binnenkat, die net bij de dierenarts vandaan komt waar ze 3 prikken heeft gehad en bloed heeft geprikt, beest zit onder de stress, geloof me die zijn niet rustig....quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:15 schreef Susteren het volgende:
katten zijn best voorzichtig hoor, maar je niet te veel zorgen, over een uurtje is íe weer thuis
quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
binnenkat, die net bij de dierenarts vandaan komt waar ze 3 prikken heeft gehad en bloed heeft geprikt, beest zit onder de stress, geloof me die zijn niet rustig....
quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:23 schreef Razztwizzle het volgende:
He bah, wat naar. Hoop dat je poes snel dadelijk weer vindt!
Heel veel succesquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:22 schreef Klonk het volgende:
ik heb al zeker 6 keer heen en weer gefietst, ga dadelijk nog maar eens terugwandelen, gelukkig heb ik d´r op een kilometer van huis nog gehoord vanuit de kar....
quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:24 schreef muisje-eliza het volgende:
waar woon je? en heb je n foto van t beestje?
sterkte
quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:14 schreef Klonk het volgende:
Belfeld, in Limburg...
Laten we hopen dat het klopt dat katten zich ook op geluid orienteren. Want ook al is ze dan een binnenkat, dan nog zou ze de omgevingsgeluiden moeten herkennen. Het kan zijn dat ze zich uit angst verstopt en dat kan best twee dagen duren, maar de kans is groot dat ze daarna wel op zoek gaat.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:22 schreef Klonk het volgende:
ik heb al zeker 6 keer heen en weer gefietst, ga dadelijk nog maar eens terugwandelen, gelukkig heb ik d´r op een kilometer van huis nog gehoord vanuit de kar....
het probleem is dat ze al ziekjes was, dus al niet eet, zelfs een plakje ham raakte ze niet aan, dus rammelen met brokjes zal weinig effect hebben....quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:24 schreef Poeke het volgende:
Krijgt ze brokjes? Zo ja, neem een bakje/blik mee om te rammelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |