quote:
niet op d'r hoofdquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 23:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
en op zijn GFs is dat beftelingen
quote:Op zondag 27 december 2009 23:51 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
"Nic, afzetten dat ding, want anders krijg ik je niet meer mee naar huis"
dan schopt ze de hond wel wegquote:Op zondag 27 december 2009 23:53 schreef DaMart het volgende:
Maar GF, weet Nic wat je bedoelt als je vraagt wat harig is en onder haar oksels kriebelt?
Nee, ik bedoelde niet de hondquote:Op zondag 27 december 2009 23:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan schopt ze de hond wel weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
she'll kick your arsequote:Op zondag 27 december 2009 23:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
'K had werkelijk niet de indruk dat Nic zo klein was......
Ik ben niet lang in 'dienst' geweest van die wanbetaler... Moest nondeju telkens meer dan 3 maanden op mn poen wachtenquote:Op zondag 27 december 2009 23:51 schreef john-frusciante het volgende:
ah, ik heb me altijd al afgevraagd wie toch die onzin vertalingen typte, blijkbaar was dat jouw bedrijf
quote:Op zondag 27 december 2009 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde niet de hond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op zondag 27 december 2009 23:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan schopt ze de hond wel weg
Alleen met 7 posts per minuutquote:Op zondag 27 december 2009 23:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
zou het nog gaan lukken om een 5de topic vandaag te openen
ze heeft ook altijd hoge hakken aan op zaakquote:Op zondag 27 december 2009 23:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
'K had werkelijk niet de indruk dat Nic zo klein was......
hij is iig goedquote:Op zondag 27 december 2009 23:55 schreef DaMart het volgende:
Die grap kan ik overigens maken met dank aan Muck, die hem ooit aan mij vertelde.
Die's ook goed, moet ik onthouden voor een geschikte gelegenheidquote:Op zondag 27 december 2009 23:55 schreef DaMart het volgende:
Die grap kan ik overigens maken met dank aan Muck, die hem ooit aan mij vertelde.
op een trapje welquote:
dat halen we met gemakquote:
dadelijk geloof je het zelf nogquote:Op zondag 27 december 2009 23:54 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik ben niet lang in 'dienst' geweest van die wanbetaler... Moest nondeju telkens meer dan 3 maanden op mn poen wachten![]()
Bovendien werden de bronteksten steeds ranziger (over sex met dieren enz.)![]()
![]()
zie jequote:
ik zal nog eens schakelenquote:
gaan we niet reddenquote:
merk hetquote:
Heb nog wat fragmenten op de backups staan, dus roep maar als je iets nodig hebtquote:Op zondag 27 december 2009 23:58 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dadelijk geloof je het zelf nog
maar ik geef niet snel opquote:
Marcquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 00:00 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Heb nog wat fragmenten op de backups staan, dus roep maar als je iets nodig hebt![]()
Ben nou toch niet meer gebonden aan Non-disclosure agreements
Ik post ze wel in het nieuwe topic...quote:Op maandag 28 december 2009 00:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik durf niet te kijken bij de stats van gister
maar ik wilde hem eigenlijk gister gemaakt hebbenquote:Op maandag 28 december 2009 00:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, vandaag lukt een nieuw topic nog wel hoor.
Dan moeten we 24 uur wachtenquote:Op maandag 28 december 2009 00:02 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Doetterdatnoutoe, die nieuwe topic vóór middernacht... Even erna is toch ook okay?
Excell bestandjes zijn zo gemaaktquote:Op maandag 28 december 2009 00:00 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Heb nog wat fragmenten op de backups staan, dus roep maar als je iets nodig hebt![]()
Ben nou toch niet meer gebonden aan Non-disclosure agreements
quote:Op maandag 28 december 2009 00:02 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Doetterdatnoutoe, die nieuwe topic vóór middernacht... Even erna is toch ook okay?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |