Truste DMquote:Op maandag 28 december 2009 00:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook....
Maar die zie ik later wel. Ik ga nu eerst eens slapen en morgen overdag doe ik het wel weer rustig aan. Dat doorspammen is een dagje leuk, maar moet niet dagen duren.
op het vrijthof is winterlandquote:Op maandag 28 december 2009 00:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ja maar, ja maar , ja maar eerst wwaren er 3 posts per 10 minuten en toen ineens 100 in 3 minuten![]()
Wat een eindspurt mannen mensen
die staat buitenquote:Op maandag 28 december 2009 00:15 schreef biekske2009 het volgende:
Hagel, windstoten, fladderende luxaflex in de keuken... het lijkt wel herfst
![]()
Hopelijk is dan straks iig dat laatste beetje glibberzooi weg, dan kan ik tenminste mn wasmachine weer fatsoenlijk bereiken
nietus het waren er maar 50quote:Op maandag 28 december 2009 00:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ja maar, ja maar , ja maar eerst wwaren er 3 posts per 10 minuten en toen ineens 100 in 3 minuten![]()
Wat een eindspurt mannen mensen
Eentje, die andere is Breezerslet die donker is.quote:Op maandag 28 december 2009 00:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
DaMart in de onderste rij van de OP is nog een lege plek als ik het goed zie
'k mag de helft overdrijvenquote:Op maandag 28 december 2009 00:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nietus het waren er maar 50
jij had hem ook al gezienquote:Op maandag 28 december 2009 00:17 schreef friemelaar het volgende:
da rechtse plekje onderaan on de OP is wel ZOOOO leeg
Niet helemaal, wel in een apart stenen schuurtje. Het ding heeft gezelschap van een droger en een vrieskist. Dat spul kon niet in huis zonder veel kastruimte in te leverenquote:
toppiequote:Op maandag 28 december 2009 00:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eentje, die andere is Breezerslet die donker is.
En nu is het ook opgelost als het goed is. Ik moest ook al #1619 toevoegen.
Yep daarstraks al, daar zouden een paar rozen de boel mooi op kunnen fleuren...quote:
Da's het leuke van freelancen, je bepaalt zélf wanneer je geld wil verdienen of wanneer je wil spelenquote:Op maandag 28 december 2009 00:19 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
helaas verdien je niet veel aan hun praatjes?
wij hadden dat eerst ook in de garage staan maar we hebben het maar boven in ons appartement gezet scheelt een hoop lopen en de wassen zijn nou ook een stuk sneller gedaanquote:Op maandag 28 december 2009 00:20 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Niet helemaal, wel in een apart stenen schuurtje. Het ding heeft gezelschap van een droger en een vrieskist. Dat spul kon niet in huis zonder veel kastruimte in te leveren
slaap zequote:
daarom ben ik disk jockey bij gfquote:Op maandag 28 december 2009 00:21 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Da's het leuke van freelancen, je bepaalt zélf wanneer je geld wil verdienen of wanneer je wil spelen
Dan zien we elkaar nog wel een keertjequote:Op maandag 28 december 2009 00:23 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
daarom ben ik disk jockey bij gf
quote:Op maandag 28 december 2009 00:21 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Da's het leuke van freelancen, je bepaalt zélf wanneer je geld wil verdienen of wanneer je wil spelen
mag ik iets vragen?quote:
met nieuwjaarquote:Op maandag 28 december 2009 00:25 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Dan zien we elkaar nog wel een keertje![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 00:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
mag ik iets vragen?
waarom chatten jullie (jij en biekske) een heel topic vol terwijl jullie in 1 ruimte zitten en alles gewoon kunnen zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |