SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Evergreen (welke klojo die naam voor Shag bedacht heeft..) Zwaar de beste. Heb zelf altijd Van Nelle Zwaar gerookt, maar Evergreen is bijna hetzelfde, alleen dan ¤2 goedkoper.quote:Op maandag 28 december 2009 01:10 schreef appelmannetje het volgende:
Ik zal Pall Mall kiezen,smaakt het beste van de B merken
Eeuwig groentjequote:Op maandag 28 december 2009 02:22 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik vind Evergreen (welke klojo die naam voor Shag bedacht heeft..) Zwaar de beste. Heb zelf altijd Van Nelle Zwaar gerookt, maar Evergreen is bijna hetzelfde, alleen dan ¤2 goedkoper.
Hier nog 1.quote:Op maandag 28 december 2009 02:24 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Lekkere zware pauper shag: Evergreen (4,30 voor 45 gram) en Pall mall Rood (4,10 voor 40 gram)
Lekkere zware dure shag: Brandaris zwaar (5,70 voor 42,5 gram) en Van Nelle zwaar (weet niet zeker, volgens mij 5,80 voor 45 gram)
Rookte altijd Pall Mall rood, maar Evergreen is zeker lekker ook! Heb nu zo'n apparaatje gekocht voor je eigen sigaretten te makenDe shag die ik gebruik is van Look Out, 15,40 voor 170 gram.
Lekker zwaar ook![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 12:26 schreef JarnoF het volgende:
Zware Van Nelle + rizla oranje is al een behoorlijke tijd m'n favoriet.
quote:Op maandag 28 december 2009 13:25 schreef Faceoff het volgende:
3/4 javaanse!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |