Die's ook goed, moet ik onthouden voor een geschikte gelegenheidquote:Op zondag 27 december 2009 23:55 schreef DaMart het volgende:
Die grap kan ik overigens maken met dank aan Muck, die hem ooit aan mij vertelde.
op een trapje welquote:
dat halen we met gemakquote:
dadelijk geloof je het zelf nogquote:Op zondag 27 december 2009 23:54 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik ben niet lang in 'dienst' geweest van die wanbetaler... Moest nondeju telkens meer dan 3 maanden op mn poen wachten![]()
Bovendien werden de bronteksten steeds ranziger (over sex met dieren enz.)![]()
![]()
zie jequote:
ik zal nog eens schakelenquote:
gaan we niet reddenquote:
merk hetquote:
Heb nog wat fragmenten op de backups staan, dus roep maar als je iets nodig hebtquote:Op zondag 27 december 2009 23:58 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dadelijk geloof je het zelf nog
maar ik geef niet snel opquote:
Marcquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 00:00 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Heb nog wat fragmenten op de backups staan, dus roep maar als je iets nodig hebt![]()
Ben nou toch niet meer gebonden aan Non-disclosure agreements
Ik post ze wel in het nieuwe topic...quote:Op maandag 28 december 2009 00:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik durf niet te kijken bij de stats van gister
maar ik wilde hem eigenlijk gister gemaakt hebbenquote:Op maandag 28 december 2009 00:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, vandaag lukt een nieuw topic nog wel hoor.
Dan moeten we 24 uur wachtenquote:Op maandag 28 december 2009 00:02 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Doetterdatnoutoe, die nieuwe topic vóór middernacht... Even erna is toch ook okay?
Excell bestandjes zijn zo gemaaktquote:Op maandag 28 december 2009 00:00 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Heb nog wat fragmenten op de backups staan, dus roep maar als je iets nodig hebt![]()
Ben nou toch niet meer gebonden aan Non-disclosure agreements
quote:Op maandag 28 december 2009 00:02 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Doetterdatnoutoe, die nieuwe topic vóór middernacht... Even erna is toch ook okay?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |