Wittig bij de randen? Niet best, beter ruim je dat aangekoekte sperma op. Dat hoort daar niet, en kun je wel wat aan doen.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:42 schreef jongegast het volgende:
Hij is schoon hooralleen hij is wat wittig bij de randen maar daar kan je niks aan doen
Ik was juist met niet gefumeerde zeep met glycerine
Reageer dan gewoon niet. Pauper.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:48 schreef raymonnetje het volgende:
je weet hoe je piemel 6 maand geleden ruikte>?
nou, ik heb erg veel het idee dat het komt van mijn eikel. en ik ruik het alleen als mijn eikel te zien is. Normaal gesproken ruikte mijn eikel echt wel anders.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:51 schreef Pinterman het volgende:
Check gewoon effe waar het precies vandaan komt. Kan ook een vorm van eczeem zijn, bij je liezen bijvoorbeeld
ruiktequote:Op donderdag 24 december 2009 20:06 schreef jongegast het volgende:
[..]
nou, ik heb erg veel het idee dat het komt van mijn eikel. en ik ruik het alleen als mijn eikel te zien is. Normaal gesproken ruikte mijn eikel echt wel anders.
Ga naar de huisarts. Meld je op de terugweg even aan bij een school.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:37 schreef jongegast het volgende:
nee het komt niet door dat witte spul. dat heb ik al sinds de tijd dat ik mijn eikel ontdekte en is nooit weggegaan. maar gewoon de geur is anders sinds de laatste 6 maanden. Ik vind het echt super raar.
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:02 schreef Dichtpiet. het volgende:
zoiets?
http://upload.wikimedia.o(...)glandis_enlarged.jpg
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:04 schreef leukvoorlater het volgende:
Probeer zoutzuur eens. Lost alles op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |