daarom ben ik disk jockey bij gfquote:Op maandag 28 december 2009 00:21 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Da's het leuke van freelancen, je bepaalt zélf wanneer je geld wil verdienen of wanneer je wil spelen
Dan zien we elkaar nog wel een keertjequote:Op maandag 28 december 2009 00:23 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
daarom ben ik disk jockey bij gf
quote:Op maandag 28 december 2009 00:21 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Da's het leuke van freelancen, je bepaalt zélf wanneer je geld wil verdienen of wanneer je wil spelen
mag ik iets vragen?quote:
met nieuwjaarquote:Op maandag 28 december 2009 00:25 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Dan zien we elkaar nog wel een keertje![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 00:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
mag ik iets vragen?
waarom chatten jullie (jij en biekske) een heel topic vol terwijl jullie in 1 ruimte zitten en alles gewoon kunnen zeggen?
Vreemd genoeg is dat tegenwoordig een vaste constante, is tijden anders geweest. Dat ik geld moest bijleggen om de boekhouder en de belasting te betalen bijv...quote:Op maandag 28 december 2009 00:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]dat klopt.
moet er natuurlijk wel genoeg werk zijn voor je.
ze zitten niet in 1 ruimtequote:Op maandag 28 december 2009 00:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
mag ik iets vragen?
waarom chatten jullie (jij en biekske) een heel topic vol terwijl jullie in 1 ruimte zitten en alles gewoon kunnen zeggen?
en dat ondanks de crisisquote:Op maandag 28 december 2009 00:29 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Vreemd genoeg is dat tegenwoordig een vaste constante, is tijden anders geweest. Dat ik geld moest bijleggen om de boekhouder en de belasting te betalen bijv...
geen leven beidequote:Op maandag 28 december 2009 00:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Wij zitten appart.......
ieder zijn eigen hok..
Reacties zijn meestal ook niet naar elkaar gericht maar naar de "medespelers" meestal danquote:Op maandag 28 december 2009 00:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
mag ik iets vragen?
quote:Op maandag 28 december 2009 00:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze zitten niet in 1 ruimte
dat dus en forum vervuilersquote:Op maandag 28 december 2009 00:34 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Voor de rest van "het leven" zijn we al ruim 17 jaar
quote:Op maandag 28 december 2009 00:37 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
![]()
[..]
dat dus en forum vervuilers
quote:Top 100 van zondag 27 december 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
003. 361 goldfinger1963
009. 260 DjRex89
020. 197 DaMart
022. 196 BrandX
024. 184 biekske2009
032. 161 friemelaar
065. 100 Dr_Flash
zijn dat de berichten op heel fok! of alleen in KSC?quote:Op maandag 28 december 2009 00:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
de cijfers van gister waar de KSCers goed actief waren![]()
[..]
wij al beide 14 jaar samen en reageren niet op mekaar of stoer doen dat je al een keer in een parenclub bent geweestquote:Op maandag 28 december 2009 00:34 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Voor de rest van "het leven" zijn we al ruim 17 jaar
Hij wil niet op mijn stoel (krijgt hij kouwe kloten van) en ik niet in zijn vierkante meter. 's Avonds en in het weekend zitten we tegelijk op Fok! maar op de meeste andere dagen hebben we beide andere pc-bezigheden. Dan kan ik 'm niet van de zijne afjagen en hij mij niet van de mijne, er wordt dan brood verdiend met die dingen. Dus dit is voor ons dé oplossingquote:Op maandag 28 december 2009 00:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Wij zitten appart.......
ieder zijn eigen hok..
pffffff omg hoe oud zijn jullie? wat een excuses.................notquote:Op maandag 28 december 2009 00:43 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Hij wil niet op mijn stoel (krijgt hij kouwe kloten van) en ik niet in zijn vierkante meter. 's Avonds en in het weekend zitten we tegelijk op Fok! maar op de meeste andere dagen hebben we beide andere pc-bezigheden. Dan kan ik 'm niet van de zijne afjagen en hij mij niet van de mijne, er wordt dan brood verdiend met die dingen. Dus dit is voor ons dé oplossing![]()
En zo 'klef' als we een paar weken terug bij GF deden, zo doen we thuis ook. Tot ergernis van de zoons
op heel fokquote:Op maandag 28 december 2009 00:39 schreef friemelaar het volgende:
[..]
zijn dat de berichten op heel fok! of alleen in KSC?
Laat maar komen, ik heb m'n butsmuts al opgezetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op maandag 28 december 2009 00:43 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Hij wil niet op mijn stoel (krijgt hij kouwe kloten van) en ik niet in zijn vierkante meter. 's Avonds en in het weekend zitten we tegelijk op Fok! maar op de meeste andere dagen hebben we beide andere pc-bezigheden. Dan kan ik 'm niet van de zijne afjagen en hij mij niet van de mijne, er wordt dan brood verdiend met die dingen. Dus dit is voor ons dé oplossing![]()
En zo 'klef' als we een paar weken terug bij GF deden, zo doen we thuis ook. Tot ergernis van de zoons -weg-
quote:Op maandag 28 december 2009 00:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat verklaart de ruimte tussen de nr's
quote:
LOLquote:Op maandag 28 december 2009 00:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb vandaag in nog 5 andere SC's gepost maar dat is wel moeilijk bijhouden en zeker als het hier hard gaat
er hebben meerdere mensen geklaagd over jullie gespam, dan zal ik de boeman maar zijnquote:Op maandag 28 december 2009 00:53 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
LOL![]()
Gewoon meerdere schermen openen en dan met ALT + TAB en je vinger aan de F5 schakelen
zoietsquote:Op maandag 28 december 2009 00:53 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
LOL![]()
Gewoon meerdere schermen openen en dan met ALT + TAB en je vinger aan de F5 schakelen
dat krijg je toch van de muis?quote:Op maandag 28 december 2009 01:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wel opletten hoor, daar krijg je RSI van
In de meeste sc's komen wat veel communicatief gestoorde pubertjes, das wel jammer omdat die de sfeer nogal negatief beïnvloeden.quote:Op maandag 28 december 2009 00:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb vandaag in nog 5 andere SC's gepost maar dat is wel moeilijk bijhouden en zeker als het hier hard gaat
Alleen als je die onder een verkeerde hoek vasthoudquote:Op maandag 28 december 2009 01:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat krijg je toch van de muis?
quote:Op maandag 28 december 2009 01:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wel opletten hoor, daar krijg je RSI van
quote:Op maandag 28 december 2009 00:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
er hebben meerdere mensen geklaagd over jullie gespam, dan zal ik de boeman maar zijn
klopt ga maar nooit naar ONZ of KLB daar zitten de echte gestoordequote:Op maandag 28 december 2009 01:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
In de meeste sc's komen wat veel communicatief gestoorde pubertjes, das wel jammer omdat die de sfeer nogal negatief beïnvloeden.![]()
Daarom beperk ik mij doorgaans tot KSC en KPD sc daar heb ik daar nog niet zoveel van gemerkt
nee serieus ik dacht dat je het kreeg van de muis.quote:Op maandag 28 december 2009 01:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Alleen als je die onder een verkeerde hoek vasthoud
Je hebt best een gevormde mening over de jeugd voor een noob, maar aan je postgedrag te merken mag je je ook tot de categorie puber rekenen.quote:Op maandag 28 december 2009 01:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
In de meeste sc's komen wat veel communicatief gestoorde pubertjes, das wel jammer omdat die de sfeer nogal negatief beïnvloeden.![]()
Daarom beperk ik mij doorgaans tot KSC en KPD sc daar heb ik daar nog niet zoveel van gemerkt
Volgens mij ontsnapt er wel eens eentjequote:Op maandag 28 december 2009 01:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt ga maar nooit naar ONZ of KLB daar zitten de echte gestoorde
dat is dus de reden dat ik daar eigenlijk nooit post de meeste topics daar is ook gewoon de grootste onzinquote:Op maandag 28 december 2009 01:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Volgens mij ontsnapt er wel eens eentje![]()
Euhh ja dat had ik al gezien, een klein beetje fatsoen schijnt tegenwoordig schaars te zijn.
En diplomatie heeft men nog nooit van gehoord.![]()
Naja, het schijnt ook veel leuker te zijn mensen diep en hartgrondig te beledigen dan om gewoon te zeggen dat je het niet met ze eens bent.
Ja inderdaad KUN je RSI krijgen van het bedienen van de muis. meestal doordat té lang in dezelfde houding gewerkt word.quote:Op maandag 28 december 2009 01:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nee serieus ik dacht dat je het kreeg van de muis.
ze noemen het toch niet voor niets muisarm of zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op maandag 28 december 2009 01:14 schreef Burakius het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |