jelly 101:
Men snijde een stukje van de jelly af
Men neme een
[ afbeelding ]
Men frot het stukje jelly in de puff.
Men wrijft de 'blaadjes' van de puff in elkaar.
SCHUIM LOL SCHUIM LOL!
Zo'n ding op een stok heb ik ook....handig voor je rugquote:Op maandag 28 december 2009 21:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bij mij moet je niet zijn, ik snap de lol ook nietquote:Op maandag 28 december 2009 21:19 schreef Enfermera het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Lush nou zo lekker is? Heb 't nog nooit geprobeerd en snap all the fuss about it niet zo xD
Het maakt badderen en douchen weer lollig. Allerlei verschillende geurtjes, verschillende soorten produkten voor elk plekje van je lichaam en vaak zijn ze nét iets anders vormgegeven dan je normaliter zou verwachten.quote:Op maandag 28 december 2009 21:19 schreef Enfermera het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Lush nou zo lekker is? Heb 't nog nooit geprobeerd en snap all the fuss about it niet zo xD
Same here.quote:Op maandag 28 december 2009 21:19 schreef Enfermera het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2009 21:21 schreef Goodbye het volgende:
Ik liet m'n vriend gewoon m'n rug inzepen. En m'n haar wassenLekker lui
Voor iemand die pas net de wondere wereld van Lush heeft betreden: super lekkere geurtjes buiten de standaard zooi die je in de winkel kunt vinden.quote:Op maandag 28 december 2009 21:19 schreef Enfermera het volgende:
quote:
Als je een échte vent bent geef je Lush kado.quote:Op maandag 28 december 2009 21:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb er over gedacht voor m'n vriendin, maar ik weet niet of ze het lekker vindt
Zolang je maar schoon wordtquote:Op maandag 28 december 2009 21:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik laat het mijn denkbeeldige vriend doen
De hilariteitquote:Op maandag 28 december 2009 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het maakt badderen en douchen weer lollig. Allerlei verschillende geurtjes, verschillende soorten produkten voor elk plekje van je lichaam en vaak zijn ze nét iets anders vormgegeven dan je normaliter zou verwachten.
Maar elke keer valt die Puff uit zijn handenquote:
Oh dat laatste aanbod is wel heel aantrekkelijkquote:Op maandag 28 december 2009 21:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je een échte vent bent geef je Lush kado.Ik ben nog geen vrouw tegen gekomen die het helemaal niks vindt. Tis wel handig als je een beetje weet wat ze lekkere geuren vindt.
Ik heb nog wel wat liggen als je niet in de buurt van de winkel komt en haar snel wil verrassen.
Wat is er Lovelessje van me?quote:
*heeft stash*quote:Op maandag 28 december 2009 21:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh dat laatste aanbod is wel heel aantrekkelijkik zoek nog een leuk kerstcadeautje, maar ik kan morgen niet naar Mestreech rijden
OF ik koop morgen voor 30 euro voor je in de winkel en dan krijg je ook nog es een zak met 30 euro goodies kado en stuur t opquote:Op maandag 28 december 2009 21:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh dat laatste aanbod is wel heel aantrekkelijkik zoek nog een leuk kerstcadeautje, maar ik kan morgen niet naar Mestreech rijden
Nou, om te beginnen.......quote:Op maandag 28 december 2009 21:19 schreef Enfermera het volgende:
Da's fijnquote:Lush houdt zich strak aan een beleid tegen dierproeven. We gaan hierin een stap verder dan veel andere cosmeticabedrijven. Niet alleen testen we onze eigen producten of ingrediënten niet op dieren, we nemen ook geen enkel ingrediënt af van leveranciers die in welke tak van hun bedrijf dan ook op dieren testen. Dit is een uniek standpunt wat ons een pionierspositie geeft in de strijd tegen dierproeven in de cosmetica-industrie.
quote:Wij geloven
Wij geloven in het maken van effectieve producten van vers, biologisch* fruit en groenten, de beste essentiële oliën en veilige synthetische ingrediënten.
Wij geloven in het afnemen van bedrijven die niet op dieren testen en in het gebruik van mensen om onze producten te testen.
Wij ontwikkelen onze producten en geuren zelf. We maken ze met de hand, met alleen vegetarische ingrediënten. We gebruiken zo min mogelijk conserveringsmiddelen en verpakkingsmateriaal. We vertellen je graag wanneer je product gemaakt is.
Wij geloven in happy werknemers die Happy producten maken en graag met hun gezicht op het product verschijnen. Zo maken we onze moeders extra trots.
Wij geloven in lang baden bij kaarslicht, samen douchen, massages en de wereld vullen met heerlijke parfums. In het maken van fouten, alles verliezen en opnieuw beginnen.
Wij geloven dat onze producten een eerlijke prijs hebben, dat wij winst mogen maken en dat de klant altijd gelijk heeft.
* Wij geloven ook dat woorden als ‘vers’ en ‘biologisch’ een oprechte betekenis hebben, die verder gaat dan marketing.
En zou jij morgen eventueel tijd hebben ook effies? Ik zit eigenlijk in een strak schema morgen maar als je het echt meent zou ik het wel heel fijn vindenquote:Op maandag 28 december 2009 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*heeft stash*![]()
Zit vast wat bij voor d'r.
quote:Op maandag 28 december 2009 21:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OF ik koop morgen voor 30 euro voor je in de winkel en dan krijg je ook nog es een zak met 30 euro goodies kado en stuur t op
Leuk hè, smiliesquote:
Ik heb nu in de bestellijst voor jou 1 zo'n roze als vorige keer staan.quote:Op maandag 28 december 2009 21:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Aaaah, snijden. Tsjah, ik opende het potje gewoon onder de douche. Maargoed, het was wel grappig![]()
Greys, heb je die voor mij nu ook besteld?
Hoi. Tieten. Bier. Voetbal.quote:
Die jellies zijn fijn voor in bad en voor op de hondenquote:Op maandag 28 december 2009 21:28 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb een paar keer jelies gehad van Lush, maar ik hou er echt niet van. Ik hou van de zepen en de bodybutters.
Toppie, dank!quote:Op maandag 28 december 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nu in de bestellijst voor jou 1 zo'n roze als vorige keer staan.
Wilde je er meer?
En Loveless, voor jou 1 zo'n roze voor je meissie en 2x The Wuss voor jou.
En dan nog een paar dingetjes () voor mezelf en wat voor Elies
quote:Op maandag 28 december 2009 21:27 schreef Cat22 het volgende:
Loveless!
En volgens mij zag ik Zwabber net ook binnen gluren.
Houdt je vriendin van douchen, in bad gaan en massages? Dan denk ik dat het wel goed zit hoor!quote:Op maandag 28 december 2009 21:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]nee da's me toch net effe iets te heftig voor een probeerseltje
Geen tieten, wel bier (was net een vriend langsgekomen nl.) straks FIFA10quote:Op maandag 28 december 2009 21:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoi. Tieten. Bier. Voetbal.
En jij?
Moet ik voor jou morgen halen?quote:Op maandag 28 december 2009 21:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Houdt je vriendin van douchen, in bad gaan en massages? Dan denk ik dat het wel goed zit hoor!
Anders neem ik dat aanbod van Oh-Oh wel aan
Nee ze haaaat massagesquote:Op maandag 28 december 2009 21:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Houdt je vriendin van douchen, in bad gaan en massages? Dan denk ik dat het wel goed zit hoor!
Anders neem ik dat aanbod van Oh-Oh wel aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |