quote:Op maandag 28 december 2009 01:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ja inderdaad KUN je RSI krijgen van het bedienen van de muis. meestal doordat té lang in dezelfde houding gewerkt word.
Arbeidsdeskundigen raden dan ook "micropauzes" aan (heel even iets anders doen) om RSI te voorkomen.
Op tijd een kop koffie kan al genoeg andere beweging zijn om RSI te voorkomen.Om nog maar te zwijgen over tennisarmen en voetbalknieën bij bankhangersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik toch genegeerd word gaan we iets gezelligs doen met oud op nieuwquote:Op maandag 28 december 2009 01:12 schreef john-frusciante het volgende:
sinds waneer worden wij genegeerd op dit forum?
quote:Op maandag 28 december 2009 01:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ja inderdaad KUN je RSI krijgen van het bedienen van de muis. meestal doordat té lang in dezelfde houding gewerkt word.
Arbeidsdeskundigen raden dan ook "micropauzes" aan (heel even iets anders doen) om RSI te voorkomen.
Op tijd een kop koffie kan al genoeg andere beweging zijn om RSI te voorkomen.dan pak ik nog maar eens een peukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
zegt me niksquote:Op maandag 28 december 2009 01:17 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja sorry, was de trema vergeten op de ü
ሶማልኛ ኩሺቲክ ተብሎ በሚታወቀው የቋንቋ መደብ የአፍሮ-እስያ ቤተሰብ የሚካለል ቋንቋ ነው። በአፍሪካ ቀንድ በሚገኙ አገሮች፥ በኢትዮጵያ፥ ጅቡቲ፥ ሶማሌና ኬንያ፥ በብዙ ሚሊዮን የሚቆጠሩ ተናጋሪዎች አሉት።
በ1964፥ በዚአድ ባሬ መንግስት አነሳሽነት፥ ለመጀመሪያ ግዜ በላቲን ፊደል መጻፍ ጀመረ። ü
Nu duidelijk
wij LL en ik worden erg moe van jullie!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 28 december 2009 01:17 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over tennisarmen en voetbalknieën bij bankhangers
quote:Op maandag 28 december 2009 01:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Als ik toch genegeerd word gaan we iets gezelligs doen met oud op nieuw
Ook beter die afwisselen met een zelfgedraaide Dr*m of S*ms*n, anders maybe problemen met je polsquote:Op maandag 28 december 2009 01:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan pak ik nog maar eens een peuk
dat kan ik wel weer begrijpenquote:Op maandag 28 december 2009 01:21 schreef Burakius het volgende:
Echte koffie, ja echte koffie, voel je van het moment dat je hem drinkt van je mond naar je maag toe glijden op een koude winterse dag, terwijl je in een Italiaanse op maat gemaakte pak zit met zakenvrienden, met een heerlijke geur in je neus, die je als je hem drinkt "ahh" laat zeggen.
ik zit op 2 SC te posten dus ik mis wel eens watquote:
Een mooie samenvatting van hoe mijn eerste koffie 's morgens na het ontwaken smaakt. Dank jequote:Op maandag 28 december 2009 01:21 schreef Burakius het volgende:
Echte koffie, ja echte koffie, voel je van het moment dat je hem drinkt van je mond naar je maag toe glijden op een koude winterse dag, terwijl je in een Italiaanse op maat gemaakte pak zit met zakenvrienden, met een heerlijke geur in je neus, die je als je hem drinkt "ahh" laat zeggen.
Kortom ook koffie liefhebber dus ?quote:Op maandag 28 december 2009 01:21 schreef Burakius het volgende:
Had het ook gezien... zal wel een eindejaarsspurt zijn om alle frustraties van zich af te schrijvenquote:Op maandag 28 december 2009 01:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
de mafste topic's zijn weer aan het opduiken op fok
je bedoelt : vreemde geurquote:Op maandag 28 december 2009 01:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
de mafste topic's zijn weer aan het opduiken op fok
Shag
Je mag eronder zetten als je het quoteert ergens in één van essaysquote:Op maandag 28 december 2009 01:28 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Een mooie samenvatting van hoe mijn eerste koffie 's morgens na het ontwaken smaakt. Dank je
eerder vervelingquote:Op maandag 28 december 2009 01:29 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Had het ook gezien... zal wel een eindejaarsspurt zijn om alle frustraties van zich af te schrijven
wat heb je gedaanquote:
Indahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |