Want sigaretten roken is stoer?quote:Op maandag 28 december 2009 02:08 schreef Ruimtelijkeomgeving het volgende:
geen shag roken !! ( dat staat pauperig)
Waarom?quote:Op maandag 28 december 2009 02:13 schreef Ruimtelijkeomgeving het volgende:
[..]
dat ook maar als je dan rookt zou ik liever sigaretten roken dan shag.
Dat wordt later niet moeilijk voor de arts als hij mag bepalen naar welke longophoestende kankerpatient de nieuwe longen gaanquote:en kom niet aanzeiken van stop met roken is ongezond voor je en al die onzin rot maar op want je leeft maar een keer en je hebt er niets mee te maken
Een smoking staat pas netjesquote:Op maandag 28 december 2009 02:16 schreef Ruimtelijkeomgeving het volgende:
[..]
Dat staat toch net iets netter ofzo
Hoezo vind je dit netter staan?quote:Op maandag 28 december 2009 02:16 schreef Ruimtelijkeomgeving het volgende:
[..]
Dat staat toch net iets netter ofzo
Evergreen is zoooo kutquote:Op maandag 28 december 2009 02:24 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Lekkere zware pauper shag: Evergreen (4,30 voor 45 gram) en Pall mall Rood (4,10 voor 40 gram)
Lekkere zware dure shag: Brandaris zwaar (5,70 voor 42,5 gram) en Van Nelle zwaar (weet niet zeker, volgens mij 5,80 voor 45 gram)
Rookte altijd Pall Mall rood, maar Evergreen is zeker lekker ook! Heb nu zo'n apparaatje gekocht voor je eigen sigaretten te makenDe shag die ik gebruik is van Look Out, 15,40 voor 170 gram.
Lekker zwaar ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |