ja, dat was Wabbes en die tiert welig, niets van te merken dat ze zo goed als dood was en zeker de helft van d´r negen levens heeft verkloot in anderhalve week tijd...quote:Op maandag 28 december 2009 10:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat is een andere dan degene die ontsnapte van de doktersrit toch?
Gecondoleerd![]()
Ik doe met je mee. Ga lekker even tv kijken.quote:Op maandag 28 december 2009 10:16 schreef wel.o.k het volgende:
alle storingen weg gewerkt
* wel.o.k doet achteroverhangen
nou, dat was weinig leuks, zal eens kijken of ik de topics nog kan vindenquote:Op maandag 28 december 2009 10:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi Brand.
Ontsnapte van de doktersrit? Leuke herinneringen.
pff, niet niks nee.quote:Op maandag 28 december 2009 10:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou, dat was weinig leuks, zal eens kijken of ik de topics nog kan vinden
edit: deze: Wabbes is weg...
ja, die is zeker weer terug, zal er nog wat bijzoeken, was vergeten dat het een hele reeks is geworden...quote:Op maandag 28 december 2009 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
pff, niet niks nee.Dacht dat ze bij de da was ontsnapt en daar binnen spektakel had gemaakt ofzo.
Dit is vreselijk, lees niet hoe Wabbes weer terug is gekomen. Bedoel, uit je post hierboven maak ik op dat het beestje wel weer terug is.
wat een verhaal is dat zeg, kan je zo een boek over schrijvenquote:Op maandag 28 december 2009 10:44 schreef Klonk het volgende:
Wabbes is weg... en Wabbes de Wonderkat is weer terug! Deeltje 3.
ik zit het nog eens terug te lezen en ben nog steeds dankbaar voor de pet die rond is gegaan toen, heeft ons zo geholpen
Prachtig.quote:Op maandag 28 december 2009 10:44 schreef Klonk het volgende:
Wabbes is weg... en Wabbes de Wonderkat is weer terug! Deeltje 3.
ik zit het nog eens terug te lezen en ben nog steeds dankbaar voor de pet die rond is gegaan toen, heeft ons zo geholpen
Wees niet bang, de meesterspammer komt net onlinequote:Op maandag 28 december 2009 11:10 schreef wel.o.k het volgende:
in je eentje een topic volmaken is ook niet leuk
preciesquote:Op maandag 28 december 2009 11:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees niet bang, de meesterspammer komt net online
Hoi gf
Goldi is aardig.quote:Op maandag 28 december 2009 11:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees niet bang, de meesterspammer komt net online
Hoi gf
WOKquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |