Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
lijkt me wel beterquote:Op maandag 28 december 2009 00:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik post ze wel in het nieuwe topic....
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 27-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 328 goldfinger1963
02. 189 DaMart
03. 184 biekske2009
04. 161 friemelaar
05. 108 BrandX
06. 089 Dr_Flash
07. 057 --Tweety--
08. 051 Klonk
09. 024 john-frusciante
10. 023 indahnesia.com
11. 021 Symphonic
12. 019 marcb1974
13. 012 MPG
14. 007 VergaderEend
15. 007 Ladylike
16. 006 Nijns
17. 005 Sjowhan
18. 004 wel.o.k
19. 001 Ben.
20. 001 sararaats
Reeks-statistieken!
189... volgens mij is dat mijn KSC-dagrecordquote:Op maandag 28 december 2009 00:07 schreef DaMart het volgende:
Nou jongens, wie hebben gisteren het hardst hun best gedaan om de KSC te vullen?
[..]
ik was gelijk met jouw hier maar DaMart deed er lang overquote:
Die NDA's die voor mij golden waren maar geldig voor de duur van het freelance werk met een max van 1 jaar.quote:
er zijn er maar 300 spammer is dat niet genoegquote:Op maandag 28 december 2009 00:07 schreef friemelaar het volgende:
Shit jullie waren ineens weg![]()
was da nou voor een houding
Ik klikte een verkeerd scherm weg en moest toen FOK! opnieuw openenquote:Op maandag 28 december 2009 00:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik was gelijk met jouw hier maar DaMart deed er lang over
denk het ookquote:Op maandag 28 december 2009 00:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
189... volgens mij is dat mijn KSC-dagrecord.
quote:Op maandag 28 december 2009 00:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
189... volgens mij is dat mijn KSC-dagrecord.
328... dat zijn er 13 meer dan ik ooit op één dag op heel FOK! heb gepost...quote:Op maandag 28 december 2009 00:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk het ook
je hebt nog een goede eind spurt ingezet
moet je maar op lettenquote:Op maandag 28 december 2009 00:07 schreef friemelaar het volgende:
Shit jullie waren ineens weg![]()
was da nou voor een houding
whehehe FAILquote:Op maandag 28 december 2009 00:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik klikte een verkeerd scherm weg en moest toen FOK! opnieuw openen.
quote:Op maandag 28 december 2009 00:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk het ook
je hebt nog een goede eind spurt ingezet
quote:Op maandag 28 december 2009 00:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
328... dat zijn er 13 meer dan ik ooit op één dag op heel FOK! heb gepost....
dat is voor mij ook een recordquote:Op maandag 28 december 2009 00:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
328... dat zijn er 13 meer dan ik ooit op één dag op heel FOK! heb gepost....
ja maar, ja maar , ja maar eerst wwaren er 3 posts per 10 minuten en toen ineens 100 in 3 minutenquote:Op maandag 28 december 2009 00:09 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
er zijn er maar 300 spammer is dat niet genoeg
quote:Op maandag 28 december 2009 00:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu heeft WOK zeker ook weer een topic gemist?
Ik ook...quote:Op maandag 28 december 2009 00:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is voor mij ook een record![]()
ik ben bang voor de dagcijfers
hihiquote:
dat kloptquote:Op maandag 28 december 2009 00:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook....
Maar die zie ik later wel. Ik ga nu eerst eens slapen en morgen overdag doe ik het wel weer rustig aan. Dat doorspammen is een dagje leuk, maar moet niet dagen duren.
Vanaf dinsdag begint het feest weer van voren af aan, verwacht menquote:Op maandag 28 december 2009 00:15 schreef biekske2009 het volgende:
Hagel, windstoten, fladderende luxaflex in de keuken... het lijkt wel herfst
![]()
Hopelijk is dan straks iig dat laatste beetje glibberzooi weg, dan kan ik tenminste mn wasmachine weer fatsoenlijk bereiken
Calimeroquote:Op maandag 28 december 2009 00:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ja maar, ja maar , ja maar eerst wwaren er 3 posts per 10 minuten en toen ineens 100 in 3 minuten![]()
Wat een eindspurt mannen mensen
Truste DMquote:Op maandag 28 december 2009 00:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook....
Maar die zie ik later wel. Ik ga nu eerst eens slapen en morgen overdag doe ik het wel weer rustig aan. Dat doorspammen is een dagje leuk, maar moet niet dagen duren.
op het vrijthof is winterlandquote:Op maandag 28 december 2009 00:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ja maar, ja maar , ja maar eerst wwaren er 3 posts per 10 minuten en toen ineens 100 in 3 minuten![]()
die staat buitenquote:Op maandag 28 december 2009 00:15 schreef biekske2009 het volgende:
Hagel, windstoten, fladderende luxaflex in de keuken... het lijkt wel herfst
![]()
Hopelijk is dan straks iig dat laatste beetje glibberzooi weg, dan kan ik tenminste mn wasmachine weer fatsoenlijk bereiken
nietus het waren er maar 50quote:Op maandag 28 december 2009 00:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Eentje, die andere is Breezerslet die donker is.quote:Op maandag 28 december 2009 00:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
DaMart in de onderste rij van de OP is nog een lege plek als ik het goed zie
'k mag de helft overdrijvenquote:Op maandag 28 december 2009 00:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nietus het waren er maar 50
jij had hem ook al gezienquote:Op maandag 28 december 2009 00:17 schreef friemelaar het volgende:
da rechtse plekje onderaan on de OP is wel ZOOOO leeg
Niet helemaal, wel in een apart stenen schuurtje. Het ding heeft gezelschap van een droger en een vrieskist. Dat spul kon niet in huis zonder veel kastruimte in te leverenquote:
toppiequote:Op maandag 28 december 2009 00:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eentje, die andere is Breezerslet die donker is.
En nu is het ook opgelost als het goed is. Ik moest ook al #1619 toevoegen.
Yep daarstraks al, daar zouden een paar rozen de boel mooi op kunnen fleuren...quote:
Da's het leuke van freelancen, je bepaalt zélf wanneer je geld wil verdienen of wanneer je wil spelenquote:Op maandag 28 december 2009 00:19 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
helaas verdien je niet veel aan hun praatjes?
wij hadden dat eerst ook in de garage staan maar we hebben het maar boven in ons appartement gezet scheelt een hoop lopen en de wassen zijn nou ook een stuk sneller gedaanquote:Op maandag 28 december 2009 00:20 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Niet helemaal, wel in een apart stenen schuurtje. Het ding heeft gezelschap van een droger en een vrieskist. Dat spul kon niet in huis zonder veel kastruimte in te leveren
slaap zequote:
daarom ben ik disk jockey bij gfquote:Op maandag 28 december 2009 00:21 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Da's het leuke van freelancen, je bepaalt zélf wanneer je geld wil verdienen of wanneer je wil spelen
Dan zien we elkaar nog wel een keertjequote:Op maandag 28 december 2009 00:23 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
daarom ben ik disk jockey bij gf
quote:Op maandag 28 december 2009 00:21 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Da's het leuke van freelancen, je bepaalt zélf wanneer je geld wil verdienen of wanneer je wil spelen
mag ik iets vragen?quote:
met nieuwjaarquote:Op maandag 28 december 2009 00:25 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Dan zien we elkaar nog wel een keertje![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 00:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
mag ik iets vragen?
waarom chatten jullie (jij en biekske) een heel topic vol terwijl jullie in 1 ruimte zitten en alles gewoon kunnen zeggen?
Vreemd genoeg is dat tegenwoordig een vaste constante, is tijden anders geweest. Dat ik geld moest bijleggen om de boekhouder en de belasting te betalen bijv...quote:Op maandag 28 december 2009 00:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]dat klopt.
moet er natuurlijk wel genoeg werk zijn voor je.
ze zitten niet in 1 ruimtequote:Op maandag 28 december 2009 00:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
mag ik iets vragen?
waarom chatten jullie (jij en biekske) een heel topic vol terwijl jullie in 1 ruimte zitten en alles gewoon kunnen zeggen?
en dat ondanks de crisisquote:Op maandag 28 december 2009 00:29 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Vreemd genoeg is dat tegenwoordig een vaste constante, is tijden anders geweest. Dat ik geld moest bijleggen om de boekhouder en de belasting te betalen bijv...
geen leven beidequote:Op maandag 28 december 2009 00:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Wij zitten appart.......
ieder zijn eigen hok..
Reacties zijn meestal ook niet naar elkaar gericht maar naar de "medespelers" meestal danquote:Op maandag 28 december 2009 00:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
mag ik iets vragen?
quote:Op maandag 28 december 2009 00:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze zitten niet in 1 ruimte
dat dus en forum vervuilersquote:Op maandag 28 december 2009 00:34 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Voor de rest van "het leven" zijn we al ruim 17 jaar
quote:Op maandag 28 december 2009 00:37 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
![]()
[..]
dat dus en forum vervuilers
quote:Top 100 van zondag 27 december 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
003. 361 goldfinger1963
009. 260 DjRex89
020. 197 DaMart
022. 196 BrandX
024. 184 biekske2009
032. 161 friemelaar
065. 100 Dr_Flash
zijn dat de berichten op heel fok! of alleen in KSC?quote:Op maandag 28 december 2009 00:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
de cijfers van gister waar de KSCers goed actief waren![]()
[..]
wij al beide 14 jaar samen en reageren niet op mekaar of stoer doen dat je al een keer in een parenclub bent geweestquote:Op maandag 28 december 2009 00:34 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Voor de rest van "het leven" zijn we al ruim 17 jaar
Hij wil niet op mijn stoel (krijgt hij kouwe kloten van) en ik niet in zijn vierkante meter. 's Avonds en in het weekend zitten we tegelijk op Fok! maar op de meeste andere dagen hebben we beide andere pc-bezigheden. Dan kan ik 'm niet van de zijne afjagen en hij mij niet van de mijne, er wordt dan brood verdiend met die dingen. Dus dit is voor ons dé oplossingquote:Op maandag 28 december 2009 00:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Wij zitten appart.......
ieder zijn eigen hok..
pffffff omg hoe oud zijn jullie? wat een excuses.................notquote:Op maandag 28 december 2009 00:43 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Hij wil niet op mijn stoel (krijgt hij kouwe kloten van) en ik niet in zijn vierkante meter. 's Avonds en in het weekend zitten we tegelijk op Fok! maar op de meeste andere dagen hebben we beide andere pc-bezigheden. Dan kan ik 'm niet van de zijne afjagen en hij mij niet van de mijne, er wordt dan brood verdiend met die dingen. Dus dit is voor ons dé oplossing![]()
En zo 'klef' als we een paar weken terug bij GF deden, zo doen we thuis ook. Tot ergernis van de zoons
op heel fokquote:Op maandag 28 december 2009 00:39 schreef friemelaar het volgende:
[..]
zijn dat de berichten op heel fok! of alleen in KSC?
Laat maar komen, ik heb m'n butsmuts al opgezetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op maandag 28 december 2009 00:43 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Hij wil niet op mijn stoel (krijgt hij kouwe kloten van) en ik niet in zijn vierkante meter. 's Avonds en in het weekend zitten we tegelijk op Fok! maar op de meeste andere dagen hebben we beide andere pc-bezigheden. Dan kan ik 'm niet van de zijne afjagen en hij mij niet van de mijne, er wordt dan brood verdiend met die dingen. Dus dit is voor ons dé oplossing![]()
En zo 'klef' als we een paar weken terug bij GF deden, zo doen we thuis ook. Tot ergernis van de zoons -weg-
quote:Op maandag 28 december 2009 00:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat verklaart de ruimte tussen de nr's
quote:
LOLquote:Op maandag 28 december 2009 00:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb vandaag in nog 5 andere SC's gepost maar dat is wel moeilijk bijhouden en zeker als het hier hard gaat
er hebben meerdere mensen geklaagd over jullie gespam, dan zal ik de boeman maar zijnquote:Op maandag 28 december 2009 00:53 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
LOL![]()
Gewoon meerdere schermen openen en dan met ALT + TAB en je vinger aan de F5 schakelen
zoietsquote:Op maandag 28 december 2009 00:53 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
LOL![]()
Gewoon meerdere schermen openen en dan met ALT + TAB en je vinger aan de F5 schakelen
dat krijg je toch van de muis?quote:Op maandag 28 december 2009 01:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wel opletten hoor, daar krijg je RSI van
In de meeste sc's komen wat veel communicatief gestoorde pubertjes, das wel jammer omdat die de sfeer nogal negatief beïnvloeden.quote:Op maandag 28 december 2009 00:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb vandaag in nog 5 andere SC's gepost maar dat is wel moeilijk bijhouden en zeker als het hier hard gaat
Alleen als je die onder een verkeerde hoek vasthoudquote:Op maandag 28 december 2009 01:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat krijg je toch van de muis?
quote:Op maandag 28 december 2009 01:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wel opletten hoor, daar krijg je RSI van
quote:Op maandag 28 december 2009 00:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
er hebben meerdere mensen geklaagd over jullie gespam, dan zal ik de boeman maar zijn
klopt ga maar nooit naar ONZ of KLB daar zitten de echte gestoordequote:Op maandag 28 december 2009 01:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
In de meeste sc's komen wat veel communicatief gestoorde pubertjes, das wel jammer omdat die de sfeer nogal negatief beïnvloeden.![]()
Daarom beperk ik mij doorgaans tot KSC en KPD sc daar heb ik daar nog niet zoveel van gemerkt
nee serieus ik dacht dat je het kreeg van de muis.quote:Op maandag 28 december 2009 01:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Alleen als je die onder een verkeerde hoek vasthoud
Je hebt best een gevormde mening over de jeugd voor een noob, maar aan je postgedrag te merken mag je je ook tot de categorie puber rekenen.quote:Op maandag 28 december 2009 01:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
In de meeste sc's komen wat veel communicatief gestoorde pubertjes, das wel jammer omdat die de sfeer nogal negatief beïnvloeden.![]()
Daarom beperk ik mij doorgaans tot KSC en KPD sc daar heb ik daar nog niet zoveel van gemerkt
Volgens mij ontsnapt er wel eens eentjequote:Op maandag 28 december 2009 01:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt ga maar nooit naar ONZ of KLB daar zitten de echte gestoorde
dat is dus de reden dat ik daar eigenlijk nooit post de meeste topics daar is ook gewoon de grootste onzinquote:Op maandag 28 december 2009 01:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Volgens mij ontsnapt er wel eens eentje![]()
Euhh ja dat had ik al gezien, een klein beetje fatsoen schijnt tegenwoordig schaars te zijn.
En diplomatie heeft men nog nooit van gehoord.![]()
Naja, het schijnt ook veel leuker te zijn mensen diep en hartgrondig te beledigen dan om gewoon te zeggen dat je het niet met ze eens bent.
Ja inderdaad KUN je RSI krijgen van het bedienen van de muis. meestal doordat té lang in dezelfde houding gewerkt word.quote:Op maandag 28 december 2009 01:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nee serieus ik dacht dat je het kreeg van de muis.
ze noemen het toch niet voor niets muisarm of zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op maandag 28 december 2009 01:14 schreef Burakius het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2009 01:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ja inderdaad KUN je RSI krijgen van het bedienen van de muis. meestal doordat té lang in dezelfde houding gewerkt word.
Arbeidsdeskundigen raden dan ook "micropauzes" aan (heel even iets anders doen) om RSI te voorkomen.
Op tijd een kop koffie kan al genoeg andere beweging zijn om RSI te voorkomen.Om nog maar te zwijgen over tennisarmen en voetbalknieën bij bankhangersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik toch genegeerd word gaan we iets gezelligs doen met oud op nieuwquote:Op maandag 28 december 2009 01:12 schreef john-frusciante het volgende:
sinds waneer worden wij genegeerd op dit forum?
quote:Op maandag 28 december 2009 01:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ja inderdaad KUN je RSI krijgen van het bedienen van de muis. meestal doordat té lang in dezelfde houding gewerkt word.
Arbeidsdeskundigen raden dan ook "micropauzes" aan (heel even iets anders doen) om RSI te voorkomen.
Op tijd een kop koffie kan al genoeg andere beweging zijn om RSI te voorkomen.dan pak ik nog maar eens een peukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
zegt me niksquote:Op maandag 28 december 2009 01:17 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja sorry, was de trema vergeten op de ü
ሶማልኛ ኩሺቲክ ተብሎ በሚታወቀው የቋንቋ መደብ የአፍሮ-እስያ ቤተሰብ የሚካለል ቋንቋ ነው። በአፍሪካ ቀንድ በሚገኙ አገሮች፥ በኢትዮጵያ፥ ጅቡቲ፥ ሶማሌና ኬንያ፥ በብዙ ሚሊዮን የሚቆጠሩ ተናጋሪዎች አሉት።
በ1964፥ በዚአድ ባሬ መንግስት አነሳሽነት፥ ለመጀመሪያ ግዜ በላቲን ፊደል መጻፍ ጀመረ። ü
Nu duidelijk
wij LL en ik worden erg moe van jullie!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 28 december 2009 01:17 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over tennisarmen en voetbalknieën bij bankhangers
quote:Op maandag 28 december 2009 01:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Als ik toch genegeerd word gaan we iets gezelligs doen met oud op nieuw
Ook beter die afwisselen met een zelfgedraaide Dr*m of S*ms*n, anders maybe problemen met je polsquote:Op maandag 28 december 2009 01:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan pak ik nog maar eens een peuk
dat kan ik wel weer begrijpenquote:Op maandag 28 december 2009 01:21 schreef Burakius het volgende:
Echte koffie, ja echte koffie, voel je van het moment dat je hem drinkt van je mond naar je maag toe glijden op een koude winterse dag, terwijl je in een Italiaanse op maat gemaakte pak zit met zakenvrienden, met een heerlijke geur in je neus, die je als je hem drinkt "ahh" laat zeggen.
ik zit op 2 SC te posten dus ik mis wel eens watquote:
Een mooie samenvatting van hoe mijn eerste koffie 's morgens na het ontwaken smaakt. Dank jequote:Op maandag 28 december 2009 01:21 schreef Burakius het volgende:
Echte koffie, ja echte koffie, voel je van het moment dat je hem drinkt van je mond naar je maag toe glijden op een koude winterse dag, terwijl je in een Italiaanse op maat gemaakte pak zit met zakenvrienden, met een heerlijke geur in je neus, die je als je hem drinkt "ahh" laat zeggen.
Kortom ook koffie liefhebber dus ?quote:Op maandag 28 december 2009 01:21 schreef Burakius het volgende:
Had het ook gezien... zal wel een eindejaarsspurt zijn om alle frustraties van zich af te schrijvenquote:Op maandag 28 december 2009 01:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
de mafste topic's zijn weer aan het opduiken op fok
je bedoelt : vreemde geurquote:Op maandag 28 december 2009 01:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
de mafste topic's zijn weer aan het opduiken op fok
Shag
Je mag eronder zetten als je het quoteert ergens in één van essaysquote:Op maandag 28 december 2009 01:28 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Een mooie samenvatting van hoe mijn eerste koffie 's morgens na het ontwaken smaakt. Dank je
eerder vervelingquote:Op maandag 28 december 2009 01:29 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Had het ook gezien... zal wel een eindejaarsspurt zijn om alle frustraties van zich af te schrijven
wat heb je gedaanquote:
Indahquote:
quote:
linkquote:Op maandag 28 december 2009 01:37 schreef indahnesia.com het volgende:
een gruwelijke moord op Bali. Sappig.
ik steek geen vuurwerk meer aanquote:Op maandag 28 december 2009 01:37 schreef john-frusciante het volgende:
Wij gaan oud op nieuw vieren bij mijn ouders, flink vuurwerk gekocht, lekker knallen
met 3 vingers gaat het postgemiddelde zeker omlaagquote:Op maandag 28 december 2009 01:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik steek geen vuurwerk meer aan
heb toen straks die uitzending van undercover in nederland gezien
Dear Burak, ik ben al te oud om nog ergens essays of dissertaties in te dienenquote:Op maandag 28 december 2009 01:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je mag eronder zetten als je het quoteert ergens in één van essaysmet : Burakius 2009
ik typ met 2 vingersquote:Op maandag 28 december 2009 01:46 schreef friemelaar het volgende:
[..]
met 3 vingers gaat het postgemiddelde zeker omlaagniet doen dus
Dan wil ik géén italiaanse koffie proberenquote:Op maandag 28 december 2009 01:49 schreef Burakius het volgende:
Somalische koffie is pas sterk, besef ik me net. Heb het een keer mogen proeven in Amsterdamn. Turkse koffie en Egyptische koffie lijken erg op elkaar. Klein kopje en sterk en veel prut. Alleen de Egyptische heb een soort van mint er nog bij wat wel lekkerder is naar mijn mening dan de Turkse.
De Italiaanse koffie is (en ik citeer mijn vader): net een spijker in je maag.
Mijn pa kon niet meer slapen! Uiterst handig voor het rijden. Minder handig toen we in de boot stapten naar Griekenland toe. Kon hij niet aan zijn slaap komen ahhaha.quote:Op maandag 28 december 2009 01:50 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Dan wil ik géén italiaanse koffie proberen
dissertaties. That'a first. Wat is dat? Geen zin in google.quote:Op maandag 28 december 2009 01:50 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Dear Burak, ik ben al te oud om nog ergens essays of dissertaties in te dienen
Goh, waar ken ik dat van.... Als ik het met links doe gaat het beter dan met rechts, maar vraag me andersom te doen en ik bak er pruimen vanquote:
je vader bedoelde zeker de italiaanse espresso.quote:Op maandag 28 december 2009 01:49 schreef Burakius het volgende:
Somalische koffie is pas sterk, besef ik me net. Heb het een keer mogen proeven in Amsterdamn. Turkse koffie en Egyptische koffie lijken erg op elkaar. Klein kopje en sterk en veel prut. Alleen de Egyptische heb een soort van mint er nog bij wat wel lekkerder is naar mijn mening dan de Turkse.
De Italiaanse koffie is (en ik citeer mijn vader): net een spijker in je maag.
Wat ik me kan herinerren, is dat een hele grote hoeveelheid gemalen koffiebonen in een wel heel klein kopje ging.quote:Op maandag 28 december 2009 01:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je vader bedoelde zeker de italiaanse espresso.
die is echt een aanval op je maagwand
Een dissertatie is een afstudeerproject voor hoger opgeleidenquote:Op maandag 28 december 2009 01:52 schreef Burakius het volgende:
[..]
dissertaties. That'a first. Wat is dat? Geen zin in google.
dat is idd espressoquote:Op maandag 28 december 2009 01:53 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wat ik me kan herinerren, is dat een hele grote hoeveelheid gemalen koffiebonen in een wel heel klein kopje ging.
Uni? Goed dat ik het weet, sta ik straks niet met een mond vol tanden.quote:Op maandag 28 december 2009 01:54 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Een dissertatie is een afstudeerproject voor hoger opgeleiden
Met cobra-gifquote:Op maandag 28 december 2009 01:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is idd espresso
wij noemen het hier een gifbekertje
dat hoeft er niet in het is zo een sterk bakkie dat je lepeltje bijna weg smeltquote:
dissertatiequote:Op maandag 28 december 2009 01:56 schreef Burakius het volgende:
[..]
Uni? Goed dat ik het weet, sta ik straks niet met een mond vol tanden.
Dan heb ik dat tijdens de huwelijksreis/vakantie op... voordat ik op dat verdoemde paard zatquote:Op maandag 28 december 2009 01:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat hoeft er niet in het is zo een sterk bakkie dat je lepeltje bijna weg smelt
Schatje, wie wil je om 2 uur 's nachts nog vermoordenquote:Op maandag 28 december 2009 02:02 schreef friemelaar het volgende:
goole.nl zoeken op "moord op bali"
dat is van 10 november 2008 wat ik krijgquote:Op maandag 28 december 2009 02:02 schreef friemelaar het volgende:
Als ik er aan terug denk, verlang ik wederom naar grote lappen onbehandelde puur naturel biefstukkenquote:Op maandag 28 december 2009 02:02 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Dan heb ik dat tijdens de huwelijksreis/vakantie op... voordat ik op dat verdoemde paard zat
quote:
2e link / onderwerp op die pagina = jouw onderschrift / post hier in KSC !!!quote:Op maandag 28 december 2009 02:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is van 10 november 2008 wat ik krijg
Yep, we sluiten af,quote:Op maandag 28 december 2009 02:05 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Schatje, wie wil je om 2 uur 's nachts nog vermoorden![]()
Kunnen we niet gewoon afsluiten, we hebben er bijna een 24-uurs marathon opzitten...
zal nog wel niet in het Nederlands bestaan dat bericht.quote:Op maandag 28 december 2009 02:02 schreef friemelaar het volgende:
Nu welquote:Op maandag 28 december 2009 02:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar heb je een linkje van die moord op bali?
dat is bij mij de eerste linkquote:Op maandag 28 december 2009 02:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
2e link / onderwerp op die pagina = jouw onderschrift / post hier in KSC !!!
weltrustenquote:Op maandag 28 december 2009 02:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Yep, we sluiten af,
Weltrusten allemaal
quote:Op maandag 28 december 2009 02:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nu wel
http://blog.indahnesia.co(...)n_killed_in_bali.php
trustenquote:Op maandag 28 december 2009 02:29 schreef biekske2009 het volgende:
Truste schatjes, tot morgen / na ons schoonheidsslaapje
tjing tjing voor jouwquote:
smakelijkquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 03:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik krijg voor iedere bezoeker een euro.. in mijn dromen
quote:
merk hetquote:
die instelling heb ik ookquote:
ik ga zo eens pittenquote:Op maandag 28 december 2009 03:30 schreef indahnesia.com het volgende:
Eens kijken wat ik vandaag ga doen
werk zequote:Op maandag 28 december 2009 07:26 schreef BrandX het volgende:
indah, en ik ga er van tussen, op tijd op het werk moeten zijn en zulks
whehe, dit topic staat bovenaan nu, en mijn NL blog op 5.quote:Op maandag 28 december 2009 02:02 schreef friemelaar het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2009 08:28 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
Weer een nieuwe werkweek helaas. Wél weer eentje van 4 dagen
Maar dan nog steeds 3quote:Op maandag 28 december 2009 08:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik maar 3 dagen
![]()
maar wel 2 met storingsdienst
Net geen 200quote:Op maandag 28 december 2009 00:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
de cijfers van gister waar de KSCers goed actief waren![]()
[..]
positief denken inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2009 08:28 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
Weer een nieuwe werkweek helaas. Wél weer eentje van 4 dagen
Als je de persoon die vakantie heeft bedacht maar met rust laatquote:Op maandag 28 december 2009 08:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
wil de persoon die werk uitgevonden heeft zich melden zo dat ik hem ritueel kan vermoorden ....
Jeuzus. Ernstig, zeer ernstigquote:Op maandag 28 december 2009 08:30 schreef wel.o.k het volgende:
iedereen heeft versleten vingers na die spam aanval van afgelopen weekend?
Ik probeerde voor een dag GF bij te houden. Maar dat is echt onbegonnen werk. Misschien dat het gelukt was als ik de hele dag achter de pc had gezeten zonder te eten, te drinken of wat dan ook te doenquote:
nopequote:Op maandag 28 december 2009 08:30 schreef wel.o.k het volgende:
iedereen heeft versleten vingers na die spam aanval van afgelopen weekend?
quote:Op maandag 28 december 2009 08:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeerde voor een dag GF bij te houden. Maar dat is echt onbegonnen werk. Misschien dat het gelukt was als ik de hele dag achter de pc had gezeten zonder te eten, te drinken of wat dan ook te doen.
Met andere woorden: GF heeft echt tijd te veel.
*mompelt iets met 'eigen baas'*quote:Op maandag 28 december 2009 08:45 schreef VergaderEend het volgende:
Het lijkt wel alsof iedereen trots is op hun postcounts... Niets te doen in het weekend?
Bijhouden? Dat heb ik al eerder opgegevenquote:Op maandag 28 december 2009 08:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeerde voor een dag GF bij te houden. Maar dat is echt onbegonnen werk. Misschien dat het gelukt was als ik de hele dag achter de pc had gezeten zonder te eten, te drinken of wat dan ook te doen.
In alle rust, met een vleugje werk.quote:Op maandag 28 december 2009 08:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zo hoe gaan we de dag eens door brengen ...
Nja, op de drukste dagen dat ik achter FOK! zat (met SR) was had ik nog 88 posts, en niet meer.quote:Op maandag 28 december 2009 08:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 december 2009 08:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
In alle rust, met een vleugje werk.
quote:
mag ik mee doen?quote:Op maandag 28 december 2009 08:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
wil de persoon die werk uitgevonden heeft zich melden zo dat ik hem ritueel kan vermoorden ....
jij begint over weekeinde-spam en trots op postcounts, ik kom met een verklaring voor mijn postaantallen.quote:Op maandag 28 december 2009 08:56 schreef VergaderEend het volgende:
Wat heeft "eigen baas" er mee te maken?
Die john fruitschaal heeft het wel over die friemelaar, maar goldfinger is toch tig keer erger met gespam?
Je moet het jezelf vooral NIET te moeilijk maken in het leven.quote:Op maandag 28 december 2009 09:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
is idd een optie ...zakt weer achter over
Mijn vriendin is net weer vertrokken, de werkster doet de rest. Ik kan dus fokken.quote:Op maandag 28 december 2009 09:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, op de drukste dagen dat ik achter FOK! zat (met SR) was had ik nog 88 posts, en niet meer.
Heb wel meer te doen dan te letten op mijn postcount. Vrienden/vriendin en m'n huisje
ga eens snel vergaderen, ik krijg trek in peking eendquote:
Goeie eend is zeker lekker.quote:Op maandag 28 december 2009 09:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ga eens snel vergaderen, ik krijg trek in peking eend
ik heb dit weekend sinds 10 jaar weer een biertje gedronken.quote:Op maandag 28 december 2009 09:11 schreef indahnesia.com het volgende:
En dus is het nu tijd voor een biertje ook.
Ik had gisteren wel wat tijd over. En voor een keertje is het leuk om eens mee te doen, maar het moet echt geen gewoonte worden. Ik heb ook betere dingen te doen in mijn vakantiequote:Op maandag 28 december 2009 09:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, op de drukste dagen dat ik achter FOK! zat (met SR) was had ik nog 88 posts, en niet meer.
Heb wel meer te doen dan te letten op mijn postcount. Vrienden/vriendin en m'n huisje
Zo, dat is een flinke pauze.quote:Op maandag 28 december 2009 09:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb dit weekend sinds 10 jaar weer een biertje gedronken.
gulpener Wintervrund
maar 'wat tijd' is niet genoeg om GF bij te houden.quote:Op maandag 28 december 2009 09:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had gisteren wel wat tijd over. En voor een keertje is het leuk om eens mee te doen, maar het moet echt geen gewoonte worden. Ik heb ook betere dingen te doen in mijn vakantie.
Nee, ik had beter niet mijn huishouden kunnen doen en die film 's avonds was ook geen goed ideequote:Op maandag 28 december 2009 09:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar 'wat tijd' is niet genoeg om GF bij te houden.
tja, ik weet eigenlijk ook niet hoe dat komt, geen trek.quote:Op maandag 28 december 2009 09:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zo, dat is een flinke pauze.
laten we daar eens over vagederenquote:Op maandag 28 december 2009 09:20 schreef VergaderEend het volgende:
Ik ga er maar eens snel vandoor, voordat mijn postcount de 10 overschrijdt en ik gevild word.
gf bij houden moet een lifestyle zijnquote:Op maandag 28 december 2009 09:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar 'wat tijd' is niet genoeg om GF bij te houden.
standaard kerst, veel lekker etenquote:Op maandag 28 december 2009 09:22 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.Mensen hier leuke vrije dagen/ kerst gehad?
en goede morgen natuurlijkquote:Op maandag 28 december 2009 09:22 schreef Bengeltje het volgende:
Zie je wel, je weet al wat er fout ging.quote:Op maandag 28 december 2009 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik had beter niet mijn huishouden kunnen doen en die film 's avonds was ook geen goed idee![]()
.
Bengelquote:Op maandag 28 december 2009 09:22 schreef Bengeltje het volgende:
Ja, merk ook wel dat er relatief minder bier gedronken word hier.quote:Op maandag 28 december 2009 09:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, ik weet eigenlijk ook niet hoe dat komt, geen trek.![]()
meer een wijn drinker geworden.![]()
Dat klinkt anders als een gezellige kerst.quote:Op maandag 28 december 2009 09:26 schreef wel.o.k het volgende:
standaard kerst, veel lekker etenen tijd voor de kinderen
Inda.quote:
Hoi Bengelquote:Op maandag 28 december 2009 09:22 schreef Bengeltje het volgende:
Ja, GF heeft een huishoudster en kijkt geen filmsquote:Op maandag 28 december 2009 09:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zie je wel, je weet al wat er fout ging.
Juistem.quote:Op maandag 28 december 2009 09:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, GF heeft een huishoudster en kijkt geen films.
Kwamen ze niet eens een dagje langs?quote:Op maandag 28 december 2009 09:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Heb trouwens geen familie gezien met Kerst, buiten de foto's aan de muur dan.
Hier ook een rustige, wel erg knus en gezellig. Wat kerstfilms kijken, spelletje doen. Lekker eten.quote:Op maandag 28 december 2009 09:36 schreef DaMart het volgende:
Hoi Bengel![]()
.
Ik heb vooral een rustige kerst gehad. Eerste kerstdag lekker thuis gerommeld en tweede kerstdag familiebezoek. En hoe was jouw Kerst?
Ik kom hier ook niet zo vaak.quote:
Ze wonen dan ook niet echt meer om de hoek.quote:Op maandag 28 december 2009 09:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Heb trouwens geen familie gezien met Kerst, buiten de foto's aan de muur dan.
dat was het ookquote:Op maandag 28 december 2009 09:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat klinkt anders als een gezellige kerst.![]()
Nopequote:Op maandag 28 december 2009 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kwamen ze niet eens een dagje langs?.
oh, dat was het inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2009 09:42 schreef Bengeltje het volgende:
Ze wonen dan ook niet echt meer om de hoek.
quote:Op maandag 28 december 2009 09:48 schreef Klonk het volgende:
Even niet zo´n goeie morgen hier, net na een korte maar hevige ziekte afscheid genomen van een van onze poezels, en d´r in laten slapen, Poekieis net geen 12 jaar geworden...
[ afbeelding ]
Gecondoleerd Klonkquote:Op maandag 28 december 2009 09:48 schreef Klonk het volgende:
Even niet zo´n goeie morgen hier, net na een korte maar hevige ziekte afscheid genomen van een van onze poezels, en d´r in laten slapen, Poekieis net geen 12 jaar geworden...
[ afbeelding ]
*knf*quote:Op maandag 28 december 2009 09:48 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
ach arme..quote:Op maandag 28 december 2009 09:48 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
het is beter maar zo voelt het niet.quote:Op maandag 28 december 2009 09:54 schreef Klonk het volgende:
damn, wat is het lastig om god te spelen op dat soort momenten, je gevoel wil alles doen maar je nuchtere ik weet dondersgoed dat het allemaal zinloos is...
zo voelt het absoluut niet, lastig soms gevoelsmens zijn...quote:Op maandag 28 december 2009 09:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is beter maar zo voelt het niet.
En gelukkig voor Poekie overwint je nuchtere ik op dat moment en is zij nu vrij van pijn en ziek zijn.quote:Op maandag 28 december 2009 09:54 schreef Klonk het volgende:
damn, wat is het lastig om god te spelen op dat soort momenten, je gevoel wil alles doen maar je nuchtere ik weet dondersgoed dat het allemaal zinloos is...
zo kun je het ook zienquote:Op maandag 28 december 2009 09:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En gelukkig voor Poekie overwint je nuchtere ik op dat moment en is zij nu vrij van pijn en ziek zijn.![]()
Wij mogen tenminste die keuze maken bij dieren.
quote:Op maandag 28 december 2009 09:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En gelukkig voor Poekie overwint je nuchtere ik op dat moment en is zij nu vrij van pijn en ziek zijn.![]()
Wij mogen tenminste die keuze maken bij dieren.
ik heb een traantje weg gepinkt toen ik ons konijn liet inslapenquote:Op maandag 28 december 2009 09:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
zo voelt het absoluut niet, lastig soms gevoelsmens zijn...
ik heb wel meer als een traantje weggepinkt, heb flink gejankt om eerlijk te zijn...quote:Op maandag 28 december 2009 10:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik heb een traantje weg gepinkt toen ik ons konijn liet inslapen![]()
we hebben toen een rouwkaart van de dierenarts praktijk gehad, heel attend
poes of hond is ook meer gezinslid dan een konijnquote:Op maandag 28 december 2009 10:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb wel meer als een traantje weggepinkt, heb flink gejankt om eerlijk te zijn...
Zo zie ik het, ik was blij dat ik het bij mijn beide honden kon doen voordat ze teveel pijn hadden of zoals bij een kon stikken.quote:
Moet toch kunnen, huilen om een dier vind ik heel normaal.quote:Op maandag 28 december 2009 10:00 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb een traantje weg gepinkt toen ik ons konijn liet inslapen![]()
we hebben toen een rouwkaart van de dierenarts praktijk gehad, heel attent
Toen onze katten ziek werden, wilden we ze ook niet laten inslapen. Maar dat zou betekend hebben dat we, omdat wij geen afscheid konden nemen, de arme beestjes nog onnodig langer lieten lijden. En dus hebben we afscheid van ze genomen.quote:Op maandag 28 december 2009 09:54 schreef Klonk het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2009 09:48 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi Brand.quote:Op maandag 28 december 2009 10:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat is een andere dan degene die ontsnapte van de doktersrit toch?
Gecondoleerd![]()
ja, dat was Wabbes en die tiert welig, niets van te merken dat ze zo goed als dood was en zeker de helft van d´r negen levens heeft verkloot in anderhalve week tijd...quote:Op maandag 28 december 2009 10:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat is een andere dan degene die ontsnapte van de doktersrit toch?
Gecondoleerd![]()
Ik doe met je mee. Ga lekker even tv kijken.quote:Op maandag 28 december 2009 10:16 schreef wel.o.k het volgende:
alle storingen weg gewerkt
* wel.o.k doet achteroverhangen
nou, dat was weinig leuks, zal eens kijken of ik de topics nog kan vindenquote:Op maandag 28 december 2009 10:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi Brand.
Ontsnapte van de doktersrit? Leuke herinneringen.
pff, niet niks nee.quote:Op maandag 28 december 2009 10:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou, dat was weinig leuks, zal eens kijken of ik de topics nog kan vinden
edit: deze: Wabbes is weg...
ja, die is zeker weer terug, zal er nog wat bijzoeken, was vergeten dat het een hele reeks is geworden...quote:Op maandag 28 december 2009 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
pff, niet niks nee.Dacht dat ze bij de da was ontsnapt en daar binnen spektakel had gemaakt ofzo.
Dit is vreselijk, lees niet hoe Wabbes weer terug is gekomen. Bedoel, uit je post hierboven maak ik op dat het beestje wel weer terug is.
wat een verhaal is dat zeg, kan je zo een boek over schrijvenquote:Op maandag 28 december 2009 10:44 schreef Klonk het volgende:
Wabbes is weg... en Wabbes de Wonderkat is weer terug! Deeltje 3.
ik zit het nog eens terug te lezen en ben nog steeds dankbaar voor de pet die rond is gegaan toen, heeft ons zo geholpen
Prachtig.quote:Op maandag 28 december 2009 10:44 schreef Klonk het volgende:
Wabbes is weg... en Wabbes de Wonderkat is weer terug! Deeltje 3.
ik zit het nog eens terug te lezen en ben nog steeds dankbaar voor de pet die rond is gegaan toen, heeft ons zo geholpen
Wees niet bang, de meesterspammer komt net onlinequote:Op maandag 28 december 2009 11:10 schreef wel.o.k het volgende:
in je eentje een topic volmaken is ook niet leuk
preciesquote:Op maandag 28 december 2009 11:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees niet bang, de meesterspammer komt net online
Hoi gf
Goldi is aardig.quote:Op maandag 28 december 2009 11:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees niet bang, de meesterspammer komt net online
Hoi gf
WOKquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |