Ik probeerde voor een dag GF bij te houden. Maar dat is echt onbegonnen werk. Misschien dat het gelukt was als ik de hele dag achter de pc had gezeten zonder te eten, te drinken of wat dan ook te doenquote:
nopequote:Op maandag 28 december 2009 08:30 schreef wel.o.k het volgende:
iedereen heeft versleten vingers na die spam aanval van afgelopen weekend?
quote:Op maandag 28 december 2009 08:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeerde voor een dag GF bij te houden. Maar dat is echt onbegonnen werk. Misschien dat het gelukt was als ik de hele dag achter de pc had gezeten zonder te eten, te drinken of wat dan ook te doen.
Met andere woorden: GF heeft echt tijd te veel.
*mompelt iets met 'eigen baas'*quote:Op maandag 28 december 2009 08:45 schreef VergaderEend het volgende:
Het lijkt wel alsof iedereen trots is op hun postcounts... Niets te doen in het weekend?
Bijhouden? Dat heb ik al eerder opgegevenquote:Op maandag 28 december 2009 08:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeerde voor een dag GF bij te houden. Maar dat is echt onbegonnen werk. Misschien dat het gelukt was als ik de hele dag achter de pc had gezeten zonder te eten, te drinken of wat dan ook te doen.
In alle rust, met een vleugje werk.quote:Op maandag 28 december 2009 08:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zo hoe gaan we de dag eens door brengen ...
Nja, op de drukste dagen dat ik achter FOK! zat (met SR) was had ik nog 88 posts, en niet meer.quote:Op maandag 28 december 2009 08:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 december 2009 08:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
In alle rust, met een vleugje werk.
quote:
mag ik mee doen?quote:Op maandag 28 december 2009 08:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
wil de persoon die werk uitgevonden heeft zich melden zo dat ik hem ritueel kan vermoorden ....
jij begint over weekeinde-spam en trots op postcounts, ik kom met een verklaring voor mijn postaantallen.quote:Op maandag 28 december 2009 08:56 schreef VergaderEend het volgende:
Wat heeft "eigen baas" er mee te maken?
Die john fruitschaal heeft het wel over die friemelaar, maar goldfinger is toch tig keer erger met gespam?
Je moet het jezelf vooral NIET te moeilijk maken in het leven.quote:Op maandag 28 december 2009 09:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
is idd een optie ...zakt weer achter over
Mijn vriendin is net weer vertrokken, de werkster doet de rest. Ik kan dus fokken.quote:Op maandag 28 december 2009 09:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, op de drukste dagen dat ik achter FOK! zat (met SR) was had ik nog 88 posts, en niet meer.
Heb wel meer te doen dan te letten op mijn postcount. Vrienden/vriendin en m'n huisje
ga eens snel vergaderen, ik krijg trek in peking eendquote:
Goeie eend is zeker lekker.quote:Op maandag 28 december 2009 09:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ga eens snel vergaderen, ik krijg trek in peking eend
ik heb dit weekend sinds 10 jaar weer een biertje gedronken.quote:Op maandag 28 december 2009 09:11 schreef indahnesia.com het volgende:
En dus is het nu tijd voor een biertje ook.
Ik had gisteren wel wat tijd over. En voor een keertje is het leuk om eens mee te doen, maar het moet echt geen gewoonte worden. Ik heb ook betere dingen te doen in mijn vakantiequote:Op maandag 28 december 2009 09:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, op de drukste dagen dat ik achter FOK! zat (met SR) was had ik nog 88 posts, en niet meer.
Heb wel meer te doen dan te letten op mijn postcount. Vrienden/vriendin en m'n huisje
Zo, dat is een flinke pauze.quote:Op maandag 28 december 2009 09:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb dit weekend sinds 10 jaar weer een biertje gedronken.
gulpener Wintervrund
maar 'wat tijd' is niet genoeg om GF bij te houden.quote:Op maandag 28 december 2009 09:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had gisteren wel wat tijd over. En voor een keertje is het leuk om eens mee te doen, maar het moet echt geen gewoonte worden. Ik heb ook betere dingen te doen in mijn vakantie.
Nee, ik had beter niet mijn huishouden kunnen doen en die film 's avonds was ook geen goed ideequote:Op maandag 28 december 2009 09:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar 'wat tijd' is niet genoeg om GF bij te houden.
tja, ik weet eigenlijk ook niet hoe dat komt, geen trek.quote:Op maandag 28 december 2009 09:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zo, dat is een flinke pauze.
laten we daar eens over vagederenquote:Op maandag 28 december 2009 09:20 schreef VergaderEend het volgende:
Ik ga er maar eens snel vandoor, voordat mijn postcount de 10 overschrijdt en ik gevild word.
gf bij houden moet een lifestyle zijnquote:Op maandag 28 december 2009 09:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar 'wat tijd' is niet genoeg om GF bij te houden.
standaard kerst, veel lekker etenquote:Op maandag 28 december 2009 09:22 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.Mensen hier leuke vrije dagen/ kerst gehad?
en goede morgen natuurlijkquote:Op maandag 28 december 2009 09:22 schreef Bengeltje het volgende:
Zie je wel, je weet al wat er fout ging.quote:Op maandag 28 december 2009 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik had beter niet mijn huishouden kunnen doen en die film 's avonds was ook geen goed idee![]()
.
Bengelquote:Op maandag 28 december 2009 09:22 schreef Bengeltje het volgende:
Ja, merk ook wel dat er relatief minder bier gedronken word hier.quote:Op maandag 28 december 2009 09:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, ik weet eigenlijk ook niet hoe dat komt, geen trek.![]()
meer een wijn drinker geworden.![]()
Dat klinkt anders als een gezellige kerst.quote:Op maandag 28 december 2009 09:26 schreef wel.o.k het volgende:
standaard kerst, veel lekker etenen tijd voor de kinderen
Inda.quote:
Hoi Bengelquote:Op maandag 28 december 2009 09:22 schreef Bengeltje het volgende:
Ja, GF heeft een huishoudster en kijkt geen filmsquote:Op maandag 28 december 2009 09:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zie je wel, je weet al wat er fout ging.
Juistem.quote:Op maandag 28 december 2009 09:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, GF heeft een huishoudster en kijkt geen films.
Kwamen ze niet eens een dagje langs?quote:Op maandag 28 december 2009 09:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Heb trouwens geen familie gezien met Kerst, buiten de foto's aan de muur dan.
Hier ook een rustige, wel erg knus en gezellig. Wat kerstfilms kijken, spelletje doen. Lekker eten.quote:Op maandag 28 december 2009 09:36 schreef DaMart het volgende:
Hoi Bengel![]()
.
Ik heb vooral een rustige kerst gehad. Eerste kerstdag lekker thuis gerommeld en tweede kerstdag familiebezoek. En hoe was jouw Kerst?
Ik kom hier ook niet zo vaak.quote:
Ze wonen dan ook niet echt meer om de hoek.quote:Op maandag 28 december 2009 09:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Heb trouwens geen familie gezien met Kerst, buiten de foto's aan de muur dan.
dat was het ookquote:Op maandag 28 december 2009 09:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat klinkt anders als een gezellige kerst.![]()
Nopequote:Op maandag 28 december 2009 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kwamen ze niet eens een dagje langs?.
oh, dat was het inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2009 09:42 schreef Bengeltje het volgende:
Ze wonen dan ook niet echt meer om de hoek.
quote:Op maandag 28 december 2009 09:48 schreef Klonk het volgende:
Even niet zo´n goeie morgen hier, net na een korte maar hevige ziekte afscheid genomen van een van onze poezels, en d´r in laten slapen, Poekieis net geen 12 jaar geworden...
[ afbeelding ]
Gecondoleerd Klonkquote:Op maandag 28 december 2009 09:48 schreef Klonk het volgende:
Even niet zo´n goeie morgen hier, net na een korte maar hevige ziekte afscheid genomen van een van onze poezels, en d´r in laten slapen, Poekieis net geen 12 jaar geworden...
[ afbeelding ]
*knf*quote:Op maandag 28 december 2009 09:48 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
ach arme..quote:Op maandag 28 december 2009 09:48 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
het is beter maar zo voelt het niet.quote:Op maandag 28 december 2009 09:54 schreef Klonk het volgende:
damn, wat is het lastig om god te spelen op dat soort momenten, je gevoel wil alles doen maar je nuchtere ik weet dondersgoed dat het allemaal zinloos is...
zo voelt het absoluut niet, lastig soms gevoelsmens zijn...quote:Op maandag 28 december 2009 09:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is beter maar zo voelt het niet.
En gelukkig voor Poekie overwint je nuchtere ik op dat moment en is zij nu vrij van pijn en ziek zijn.quote:Op maandag 28 december 2009 09:54 schreef Klonk het volgende:
damn, wat is het lastig om god te spelen op dat soort momenten, je gevoel wil alles doen maar je nuchtere ik weet dondersgoed dat het allemaal zinloos is...
zo kun je het ook zienquote:Op maandag 28 december 2009 09:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En gelukkig voor Poekie overwint je nuchtere ik op dat moment en is zij nu vrij van pijn en ziek zijn.![]()
Wij mogen tenminste die keuze maken bij dieren.
quote:Op maandag 28 december 2009 09:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En gelukkig voor Poekie overwint je nuchtere ik op dat moment en is zij nu vrij van pijn en ziek zijn.![]()
Wij mogen tenminste die keuze maken bij dieren.
ik heb een traantje weg gepinkt toen ik ons konijn liet inslapenquote:Op maandag 28 december 2009 09:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
zo voelt het absoluut niet, lastig soms gevoelsmens zijn...
ik heb wel meer als een traantje weggepinkt, heb flink gejankt om eerlijk te zijn...quote:Op maandag 28 december 2009 10:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik heb een traantje weg gepinkt toen ik ons konijn liet inslapen![]()
we hebben toen een rouwkaart van de dierenarts praktijk gehad, heel attend
poes of hond is ook meer gezinslid dan een konijnquote:Op maandag 28 december 2009 10:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb wel meer als een traantje weggepinkt, heb flink gejankt om eerlijk te zijn...
Zo zie ik het, ik was blij dat ik het bij mijn beide honden kon doen voordat ze teveel pijn hadden of zoals bij een kon stikken.quote:
Moet toch kunnen, huilen om een dier vind ik heel normaal.quote:Op maandag 28 december 2009 10:00 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb een traantje weg gepinkt toen ik ons konijn liet inslapen![]()
we hebben toen een rouwkaart van de dierenarts praktijk gehad, heel attent
Toen onze katten ziek werden, wilden we ze ook niet laten inslapen. Maar dat zou betekend hebben dat we, omdat wij geen afscheid konden nemen, de arme beestjes nog onnodig langer lieten lijden. En dus hebben we afscheid van ze genomen.quote:Op maandag 28 december 2009 09:54 schreef Klonk het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2009 09:48 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi Brand.quote:Op maandag 28 december 2009 10:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat is een andere dan degene die ontsnapte van de doktersrit toch?
Gecondoleerd![]()
ja, dat was Wabbes en die tiert welig, niets van te merken dat ze zo goed als dood was en zeker de helft van d´r negen levens heeft verkloot in anderhalve week tijd...quote:Op maandag 28 december 2009 10:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat is een andere dan degene die ontsnapte van de doktersrit toch?
Gecondoleerd![]()
Ik doe met je mee. Ga lekker even tv kijken.quote:Op maandag 28 december 2009 10:16 schreef wel.o.k het volgende:
alle storingen weg gewerkt
* wel.o.k doet achteroverhangen
nou, dat was weinig leuks, zal eens kijken of ik de topics nog kan vindenquote:Op maandag 28 december 2009 10:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi Brand.
Ontsnapte van de doktersrit? Leuke herinneringen.
pff, niet niks nee.quote:Op maandag 28 december 2009 10:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou, dat was weinig leuks, zal eens kijken of ik de topics nog kan vinden
edit: deze: Wabbes is weg...
ja, die is zeker weer terug, zal er nog wat bijzoeken, was vergeten dat het een hele reeks is geworden...quote:Op maandag 28 december 2009 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
pff, niet niks nee.Dacht dat ze bij de da was ontsnapt en daar binnen spektakel had gemaakt ofzo.
Dit is vreselijk, lees niet hoe Wabbes weer terug is gekomen. Bedoel, uit je post hierboven maak ik op dat het beestje wel weer terug is.
wat een verhaal is dat zeg, kan je zo een boek over schrijvenquote:Op maandag 28 december 2009 10:44 schreef Klonk het volgende:
Wabbes is weg... en Wabbes de Wonderkat is weer terug! Deeltje 3.
ik zit het nog eens terug te lezen en ben nog steeds dankbaar voor de pet die rond is gegaan toen, heeft ons zo geholpen
Prachtig.quote:Op maandag 28 december 2009 10:44 schreef Klonk het volgende:
Wabbes is weg... en Wabbes de Wonderkat is weer terug! Deeltje 3.
ik zit het nog eens terug te lezen en ben nog steeds dankbaar voor de pet die rond is gegaan toen, heeft ons zo geholpen
Wees niet bang, de meesterspammer komt net onlinequote:Op maandag 28 december 2009 11:10 schreef wel.o.k het volgende:
in je eentje een topic volmaken is ook niet leuk
preciesquote:Op maandag 28 december 2009 11:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees niet bang, de meesterspammer komt net online
Hoi gf
Goldi is aardig.quote:Op maandag 28 december 2009 11:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees niet bang, de meesterspammer komt net online
Hoi gf
WOKquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |